Реализиране на пазара на предприемаческата идея (дейността ще бъде осъществена чрез наемане на квалифициран персонал - 4 бр., закупуване на 6 бр. ДМА, наем на 1 бр. помещение за инженерно бюро, 1 бр. маркетингов план за пазарна реализация и създаване на 1 бр. интернет-страница) - 1-ва част: Наемане на персонал
В рамките на дейността се предвижда сформиране на екип от висококвалифицирани и опитни специалисти в областта на инженерните дейности и технически консултации, свързани с гражданско, хидро и пътно строителство. При подбора на персонал ще бъдат спазени стриктно принципите на равнопоставеност и недискриминация и служителите ще бъдат подбирани единствено на база техния професионален опит и компетенции,съобразени със спецификата на дейността на компанията.
За целите на предприемаческата идея, на трудов договор ще бъдат назначени:
1. Предприемачът–Румяна Янчевска, с над 8 г. опит като заместник-кмет по строителството на община Смолян и над 10 г. в производствено-технически отдел в строителството, ще заеме длъжността "Инженер-консултант по управление". Наемането ще бъде с трудов договор, на 8-часов работен ден с основно трудово възнаграждение на месец,в т.ч. и осигурителни вноски за сметка на работодателя от 3050 лв.х18 м.=54900лв.Тя ще отговаря за изготвянето на техническа документация на обекти по ЗУТ, количествени и количествено-стойностни сметки, анализни цени, изготвяне на техническа документация по ЗОП, 3D визуализация и др.
2. Експерт, инвеститорски контрол–Димитър Илиев Георгиев. Наемането ще бъде с тр. договор,на 4-часов работен ден с основно трудово възнаграждение на месец,в т.ч. и осигурителни вноски за сметка на работодателя от 850 лв.х12 м.=10200 лв. Той ще отговаря за изготвяне на линейни графици и диаграми за строителни проекти, за техническа документация на обекти - екзекутиви, количествени и количествено-стойностни сметки, анализни цени и др.
3. Специалист-геодезист с конкурс–Наемането ще бъде с тр. договор,на 8-часов работен ден с основно трудово възнаграждение на месец,в т.ч. и осигурителни вноски за сметка на работодателя от 850 лв.х15 м.= 12750 лв. Геодезистът ще отговаря за геодезическо измерване на строителни обекти и изготвяне на екзекутивни чертежи на действително изпълнени количества СМР. Ще изготвя количествени сметки по чертежи за инвестиционни проекти.
4. Специалист-контрол по качеството с конкурс–Наемането ще бъде с тр. договор,на 4-часов работен ден с основно трудово възнаграждение на месец,в т.ч. и осигурителни вноски за сметка на работодателя от 450 лв.х6 м.= 2700 лв. Ще отговаря за контрола на качеството на материалите. Ще проверява съответствието на материалите със заложените в работните документи, сертификатите за качество, ще извършва проби, изпитвания.
Закупуване на ДМА /1-ва част/
Необходимите активи за реализиране на предприемаческата идея са:
1. Цветно лазерно многофункционално устройство А3 - 1бр. За сканиране и разпечатване на проектна и техническа документация във формат А3 и по-малък - цветно. Необходим при изготвяне на технически оферти за проектиране и строителство, както и на техническата документация за отчитане на строителните обекти. Документацията обикновено се изисква и на електронен носител сканирана в pdf формат. Част от документацията, например линейни графици, диаграми и др. е във формат А3, като същата трябва да бъде цветна. Това налага използването на техника с по-голяма мощност, бързина и прецизност, за да се извършва повече обем работа за по-кратки срокове.
2. Лазерно многофункционално устройство A4 - 1 бр. За сканиране и разпечатване на проектна и техническа документация във формат А4 и по-малък - черно-бяло. При изготвяне на технически оферти за проектиране и строителство, както и на техническата документация за отчитане на строителните обекти се разпечатват значителен обем материали, приложения, сертификати, доказателствени материали и др. Обемът на техническата документация може да достигне до 1000 стр., като обикновено се изискват от 3 до 5 копия. Документацията се представя и на електронен носител, сканирана в pdf формат. Това налага да се ползва техника с по-голяма мощност, бързина и прецизност, за да се извършва повече по обем работа за по-кратки срокове. Ще се използва в случаите, когато не се изискват цветни копия.
Продължава! |
163 486.00
|
160 827.34
|
Реализиране на пазара на предприемаческата идея (дейността ще бъде осъществена чрез наемане на квалифициран персонал - 4 бр., закупуване на 6 бр. ДМА, наем на 1 бр. помещение за инженерно бюро, 1 бр. маркетингов план за пазарна реализация и създаване на 1 бр. интернет-страница) - 2-ра част : Продължение от 1-ва част!
3. Плотер -цветен формат А0 - 1 бр. За сканиране, копиране и разпечатване на проектна и техническа документация във формат А1 и А0 – цветни. Необходим при изготвяне на линейни графици за строителство на обекти с по-големи срокове и повече под-обекти и за формат по-голям от А3, цветно, също така и за разпечатване на копия от проекти, необходими за изготвяне на екзекутивна документация, съгласно ЗУТ, и на самите екзекутивни проекти. Най-често проектите в гражданското, пътно, хидро строителство са във формат над А3.
