Сформиране на Екип за управление на проекта: За постигане целите на проекта са необходими стройни организация и методика за изпълнение на дейностите, включващи следване на плана за извършване на дейностите, протоколиране и отчитане на етапите на изпълнение, провеждане на процедури за избор на изпълнители, както и изготвяне на технически и финансови отчети при приключването на отделни дейности или етапи от тях. За целта ще бъде сформиран и назначен Екип за управление на проекта, на кого ще бъдат делегирани гореописаните задължения. Предвижда се екипът да включва трима специалисти с доказан опит в управлението на сроден тип проекти, както и със солидни знания, свързани с изпълнението на включените в проекта дейности. Тримата експерти следва да познават стратегията и целите на ОП РЧР, както и да са наясно с механизмите и подходите за успешно реализиране и финансиране на проекти по същата. Основните функции на Екипа са свързани с организация на работата, осъществяване на контрол и мониторинг, навременно изпълнение на графика на дейностите, отговорност за изготвянето и предаването на междинните и окончателния технически отчет по проекта.
Съобразно нуждите и спецификата на текущото проекто-предложение Кандидатът планира Екипът за управление да се състои от следните три типа специалисти: Ръководител, Координатор и Счетоводител. Техните задължения ще бъдат стриктно формулирани в договорите им за изпълнение, като същите ще включват следнитите основни компетентности и дейности:
1. Ръководител проект
- цялостна организация по реализиране на проекта
- мониторинг върху постигането на общите и конкретните цели на проекта
- разпределение на задачите по осъществяване контрол по изпълнението на проекта
- предоставяне на текуща информация за хода на проекта на Бенефициента и УО и неговите представители
- организира процедурите за избор на изпълнител
- участва в комисиите за избор на изпълнители
- участва дейно в изготвяне на технически и финансови отчети
- ръководи създаването и съхраняването на проектната документация, включително финансовите отчети;
2. Координатор проект
- Отчита се пред ръкoводителя на проекта
- Докладва на ръководителя на проекта за изпълнението на дейностите по проекта
- Подпомага съществено дейностите по изготвяне на всички видове технически и финансови отчети
- Координира дейностите по избиране на изпълнители на услуги и доставки, съгласно ПМС 118
- Следи за спазване на Графика за изпълнение на дейностите
- Участва срещите на Екипа за управление и в подготовката и реализацията на дейностите по проекта
- Осъществява комуникацията с представителите на УО
- Съдейства напълно при мониторингови посещения, осигурявайки достъп до материали и инфомация на УО
3. Счетоводител проект
- Носи отговорност за обезпечаване на финансовите операции и дейности - разплащания към служители, доставчици и държавни организации
- Води пълна и коректна счетоводна отчетност по проекта, съобразно изискванията на програмата и Наръчника на бенефициента
- Води и съхранява финансовата и счетоводна документация на електронен и хартиен носители
- Съдейства при изготвянето на финансовите отчети
- Изготвя счетоводни справки за отчитане на дейностите по проекта
- Участва в срещите на екипа за управление
- Осигурява достъп до счетоводна и финансова информация на УО при мониторингови посещения
Предвидените за обезпечаване разходите на тази дейност средства са в рамките на 10% от общо допустимите разходи по проекта. Те включват разходи за възнаграждения на членовете на екипа, както и разходи за осигуровки за сметка на работодателя. Заплащането труда на членовете на екипа ще се извършва ежемесечно въз основа на броя отработени за месеца часове и предадени отчети за извършена работа, а размерът на възнагражденията ще бъде определен съгласно Методологията за регламентиране на възнагражденията по ОП Развитие на човешките ресурси. Общата предвидена за финансиране на дейността сума възлиза на 11 000.00 лв. |
11 000.00
|
11 000.00
|
Подбор и назначаване на безработни и неактивни лица на новоразкрити работни места за период от 12 месеца: Дейност 2 е ключова за постигането на целите, заложени в проектното предложение, и с нея започва съществената част от реализирането на приоритетите на процедурата и оперативната програма, които съвпадат с тези на текущия проект.
