Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 103 дървета
English

Програма: Възобновяема енергия, енергийна ефективност, енергийна сигурност

Район за планиране: Всички

Описание

Изграждането на социални жилища ще се осъществи в сгради, общинска собственост представляващи многофамилна жилищна сграда (бл. № 20) с идентификатор 55871.507.299.13, на 6 етажа и многофамилна жилищна сграда (бл. № 21) с идентификатор 55871.507.299.14, на 6 етажа. Сградите се намират в кв. Тева, който изцяло попада в границите на Зоната с преобладаващ социален характер като част от ИПГВР на гр. Перник. Обектът ще бъде възложен на инженериг (проектиране, авторски надзор и строителство). Социалните жилища ще бъдат предназначени за лица от уязвими, малцинствени и социално слаби, маргинализирани групи от населението и други групи в неравностойно положение, които нямат собствено жилище и не могат да си позволят жилище под наем на пазарни цени. Физическото местонахождение на строителството осигурява пространствена интеграция на маргинализираните групи в обществото, като осигурява техническа, социална и образователна инфраструктура. По отношение на този тип социална инфраструктура, общината изпълнява възложеното й по закон задължение, а именно провеждането на социална политика на местно ниво.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Организация и управление: Дейността предвижда сформиране на екип за управление на проекта. Екипът ще бъде сформиран през първия месец от изпълнение на проекта и ще осъществява дейност през целия проектен период.Членовете на екипа за управление на проекта ще отговарят за прилагане на всички необходими мерки за избягване на конфликт на интереси, като уведомяват незабавно Управляващия орган относно обстоятелство, което предизвиква или може да предизвика подобен конфликт; носят отговорност за запазване поверителността на всички поверително предоставени документи, информация или други материали; отговарят и контролират воденето на точна и редовна документация и счетоводни отчети, отразяващи изпълнението на договора, използвайки подходяща електронна система за документация и двустранно счетоводство в съответствие с националното законодателство и вътрешните правила приложими в Община Перник; изготвят междинните и окончателният доклад /техническа и финансова част/ съгласно указаните образци; изготвят исканията за верифициране на разходи и плащания, които се представят на Управляващия орган. Отговарят за цялата документация, която се съхранява или под формата на оригинали, или в заверени версии верни с оригинала, на общоприети носители на данни. С оглед на утвърдената и прилагана в Община Перник система по време на изпълнението на проекта, ЕУП създава и поддържа досие, съхранява и архивира документите, като след приключването му (краен срок за изпълнение на дейностите, изплащане на окончателното искане за плащане, счетоводното приключване и приключила проверка от представители на УО), ЕУП предава с приемо-предавателен протокол цялата налична окомплектована документация по проекта (съгласно изискванията на Оперативната програма) на оправомощен служител на общината за архивиране и съхранение, с което ангажиментите на ЕУП приключват. Съхранението се извършва в съответствие с изискванията на Закона за счетоводството като счетоводната система и документация са налични до изтичане на сроковете за съхранение на документацията, указани в чл.140 от Регламент (ЕС) № 1303/2013. ЕУП ще ще организира и контролира цялостното изпълнение на дейностите по проекта. Екипа ще осъществява ефективна комуникация както с изпълнителите по дейности, така и с ръководството и служителите от отдели и дирекции на община Перник при физическото изпълнение на обекта, а също ще се ангажира с набавяне на необходимите разрешителни документи, изискващи се от националното законодателство, включително и свързаните с тях такси, дължими на съответните компетентни органи. Екипът ще се състои от: -Ръководител на проекта; -Счетоводител; -Координатор; -Експерт "Строителство"; -Експерт "Обществени поръчки". 27 120.00 25 371.69
Организиране и провеждане на процедури за избор на изпълнители съгласно ЗОП: Изборът на външни изпълнители на дейности по проекта ще се осъществи чрез провеждане на съответните приложими процедури по ЗОП с оглед стойностите, предвидени в бюджета на проекта за съответната дейност. Настоящата дейност е избрана с цел: Подбор на предложения за извършване на инженеринг (проектиране, авторски надзор и строително-монтажни работи) за обектите на интервенция. Подбор на предложения за извършване на външни услуги за целите на проекта; Сключване на договори с избраните изпълнители за извършване на СМР и външни услуги; Осигуряване на ефективно изпълнение на предвидените дейности по ремонт, доставка на оборудване и услуги. 0.00 4 100.00
