Строителство, реконструкция и/или рехабилитация на нови и съществуващи улици и тротоари и съоръженията и принадлежностите към тях: Дейността включва изпълнението на строително-монтажните работи (СМР) и по-точно реконструкция и рехабилитация на 8 улици (подобекти) в 4 населени места от община Венец,а именно:
-в с.Борци-Подобекти:"Реконструкция и рехабилитация на ул. „Дъбрава“-участък 1 /запад/""; "Реконструкция и рехабилитация на ул.„Свобода“" и ул.„Дъбрава“;
-в с.Изгрев-Подобект: ул.„Хан Крум“;
-в с.Венец-Подобекти:"Реконструкция и рехабилитация на ул. „Дунав"“ и "Реконструкция на ул.„Стара планина“";
-в с.Ясенково-Подобекти:"Реконструкция и рехабилитация на ул. „Явор"“ и "Реконструкция и рехабилитация на ул. „Изворна“".
С реконструкцията и рехабилитацията на уличните настилки на посочените улици се цели възстановяване и подобряване на транспортно–експлоатационните им характеристики и носимоспособността на настилката и пътното тяло по улиците,с оглед осигуряване условия за безопасност на движението,комфорт на пътуващите и добро отводняване на участъците в регулациите на населените места на територията на община Венец.Целта на изпълнението на дейността е чрез възстановяване и замяна на конструктивни и геометрични елементи и съоръжения и изпълнението на нови такива,с които се увеличават носимоспособността,устойчивостта и трайността на улиците и съоръженията към тях,да се подобрят транспортно-експлоатационните характеристики и се осигурят по-добри условия за удобен,безопасен и икономичен транспорт на пътници и товари.Нуждата от реконструкция и рехабилитация на уличната настилка по 8-те улици е породена от изключително лошото им състояние,компрометирана и износена асфалтова настилка,на места стигаща до трошенокаменна,налични изравяния,дълбоки дупки,кал и наноси край бордюри,които на места липсват.За изпълнението на СМР по реконструкция и рехабилитация на 8-те улици се предвижда следната технологична последователност на работа:
-профилиране/технологично (студено) фрезоване на компрометирана асфалтова настилка за достигане на проектно ниво/нивелета;
-попълване на изровени участъци/дълбоки дупки с трошен камък;
-технологично подравняване/профилиране и уплътняване на трошенокаменна настилка до достигане на проектно ниво;
-направа на изкопи за уширение и полагане на трошен камък с непрекъсната зърнометрия;
-направа на изкопи за облицован отводнителен окоп;
-направа на бетонови отоци;
-полагане на армирани бетонови елементи за облицован отводнителен окоп и мостови панели за подходи към имоти;
-демонтаж на същ. бордюри и бетонови ивици;
-полагане на нови бетонови бордюри;
-направа на отводнителна решетка и покрит окоп;
-попълване зад бордюри със земни маси или фрезован материал;
-полагане на изравнителен пласт от неплътен асфалтобетон;
-полагане на износващ пласт от плътен асфалтобетон тип “А”;
-монтаж на нова еластична ограда;
-направа на вертикална сигнализация и хоризонтална маркировка.
Общата дължина на предвижданите за реконструиране и рехабилитиране улични отсечки е 3546,56м, в т.ч.:ул."Дъбрава"-885,45м;ул."Дъбрава"-участък 1 (запад)-199,16м;ул."Свобода"-326,50м;ул."Хан Крум"-623,85м;ул."Стара планина"-730,80м;ул."Дунав"-184м;ул."Явор"-176,91м и ул."Изворна"-419,89м,а общата площ е 20293,38м2, именно:ул."Дъбрава"-4299,87м2;ул."Дъбрава"-участък 1 (запад)-976,22м2;ул."Свобода"-1530,50м2;ул."Хан Крум"-4356,35м2;ул."Стара планина"-4888,09м2;ул."Дунав"-1028,75м2;ул."Явор"-891,78м2 и ул."Изворна"-2321,82м2.
