Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 170 дървета
English

Програма: Възобновяема енергия, енергийна ефективност, енергийна сигурност

Район за планиране: Всички

Описание

"МПроект" ЕООД е новосъздадена компания с основен предмет на дейност създаване и излъчване на телевизионни програми, създаване и излъчване на радиопрограми, кино и видеопроизводство, издателска, рекламна и фотографска дейност и др. и с код на икономическа дейност "Създаване и излъчване на телевизионни предавания" (КИД 60.20). 

Компанията ще развива дейността си в гр. Видин, където е и седалището й, и основният фокус на ТВ продукциите ще е посветен на тематика, присъща и важна за региона, вкл. граничните райони в близост до Видин. С настоящия проект компанията предвижда стартирането на дейността си за създаване и излъчване на телевизионни програми. За успешната реализация на предприемаческата идея са предвидени следните дейности:
1. Реализиране на пазара на предприемаческата идея:
•Сформиране на висококвалифициран екип от експерти
•Наем на работно помещение
•Придобиване на машини, съоръжения и оборудване (ДМА)
•Придобиване на ДНМА/Разходи за разработване на софтуер
•Изработване на маркетингов план, включвайки пазарен анализ и проучвания за пазарна реализация на предприемаческата идея
•Създаване на интернет страница за излъчване на създадените продукции.
2. Визуализация на проекта

