Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 57 332 дървета
English

Програма: Възобновяема енергия, енергийна ефективност, енергийна сигурност

Район за планиране: Всички

Описание

Проектното предложение на Община Елхово е насочено към повишаване на енергийната ефективност в сградата на Районно полицейско управление РУ -Елхово, намиращи се на ул. " Цар Калоян " № 15 в град Елхово.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Подготовка и провеждане на тръжни процедури: Дейността ще бъде изпълнена "Собствено". Екип от експерти на общинска администрация Елхово ще бъдат отговорни за разработване на документация за процедура за определяне на изпълнител, съгласно броя на обществените поръчки, посочени в раздел 10 "План за външно възлагане" от настоящия формуляр за кандидатстване. Всички тръжни процедури ще бъдат изпълнени в пълно съответствие с правилата и условията на Закона за обществените поръчки и ще съблюдават принципите на прозрачност и необвързаност, равнопоставеността на всички заинтересовани институции и физически лица независимо от техния пол, раса и националност. 0.00 0.00
Изпълнение на Инженеринг - проектиране, изпълнение на мерки за енергийна ефективност и СМР и упражняване на авторски надзор на сградата на Районно полицейско управление РУ-Елхово.: Ще бъде изработен инвестиционен проект във фаза работен проект, ще се изпълнят всички предписаните задължителни дейности в техническото обследване и мерките за енергийна ефективност и СМР. Предвидено е : - изпълнение на всички енергоспестяващи мерки, които са предписани, като задължителни за сградите в обследванията за енергийна ефективност и които водят до най-малко клас на енергопотребление "С" - изпълнение на мерки по конструктивно възстановяване/усилване, които са предписани като задължителни в техническите обследвания на сградите (съгласно Техническия паспорт на сградата, част Б "Мерки за поддържане на строежа и срокове за извършване на ремонти"); - изпълнение на останалите мерки, които са предписани като задължителни в техническите обследвания; - изпълнение на мерки, свързани с подобряване на достъпа за лица с увреждания до сградите в съответствие с Наредба № 4 от 01.07.2009г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хора с увреждания; По време на строителството ще се упражнява и авторски надзор. Изготвянето на работен проект за нуждите на обновяването ще се възложи на екип от правоспособни проектанти . Работни проекти за нуждите на обновяването ще бъдат изготвени съгласно ЗУТ, Наредба №4 от 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти ще бъдат придружени с подробни количествено-стойности сметки по приложимите части. Работният проект ще бъде надлежно съгласуван с всички експлоатационни дружества и други съгласувателни органи и одобрен от главния архитект на Община Елхово. При изготвяне на проектна документация, екипът за разработване на инвестиционен проект ще ползва предписанията за обновяване, дадени в изготвените за сградата техническо и енергийно обследване. Изпълнението на СМР за обновяване за енергийна ефективност ще се извършва в съответствие с част трета "Строителство" от ЗУТ и ще започне след издаване на разрешение за строеж от компетентните органи за обекта. Обстоятелствата, свързани със започване, изпълнение и въвеждане в експлоатация (приемане) на СМР за обновяване за енергийна ефективност, ще се удостоверяват със съставяне и подписване от участниците на съответните актове и протоколи съобразно Наредба № 3 от 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството. Техническото изпълнение на строителството трябва ще бъде изпълнено в съответствие с изискванията на българската нормативна уредба, техническите спецификации на вложените в строежа строителни продукти, материали и оборудване, и добрите строителни практики в България и в Европа. Изпълнителят, ще упражнява авторския надзор по време на строителството, съгласно одобрените проектни документации и приложимата нормативна уредба, посредством проектантите по отделните части на проекта или упълномощени от тях лица при условие, че упълномощените лица притежават необходимата квалификация. Авторският надзор ще бъде упражняван след писмена покана от Възложителя във всички случаи, когато присъствието на проектант на обекта е наложително: - Присъствие при съставяне и подписване на задължителните протоколи и актове по време на строителството и в случаите на установяване на точно изпълнение на проекта, заверки при покана от страна на Възложителя и др.; - Наблюдение на изпълнението на строежа по време на целия период на изпълнение на строително-монтажните работи за спазване на предписанията на проектанта за точно изпълнение на изработения от него проект от страна на всички участници в строителството; - Изработване и съгласуване на промени в проектната документация при необходимост по искане на Възложителя и/или по предложение на строителния надзор и др.; - Заверка на екзекутивната документация за строежа след изпълнение на обекта. Разходите за дейностите, които не са свързани с конструктивното възстановяване/усилване, но са предписани като задължителни в техническото обследване на сградата ще бъдат финансирани със собствени средства. 