Отводняването на улиците ще се извършва повърхностно,като водите надлъжно ще се отвеждат покрай бордюрите до общия водосбор на съответното населено място.Предвижда се и изпълнението на заустване на страничните улици.При изпълнението на дейността ще бъде въведена временна организация на движението,за да се осигури безопасността на движение по време на СМР.Отпадъчния материал от изпълнението на СМР ще се събира и депонира на подходящи места без да се замърсява околната среда. С предвижданите СМР,свързани с реконструкцията и рехабилитацията на улиците,ще се осигури достъпа до обществени услуги и подобряване на качеството им. |
1 089 559.83
|
1 059 098.76
|
Организация, управление и отчитане на проекта до изплащане на помощта: Дейността е свързана с качественото и оперативно организиране, координиране, управление, контрол и отчитане (техническо и финансово) на всички дейности по проекта, за постигане на заложените цели. За безупречната реализация на проекта и изпълнението на проектните дейности ще бъде ангажиран консултант, който да предостави консултантски услуги по организация, управление и отчитане на проекта. Управлението на проектните дейности ще бъде насочено в посока изпълнение на поставените по проекта цели.
Изпълнението на дейността включва:
- координация, наблюдение и контрол на цялостното изпълнение на дейностите по проекта, удостоверяване изпълнението на резултатите, качествено и в срок;
- организиране и контрол на изпълнението на отделните дейности по проекта, възложени по реда на ЗОП, качествено и в сроковете, които ще бъдат заложени в договорите между община Венец и избраните изпълнители;
- изготвяне на необходимите искания за плащане, технически и финансови отчети;
- извършване на предварителна верификация на финансови документи, проверка на всички фактури/документи с еквивалентна доказателствена стойност, представени от изпълнителите на договори по обществени поръчки, преди извършване на плащанията, в това число редовни проверки на място на всеки подобект, проверки дали разходите са допустими и реално извършени;
- извършване на проверки на място, относно изпълнението на договорите за обществени поръчки за дейности, попадащи в обхвата на проекта;
- координиране и съблюдаване на напредъка на изпълнение на проекта, посредством осъществяване на контрол и анализ на времевия график на проекта;
- организиране на срещи между представители на Бенефициента и изпълнителите на дейностите по проекта;
- подготовка на документацията и кореспонденцията, свързана с изпълнението на проекта;
- контрол относно изготвянето на актовете и протоколите по време на строителството, както и на всяка друга документация, необходима за оформяне и окомплектоване на проектното досие;
- оказване на сътрудничество на проверяващите при извършването на проверки на място от страна на УО;
- изготвяне на допълнителна информация, справки и документи във връзка с напредъка при изпълнението на проекта;
- осъществяване на контрол за целесъобразно и законосъобразно изразходване на финансовите средства по проекта;
- контрол за стриктното изпълнение на разходните пера по бюджета на проекта;
- изготвяне на финансови обосновки по планиране и разходване на средствата от проекта. |
10 376.00
|
10 176.00
|
Упражняване на авторски надзор: Дейността включва упражняване на авторски надзор съгласно разпоредбите на чл. 162 от ЗУТ по всички части на техническите инвестиционни проекти за съответните подобекти включени в проектното предложение, по време на строителството до въвеждане на подобектите в експлоатация с издаване на Разрешение за ползване.
За обекти: ул."Дъбрава"-участък 1 (запад) и ул."Свобода" в с.Борци; ул."Дунав" в с.Венец; ул."Явор" и ул."Изворна" в с.Ясенково има сключен договор за проектиране и упражняване на авторски надзор №ОП-1 от 31.05.2018 г. Съгласно договора авторският надзор е на стойност 7 920,00 лв. без ДДС.
За обекти: ул."Дъбрава" в с.Борци; ул."Хан Крум" в с.Изгрев и ул."Стара планина" в с.Венец авторският надзор ще се възложи след одобрение на настоящия проект чрез процедура по реда на ЗОП.
