Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 56 525 дървета
English

Програма: Възобновяема енергия, енергийна ефективност, енергийна сигурност

Район за планиране: Всички

Описание

Чрез изпълнение на настоящия проект ще бъде удовлетворена потребността от подобряване на енергийните характеристики на националния сграден фонд чрез прилагане на устойчиви интегрирани високоефективни енергийни мерки;
Основната цел на проекта е да се извършат дейности, свързани с енергийното обновяване на публичен сграден фонд за административно обслужване на Община Козлодуй.

Целевите групи са всички служители, работещи в административната сграда, както и всички потребители/ползватели на нейните услуги.

Основните дейности включват: Изпълнение на инженеринг- проектиране, строителство и осъществяване на авторски надзор, Извършване на обследване за енергийна ефективност и сертифициране за ЕЕ;  Строителен надзор съгласно ЗУТ, както и дейности за организация и управление и дейности за информация и публичност.

В резултат на реализацията на проекта не само ще се обнови сградния фонд, но и ще се постигнат сериозни спестявания на първична енергия.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Извършване на обследване за енергийна ефективност и сертифициране за ЕЕ, техническо обследване и технически паспорт на сградата: Извършване на обследване за енергийна ефективност съгласно разпоредбите определени от № РД-04-2 от 16 декември 2022г. за обследване за енергийна ефективност, сертифициране и оценка на енергийните спестявания на сгради и НАРЕДБА № Е-РД-04- 2 от 22.01.2016 г. за показателите за разход на енергия и енергийните характеристики на сградите, като включва всички етапи и дейности, определени в тях, като ще се изготвят следните документи: 1. Доклад за енергийно обследване; 2. Валиден сертификат за енергийни характеристики изготвен по реда на чл. 48 от ЗЕЕ; 3. Технически паспорт на сградата и архитектурно заснемане. 4 500.00 0.00
Изпълнение на инженеринг- проектиране, строителство и осъществяване на авторски надзор: Предметът на инвестицията е извършвате на инженеринг- проектиране, строителство и осъществяване на авторски надзор. Целта на проекта е привеждане на 1 бр. сграда за адм.обслужване в съответствие със съвременните строителни норми и изисквания за поддържане на строежите. Основните видове дейности, включени в предмета на поръчката: Дейност № 1 - Разработване на технически проект Дейност № 2 - Изпълнение на СМР: Избраният изпълнител следва да изпълни обекта, съобразявайки се с изготвения Технически проект, описаните и oстойностени видове СМР в количествените и количествено стойностни сметки. Качествените характеристики на вложените материали ще се доказват със сертификати за качество и лабораторни протоколи, заверени с подпис и печат. Дейност №3 – Авторски надзор - осъществяването на авторски надзор на обекта е съгласно изискванията на чл.162 от ЗУТ с цел осигуряване на успешно изпълнение на проекта и подписване на актове и протоколи съгласно изискванията на Наредба № 3/31.07.2003г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството (Обн. ДВ. бр.72 от 15 Август 2003г., изм. ДВ. бр.37 от 4 Май 2004г., изм. ДВ. бр.29 от 7 Април 2006г., изм. и доп. ДВ. бр.98 от 11 Декември 2012г.) и Наредба № 2/31.07.2003г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти (Обн. ДВ. бр.72 от 15 Август 2003г., изм. ДВ. бр.49 от 14 Юни 2005г., изм. и доп. ДВ. бр.98 от 11 Декември 2012г.) и съгласуване на екзекутивите – изготвени от строителя. Възложителят по време на изпълнение на поръчката ще следи дали качеството на дадена строителна дейност отговарят на изискванията на тази Техническа спецификация , чрез извършване на изпитания, регламентиране които не са предвидени, за да се провери дали. Качествените характеристики на вложените материали ще се доказват със сертификати за качество и лабораторни протоколи, заверени с подпис и печат. Всички влагани в строителството продукти да бъдат придружавани с Декларация за съответствие от производителя или от вносителя, съгласно изискванията на НСИОССП (обн. ДВ., бр. 93 /2000г., изм. и доп. бр. 75 /2001г., в сила от 15.11.2001г.). Възложителят ще следи за правилното , срочно съставяне на всички книжа, документи и протоколи съгласно: • ЗУТ, Наредба No.2/2003 за въвеждане в експлоатация на строежите в Р.