Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 065 дървета
English

Програма: Възобновяема енергия, енергийна ефективност, енергийна сигурност

Район за планиране: Всички

Описание

Настоящото проектно предложение е  насочено към осигуряване на подходяща и ефективна социална инфраструктура на територията на Община Бургас за  предоставяне на резидентни и съпътстващи услуги в общността за деца и младежи  в подкрепа на тяхната деинституционализация. Планираните дейности включват изграждане  и оборудване на предвидената в Картата на услугите за подкрепа в общността и в семейна среда и Картата на резидентните услуги  материална база  за създаване  на 5 нови социални услуги на територията на община Бургас, а именно: Център за обществена подкрепа, Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства, Дневен център за подкрепа на деца с тежки множествени увреждания и техните семейства, Преходно жилище за деца от 15 до 18 годишна възраст и Наблюдавано жилище за младежи от 18 до 21г. 
Проектното предложение адресира три основни аспекта на потребности, свързани с осигуряването на подходящи условия за грижа за деца и младежи,  настанени в  социални институции, включително  деца с увреждания  с потребност от постоянна медицинска грижа и деца и семейства в риск, а именно: необходимостта от подкрепящи и съпътстващи услуги за подкрепа на децата и семейства, свързана с предоставяне на социални услуги от резидентен тип, подобряване качествата на средата, в която се отглеждат и възпитават децата и младежите, съобразно техните специфични нужди и подобряване на нейната ефективност от гледна точка на възможности и условия за прилагане на нетрадиционни и алтернативни на институционалната грижа подходи. 
Реализирането на проекта ще  допринесе  за осигуряване на равен достъп  до качествени грижи и услуги  на деца и младежи,  според индивидуалните  потребности  и  създаване  на умения за самостоятелен живот чрез  изграждане на необходимата инфраструктура  за предоставяне на резидентни и съпътстващи  услуги в общността.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Организация и управление на проекта: Дейността има за цел да създаде необходимите условия за ефективно и качествено управление, изпълнение и отчитане на проекта, в съответствие с предвидените дейности, бюджет и график за изпълнение, спазвайки законовите и нормативни уредби, правилата и указанията на ОПРР. За постигане на поставените по проекта цели ще бъде сформиран екип от експерти от Община Бургас с необходимия опит и квалификация, отговарящи за управление, координация и изпълнение на предвидените по проекта дейности, като функциите и отговорностите на всеки един от тях ще бъдат разписани в съответните длъжностни характеристики. Съставът на екипа за управление на проекта включва 6 експерта, разпределени по съответните позиции: 1. Ръководител проект: - отговаря за цялостния процес на изпълнение на проекта, съгласно условията на договора за безвъзмездна финансова помощ и осъществява комуникация с Управляващия орган на ОПРР; - контролира законосъобразното и целесъобразно провеждане на процедури за избор на изпълнители и извършване на разходи. - осъществява дейности по наблюдение и контрол изпълнението на проектните дейности; - отговаря за навременното и коректно подаване на отчетна информация по проекта в ИСУН 2.Финансист: - Отговаря за законосъобразността и целесъобразността на направените по проекта разходи; - Подготвя финансови отчети и искания за плащане; - Организира и съхранява финансовата документация на проекта 3. Координатор: - подпомага ръководителя и екипа по проекта при изпълнение на основните проектни дейности; - отговаря за техническото изпълнение на проекта по отношение на документацията, архива на проекта; - отговаря за навременното отчитане на проекта в ИСУН 2020; - отговаря за изготвянето и организацията на информационните материали и публични събития по проекта; 4. Експерт "Обществени поръчки" - отговаря за подготовката на тръжни досиета, съгласуване на тръжна документация, провеждането на обществени поръчки, избор на изпълнители и подписване на договори за всички обществени поръчки, предвидени в рамките на проекта; - участва в комисии по оценка на постъпилите оферти за избор на изпълнители; 5. Инвеститорски контрол (2 човека) - контролира количеството и качеството на влаганите материали по време на строителство на обектите на интервенция по проекта; - следи и докладва напредъка по изпълнение на СМР; - представлява възложителя при изготвяне на необходимата строителна документация; Техническото и финансово отчитане по проекта ще бъде извършвано съгласно Общите условия на договора за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ. Ще бъдат изготвяни междинни, годишни и окончателен технически отчети, както и финансови отчети и искания за плащане. Те ще бъдат представяни на УО съгласно сроковете определени в Общите условия. 25 134.93 25 743.62