Белсим ООД ще подбере и назначи на работа в предприятието 12 лица от следните целеви групи: безработни младежи до 29 год. вкл; продължително безработни и неактивни лица; безработни лица с ниска степен на образование под ISED 3. Новоназначените служители ще станат равноправна част от персонала и работната сила на предприятието, като Ръководството ще вземе всички необходими мерки за бързата им интеграция в работния процес и в социалната микросреда. Те ще изпълняват длъжностите си на работни места, разкрити и оборудвани специално според спецификата на длъжностната им характеристика, и ще се възползват от възможността да усвоят и прилагат и за напред полезни знания в областта на вътрешното и външното почистване на специализирани съоръжения, машини и работни площадки.
Белсим ООД ще назначи 12 лица на пълен работен ден по трудово правоотношение за 12 месеца на следните позиции:
- Ръководител/Мениджър качество по код от НКПД 24215023, 2-ри клас професия - 1 позиция
- технически организатор по код от НКПД 41102007, 4-ти клас професия - 1 позиция
- технически сътрудник по код от НКПД 41102005, 4-ти клас професия - 1 позиция
- Общ работник по код от НКПД 96220001, 9-ти клас професия -3 позиции
- Машинен оператор по код от НКПД 81892022, 8-ми клас професия - 3 позиции
- Работник, пастировка по код от НКПД 81312091, 8-ми клас професия - 3 позиции
Подборът и назначаването на кадри ще бъдат съобразени със специфичните цели на Инвестиционните приоритети 1 и 3 на Процедурата. Фирмените нужди и практика позволяват назначаването на служители от най-уязвимите групи от пазара на труда, включващи:
- Продължително безработни и неактивни лица;
- Безработни младежи до 29 г. вкл.
- Безработни лица с ниска степен на образование ISED 3
Задължителна дейност при въвеждане на новопостъпилите в работата на дружеството е осигуряването на безопасни и здравословни условия на труд на работните им места. Белсим ООД се занимава с почистване на индустриални помещения, машини и съоръжения. Условията на труд често включват работа със сложно оборудване, което би могло да бъде опасно за неподготвени кадри, както и работа с опасни химикали в неподходящи за неекипирани лица помещения и работни площадки. Поради тези причини дружеството има много високи стандарти по отношение на политиката за БЗР и се стреми да спазва всички препоръки на Службата за трудова медицина. Всички нови работни места подлежат на задължителна оценка на риска, а служителите на многокомпонентни ежегодни медицински изследвания. Предвидените разходи за дейността извършвана от службата по трудова медицина, обхваща пълния задължителен обем от дейности съгласно ЗЗБУТ и Наредба № 3 от 25.01.2008г. /ДВ, бр. 14/12.02.2008г., и са за новосъздадените работни места за срок не по-дълъг от срока на изпълнение на проектните дейности. Разходите, необходими за обезпечаване безопасността и здравето на служителите за една година възлизат на 150 лв. на човек или общо за всички - 1 800.00 лв.
Всички новоназначени служители ще бъдат осигурени на доходите, които ще получават, в зависимост от минималните прагове за длъжността им към момента на изпълнение на дейността. Очакваните разходи за тази дейност са остойностени на 73 512.00 лв.
Общ бюджет на дейността: 73512лв |
75 312.00
|
74 586.70
|
Оборудване на новите работни места и предоставяне на ЛПС и РО на новонаетите служители: Във връзка с постигане на общите и специфичните цели на проектното предложение и в продължение и на Дейност 2, Кандидатът предвижда да оборудва и екипира новосъздадените работни места в съответствие с конкретните и специфичните потребности на отделните длъжности. В кореспонденция на описаните в Дейност 2 предвидени за разкриване нови работни места, ще бъдат необходими за набавяне набор от лични предпазни средства и работни облекла за полевите работници (индивидуални за всеки работник), офис оборудване за обособяване на работно място на новопостъпилите кадри, които ще се занимават с организация и ръководство на работните процеси. Всички предвидени за закупуване материали и активи са напълно съобразени с допустимите по процедурата разходи и дейности и се отнасят конкретно към новоразкритите по проекта работни места.
В съответствие с Утвърдения от управителя на Белсим ООД списък на работното облекло и приложимите по професии лични предпазни средства, както и спецификата на местата за развиване на дейността (фирмата работи изключително често на територията Промишлена зона Девня - „Солвей Соди АД –гр.Девня, Тец Девен АД –гр.Девня, също - Тец Варна, ТЕЦ Русе, ТЕЦ Енергия и Газ България (Бургас) и др. ), кандидатът възнамерява да закупи следните екипировки и материали, гарантиращи безопаснопасността при работа, в съответствие с високия риск при изпълняване на някои от операциите:
ЛПС и РО за Ръководител качество (РК), Технически организатор (ТО), Технически сътрудник (ТС), Общ работник (ОР), Машинен оператор (МО) и Работник пастировка (РП)
Персонален Газ детектор за газ СО и/или NH3-1бр. за всяка нова позиция - РК, ТО, ОР, МО, РП
Предпазнои очила от прах - 1бр. за всяка нова позиция - РК, ТО, ТС, ОР, МО, РП
Зимно работно облекло /яке+полугащеризон/-1 компл. за всяка позиция - РК, ТО, ТС, ОР, МО, РП
Лятно работно облекло /яке+полугащеризон/-1 компл. за всяка позиция - РК, ТО, ТС, ОР, МО, РП
Зимни обувки с метално бомбе и метална пластина-1 чифт за всяка позиция - РК, ТО, ТС, ОР, МО, РП
Летни обувки с метално бомбе и метална пластина-1 чифт за всяка позиция - РК, ТО, ТС, ОР, МО, РП
Гумирани ботуши с метално бомбе и метална пластина 1 чифт за всяка позиция - РК, ТО, ОР, МО, РП
Предпазно облекло от прах и твърди частици–1бр. за всяка позиция - ОР, МО, РП
Гумирано защитно облекло-1бр. за всяка позиция РК, ТО, ОР, МО, РП
Противоударна защитна каска с прилежащи антифони- външни-1бр. за всяка позиция - РК, ТО, ТС, ОР, МО, РП
Защитна каска със шлем-1бр. за всяка позиция - ОР, МО, РП
Ръкавици текстил и кожа-1 чифт за всяка позиция - РК, ТО, ОР, МО, РП
Ръкавици защитни PVC-1 чифт за всяка позиция - ОР, МО, РП
Зимна шапка за под каска-1бр. за всяка позиция - РК, ТО, ТС, ОР, МО, РП
Цяла лицева маска-1бр. за всяка позиция - РК, ТО, ТС, ОР, МО, РП
Дихател за ЦЛМ за СО-1бр. за всяка позиция - РК, ТО, ТС, ОР, МО, РП
Дихател за ЦЛМ за NH3-1бр. за всяка позиция - РК, ТО, ТС, ОР, МО, РП
Предпазен колан за работа на височина тип СБРУЯ - 1бр. за всяка позиция - ОР, МО, РП
Многократна защитна маска за прах - 1бр. за всяка позиция - ОР, МО, РП
Предвидени средства за закупуване на ЛПС и РО възлизат на 26 338 лв. без ДДС
Във връзка с разкриването на нови работни позиции за организация и администрация на дейностите на фирмата, кандидатът планира да оборудва три нови работни места в офиса на фирмата със следния минимум от оборудване и стопански инвентар:
Преносим компютър с лицензиран софтуер-2бр;
Работно бюро, състоящо се от бюро, ъглов сектор, шакф и контейнер-3бр; Ергономичен работен стол-3бр;Мултифункционално копирно устройство-1бр
Тези материални активи ще бъдат предоставени за ползване на Ръководителя на качеството, Техническия организатор и Техническия сътрудник, чиито задължения ще включват, освен посещения и организация на обектите, и цялостно обезпечаване на административната дейност на предприятието. Прогнозната сума за разходите възлиза на 3 500лв. без ДДС.
Общ бюджет за Дейност 3: 29 837лв без ДДС |
29 837.00
|
29 837.00
|