Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 152 дървета
English

Програма: Възобновяема енергия, енергийна ефективност, енергийна сигурност

Район за планиране: Всички

Описание

Настоящето проектно предложение предвижда изграждане на многофункционална спортна площадка в с. Загориче, община Каолиново, с ярка трислойна акрилна настилка с гумена подложка, положена върху основа от асфалт. Спортната площадка, съчетава няколко вида спорт - минифутбол, баскетбол, волейбол и хандбал. Изграждането на спортна площадка предоставя възможност на жителите на селото да имат на разположение повече места за отдих и развлечения за децата, като това от друга страна оказва и положително влияние върху качеството на живот в общината и опазването на околната среда. Такива пространства създават възможности за социални контакти, спорт и отмора. Основната цел на проекта – изграждането на многофункционална спортна площадка в село Загориче, община Каолиново, ще даде възможност на много деца и подрастващи да общуват повече помежду си, да спортуват активно и да прекарват пълноценно свободното си време. Спортът възпитава, изгражда ценности като приятелство, взаимопомощ, дисциплинираност и работа в екип, и развива здравословния начин на живот на децата и подрастващите.
Идеята на проекта е да се създадат на гражданите, живеещи в община Каолиново, условия, които да бъдат по-близо до жизнените стандарти в Европейския съюз. В социален план, той ще защити принципите на социалната справедливост и ще допринесе за повишаване  качеството на живот. 
Основна целева група е тази, при която ефектът от подобряване на социалната среда на с. Загориче, ще бъде директен и ще бъде установен в краткосрочен план. Групите към които е насочен проекта са хора от разнородни възрастови, социални, етнически групи, включително лица с намалена подвижност, или население от 866 души на с. Загориче. 
Ценността на спорта се осъзнава от все повече хора, които са готови да ангажират част от свободното си време за спортни занимания при наличие на условия за това. 
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Изграждане, реконструкция, ремонт, оборудване и/или обзавеждане на спортна инфраструктура: Дейността включва изпълнение на строително-монтажни работи и доставка на оборудване и екстериорно обзавеждане по проект „Изграждане на спортна площадка в имот № 30137.501.280 по кадастралната карта на с. Загориче“ в чиито обхват са включени строителни и монтажни работи, в т.ч.: по части "Вертикална планировка", "Благоустрояване" и "Електро". За изпълнението на строително-монтажните работи по изграждането на спортната площадка се предвижда следната технологична последователност на работа: Подготовка строителна площадка; Извършване на изкопни работи; кофражни, армировъчни и бетонни работи,пътни работи ( асфалтова настилка, акрилна настилка и др.); Облагородяване/залесяване на зони по проект с растителност; Доставно монтажни дейности (инсталиране на оборудване); Довършителни работи; Почистване на обекта от строителни дейности; Мултифункционалната площадка ще е с размери 20,00/40,00 м и с ярка трислойна акрилна настилка с гумена подложка, положена върху основа от асфалт. Комбинираната спортна площадка ще бъде обезопасена, чрез изграждането на специална оградна система с височина 400 см. В рамките на мултифункционалната спортна площадка се предвижда разполагането на 6 пейки с облегалка и подлакътници, които са напълно съобразени с изискванията залегнали в Наредба № 4 от 1 юли 2009 г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хората с увреждания, а именно височина на седалките 50 см, височина на подлакътниците 70 см и 3 кошчета за смет. 93 544.00 84 596.59
Упражняване на строителен надзор: Строителният надзор има функциите на контрол при изпълнение на строителството, съгласно чл. 142 ал. 4, ал. 5, чл. 143 от ЗУТ за инвестиционните проекти и чл. 168 от ЗУТ за въвеждане на обектите в експлоатация на основание чл. 169 от ЗУТ. По време на строителството строителния надзор ще извършва регулярни проверки и установява съответствието на строежа с одобреният инвестиционен проект, разрешението за строеж и протокола за определяне на строителна линия и ниво. В обхвата на дейността избраният по реда на ЗОП изпълнител ще има задачата да: - Упражнява надзор по време на строителството, съгласно чл.166, ал.1, т.1 от ЗУТ (до издаване на Удостоверение за въвеждане в експлоатация на обекта), в задължителния обхват, регламентиран в чл.168, ал.1 от ЗУТ; за: - законосъобразно започване на строежа; - пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; - изпълнение на строежа, съобразно одобрените инвестиционни проекти и изискванията за изпълнение на строежа, съобразно разпоредбите на чл 169, ал. 1 и 2 от ЗУТ. - спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; - недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; - оценката за достъпност на строежа от лица с увреждания; - годност на строежа за въвеждане в експлоатация. - Осъществява контрол на качество на влаганите строителни материали и изделия и следи за съответствието им с нормите за безопасност; - Проверява и подписва всички актове и протоколи по време на строителството, необходими за оценка на строежите, съгласно изискванията за безопасност и законосъобразното им изпълнение, съгласно ЗУТ и Наредба №3/31.07.2003г.; - Следи за изпълнение на строежа, съобразно одобреният инвестиционен проект и техническите спецификации, включително контрол по спазването на чл. 169 на ЗУТ; - Проверява и подписва съвместно с Проектанта и Строителя на изготвената екзекутивна документация и нейното представяне на съответните органи съгласно чл. 175 