Подготовка и провеждане на обществени поръчки: Дейността има за цел да осигури провеждане на законосъобразен, ефективен и прозрачен избор на изпълнители на дейностите по проекта, съобразно правилата за разходване на средства, действащото българско законодателство и подзаконовата нормативна уредба, СФУК на Община Бургас, и Вътрешни правила за обществени поръчки. Дейността включва подготовка и провеждане на обществени поръчки за избор на изпълнител при следния предмет и обхват: 1. Процедура за избор на изпълнител по обособени позиции: ОП 1: "Инженеринг (проектиране, строителство и авторски надзор) на Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства в урегулиран поземлен имот III в кв.19, по плана на ж.к. „Братя Миладинови“, гр. Бургас, с идентификатор 07079.620.205 по КК на гр. Бургас; ОП 2: "Инженеринг (проектиране, строителство и авторски надзор) на Преходно жилище за деца от 15 до 18 годишна възраст в урегулиран поземлен имот I, кв.16, кв. Акациите, гр. Бургас, с идентификатор 07079.659.229 по КК на гр. Бургас"; ОП 3: "Инженеринг (проектиране, ремонт и преустройство и авторски надзор) на апартамент със застроена площ от 79,13 кв. м разположен в гр. Бургас, ж. р. „Меден рудник“ бл.462, вх.2, ет.1, ап.24, за нуждите на ново Наблюдавано жилище за лица от 18 до 21 годишна възраст" 2. "Изпълнение на строително - ремонтни работи - преустройство на съществуваща сграда в център за обществена подкрепа в ПИ № 07079.618.123.1, находящ се в УПИ VI 2356 /ПИ07079.618.123/, кв.21, по плана на ЦГЧ гр. Бургас" . 3. "Доставка и монтаж на обзавеждане и оборудване по обособени позиции: ОП1: "Доставка и монтаж на обзавеждане на Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства в урегулиран поземлен имот III в кв.19"; Дневен център за подкрепа на деца с тежки множествени увреждания и техните семейства в УПИ І, кв.1 по плана на Приморски парк, гр. Бургас"; Преходно жилище за деца от 15 до 18 годишна възраст в урегулиран поземлен имот I, кв.16, кв. Акациите, гр. Бургас; Наблюдавано жилище за лица от 18 до 21 годишна възраст и Център за обществена подкрепа /ЦОП/ за деца и семейства. ОП2: "Доставка и монтаж на оборудване на Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства в урегулиран поземлен имот III в кв.19"; Дневен център за подкрепа на деца с тежки множествени увреждания и техните семейства в УПИ І, кв.1 по плана на Приморски парк, гр. Бургас; Център за обществена подкрепа /ЦОП/ за деца и семейства; Преходно жилище за деца от 15 до 18 годишна възраст в урегулиран поземлен имот I, кв.16, кв. Акациите, гр. Бургас; Наблюдавано жилище за лица от 18 до 21 годишна възраст". ОП3: "Доставка и монтаж на съоръжения за кът за отдих в УПИ I, кв.1 по плана на Приморски план, гр. Бургас, идентификатор 07079.618.3.26 по КККР на гр. Бургас за нуждите на Дневен център за подкрепа на деца с тежки множествени увреждания и техните семейства". 4 "Изпълнение на строителен надзор по рамков договор, сключен между Община Бургас и потенциални изпълнители с предмет „Изпълнение на консултантски услуги в областта на проектирането и строителството на общински обекти по позиции“. 5. "Актуализиране на инвестиционен проект за "Преустройство на съществуваща сграда в център за обществена подкрепа в ПИ № 07079.618.123.1, находящ се в УПИ VI 2356 /ПИ07079.618.123/, кв.21, по плана на ЦГЧ гр. Бургас". 6. "Упражняване на авторски надзор по време на изпълнение на обект: "Преустройство на съществуваща сграда в център за обществена подкрепа в ПИ № 07079.618.123.1, находящ се в УПИ VI 2356 /ПИ07079.618.123/, кв.21, по плана на ЦГЧ гр. Бургас". 7."Изпълнение на мерки за информация и публичност по Рамкова прецедура за осигуряване на информация и публичност на Община Бургас". 8. "Организиране на събития в рамките на проекта по Рамкова процедура на Община Бургас". 0.00 0.00