България и мин. гаранционни срокове за изпълнени СМР, съоръжения и строителни обекти; • Наредба No.3/2003 за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; • „Правилник за изпълнение и приемане на строително-монтажните работи". При приемането на завършените СМР се извършват необходимите огледи и изпитвания за удостоверяване на съответствието им с издадените строителни книжа и правилата за изпълнение на СМР, като се съставят необходимите актове и протоколи съгласно Наредба № 3 от 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството. Дейността ще се изпълнява и в съответствие с Техническите насоки за прилагането на принципа за „ненанасяне на значителни вреди“ съгласно Регламента за Механизма за възстановяване и устойчивост. 199 864.20 0.00
Извършване на строителен надзор: В рамките на дейността ще се извърши строителен надзор върху изпълнението на строително-монтажните дейности, включително, осъществяване на контрол върху законосъобразното започване на строежа; пълнотата и правилното съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; изпълнението на строежите в съответствие с одобрените инвестиционни проекти и съгласно изискванията по чл. 169, ал. 1 и ал. 2 от ЗУТ; спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; спазване на всички изисквания по отношение на годността на строежа за въвеждане в експлоатация;контрол на строителните продукти по чл. 169а, ал. 1 от ЗУТ при извършване на оценката на съответствието на инвестиционните проекти и при упражняване на строителен надзор; контрол върху документирането на всички обстоятелства, свързани със строежа, като предаването и приемането на строителната площадка, строителните и монтажните работи, подлежащи на закриване, междинните и заключителните актове за приемане и предаване на строителни и монтажни работи и други; контрол за годността на строежа/обекта за въвеждане в експлоатация, постигането на проектните критерии и за гаранционен период на цялото съоръжение; координация на строителния процес до въвеждането на строежа/обекта в експлоатация. 4 100.00 0.00
Организация и управление на проекта: Осигуряване на цялостна подкрепа за общината чрез наемане на допълнителен персонал на срочен трудов договор, който да извършва тази дейност, а именно: координация и организация на изпълнението на предвидените дейности в рамките на проекта; Подготовка на необходимите документи за ефективно и качествено управление и изпълнение на проекта, по отношение на мониторинг и докладване, верификации, разплащания и осчетоводяване на разходите, оценка на проекта, провеждане на мерки за информация и публичност, администриране и докладване на нередности; Осигуряване на ефективна координация и организация на работата; 3 012.40 0.00
Информация и публичност: Мерките за информация, комуникация и публичност, които ще обхванат целият период на изпълнение на проекта са, както следва: 1. Организиране и провеждане на встъпителна пресконференция /публично събитие № 1/ във връзка със стартиране на проекта - информиране на местни и регионални медии за стартирането на дейностите. 2. Публикуване на електронни материали на официалната интернет страница на Община Козлодуй (www.kozloduy.bg) за проекта, в т.ч. кратко описание на проекта, неговите цели и резултати, като се откроява финансовата подкрепа от ЕС; 3. Изработка и поставяне на 1 бр. информационна табела, вкл. изработка и разпространение на плакати, с минимални размери А3, с емблемата на ЕС и открояване на финансовата подкрепа на видно за обществеността място, в съответствие с приложимите технически характеристики. 4. Във всеки документ, свързан с изпълнението на проекта ще се посочва финансовата подкрепа от ЕС. 5. Организиране и провеждане на заключителна пресконференция /публично събитие № 2/ във връзка с приключване на проекта - информиране на местните и регионални медии за постигнатите резултати, в следствие на реализацията на проекта; 6. Изготвяне/изработка на стикери, съдържащи лога, описание на инвестицията и източникът й на финансиране; Всички информационни и комуникационни материали ще бъдат съобразени с приложимите указания. 0.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.