Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 351 дървета
English

Програма: Възобновяема енергия, енергийна ефективност, енергийна сигурност

Район за планиране: Всички

Описание

Проектът предвижда подобряване на средата и качеството на живот в населените места на община Своге чрез изграждане на детска площадка на открито в село Реброво. Площадката, предмет на проектната интервенция, е част от общинската мрежа от денски и спортни площадки. Чрез осъществяването на комплекс от СМР-мерки ще се повиши качеството и живот и естетическият вид на село Реброво. Осигуряването на достъпна среда ще създаде равни условия за достъп до административни, здравни, образователни и социални услуги и интеграция на хората в неравностойно положение. Постигането на желаното състояние ще бъде възможно чрез реализирането на следните планирани дейности:1) Изграждане на детска площадка в УПИ I-125, кв.6а от ПУП на с. Реброво, община Своге. 2) Упражняване на авторски надзор.3) Организация и управление на проекта. Основният резултат от изпълнението на проекта ще бъде подобряване на средата и качеството на живот в село Реброво, община Своге, чрез изграждане на детска площадка на открито. Като цяло реализирането на проекта ще стимулиране развитието на територията на община Своге чрез обновяване на малка по мащаби техническа инфраструктура и ще бъде предпоставка за нови инвестиции и съхранение на местната идентичност. Подобреното качество на средата, качество на живота и комфорта на обитаване чрез устойчив и динамичен център за деца в с. Реброво, ще оформи нова социална среда с нови пространствени решения и физическо обновяване на съществуващ общински терен. Тази нова идея за развитие на пространството, част от което е новостроящ се параклис, ще допринесе за подобряване качеството на отдих и здравословно състояние на жителите и гостите на с. Реброво. Всичко това рефлектира върху задържане на хората в родното им място, запазване на местната идентичност и създаване на условия за миграция към селото. Проектът ще се осъществява в рамките на 24 м. Изпълнението на проектните дейности, вкл. управлението на проекта, ще бъдат възложени на външни изпълнители, избрани по реда на ЗОП.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Изграждане на детска площадка в УПИ I-125, кв.6а от ПУП на с. Реброво, община Своге: Основната цел на Дейност 1 е подобряването на средата и качеството на живот в село Реброво, чрез изграждане на детска площадка на открито. Проектното решение включва разполагане на 6 бр. различни игрови съоръжения, предназначени за разнообразни видове занимания за възрастова група от 3 до 12 години и парково обзавеждане (пейки и кошче за отпадъци) върху площ с правоъгълна форма и приблизителни размери 18/7 м. Достъпът до детската площадка се запазва от към прилежащата улица и ще бъде обезопасена с декоративна ограда. Обектът на проектни интервенции е с площ от 130 м² и е общинска собственост, находящ се в I-125, кв.6а от ПУП на с. Реброво, община Своге. Основните видове работи за постигане на целите на проекта включват: 1) Подготовка на терена и полагане на настилки: След нправата на изкопни и подравнителни работи, цялата настилка на терена на детската площадка се предвижда да бъде каучукова, ударопоглъщаща, с много добра еластичност. За целта ще бъде доставена и монтирана еластична настилка от каучукови плочи с размери 40 х 40 х 3 см. Плочите ще бъдат монтирани върху направена в рамките на проекта армирана бетонова настилка с дебелина 10 см. чрез залепване с полиуретаново лепило. Ударопоглъщащата настилка ще намали риска от наранявания при падане и значително ще понижи възможността от подхлъзвания, поради това, че е грапава. 2) Монтиране на детски съоръжения и парково обзавеждане: Закрепването на елементите на детските съоръжения, пейки и кошчета ще става върху бетонов или стоманобетонов фундамент вкопан в настилка от трошен камък, посредством непосредствено вбетониране или анкериране чрез дюбели. Планирани за монтиране са следните съоръжения и парково оборудване: 1бр. комбинирано детско съоръжение; 1 бр. въртележка; 1 бр. детска двойна люлка; 1 бр. клатушка везна; 1 бр. пружинна клатушка; 1 бр. катерушка; 2 бр. паркови пейки; 1 бр. метален кош за отпадъци; 1 бр. информационна табела и 1 бр. декоративна ограда. Всички детски съоръжения са предназначени за деца от 3 до 13 години за занимания като катерене, пързаляне, люлеене, равновесие, колективни игри, учене, игри със сюжети и роли. Ще бъдат безопасни за деца и изработени от материали, отговарящи на БДС EN 1176-1: 2020, БДС EN 1176-2: 2020 и БДС EN 1176-7: 2020. Декоративната ограда ще бъде с височина от 1 м, изпълнена от тръбна конструкция и дървени елементи, боядисани в различни цветове с акрилни бои за външна употреба. При реализирането на инвестиционният проект ще се спазват стриктно изискванията на Закона за устройство на територията и Наредба №1/12.01.2009г за условията и реда за устройството и безопасността на площадките за игра. 49 300.00 0.00