Изпълнение на строително – ремонтни работи по изграждане на Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства в урегулиран поземлен имот III в кв. 19, по плана на ж.к. „Братя Миладинови“, гр. Бургас“, с идентификатор 07079.620.205 по КК на гр. Бургас: Дейността предвижда изграждане на Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства в урегулиран поземлен имот III в кв.19, по плана на ж.к. „Братя Миладинови“, гр. Бургас, отреден „за училище", отразен с идентификатор 07079.620.205 целият с площ от 4149 кв. м, за който има съставен акт за публична общинска собственост № 8588/15.12.2016г. Жилищният к-с „Братя Миладинови“ е разположен в контактната зона на градския център. Същият е добре обезпечен по отношение на техническа инфраструктура, достъп до социални и образователни услуги, транспорт и комуникации с останалата част на града. Комплексът е разположен между булевардите „Сан Стефано“, „Демокрация“, „Струга“ и „Тодор Александров“, както в съседство са кварталите „Възраждане“, „Лазур“, ЦГЧ и „Славейков“. Тази част на града има лесен достъп до морето и пешеходните зони на градското ядро. В непосредствена близост се намират някои от основните и професионални училища, както и един от университетите в града – Бургаски свободен университет. В непосредна близост до имота се намират Дирекция „Социално подпомагане“ и Център за обществена подкрепа /ЦОП/ на ул. “Дрин“. По отношение здравни услуги най-близо до комплекса се намира УМБАЛ „Бургас“, в която се оказва денонощна спешна и планова медицинска помощ, „Дентален център I- Бургас“ и други медицински заведения. Жилищният комплекс разполага с изцяло обновен парк с обособени места за спорт и отдих за различни възрасти групи, детски площадки, оборудвани с необходимите съоръжения. Територията е обезпечена и като достъп до услуги. В близост се намират търговски обекти, банкови клонове, офиси и др. След извършен оглед и направен анализ на наличният сграден фонд се констатира, че Община Бургас не разполага със съществуваща материална база, която да е подходяща и да отговаря по функционални изисквания за съответната услуга. 322 022.73 392 351.31
Изпълнение на строително – ремонтни работи по изграждане на Преходно жилище за деца от 15 до 18 годишна възраст в урегулиран поземлен имот I, кв. 16, кв. Акациите, гр. Бургас, с идентификатор 07079.659.229 по КК на гр. Бургас: Дейността предвижда изграждане на преходно жилище за деца от 15 до 18 годишна възраст на терен частна общинска собственост - УПИ I, кв.16, кв. Акациите, гр. Бургас с адрес ул.“Китка“ №7, отразен с идентификатор 07079.659.229. Кв. "Акациите" се характеризира и с добре изградена инфраструктура, достъп до социални и образователни услуги. Имотът, предоставен за изграждане на ново преходно жилище е добре ситуиран по отношение на транспорт и комуникация, както с останалата част на квартала, така и с централната част на града. Теренът се намира в непосредствена близост до ул. „Индустриална“, като на 290 м от него се намира спирка на обществен транспорт, която осигурява бързо и удобно придвижване до административния център, в който се разполагат общинска териториална дирекция „ЦАУ Възраждане“, многопрофилна болница за активно лечение МБАЛ „Черноморка“, ОУ „Елин Пелин“, СУ „Константин Преславски“, СОУ „Петко Росен“. С изградената нова транспортна схема в града се осигурява бърз и удобен транспорт за придвижване до ЦГЧ и всички жилищни квартали на града, на територията на които се намират общообразователни и професионални гимназии, както и здравни и социални институции. Прилежащата територия към отредения имот е с напълно изградена техническа инфраструктура – канализация, водопровод и електрическа мрежа. Кварталът граничи с кв. "Победа", в който се намира изцяло обновено читалище – НЧ „Христо Ботев“ със собствена библиотека, с голям салон за театрални представления, малък информационен център, оборудван с компютри. В същата сграда е разположен пощенския клон и полицейски участък, които обслужват основно двата квартала – Победа и Акации. Кварталът е обезпечен и по отношение на достъп до социалните услуги, като на територията са разположени териториално подразделение на Дирекция „Социално подпомагане“ и Център за социална рехабилитация и интеграция за групи и лица в риск /ЦСРИ/, който предоставя комплекс от социални услуги, свързани с извършване на рехабилитация, социално-правни консултации, образователно и професионално обучение и ориентиране, изготвяне и осъществяване на индивидуални програми за социално включване. Община Бургас не разполага със съществуваща материална база, която да е подходяща и да отговаря по функционални изисквания за съответната услуга. 265 718.07 323 838.57