В обхвата на дейността избраният по реда на ЗОП изпълнител ще има задачата да:
- уведомява бенефициента писмено за възникнали проблеми във връзка с изпълнението на техническите инвестиционни проекти;
- посещава съответните подобекти по време на упражняване на авторския надзор;
- следи за точното изпълнение на одобрения проект, разпоредбите на ЗУТ и подзаконовите му нормативни актове и за промените или допълненията към техническите проекти, предписани по установения ред по време на строителството;
- прави предписания и дава технически решения за точното спазване на техническите проекти за съответните проекти и необходимостта от евентуални промени, които се вписват в заповедната книга на строежа и са задължителни за останалите участници в строителството;
- осигури възможност на бенефициента да следи процеса на работа и да съгласува с него предварително всички решения и действия;
- оказва съдействие на бенефициента при реализация на проекта;
- предоставя на бенефициента отчети за извършения авторски надзор по време на изпълнение на строително-монтажните работи, съдържащи списък на основните дейности (видове работи) от строежите, за които е упражнен текущ авторски надзор, съставените документи (актове), както за възникнали проблеми (ако има такива) и съответно необходимите мерки за решаването им;
- съгласува с бенефициента всяко свое решение/предписание/съгласие за извършване на работи, водещи до промяна в количествено-стойностните сметки;
- извършва експертни дейности и консултации;
- осъществява контрол на количествата, качеството и съответствието на изпълняваните строителни и монтажни работи и влаганите материали;
- съгласува сертификати и декларации за съответствие на строителните материали;
- участва при съставянето на всички изискващи се протоколи и актове по време на строителството;
- изготвя работни проекти и детайли за отделните подобекти, необходими за изясняване и прецизиране на техническия проект. |
10 376.00
|
10 376.00
|
Упражняване на строителен надзор: Дейността включва контрол над строителния процес и изготвяне на необходимата документация – от откриването на строителната площадка до въвеждането на обекта в експлоатация.
За осъществяването на контрол над строителния процес ще бъде сключен договор с консултант упражняващ строителен надзор, избран по реда на ЗОП. В обхвата на дейността се включва:
- законосъобразно започване на строежа;
- пълнота и коректно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството;
- изпълнение на строежа съобразно одобрените инвестиционни проекти и изискванията по ЗУТ;
- контрол по спазването на условията за безопасност на труда, в това число съгласно проекта за организация и изпълнение на строителството, както и изпълнение на функцията на Координатор по безопасност и здраве, съгласно Наредба № 2 от 22.03.2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при изпълнението на строително - монтажни работи;
- недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството;
- опазване на околната среда по време на изпълнение на строително-монтажните работи;
- следене за качество на влаганите строителни материали и изделия и съответствието им с техническите спецификации;
- проверка на коректността и спазването на договорните и нормативните условия за разплащане на извършените строително-монтажни работи;
- осигуряване на годност на строежа за въвеждане в експлоатация.
Консултантът, който ще упражнява строителен надзор, ще подписва всички актове и протоколи по време на строителството, необходими за оценка на строежа, относно изискванията за безопасност и за законосъобразно изпълнение. Ще осигурява необходимата организация за ефективна надзорна дейност и комуникацията в на своя екип по отношение на законосъобразното започване на строежа. По време на изпълнение на строително-монтажните работи по проекта ще осигури постоянно присъствие на експертите от своя екип. Ще извършва необходимите контролни проверки на доставяните на строежа строителни продукти, техническите им показатели, сертификати и протоколи от изпитвания. Ще измерва и изчислява реално извършените видове и количества строително-монтажни работи, които на съответния етап от изпълнението на проекта се удостоверяват от строителя с акт. След извършване на проверка на място и установено съответствие ще подписва съответния акт. В изпълнението на дейността ще се контролира качеството на извършваните строително-монтажни работи и ще се предотвратява с действия по компетентност нарушаването на технологичната им последователност, чрез издаването на предписания и заповеди, които ще се вписват в заповедната книга на строежа. При необходимост ще се вземат решения за спиране и пускане на строежа. |
20 753.00
|
20 400.00
|