Изготвяне на пълна проектно-сметна документация по смисъла на ЗУТ и Наредба №4 за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти и упражняване на авторски надзор : Целта на Дейност 2 е да се окаже необходимия контрол над строително-монтажния процес при изграждане на детската площадка на открито в с.Реброво, Община Свoге. В рамките на тази дейност ще бъде упражнен авторски надзор. Така ще бъде гарантирано, че обекта ще бъде изпълнен в съответствие с установените стандарти за качество и изготвените проектни документи. В обхвата на мярката ще бъдат изпълнени следните активности: 1) Упражняване на авторски надзор: Авторският надзор ще бъде оказван от проектанта, изготвил техническата документация по смисъла на Наредба №4 за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти. Целта му е да се съблюдават процесите на извършване на строителните дейности, както и спазването на параметрите на техническия проект. Осъществяването на авторски надзор от проектанта ще включва следните активности: контрол на строителната площадка във връзка с качеството на строително-монтажните работи и стриктното спазване на техническия проект, консултации при изпълнение на обекта, участия в срещи и заседания, свързани с реализацията на обекта, съдействие при избор на материалите и съоръженията за изпълнение на инвестиционните работи, изработване на допълнителни чертежи на детайли или извършване на допустими от закона промени в проектите, чрез отразяването им в екзекутивните чертежи. След извършване на строително-монтажните работи, ще бъдат изготвени съответните констативни актове за установяване на годността и приемане на изпълнените дейности и съответствието на вложените материали. Дейността е възложена на проектанта, изготвил пълната проектно-сметна документация по смисъла на ЗУТ и Наредба №4 с договор. 2 958.00 0.00
Разходи, свързани с попълване на анализ разходи-ползи (финансов анализ) /консултантски услуги за подготовка и управление на проекта/: Целта на тази дейност е да се създаде необходимата управленска организация, административна подготовка и мобилизация на всички ресурси за правилното, навременно, целесъобразно и законосъобразно изпълнение на проекта, при одобрението му от страна на УО на ПРСР 2014 - 2020 г. и сключване на административен договор. Необходимостта й се основава на желанието за качествено изпълнение на проекта и достигане на планираните цели, задачи и резултати. Дейносттапо управление и отчитане на проекта е възложена на външен изпълнител с договор на основаниечл.20, ал.4, т.3 на Закона за обществените поръчки, след провеждане на пазарни косултации по реда на чл.21, ал.2 и чл. 44, ал. 1 от Закона за обществените поръчки. Основните задачи на външната консултантска помощ за управление на проекта ще бъдат: 1) Административна подготовка за изпълнението на проекта – Ще бъде създадена необходимата административна организация за изпълнение на проекта; мобилизиране на необходимите финансови, човешки и материални ресурси; изготвяне на процедури за проследяване и мониторинг, правила за документооборот и архивиране, и др. 2) Избор на изпълнители на дейностите по проекта – Изискването за осъществяването на тази задача произхожда от разпоредбата на чл.5 на ЗОП и изискванията за разходване на публични средства, регламентирани в Условията за кандидатстване по настоящата процедура. Изборът на изпълнители на проектните дейности ще бъде осъществен съгласно изискванията на ЗОП и при спазване на критериите за най-добра цена, гаранции за качество на работата и време за изпълнение. Консултантът ще съдейства за: подготовката на тръжните досиета, а същинското провеждане на процедурите за възлагане изпълнението на строитемно-монтажните дейности на детската площадка и сключването на договор ще бъде отговорност на бенефициента. 3) Отчетност на проекта – В обхвата на тази мярка ще бъдат изготвяни необходимите технически и финансови отчети, справки и други документи по проекта, изисквани от УО на ПРСР 2014-2020, МИГ или ръководството на кандидата. Осъществяването на счетоводната отчетност на проекта ще бъде ангажимент и отговорност на бенефициента. 4) Провеждане на регулярни работни срещи за управление на проекта на екипа на консултанта с екипа на община Своге - Целта на тези работни срещи ще бъде разпределяне на оперативнитезадачи, проследяване спазването на графика за изпълнение на дейностите и актуализирането му принужда. На срещите ще бъдат също идентифицирани и отстранявани възможни рискове, които биха довели до забавяне или понижаване качеството в изпълнението на дейностите. В рамките на управлението на проекта ще бъде осъществяван вътрешен контрол върху неговото изпълнение от бенефициента - община Своге. Идеята ни е чрез регулярни проверки да се установява актуалното състояние на оперативните дейности по проекта и да се предприемат регулиращи мерки при констатирани отклонения, за да не се допускат до рискови състояния. 1 972.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.