Закупуване на хранителни продукти: Община Перник е провела процедура по реда на чл. 14, ал. 3, т. 2 от ЗОП, въз основа на което е налице сключен договор № 33/12.02.2015 г. с предмет „ Доставка на хранителни продукти за нуждите на звено „Социални услуги в стол Домашен социален патронаж” към Общинско предприятие „Общинско обслужване”.
Закупуването на хранителни продукти ще се извърши по горепосочения договор. Механизмът за закупуване е чрез доставка по заявка от Възложителя. Типовете хранителни продукти са:
1. Периодична доставка по заявка на хляб
2. Периодична доставка по заявка на тестени изделия
3. Периодична доставка по заявка на месо и месни продукти
4. Периодични доставки по заявка на мляко и млечни продукти
5. Периодични доставки по заявка на консерви
6. Периодична доставка на пресни и замразени плодове и зеленчуци
7. Периодични доставки по заявка на варива ,пакетирани стоки и др.
Хранителните продукти отговарят на изискванията на Закона за храните и всички други санитарни, ветеринарно-санитарни и хигиенни норми, установени от действащото законодателство в Република България. Продуктите са етикетирани, съгласно Закона за храните и Наредба за изискванията за етикетирането и представянето на храните. Опаковката на продуктите гарантира възможността им за съхранение при обичайните за вида продукт условия. Остатъчният срок на годност на хранителните продукти към датите на доставка трябва да бъде не по-малък от 75%. Към датата на доставка и всяка такава ще бъде придружена с търговски документ, сертификат за качество или друг аналогичен документ за хранителни продукти, съгласно изискванията на Закона за храните.
Доставяните продукти трябва да отговарят на действащите стандарти, като при установено отклонение, същите да бъдат подменени напълно.
54 970.00
53 471.54
Осигуряване на топъл обяд: ОП „Общинско обслужване” - звено „Социални услуги в стол Домашен социален патронаж”: Гр. Перник 2300, обл. Перник, ул. „Найчо Цанов” № 9
Приготвянето на топлия обяд ще се осъществи в кухненския блок на Домашен социален патронаж, като за гр. Перник ще се раздава от гишето на кухненския блок в присъствените работни дни на седмицата, съгласно хигиенните и санитарни изисквания на Регионалната здравна инспекция и Агенцията по безопасност на храните.
За останалите райони, храната ще се раздава както следва:
Гр. Перник - кв. „Изток“ – в сградата на Кметство ”Изток”;
Гр. Перник - кв. “Църква” – в сградата на Кметство „Църква”;
За трудно подвижните и болните на легло потребители от община Перник храната ще се доставя по домовете с автомобилите за разнос на храна. Топлият обяд по населените места на общината ще се доставя с транспортните средства на социалното заведение, едновременно с храната на патронираните лица.
2 748.50
1 764.55
Предоставяне на съпътстващи мерки: С реализиране на настоящата операция на територията на Община Перник, веднъж месечно ще бъдат организирани информационни дни в Домашен социален патронаж за консултиране на потребителите относно възможностите за достъп до социални, здравни, административни и образователни услуги. Екипът по проекта ще информира потребителите за датата за провеждането на информационните дни, като се поставят обявления в ДСП – Перник и местата за раздаване на топлия обяд.
От проведените консултациите ще бъдат съставяни протоколи.
0.00
227.68
Забележки:
Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN