Извършване на изследвания, изпитвания, измервания, необходими за разработването на продуктова иновация.: В първоначалната фаза ще бъде извършено всеобхватно проучване на типовете телевизионен сигнал в ЕС, като основните категории са предварително известни: сателитен, кабелен и цифров и аналогов (където все още съществува) ефирен сигнал. Следва да се отбележи, че въпреки дигитализацията на ефирния сигнал, в много държави все още съществува дълбока пенетрация на аналогова кабелна телевизия, така например в България около 20% от населението консумира телевизия по този начин (същата част от населението често няма и „смарт“ телефон и по този начин остава напълно изолирана от процесите на създаване на „интелигентен“ дом, град и общество).
След като са проучени всички стандарти и начини на приемане на телевизионен сигнал ще бъдат направени изследвания как може да бъде ползван опорния цифров или аналогов телевизионен сигнал, така че към него да бъде добавено желаното съдържание – допълнителна анкета, проучване и т.н. Ще бъде проучена и възможността съдържанието да бъде напълно заместено с ново съдържание, като минимум в случая се използва цифров опорен сигнал. Тези изследвания ще следват утвърдените стандарти при добавена и виртуална реалност, съотнесени към телевизионно съдържание. Също така, при тези изследвания ще бъдат следвани и утвърдените стандарти за измерване на аудитории, понеже тези стандарти вече са взели предвид и как да бъдат отчитани психологическите аспекти, свързани с човешкия фактор на този тип технологии.
Успоредно с това ще бъдат извършени изследвания за възможностите за създаване на различни типове платки и компоненти, както и тяхното рециклиране. Предлаганата от нас технология следва да има минимален екологичен профил и следователно, както при всяко хардуерно устройство, рециклирането на различните компоненти има основен принос към СО2 замърсяването и изисква внимателна подготовка и избор за минимизиране на вредните емисии.
След приключване на първоначалната фаза ще бъде направен пазарен анализ на различните компоненти и алгоритми, необходими за създаването на "Айбокс". Това включва цялостната хардуерна архитектура, както и необходимите софтуерни компоненти – операционна система, драйвери, софтуерно надграждане и т.н. |
132 701.92
|
0.00
|
Създаване и тестване на прототип свързан с разработването на продуктова иновация: Процесът по създаването на прототип на устройството ще представлява анализ и оценка на изискванията към хардуера, последван от закупуване и тестване на различни хардуерни компоненти, прецизиране и итерационен анализ на тези компоненти, последван от сглобяването им първо на ниво “open board”, след това на ниво “ugly prototype” и накрая до оперативен прототип, готов за тестване в симулирана среда.Прототипът ще притежава основни хардуерни функционалности, включително входни и изходни интерфейси, процесорна мощност и т.н., необходими за правилното му функциониране.
За осигуряване на стабилен краен резултат при разработването на нов тип хардуер от критично значение е да има добре анализирани и оптимизирани компоненти и ранни прототипи. С оглед на минимизирането на риска ще бъде необходимо закупуването на компоненти в две основни направления:
В първоначалната фаза ще бъде необходимо закупуването на разнообразни процесори, входни и изходни интерфейси (HDMI, USB, wi-fi, Bluetooth и т.н.), както и на различен хардуер занимаващ се с обработка на ТВ сигнал, напр. сет-топ боксове от различен тип, телевизионни приемници обработващи различни типове сигнал, както и няколко типа телевизори. Тази техника ще бъде ползвана за първоначалните тестове, анализ и оценка на необходимите компоненти, тяхната бъдеща интеграция и т.н.
Във фаза прототип ще бъде необходимо закупуването на компоненти за изграждане на няколкото нива прототипи съгласно плана за достигане до TRL-6, включително компоненти за изграждане на приблизително 50 броя прототипи за окончателно тестване в симулирана среда.
Закупуването на готови компоненти в началната фаза е единствения начин да бъде изграден начален прототип на ниво отворена платка (open board). Единствената алтернатива на изграждане на първоначални прототипи(TRL-4, ugly protype) би могла да бъде директна поръчка към завод, което е крайно неефективно и ценово необосновано. Към момента не съществува друг начин за изграждане на първоначален прототип освен чрез закупуване на готови компоненти като процесори, памет, входни и изходни интерфейси на платки, и сглобяването им на отворени платки. Този метод е единствения, при който на разумна цена могат да се изградят тестови бройки, което да позволи надеждни тестове на хардуерна конфигурация. Всичко това налага като единствен възможен подход закупуването на готови компоненти и използването им за изграждане на пилотния прототип. През целия период на тестване на разработения продукт ще бъде използвана външна фирма с опит в работа с аудитории и аудиторни и панелни изследвания, за да се прецизират всички аспекти свързани с въвеждане и употреба на техника в домакинства, максимизиране на ефективността от комуникация с домакинства и всички останали аспекти на работата с крайни потребители в домакинства.За целта още в момента на достигане на работещ прототип ще започне активно тестване на различните модели на взаимодействие между такъв тип хардуер и реални потребители. Типът тестове ще включва например потребителските интерфейси и организацията им (менюта, последователност, цветови схеми, начини и възможности за персонализация и т.н.). Считаме, че това ще бъде една от критичните дейности за крайния успех на проекта, понеже тя ще обуслови и равнището на приемане на продукта от крайните потребители. Принципно при работа с крайни клиенти най-важните черти на хардуерните продукти са външния вид и лекотата на употреба, като често пъти редица функционалности остават скрити и влияят малко при избора на продукт или технология. Поради тази причина, за успеха на продукта ще е от жизнено важно значение да имаме ранна обратна връзка относно възможните дизайни, начина на интеракция с устройството и лекотата и удоволствието от работа с него. Поради това фирма с вече налична експертиза при работа с аудитории ще бъде избрана като подизпълнител и консултант, с оглед трансфера на знание и използването на наличен опит и панел за тест на новия продукт |
411 188.80
|
0.00
|
Придобиване на специализиран софтуер, представляващ дълготраен нематериален актив (ДНА), необходим за разработването на продуктовата иновация.: По проекта се предвижда да бъде закупен софтуер за обработка и визуализация на резултати от различни аудиторни измервания, който би позволил тестването на разработения хардуер в симулирана среда. Ще бъдат придобити лицензи за ползване на някой от софтуерите, използвани широкомащабно за комерсиални цели, например софтуери извършващи организация и планиране на маркетингови и рекламни кампании. Този софтуер ще позволи симулацията на някой от реалните сценарии за ползване на подобен тип техника, например обратна връзка от домакинствата към различните рекламодатели и маркетингови агенции и ще осигури максимална реалистичност на тестовете и оценката на прототипа.
Софтуерът ще бъде инсталиран на собствен сървър в гр. Враца и ще събира данни от прототипите, след което тези данни ще бъдат обработвани в сценарии, симулиращи реални бизнес процеси. Софтуерът няма отношение и няма да бъде инсталиран на самите устройства, нито по някакъв начин е свързан с тяхното функциониране. От друга страна софтуерът обслужва реални бизнес процеси и поради това чрез него ще могат да бъдат пълноценно симулирани бизнес процесите и да бъде тествано интегрирането на устройствата в тези бизнес процеси, чрез симулиране на максимално реалистична среда.
Софтуерът ще се състои от следните модули и ще притежава следните функционалности:
-Модул за администриране, с поддръжка на класификации, поддръжка на системни настройки, добяване и локализация на езикови настройки и т.н.;
-Модул за управление на потребители и нива на достъп;
-Модул за параметризирано описание и изпълнение на справки, включително информационен модел на бизнес данни в информационната система, изпълнение на универсални справки при използване на бизнес данните, изпълнение на статистически справки, и поддръжка на справки в многоезичен режим (мин. Български и английски);
-Графичен модул за анализ и визуализация на ежедневни стойности;
-Модул за анализ, включващ класификация на суровите данни и възможност за планиране на база исторически периоди;
-Графичен анализ на обобщени информационни масиви (или екстраполирани от извадкови проучвания);
-Модули за детайлно изследване на потребителско поведение;
-Оптимизация на сценарии за разпределение на маркетингови стратегии въз основа на емпирични данни от обратна връзка от крайни потребители;
-Еталонни тестове. |
99 500.00
|
0.00
|
Визуализация на проекта: За визуализация и популяризиране на проекта, оперативната програма, ЕФРР и ЕС в рамките на проекта ще бъдат изработени, доставени и монтирани три информационни табели с минимален размер А3, които ще бъдат монтирани съответно в базата за иновативни изследвания на "Естрел" АД в гр. Враца (Планира се табелата във Враца да бъде с по-голям размер и качество, защото по-голямата част от проекта ще се изпълнява там), в офиса на "Естрел" ЕАД в гр. София и при партньора ИОНХ към БАН. Визуализацията на информационните материали изцяло ще съответства на насоките, заложени в Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020. Във всеки документ и актив, свързан с изпълнението на проекта, който се използва от обществеността или участници, ще се посочва финансиращата го оперативна програма и подкрепата на ЕС чрез ЕФРР. |
200.00
|
0.00
|