237 397.47 258 333.46
Упражняване на независим строителен надзор и извършване на оценка на съответствие на проектите.: Ще бъде сключен договор с лицензиран консултант или фирма – изпълнител, избрана от кандидата по реда на ЗОП, за извършване на оценка на съответствие на проектите и за упражняване на надзор по време на строителството на обекта. Тази дейност ще включва : 1.Извършване оценка на съответствието на проекта съгласно чл.142 и чл.169 от ЗУТ. 2.Изготвяне на протокол за откриване на строителна площадка и определяне на строителните линии; 3.Следене за безопасни и здравословни условия на труд, безопасност на движението, опазване на съседни сгради, мрежи и съоръжения в имота, които се запазват по време на строителството и след него; 4.Изготвяне заповедна книга за строежа; 5.Съставяне на актове и протоколи по Наредба № 3 от 31.07.2003г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; 6.Следене за качеството на вложените материали и машини; 7.Следене за качеството и количеството на извършените СМР; 8.Изготвяне на окончателен доклад и паспорт на обекта. Съгласно Закона за устройство на територията, по време на строителство, върху обекти от І-ва до ІV-та категория по Наредба №1 на МРРБ, е задължително да бъде предвиден независим строителен надзор, осъществяван от лицензирана фирма. Тази дейност е задължителна, с оглед на качественото и законосъобразно изпълнение на обекта и въвеждането му в експлоатация. Изпълнението на тази дейност ще включва и дейностите по въвеждане на обекта в експлоатация. 4 700.00 2 265.92
Финансов одит на проекта: С цел да се изрази независимо мнение, относно достоверността във всички аспекти на същественост на финансовите отчети, изготвени при изпълнението на проекта, ще бъде сключен договор с квалифициран одитор, който да осъществи финансов одит на проекта. 1 500.00 1 800.00
Информация и комуникация по проекта: Съгласно изискванията в Насоките за кандидатстване по настоящата процедура, проектът предвижда мерки за публичност и информираност за популяризиране на получената финансова подкрепа от Оперативна програма „Региони в растеж” чрез Европейския фонд за регионално развитие в съответствие с правилата на ЕС за информация и комуникация предвидени в Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020г. В рамките на тази дейност ще бъде изработена и поставена, информационно табло/табела -1бр. по 300,00лв. и ще бъдат обявени 3 броя публикации в местна медия -3 бр. по 100,00лв. За информиране на обществеността за получената от фондовете подкрепа и за представяне на целите и очакваните резултати от проекта в уеб-сайта на общината ще бъде представена информация за проекта и ще се изготвят и поставят плакати. 600.00 600.00
Организация и управление на проекта: След подписване на договорът за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ между УО и община Елхово със заповед на кмета ще се определи екип за организация и управление на проекта. Екипът ще бъде сформиран от двама души изпълняващи задължения и отговорности по следните позиции ръководител и счетоводител . Екипът за управление ще разпредели помежду си основните ангажименти за работата си с конкретни дейности, задачи, срокове и отговорности за навременното им изпълнение. Ежемесечно ще се извършва и вътрешен контрол за срочното изпълнение на предвидените дейности и за правилно разходване на средствата, чрез провеждане на работни срещи на екипа . Всички документи във връзка с управлението, изпълнението и отчитането на проекта ще се изготвят съгласно изискванията на финансиращата програма, Закона за защита на личните данни и Закона за счетоводството. Създадената документация по време на изпълнението на проекта ще се съхрани и архивира в определени за целта шкафове, ясно обозначени съгласно изискванията за визуализация. 4 500.00 4 222.65

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.