„Изпълнение на строително –ремонтни работи преустройство на апартамент с идентификатор 07079.653.503.2.1 в бл.462, вх. б ет.1 ж. р. „Меден рудник“ за нуждите на Наблюдавано жилище за лица от 18 до 21 годишна възраст“. : Дейността предвижда извършване на ремонт и преустройство на апартамент със застроена площ от 79,13 кв. м, находящ се на адрес: в гр. Бургас, ж. р. „Меден рудник“ бл.462, вх.2, ет.1, ап.24, с идентфикатор 07079.653.503.2.1 по КК на гр.Бургас. Жилището е общинска собственост, съгласно Акт за частна общинска собственост № 990/29.10.1998г. Жилищният комплекс „Меден Рудник“ е една от най-динамично развиващите се територии на град Бургас, характеризира се с добро покритие по отношение на образователни, социални и медицински услуги. За практикуване на различните видове спорт комплекса разполага със съвременна спортна зала и закрит плувен басейн, както и парк за отдих и спортни игрища със свободен достъп. Комплексът условно е разделен на 5 /пет/ жилищни зони, като бл.462, се намира в Зона „Б“, която се характеризира с напълно изградена техническа инфраструктура – канализация, водопровод и електрическа мрежа. Зоната, в която се намира жилищният блок е добре ситуирана по отношение на транспорт и комуникация, както с останалата част на комплекса, така и с централната част на града. Същият е в непосредствена близост с ул. „Въстаническа“, на която се намира спирка на обществен транспорт, осигуряваща бързо и удобно придвижване посредством захранващи линии и линиите на бързата автобусна линия, тръгващи от Терминал „Меден рудник“. Жилищният блок е строен по индустриален способ и се състои от осем жилищни етажа с прилежащи избени помещения. Апартаментът предвиден за интервенция по проекта е разположен на първи етаж и е със застроена площ от 79,13 кв. м, като включва трапезария/дневна – 17,16 м2, две спални с обща площ 29,62м2, кухня от 9,58 м2, санитарни помещения и баня с обща площ 3,62м2 и обслужваща площ – коридор/ антре от 8,03 м2. Жилището е в добро общо състояние, но за приспособяването му в съответствие с функционалните изисквания за наблюдавано жилище за лица от 18 до 21 годишна възраст е необходимо да се извърши ремонт и преустройство, с оглед осигуряване на подходящи условия за обитаване, включително и от хора със специфични потребности. Предвидените дейности са събразени с идентифицираната потребност от осигуряване на условия близки до семейна среда, с цел адаптиране на младежите към обичайния живот в общността. 35 379.99 40 681.90
Изпълнение на строително - ремонтни работи - преустройство на съществуваща сграда в Център за обществена подкрепа в сграда с идентификатор 07079.618.123.1 по КК на гр.Бургас, находяща се в урегулиран поземлен имот /УПИ/ VI , кв.21 по плана на ЦГЧ на гр. Бургас, с адрес ул. “Филип Кутев“ № 11.: Имотът предмет на преустройство е сграда с идентификатор 07079.618.123.1 по КК на гр. Бургас, находяща се в урегулиран поземлен имот /УПИ/ VI , кв.21 по плана на ЦГЧ на гр. Бургас, с адрес ул. “Филип Кутев“ № 11, с площ на имота 183 кв. м, ведно с изградената в същия имот масивна двуетажна сграда, отразена с идентификатор 07079.618.123.1 по КК на гр. Бургас, със застроена площ 98 кв. м. и с разгъната застроена площ от 196 кв. м., за които има съставен Акт за частна общинска собственост № 2594 от 05.07.2000г. Сградата се намира в централната част на гр. Бургас, в близост до административния център на града и Приморски парк. Районът е с изключително достъпна архитектурна среда, изцяло благоустроен, с нова тротоарна и улична настилка, обособени паркоместа, пешеходни и зелени пространства. За територията е осигурено безконфликтно движение и условия за алтернативна мобилност чрез изградена двупосочна велоалея. Теренът е добре ситуиран по отношение на транспорт и комуникации с останалата централна част на града. Ул. „Филип Кутев“ се намира в непосредствена близост до ул. „Ал. Батенберг“, важна част от основната улична мрежа в ЦГЧ на гр. Бургас, осигуряваща основна комуникационно – транспортна връзка между гаровия площад, парк- хотел „Приморец”, Приморски