Успешното изпълнение на проекта обхваща всички необходими дейности по осъществяването на предприемаческата идея, като целта на предвидените инвестиции е да подкрепи "МПроект" ЕООД в усилията им да разработят, създадат и реализират нови телевизионни продукти и услуги в в гр. Видин и в Северозападния район.
Вследствие изпълнението му, компанията ще постигне следните резултати:
- реален старт не само на реализацията на предприемаческата идея, а и на самия бизнес на компанията
- възможност за реално позициониране на пазара с нови продукти и услуги
- постигане на разпознаваемост на компанията
- постигане на устойчивост на дейността на компанията.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
РЕАЛИЗИРАНЕ НА ПАЗАРА НА ПРЕДПРИЕМАЧЕСКАТА ИДЕЯ (част 1): Настоящата дейност, обхваща всички етапи и поддейности, които спомагат за реализирането на предприемаческата идея на "МПроект" ЕООД за създаване и излъчване на телевизионни предавания. ПОДДЕЙНОСТ 1: Сформиране на висококвалифициран екип от експерти - привлечените ескперти ще се подбират спрямо предварително зададени критерии, а именно - релевантно образование в областта на предприемаческата идея, доказан професионален опит в същата сфера, креативност, мотивация и други. Предвижда се екипът да се състои от следните лица и заемани длъжности: Квалифициран персонал, който Е обект на оценка: 1. Предприемач: - Ръководител екип за създаване и излъчване на телевизионни предавания - Милена Милотинова-Колева 2. Лица, различни от предприемача: - Оператор - Никола Тодоров Квалифициран персонал, който НЕ Е обект на оценка: 1.Монтажист - 1 служител 2. Редактор - 1 служител Така сформираният екип предполага успешното реализиране на предприемаческата идея за създаване и излъчване на телевзизионни предавания и минимизира евентуалното възникване на трудности и ограничения за качественото изпълнение. ПОДДЕЙНОСТ 2: Наем на работно помещение - За реализация на настоящия проект се предвижда наемане на работно помещение в гр. Видин, в което реално да се осъществяват дейностите. Дружеството няма свое собствено или наето помещение и за изпълнението на проекта ще е необходимо работно място, което да отговаря на изискванията за безопасни условия на труд, да има осигурени работни места за предвидените експерти и съответно условия за работа с доставените по проекта ДМА/ДНМА. В определената обща стойност на разходите за наем са включени и режийните разходи, както и разходите за офис консумативи. ПОДДЕЙНОСТ 3: Придобиване на машини, съоръжения и оборудване (ДМА) , необходими за реализиране на предприемаческата идея - За осъществяване на предприемаческата идея и в частност създаването и излъчването на телевизионни предавания е необходимо да се осигури адекватно технологично оборудване, посредством което ще може да се заснемат видеоматериалите и да се обработват, така че да са в готов вид за излъчване. Всеки един от наетите служители ще има конкретни задължения и отговорности по реализацията на предприемаческата идея, което обуславя потребността от адекватно техническо обезпечение. Предвиденото оборудване е с високи технически спецификации, съобразено със спецификата на дейността по създаване и излъчване на телевизинни продукти. 1.Телевизионна камера 6К CMOS сенсор (1 бр.), окомплектована с: -Транспортна термо чанта (1 бр.) -Безжичен микрофон предавател (1 бр.) и приемник за него към камера (1 бр.) -32 GB Flash памет (4 бр.) -LED осветление към камерата 2.Батерия – Li-Ion технология 14,4 V; 98 W/h – капацитет с клема за окачване; U-Mount окачване (2 бр.) 3.Статив за камера с хидравлична глава за Pan и TILT – (1 бр.) -композитен материал (carbon Fiber) в комплект с камерен адаптер; -работен капацитет – 8 - 10 кг.; -комплект с предпазен калъф -с подова подложка -75 мм диаметър легло за главата 4.Телевизионна камера с 4K CMOS сенсор и вграден видеозапис (1 бр.), окомплектована с: -Транспортна термо чанта (1 бр.) -Батерия 14,4V / 63Wh (2br.) -Зарядно сутройство за батерия (1 бр.) -128 GB SDXC карта памет (2 бр.) -Микрофон брошка с безжичен предавател (1 бр.) -Приемник за безжичен микрофон към камера (1 бр.) -LED осветление към камерата 5.Статив за камера (1 бр.): -Хидравлична глава -работен капацитет – 8-10 кг.; -Изработена от карбон фибър -Двустепенни крака -75 мм диаметър легло на главата 6.Зареждащо устройство за две батерии (1 бр.) -С две гнезда за зареждане на батерии тип U-Mount -С извод за захранване на камера 12V и ток мин. 1.9A -Режим на интелигентно зареждане и с индикатор за степен на зареждане и завършен цикъл ОПИСАНИЕТО НА ОБОРУДВАНЕТО ПРОДЪЛЖАВА В ЧАСТ 2 НА ДЕЙНОСТТА (Раздел "Описание") 246 596.00 159 147.98
РЕАЛИЗИРАНЕ НА ПАЗАРА НА ПРЕДПРИЕМАЧЕСКАТА ИДЕЯ (част 2): 7.Монтажна станция (1 бр.):Работна станция, Процесор Intel Core i7 осма генерация мин. 6 ядрен или еквивалент Памет мин. 16GB Системен диск SSD с капацитет мин. 256GB Работни дискове с капацитет мин. 2 x 6 GB, DVD+/-RW Видеокарта с чипсет nVidia GTX1660 мин. 6GB GDDR5 или еквивалент Клавиатура и мишка Монитор с минимален размер 23.8" IPS панел Anti-Glare покритие, време за реакция 6ms Минимална резолюция 3840x2160, 4xUSB, Звуков миксер Звукови монитори – 2 бр 8.Видео миксер–4 канален с резолюция 1080p 4ch x HDMI YUV 4:4:4 10 bit RGB: 4:4:4 1 x Stereo RCA (L/R) 2 x Mono Microphone De-embedded Digital Audio (2 CH) вграден мултивюър 9.LED Осветление (2 бр.)–Flexible Bi-color SMD 2 бр. LED панел и статив в транспортен куфар; 280pcs ultra bright surface mounted LEDs; 1200Lux @ 1 meter center; Super high CRI Ra≥97, TLCI≥97; Захранване 220V/12V; 0-100% Димериране 3000-5600К; WiFi remote control and cascading 10.