Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 170 дървета
English

Програма: Възобновяема енергия, енергийна ефективност, енергийна сигурност

Район за планиране: Всички

Описание

Косранг ЕООД е дружество регистрирано в началото на 2008г., със седалище и адрес на управление село Ковач, община Раднево, област Стара Загора. Дружеството се представлява и управлява от г-жа Тамара Ангелова Василева. Фирмата е специализирана в изработване на тактическо облекло под собствена търговска марка, за нуждите на полицейски и армейски части, както и на охранителни компании. Проектът на фирма Косранг е насочен към повишаването на конкурентоспособността на селските райони, чрез инвестиция в изграждане и оборудване на нов производствен шивашки цех в собствен УПИ VI 50 кв.8 находящ се в с. Ковач. Настоящият проект цели да отговори на потребността от повишаване на производствения капацитет на дружеството, тъй-като в момента Косранг ЕООД не може да обслужва заявките на клиентите си - липсва ритмичност на доставките, а поръчаните артикули не могат да бъдат изработени в срок. Понастоящем, машините на кандидата са стари, изцяло амортизирани, а работните условия в настоящия цех (преустроена стара къща в имота) не отговарят на критериите за развиване на модерно производство. Тези потребности налагат изграждането на нова сграда в имота с РЗП 249,6 м2, в която да бъде организирано производството ведно с всички задължителни съгласно ЗУТ помещения за персонала, закупуване на нови, високопроизводителни машини, както и инвестиции насочени към достигане на енергийна и ресурсна ефективност в производствената дейност. По този начин след изпълнение на проектното предложение, ще бъдат постигнати целите по обезпечаване на по - висок производствен капацитет с който ще могат да бъдат обслужвани целевите групи клиенти на дружеството - Арсенал Казанлък, ВМЗ Сопот, Кинтекс и др. Очакваните резултати се изразяват в близо петкратно (а в някой номенклатури и до 30 пъти) увеличаване на готовата продукция, елиминиране на използваните до момента външни услуги по надомно шиене, повишена енергийна и ресурсна ефективност, и повишени годишни приходи на компанията.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Извършване на строително монтажни работи, изграждане на комбинирана производствено - административна сграда - Шивашки цех за производство на тактическо облекло, с цел насърчаване развитието на неземеделски дейности в селските райони: Проектът на фирма „Косранг” ЕООД е насочен към инвестиции в изграждане и оборудване на комбинирана производствено - административна сграда - Шивашки цех за производство на тактическо облекло в УПИ VI 50, кв. 8 с учредено място за строеж от Тамара Василева, находящ се в с. Ковач, община Раднево с Нотариален акт № 15, том I, рег. № 76, дело номер 7 от 2016 г. Имота на „Косранг” ЕООД представлява дворно място с площ от 1765 кв. м., в който има съществуваща сграда на един етаж с 50м2 - построена през 1951 г., в лошо състояние, която до този момент е била пригодена да служи като шивашки цех. Тази сграда ще бъде използвана, докато бъде изградена новата комбинирана производствено административна сграда с РЗП 249,6 м2, която изцяло да съответства на производствените потребности на предприятието. Новата сграда ще представлява еднокорабна сграда с фасади от стенни и покривни термо панели с дебелина от 80мм. монтирани на монолитна метална конструкция. Предвидените производствени помещения в сградата съгласно избраната технология се състоят от работно помещение / шивашки цех, в който ще бъдат разположени основните шевни машини с площ от 51.54 м2. Ще бъдат изградени складове за материали с площ 29.16 м2 и готова продукция с площ от 29,16 м2. Заготовките за артикулите ще бъдат изработвани/разкроявани в кроячно помещение с площ 34,31 м2. Предвидена за изграждане е и изложбена зала, в която клиентите на дружеството ще избират моделите на своите поръчки, съгласно производствената номенклатура на дружеството с площ 27.27 м2. Административните помещения се състоят от две обособени стаи за управителя на дружеството и счетоводството респективно с площи 8.7м2 и 8.66 м2. За обезпечаване на работните условия са предвидени санитарни възли, баня със съблекалня и битовка. На покрива са предвидени да бъдат монтирани фотоволтаична централа с мощност от 7.5 kWp. Всички параметри на дейностите ще бъдат изпълнени съгласно количествените сметки на проектантите, както и позициите описани в таблица №1 от Бизнес плана, приложен към настоящия проект. По този начин, предвидените СМР дейности ще допринесат за въвеждането на нови продукти и процеси, както и подобряване на цялостното представяне на кандидата. 217 412.15 255 512.29
Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на производствено oборудване: В проекта са предвидени за финансиране изцяло разходи свързани с производствения процес. Технологията се изпълнява на следните етапи. Етап 1:Моделиране - Запознаване на клиентите с номенклатурата на продуктите разположени в шкафа в изложебената зала за поръчка на тактическо облекло съгласно изискванията на клиента. Данните се вкарват на място в преносимия компютър и дизайна на модела се принтира на мултифункционално устройство, като скица на бъдещата кройка. Етап 2: Доставените суровини се разтоварват под видеонаблюдение в склад за материали. Платовете тип кордура ще бъдат поставени върху 11,00 бр. стелажи, велкрото и ремъците върху 2,00 бр. рафтове, а кинкалерията (тока, копчета и др. ) ще бъде разпределена сред 3 бр. шкафове с 2 бр. Чекмеджета. Етап 3: Разкрояване - Изготвената от управителката на дружеството скица се сканира и съгласно указанията, материалите се разкрояват на банциг. Разкрояването се извършва върху 2 бр. маси за кроене, а заготовките се нареждат върху 1 бр. стелаж за тактическите елеци и 2 бр. стелажи за останалата продукция. В кроячното помещение, ще бъде на разположение и компактен преносим парогенератор, за придаване на форма на заготовката за кобури на пистолети. Етап 4: Шиене и оформление на готов продукт: В шивашкия цех се осъществяват манипулациите по обработка на заготовките и превръщането им в готов продукт. В помещението ще има 6 бр. работни станции - маса за шевна машина, работен стол и стелаж за готова продукция. Предвидени са и 2 броя маси за докрояване, върху които ще се подлепват, поставят капси и ще се опаковат продуктите след отстраняванене на остатъщи от излишен текстил и провеждане на качествен контрол. Необходимите съоръжения ще бъдат разгънати в помещението, съгласно техните функционалности описани в приложения бизнес план секция "Обща информация" както следва: а) Едноиглова права машина за двуконечен затворен грайферен бодов ред 3 бр; б) Едноиглова права машина за двуконечен затворен грайферен бодов ред 1 бр. в) Едноиглова цилиндрична права машина 1 бр. г) Електронна, високоскоростна шевна система за изработка на понт 1 бр. д) Едноиглова права машина за двуконечен затворен грайферен бодов ред 1 бр. е) Двуиглов петконечен оверлог 1 бр. ж) Електронна двуконечна машина за програмируеми шевове з) Странично рамо с вакуум и нагреваема ръкавна форма 1 бр. и) Странично рамо с вакуум и нагреваема яйцевидна форма 1 бр. й) Професионална гладачна маса 1 бр. к) Трииглова петконечна плоска покривна машина 1 бр. л) Пневматична машина за поставяне на капси и " тик-так " 1 бр. м) Странично рамо с вакуум и нагреваема стандартна ръкавна форма към гладачна маса 1 бр. н) Автоматичен парогенератор 1 бр о) Гладачна маса с вакуум 1 бр.Етап 5: Подготовка на готовата продукция за експедиция - Завършените изделия се предават в склад готова продукция под видеонаблюдение, като готовата продукция се нарежда по 3 бр. стелажи с рафтове, стелажи 4 бр. чекмеджета и 1 бр. шкаф с 2 бр. чекмеджета за носачите. Тактическите елеци ще бъдат сепарирани по видове върху 3 бр. закачалки готова продукция на две нива . Целия контрол на производствения процес ще бъде осъществяван с помощта на компютърна конфигурация използвана за осъществяване на видеонаблюдение и чрез принтиране, копиране и сканиране на протоколи и кройки на мултифункционално устройство. Преносимият компютър ще бъде използван за изработка на дизайн и разкрояване на изделията. Работната среда ще бъде осигурена чрез окомплектовка на съблекалнята, санитарните възли, битовката/стая за почивка и кабинетите на управителя и администратора съгласно КС на част технология от одобрения инв. проект. Съгласно обяснителна записка на част технология в КС по част ОВК е заложена термопомпa и соларни колектори за топла вода, ведно с останалото оборудване за вътрешните системи. Дружеството ще инсталира 7.5 kWp автономна покривна соларна инсталация за производство на ел.енергия като тези инвестиции ще редуцират производствените разходи. 221 516.47 146 236.56

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.