4. Настолен компютър - 1 бр. - За изготвяне на документацията, свързана с инженерните дейности и технически консултации, свързани с гражданско, хидро и пътно строителство е необходим компютър със съответния капацитет за работните програми, които ще се използват за дейността. За използване на 3D визуализация на работни проекти е задължително компютърът да има посочените в Приложение Е "Техническата спецификация" характеристики. Ще се използва основно от инженер-консултант по управление и от специалиста по качествено контрол за изпълнение на дейностите им в рамките на предприемаческата идея.
5. Преносим компютър - 2 бр. - За професионално изготвяне на документацията, свързана с инженерните дейности и технически консултации и *на място* при клиентите е необходим компютър със съответния капацитет за работните програми, които ще се използват за предприемаческата идея. Ще се използват от инженера-консултанта и от Експерт, инвеститорски контрол, които ще посещават обектите *на място*. За изпълнение на дейностите им е необходимо компютърът да има посочените характеристики и да е *преносим*.
*Стойностите на предвидените за закупуване ДМА в т. 5 "Бюджет на проекта" са посочени с ДДС, тъй като компанията не е регистрирана по ДДС и няма да може да го възстанови*
Наем на помещение
За реализирането на предприемаческата идея „СТРОЙТЕХНОКОНСУЛТ“ ЕООД ще наеме помещение, което да превърне в инженерно бюро, в което да се извършват предлаганите инженерни дейности и технически консултации, свързани с гражданско, хидро и пътно строителство. Планираните разходи са за 17 мес. х 558 лв.=9486 лв.
Наемът е извън обхвата на ПМС 160, като ще бъде направено пазарно проучване за цени на сходни имоти в гр. Смолян.
Изработване на 1 бр. маркетингов план за реализацията на инженерните дейности и технически консултации, свързани с гражданско, хидро и пътно строителство:
За целта и след провеждане на процедура за избор на изпълнител, компанията ще използва професионална помощ за изготвяне на Маркетингов план за пазарна реализация на услуги по инженерните дейности и технически консултации, свързани с гражданско, хидро и пътно строителство– 1 бр. Той е необходим с оглед на установяване на текущото състояние на пазара на услугите по подобно проектиране. Ще бъде установен моментния размер (обем) на пазара и ще бъде прогнозирано бъдещето му изменение. Чрез използване на метод за анализ на базата на жизнения цикъл на услугата ще бъде прогнозиран пазарния потенциал. В обхвата на изследването ще бъдат включени: пазарен потенциал; продажбен потенциал; прогноза на пазара; прогноза на продажбите. В планът ще бъдат идентифицирани конкретни мерки за оптимизирането на пазарната реализация на услугите, предлагани от новото дружество. Ще бъдат дефинирани основни конкуренти, целеви контрагенти и ще бъдат предложени методи за насърчаване на предлагането на услугите.
Създаване на интернет-страница - 1 бр.
След провеждане на процедура за избор на изпълнител, дружеството ще възложи на външен доставчик изработването на интернет страница - 1бр., в която ще бъдат обяснени подробно и достъпно за клиентите особеностите на предлаганите инженерни дейности и технически консултации, свързани с гражданско, хидро и пътно строителство:, както и предимствата на прилаганите креативни подходи от страна на екипа. Със създаването на интернет-страницата ще бъдат популяризирани услугите, предоставяни от дружеството "СТРОЙКОНСУЛТ“ ЕООД. |
0.00
|
0.00
|
Визуализация и публичност по проекта (дейността ще бъде осъществена чрез закупуване на 1 бр. информационна табела и 12 бр. стикери за всички ДМА, които ще бъдат закупени със средства по проекта): Дейностите по визуализация и публичност по проекта ще бъдат изпълнени чрез поставянето на 2 бр. информационни плаката (за сметка на кандидата), които ще бъдат позиционирани на вратата на главния вход на помещението, в което ще се реализира инженерното бюро, а в етапа на изпълнението 1 бр. голяма по размер постоянна информационна табела. Те ще отразяват приноса на Европейския съюз чрез Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020 по Процедура за подбор на проекти BG16RFOP002-2.024 „Насърчаване на предприемачеството“ и ще съдържат цялата текстова и визуална информация според изискванията на ЕС. „СТРОЙТЕХНОКОНСУЛТ” ЕООД ще спазва всички изисквания, произтичащи от договора за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ, като прилага мерките за публичност и информираност съгласно приложимите правила за информиране и публичност от „Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация.” 2014-2020. При стартиране на дейността си, новото дружество ще постави на видно място 2 бр. информационни плаката за своя сметка с вида и името на проекта, емблемата на Европейския съюз и името на ЕС, име на финансиращия фонд, логото на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност”, наименование на проекта и главната му цел, общата стойност на проекта, както и размера на европейското и националното съфинансиране, представени в български лева, както и началната и крайната дата на изпълнение на проекта.
За всеки закупен дълготраен материален актив се предвиждат по 2 информационни стикера или 12 бр. х 10 лв. = 120 лв., които също ще отразяват приноса на програмата. Всички изисквания за визуализация ще бъдат спазени и съответните маркировки ще бъдат поставени на правилните места в хода на изпълнение на дейностите по проекта, като преди крайната дата на проекта ще бъде поставена и 1 бр.голяма по размер постоянна информационна табела х 380 лв. |
500.00
|
500.00
|