Квадрокоптер (1 бр.) окомплектован с: Жироскопна стойка и камера с 4К видео HDR с 12 MP 1. 2/3” CMOS Sensor Zoom lens 24-48mm; Дистанционно управление-обхват до 5000 м Батерия LiPo 3950 mAh Зарядно 220 V SD карта 32 ГБ Полетно време-до З1 мин. Резервни пропелери Камери за заобикаляне на препятствия и допълнителни функции 11.Преносим компютър-1-ви вид: Процесор Core i5-10210U (6MB cache up to 4.2GHz) или еквивалент; Памет 8GB 2666MHz (1x8GB); Твърд диск 1TB; Дисплей 15.6" FHD Видеокарта AMD Radeon 610, Cam amp; Mic или еквивалент; DVD RW, WLAN + BT, Kb, 3 Cell, Ubuntu, 3Yr Basic Onsite 12.Преносим компютър-2-ри вид: Процесор Core i5-10210U (6MB cache up to 4.2GHz) или еквивалент; Памет 8GB 2666MHz (1x8GB); Твърд диск 256GB M.2 PCIe NVMe; дисплей 15.6" FHD; Intel UHD или еквивалент, Cam amp; Mic; DVD RW, WLAN + BT, Kb, 3 Cell, Ubuntu, 3Yr Basic Onsite Всички изброени ДМА трябва изцяло и напълно да съответстват на заложените в Техническата спецификация (Приложение Е) минимални технически характеристики и определените количества от тях - одобрена промяна от УО, писмо дел. № 26-М-363/10.01.2020г. ПОДДЕЙНОСТ 4: Разработване на софтуерна система за правилното, надеждното, актуално и коректно реализиране на идеята и създаване на телевизионните продукти е необходимо да се създаде софтуер система за управление и систематизиране на снимaчните процеси, материали и файлове, предназначена за телевизионна продукция. Системата ще притежава добре подбрани и реализирани инструменти, методологии и интерфейс, позволяващи на целия екип да управлява активите и процесите по процеса на създаване на продукциите. Софтуерният продукт ще предлага възможност за работа на много потребители в един и същ момент. Този подход осигурява висока оптимизация на вътрешните процеси, както и мигновено споделяне и обработване на информация. Софтуерната система ще се състои от следните основни модули: •Модул за управление – модулът осигурява функционалности и инструменти позволяващи на потребителите улеснени и оптимизирани модели и процеси за бърза и лесна работа, както и специално проектирани за целта функционалности, чрез които оторизираните потребители ще имат възможност за манипулация и обработка на заснетите видео материали. •Модул за контрол на информацията – модулът ще осигурява стриктен потребителски контрол базиран на актуални методи и подходи за осигуряване на стриктен достъп и управление на информацията. •Модул за отчетност – модулът осигурява оптимизирани методи за изготвяне на отчети и доклади, базирани на цялостния информационен поток в системата и видео материалите. •Интеграционен модул – ще осигурява възможност на софтуерния продукт за интегриране и обмяна на информацията с други софтуери и източници, използвани за телевизионната продукция. •Сигурност и контрол на информационните потоци – системата осигурява изключително високи нива на сигурност на информацията и структуриране на потребителски достъп и използването на всеки параметър. Методите и принципите, използвани за целта, ще бъдат оптимизирани за всеки конкретен проект и важност на информацията. 0.00 70 650.00
ВИЗУАЛИЗАЦИЯ НА ПРОЕКТА: Предложените в настоящия проект мерки за информиране и публичност са съгласно правилата на Регламент на ЕК 1828/2006 относно общите правила за приложение на регламент 1303/2013 на Европейския парламент и на Съвета от 17 декември 2013 за определяне на общоприложими разпоредби за Европейския фонд за регионално развитие, Европейския социален фонд, Кохезионния фонд, Европейския земеделски фонд за развитие на селските рейони и Европейския фонд за морско дело и рибарство и гарантират изпълнението на мерките за публичност, с оглед акцентиране върху комуникацията, прозрачността и визуализацията. Предвидените по проекта дейности и съответните резултати от изпълнението на проекта ще бъдат популяризирани пред обществеността като за целта бъдат спазвани стриктно изискванията на Националната комуникационна стратегия 2014-2020 г и на Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. В съответствие с подписания административен договор, кандидатът ще предприеме следните необходими за популяризиране на получената безвъзмездна помощ действия чрез наемане на външен изпълнител, а именно: • Две информационни табели с данни на проекта за оповестяване на участието на ЕС с всички задължителни реквизити • Стикери – ще бъдат залепени на оборудването, предвиденo за закупуване по проекта. Постоянните информационни табели(външна и вътрешна), които ще бъдат изработени, ще бъдат поставени на видно място отвън и в самото помещение на компанията в гр. Видин. Стикерите ще бъдат поставени на всеки един актив от оборудването, което се предвижда да се закупи за целите на проекта. СТЪПКИТЕ за осъществяване на дейността са: 1. Избор на външен доставчик на описаните дейности по визуализация и публичност (1-2 месец); 2. Изработване на дизайн, одобрение и изработване на стикерите за оборудването и на информационната табела (2-10 месец); 3. Поставяне (залепване) на стикерите върху оборудването, закупено по настоящия проект (6-8 месец); 4. Поставяне на видно място на информационната табела (10-12 месец); 5. Подписване на приемо-предавателен протокол с избрания изпълнител (12 месец) 6. Популяризиране на дейностите по проекта пред обществеността (1-12 месец) 1 000.00 990.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.