парк и ул. „Цар Симеон I”. В непосредствена близост е административния център, в който са съсредоточени редица обекти с обществени функции: медицински центрове, поща, социални услуги. В ЦГЧ се намират някои от основните и средните училища, както и професионални гимназии. Едно от най-предпочитаните места за отдих в града е Приморски парк, който е в непосредствена близост с ул. „Филип Кутев“. Сградата предмет на реконструкция е двуетажна със сутерен. Същата разполага с два самостоятелни входа /за първи и втори етаж/, като единия от тях ще бъде обособен за достъп до помещения за спешен прием на деца жертви на насилие и неглижиране в семейството си. Сградата ще бъде преустроена за нуждите на ЦОП с капацитет 100 места, като в нея ще бъдат обособени помещения с необходимите площи в съответствие с функционалните изисквания, така че да осигурят подходящи условия за индивидуална или групова работа с децата. Разгънатата застроена площ на съществуващата сграда е 196 кв. м. и в нея ще бъдат обособени следните функционални помещения: На първия етаж ще бъде обособено фоайе с място за информация, 2 /две/ зали за индивидуална и семейна работа и една зала за групова работа с деца и родители, санитарен възел. На втроия етаж ще бъде разположен център за спешен прием, който ще разполага с 2 /две/ стаи за настаняване на 4 души, самостоятелен санитарен възел, оразмерен за ползване от хора с увреждания, бокс-кухня за затопляне и приготвяне на храна и кът за хранене, кабинет управител и санитарни помещения. В сутерена ще бъдат разположени офис помещения за спешен екип и склад. За нуждите на Центъра ще бъде осигурена достъпна среда до всички елементи на сградата - подходи към сградата - рампи и площадки, коридори, входни пространства и помещения с осигурен достъп за движение на инвалидни колички. Предвижда се да се монтира подвижна платформа/стълбищен робот за хора с увреждания. Мерките, свързани с благоустрояването на терена ще способстват за отварянето на сградата към прилежащите територии и ще осигуряват визуална и пространствена интеграция на Центъра с останалата част от квартала. Проектното решение за реконструкцията и преустройството на сградата ще се доближи в максимална степен до съвременните стандарти за социални услуги, като успешна комбинация от достъпност, качество на средата и екологосъобразност, включително разположение и изложение на стаите, съобразени с климата. Ремонтът и преустройството ще включва подмяна на съществуващи износени материали с нови, направа на нови прградни стени от гипскартон, зазиждане на отвори и направа на нови, с цел обособяване на помещения, съгл. функ. изизсквания за ЦОП. 257 700.00 309 369.48
Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане. : Дейността включва, доставка на обрудване и обзавеждане, съгласно функционалните изисквания за предвидените резидентни и съпътстващи услуги в общносттта. Предвиденото обзавеждане и оборудване ще бъде съобразено с функционалността на всяко помещение, така че да се осигури удобство и комфорт на неговите обитатели. Доставката на оборудването/обзавеждането ще бъде съгласно предвижданията по част "Интериор и обзавеждане" от изтовените и съгласувани проекти за съответните сгради, предидени за социална инфраструктура. 1.Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства в урегулиран поземлен имот III в кв.19 по плана на ж.к. „Братя Миладинови“, гр. Бургас . В рамките на проекта се предвижда оборудване и обзавеждане на следните помещения: зала за лечебна физкултура и рехабилитация, кабинет за психолог, логопед, зала за индивидуална работа и зали за групова работа, психосензорна стая, трапезария и кухня/разливочно, 2 спални помещения за дневен отдих на децата и дворно пространство с необходимите уреди и съоръжения за деца с увреждания. 2.Дневен център за подкрепа на деца с тежки множествени увреждания и техните семейства в УПИ І, кв.1 по плана на Приморски парк, гр. Бургас. В рамките на проекта се предвижда оборудване и обзавеждане на следните помещения: зала за лечебна физкултура и рехабилитация, кабинет за психолог, логопед, зала за индивидуална работа и зали за групова работа, психосензорна стая, трапезария и кухня/разливочно, 2 спални помещения за дневен отдих на децата. За нуждите на ползвателите на центъра се предвижда обособяване на кът за отдих, оборудван със съоръжения за деца с двигателни увреждания и сензорна градина, които ще бъдат разположени съгласно разработена схема за монтаж на съоръженията. 