Грижа в дома: Тази дейност включва подбор и наемане на екип за управление на услугата; .предоставяне на почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги по домовете и психологическа подкрепа за възрастни хора, зависими от грижа и лица с увреждания; доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, както и заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни и битови услуги (със средства на потребителите); предоставяне на лицата от целевата група на информация относно превенция и профилактика на здравето и социално значими заболявания, включително консултации с диетолог и др.специалисти при необходимост и осигуряване на супервизия и обучения на служителите, предоставящи почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги в домашна среда.След стартирането на изпълнението на проекта в рамките на 2 месеца ще се извърши подбор и назначаване на екип за управление на услугата. Екипът за управление на услугата ще включва:ръководител,2координатори,2специалисти"Социални услуги", диспечер и специалист "Човешки ресурси", които ще отговарят за организирането и управлението услугата.Подборът ще се извърши съгласно българското законодателство.В рамките на 3 месеца ще бъде осъществен подбор и назначаване на персонал за предоставяне на интегрираните здравно-медицински услуги, доставка на хранителни продукти и превенция и профилактика на здравето, които в рамките на 15 месеца ще предоставят услугата.Персоналът ще включва медицински специалисти, които ще предоставят медицинските и здравните грижи, специалисти в областта на социалните дейности, разносвачи, специалисти по профилактика и превенция на здравето и шофьор.В рамките на 3 месеца ще бъде организирано приемане на документи от потенциалните потребители, извършване на оценка на нуждите им и класиране.Възможност да кандидатстват за ползване на услугата ще бъде дадена на възрастни хора,зависими от грижа и хора с увреждания от всички населени места на община Кърджали.Потенциалните потребители ще имат възможност да посочат в заявлението си вида на услугата, която желаят да ползват.На всички потенциални потребители, желаещи интегрирани здравни и социални услуги ще се извърши оценка на потребностите,които ще бъдат изготвени от екипа за управление на услугата.В рамките на проекта ще бъде осигурена психологическа подкрепа и консултиране на потребителите на услугата и на персонала, който ги предоставя. Тази подкрепа и консултиране ще се извършва от психолог, назначен специално за целта. На лицата попадащи в целевата група чрез наетия персонал ще се извършва доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, вкл. лекарства, заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни услуги, съгласно утвърден график. За осъществяването на превенция и профилактика на здравето ще се осигурят специалисти, в зависимост от заявеното желание на потребителите. За тях ще се използва транспортно средство- тип линейка, дарение за придвижване до населени места.За наетия персонал ще се провеждат 4 обучения и 60 бр. индивидуални супервизии и 4 бр. групови /по конкретен случай на група от персонала/.Определянето на вида и броя на специалистите е на база проведено анкетно проучване сред 500 възрастни хора, зависими от грижа и хора с увреждания, от които 428 лица посочват получаване на здравни грижи от лекар или медицинска сестра, 24 души от рехабилитатор, 16 души - от психолог, 83 от немедицински специалист- домашен помощник,127 лица от доставка на храна и хранителни продукти и 171 лица от превенция и профилактика на здравето, в т.ч. 12- ендокринолог,54 - кардиолог,45 - невролог,28- диетолог,9 -ортопед,8 - травматолог,5 - психиатър,2- ониолог,1- офтамолог и 7 - без посочен специалист.Общият брой на желанията надхвърля 500, поради факта, че лицата са посочили повече от един специалист. |
3 256 989.36
|
1 900 876.31
|