от ЗУТ; - Предостави на Възложителя окончателен доклад за извършения строителен надзор по време на строително-монтажните работи на обекта; - Изготви Окончателен доклад съгласно чл.168, ал.6 от ЗУТ, за издаване на Удостоверение за въвеждане на обекта в експлоатация, включително изготвяне технически паспорт, съгласно Наредба № 5 от 2006 г. за техническите паспорти на строежите. Докладът следва да е окомплектован с всички необходими документи, удостоверяващи годността на строежа за приемане; В изпълнението на дейността ще се контролира качеството на извършваните строително-монтажни работи и ще се предотвратява с действия по компетентност нарушаването на технологичната им последователност, чрез издаването на предписания и заповеди, които ще се вписват в заповедната книга на строежа. При необходимост ще се вземат решения за спиране и пускане на строежа. 1 699.00 1 099.00
Упражняване на авторски надзор: На основание чл. 162, ал. 2 от Закона за устройство на територията при изпълнение на СМР, е необходимо упражняване на авторски надзор. Предвид разпоредбата на чл. 162, ал. 2 и ал. 3 от ЗУТ, авторския надзор се упражнява от проектанта, като предписанията на проектанта, свързани с авторското му право, за точното изпълнение на инвестиционния проект са задължителни за останалите участници в строителството. Авторският надзор има за цел да съблюдава процесите на извършване на строителните дейности, да гарантира спазването на параметрите на техническия проекти, както и да дава указания по време на изпълнението, както и решения при възникване на непредвидени обстоятелства при реализирането на проекта. В обхвата на дейността избраният по реда на ЗОП изпълнител ще има задачата да: - Упражнява авторски надзор на строителството от откриването на строителната площадка до издаване удостоверение за въвеждане в експлоатация на обекта; - Наблюдава за точното изпълнение на строително-монтажните дейности, заложени в техническия проект; - Проверява дали са използвани предвидените в техническия проект видове материали; - Съгласува евентуални промени в техническият проект за възникнали реални несъответствия при изпълнението на строежа и ще ги отразява в Заповедната книга; - Следи за точното и правилно изпълнение на проектната разработка; - При нужда да изработва допълнителни чертежи за детайли; - Своевременно да уведомява ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ за всички обстоятелства, които създават реални предпоставки за забавяне или спиране изпълнението на строително-монтажните работи и/или други дейности по реализация на обекта. - Оглежда и установява състоянието на обекта при всяко посещение и дава решения на възникналите проблеми. В случай, че даден проблем не може да бъде решен веднага на място, ще има задължение във възможно най-кратък срок да направи необходимите проучвания и да вземе съответното решение; - Присъства при съставянето на задължителните протоколи и актове по време на строителството; - Извършване на допустими от закона промени в проекта, чрез отразяване в екзекутивните чертежи - когато необходимостта от тях е възникнала по време на строителството; 849.00 424.50
Организация, управление и отчитане на проекта до изплащане на помощта: Дейността е свързана с качественото и оперативно организиране, координиране, управление, контрол и отчитане (техническо и финансово) на всички дейности по проекта, за постигане на заложените цели. За безупречната реализация на проекта и изпълнението на проектните дейности ще бъде ангажиран консултант, който да предостави консултантски услуги по организация, управление и отчитане на проекта. Управлението на проектните дейности ще бъде насочено в посока изпълнение на поставените по проекта цели. Изпълнението на дейността включва: - координиране, наблюдение и оценка на цялостното изпълнение на проекта, удостоверяване изпълнението на резултатите качествено и в срок; - съдействие на Възложителя, относно подготовката на необходимата кореспонденция, свързана с изпълнение на договора към ДФЗ/РА по одобреното проектно предложение; - подготвяне на документи във връзка с докладване на изпълнението, на проекта; - съдействие при осъществяване на документални проверки, включително проверки на фактури и други документи, представени от Изпълнителите по договорите за осъществяване на предвидените по проекта дейности; - координиране документалния обмен на информация между Общината, ДФЗ/РА и Изпълнителите на дейностите по проекта; - съдействие на Възложителя при провеждане на проверки на място от страна на финансиращата и одитиращи институции; - подготовка и комплектоване на заявка за авансово и окончателно плащане; - контрол относно изготвянето на актовете и протоколите по време на строителството, както и на всяка друга документация, необходима за оформяне и окомплектоване на проектното досие; - оказване на правни консултации и изготвяне на правни становища; - изготвяне на доклади за напредък (месечни) и окончателен доклад за изпълнение на проекта, като се идентифицират своевременно несъответствия и проблеми и предлагане на корективни действия за преодоляването им; - оказване на сътрудничество на проверяващите при извършването на проверки на място от страна на УО; - изготвяне на допълнителна информация, справки и документи във връзка с напредъка при изпълнението на проекта; - осъществяване на контрол за целесъобразно и законосъобразно изразходване на финансовите средства по проекта; - контрол за стриктното изпълнение на разходните пера по бюджета на проекта; - изготвяне на финансови обосновки по планиране и разходване на средствата от проекта. 849.00 849.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.