3.Преходно жилище за деца от 15 до 18 годишна възраст в урегулиран поземлен имот I, кв.16, кв. Акациите, гр. Бургас. Пространствено и функционално жилището ще бъде съобразено с функционалните изисквания по отношение осигуряване на подходящи условия за живот на деца на различна възраст от 15 до 18 години, като ще предостави възможност за настаняване на 8 деца. За нуждите на неговите ползватели ще бъдат обзаведене и 4 спални помещения, 1 /една/ стая за персонал със санитарен възел; кухня и трапезария; мокро и обслужващо помещение. 4. Наблюдавано жилище за лица от 18 до 21 годишна възраст. Предвиденото обзавеждане е съобразено с функционалността на всяко помещение, осигуряващо настаняване и условия за водене на самостоятелен живот на младежи, ползватели на резидентната услуга. Основните групи обзавеждане включват: кухненско обзавеждане, мебели за трапезария, спални помещения, дневна. Жилището ще бъде оборудвано и с необходимата техника за обслужване на ежедневните нужди на неговите обитатели – кухненско оборудване, перални и др. Предвиденото обзавеждане ще се доближи в максимална степен до съвременните стандарти на модерни жилища, като успешна комбинация от функционалност, достъпност и практичност. 5. Център за обществена подкрепа /ЦОП/ за деца и семейства. За нуждите на центъра са предвидени мебели, които да осигуряват комфорт на неговите ползватели. Обзавеждането е съобразено с функционалността на всяко помещение, с цел осигуряване на подходящи условия за индивидуална и семейна работа и групова работа с деца и родители. Ползвателите на центъра ще разполагат с обзаведени и оборудвани, съгласно функционалните изисквания зали за индивидуална и семейна работа, зала за групова работа с деца и родители, 2 стаи за настаняване на 4 души със самостоятелен санитарен възел, бокс-кухня за затопляне и приготвяне на храна и едно офис помещение. Доставките ще бъдат извършени, съгласно техническа спецификации. 373 062.08 487 019.99
Изпълнение на строителен надзор на обектите. : Строителният надзор отговаря за спазване на изискванията за влагане в строежите само на строителни продукти, които осигуряват изпълнението на основните изисквания към строежите по чл. 169, ал. 1 и отговарят на изискванията, определени със Закона за техническите изисквания към продуктите, и с наредбата по чл. 9, ал. 2, т. 5 от същия закон. Отговаря за изпълнението на всички изисквания на българското законодателство свързано с надзора на строителни дейности, а също така проверява дали Изпълнителите на СМР извършват дейности в съответствие с техническите норми и изисквания на специализираното законодателството (основно Закона за устройство на територията и подзаконовите актове към него). Основните задължения на фирмата, осъществяваща строителен надзор включват: • Контрол по спазване на линейния график на строително-монтажните работи; • Контрол по спазване на правилата по осигуряване безопасни и здравословни условия на труд, влагане на материали и други продукти с доказано съответствие и качество • Упражняване пълен контрол по време на строителството, в съответствие с разпоредбите на чл.168, ал.1 от ЗУТ. • Подписва всички актове и протоколи по време на строителството съгласно действащата нормативната уредба, с които се удостоверяват вида и количеството на извършените СМР на обектите. • Съблюдава съответствието на извършените СМР с одобреното предложение, техническа спецификация и договора за СМР, изискванията на БДС и международните стандарти, които се отнасят до вложените материали и оборудване и използваната технология. • Участва във всички проби и изпитания на материали, конструкции и инсталации, използвани или изградени на обекта и да подписва всички документи, удостоверяващи резултатите от тези проби и изпитания. • Подготвя необходимата документация за въвеждане на обектите в експлоатация, за които е приложимо 9 544.66 9 881.71
„Проектиране и изготвяне на инвестиционни проекти за отделните обекти“: В рамките на дейността се предвижда изготвяне на технически инвестиционни проекти за обектите, съгласно изискванията на Наредба №4 за обхват и съдържанието на инвестиционните проекти и действащата нормативна уредба, функционални изисквания и насоки за изграждането на инфраструктурата за разкриване на резидентни социални услуги и Наредба № 4/01.07.2009г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда на населението, вкл. за хора с увреждания, както следва: 1. „Актуализиране на инвестиционен проект за "Преустройство на съществуваща сграда в Център за обществена подкрепа в сграда с идентификатор 07079.618.123.1 по КК на гр. Бургас, находяща се в урегулиран поземлен имот /УПИ/ VI , кв.21 по плана на ЦГЧ на гр. Бургас, с адрес ул. “Филип Кутев“ № 11". Община Бургас разполага с ТИП за сградата, като предвижданията са за: „Преустройство на съществуваща сграда и превръщане в Музей на образованието „От миналото до днес“ – ПИ 07079.618.123.1, находящ се в УПИ VI-2356, кв.21 по плана на ЦГЧ гр. Бургас“. Поради отпаднала необходимост и не реализиране на инвестиционното намерение ще бъде възложено актуализиране на изготвения проект на осн. чл.79, ал.1, т.3 от ЗОП, с оглед обособяване на помещения с необходимите площи в съответствие с функционалните изисквания за Център за обществена подкрепа /ЦОП/. 2. „Изготвяне на инвестиционен проект за обект: "Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства в урегулиран поземлен имот III в кв. 19, по плана на ж.к. „Братя Миладинови“, гр. Бургас“, с идентификатор 07079.620.205 по КК на гр. Бургас" 3. „Изготвяне на инвестиционен проект за обект: "Преходно жилище за деца от 15 до 18 годишна възраст в урегулиран поземлен имот I, кв. 16, кв. Акациите, гр. Бургас, с идентификатор 07079.659.229 по КК на гр. Бургас" 4. „Изготвяне на инвестиционен проект за "Преустройство на апартамент с идентификатор 07079.653.503.2.1 в бл.462, вх. б ет.1 ж. р. „Меден рудник“ за нуждите на Наблюдавано жилище за лица от 18 до 21 годишна възраст“. 33 950.00 45 799.00
Информация и публичност: С цел информиране на широката общественост за приноса на ЕС в реализиране на дейностите, проектът предвижда серия от мерки като публични събития, прессъобщения и изработване на информационни материали представящи целите, дейности и резултати по проекта, както и финансовата помощ на финансиращата страна. Със стартиране на проекта ще бъде изготвено и разпространено прессъобщение описващо целите, дейностите и очакваните резултати по проекта. Информация за проекта ще бъде публикувана и на страницата на Община Бургас в Секция "Европейски политики и програми". През целия период на изпълнение на проекта, регулярно ще бъде подготвяна информация за напредъка на строителните дейности, която ще бъде разпращана до местни, регионални и национални медии, с оглед навременното осведомяване на широката общественост за изпълнението на проекта. На всички медийни съобщения, информационни материали и събития ясно ще бъде оповестен финансовия принос на ЕС, чрез Европейски фонд за регионално развитие за реализация на инвестицията. В рамките на пректа ще бъдат организирани инфорамционни събития при стартиране и приключване на проекта, както и официални церемонии при стартиране на строителните дейности и откриване на завършените обекти. След подписване на договора за безвъзмездна финансова помощ ще бъде организирана встъпителна пресконференция, на която ще бъдат представени целите, планираните дейности и очакваните резултатаи. В края на проекта след изпълнение на предвидените дейности екипа по проекта ще представи постигнатите резултати на организирана финална пресконференция. Предвижда се организиране на официални церемонии "първа копка" при стартиране на строително-монтажните работи на Преходно жилище, Център за обществена подкрепа /ЦОП/ и Дневен център за деца с увреждания и техните семейства. В края на проекта ще бъде организирано официално събитие за откриване на изградената инфраструктура. В допълнение за популаризиране финансовия принос на ОПРР и ЕФРР на всички организирани публични събития ще бъде поставен ролбанер с необходимата информация. По време на реализацията на проекта ще бъдат поставени 3 временни билборди, в съответствие с указанията в „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014 – 2020“. След завършване на строително монтажните дейности ще бъдат 5 постоянни информационни табели.: За целите на публичните събития, които се предвижда да бъдат организирани по проекта, екипът за управление на проекта ще подготви и разпространи листовки с информация за проекта, финансиращата програма, дейности и очаквани резултати. 6 166.67 7 400.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.