Инженеринг (проектиране, авторски надзор и строителство): Проектното предложение включва изграждане на 42 броя социални жилища в кв. Тева, в две общински сгради с капацитет 100 души, предвидени за изпълнение по инвестиционен приоритет "Социална инфраструктура" от Инвестиционната програма на Община Перник. Тази дейност предвижда възлагане на проектиране, авторски надзор и осъществяване на СМР при спазване разпоредбите на ЗУТ; Наредба 4 от 21 май 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, както и действащото законодателство в областта на възлагането, на проектирането и строителството и при спазване изискванията на УО на ОПРР. За обектите има изготвена количествено – стойностна сметка по окрупнени показатели, която онагледява предвидените интервенции.При строителството на обектите ще се спазват стриктно изискванията на Плана за изпълнение на СМР , както и указанията на Авторския надзор и на Незвисимия строителен надзор. За обектите ще бъдат заложени дейности по обследване на строежа съгласно изискванията на чл. 148, ал. 13 и чл. 176в от Закона за устройство на територията, които са дейности, предхождащи дейността по проектиране и са необходими за издаване на разрешение за строеж. 1 215 190.15 1 470 373.13
Доставка и монтаж на обзавеждане и/или оборудване : За да може да се обособят и функционират като социални жилища, се предвижда помещенията в двете сгради да бъдат обзаведени и приведени във вид, отговарящ на потребностите на целевите групи и осигуряващ основни битови условия на живот на обитателите им. За целта е изготвена индикативна техническа спецификация за обзавеждане на бани, кухни, спални и други помещения.Вложените материали следва да отговарят на стандартите за износоустойчивост и устойчивост на пламък.Мебелите следва да бъдат с гладки повърхности, които лесно се хигиенизират. 68 992.24 82 790.69
Упражняване на строителен надзор и оценка на съответствието на проектите: Обектите представляват строеж трета категория съгласно чл.137, ал.1, т.3, буква „в“ от ЗУТ. В съответствие с чл.166 (1) от ЗУТ ще бъде нает Консултант въз основа на писмен договор, който ще извършва оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и ще упражнява строителен надзор по време на целия строителен процес. Изпълнението на строителния надзор по време на изпълнение на СМР, включва: • упражняване на строителен надзор по време на строителството в съответствие с чл. 168 от ЗУТ и по реда на Наредба № 3 за съставяне на актове и протоколи по време на строителството • координиране на строителния процес до въвеждането на Строежа в експлоатация; • извършване на постоянен строителен надзор по всички части на инвестиционния проект; • осъществяване на контрол върху извършваните строително-монтажни работи (СМР) по качество и количество; • проверка на представените от Изпълнителя актове за действително извършени строително – монтажни работи; • разпорежда премахването на некачествено извършените СМР и повторното им извършване; • осъществяване на контрол на строителните продукти, влагани в строежа, като изисква сертификати за качество на материалите, одобрява заедно с възложителя предложените образци и разрешава влагането на материалите след представянето на сертификати за тях; • изготвяне на окончателен доклад по смисъла на чл. 168, ал. 6 от ЗУТ за въвеждане на Строежа в експлоатация; • участие в държавната приемателна комисия да изисква сертификати за качеството на материалите, да одобрява заедно с Възложителя предложените образци и да разрешава влагането на материалите след представянето на сертификати за тях; • упражняване на строителен надзор по време на отстраняване на проявени скрити дефекти през гаранционните срокове; • изпълнение на всички останали задължения, предвидени в договора за обществена поръчка, договора с Изпълнителя на строителството и законовите разпоредби. . дейности по издаване на технически паспорти съгласно изискванията на чл. 176а от Закона за устройство на територията. 20 624.00 24 748.80
Публичност и визуализация: Възлагането и изпълнението на тази дейност е свързано с изискванията и правилата на Европейския съюз за информация и комуникация на всеки проект, финансиран със средства от европейските фондове. Мерките за осигуряване на информация и публичност ще бъдат изцяло съобразени с изискванията на ОПРР и Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 и гарантират популяризирането и представянето на проекта пред широк кръг лица. По проекта са предвидени следните мерки за информация и комуникация: Начална/откриваща пресконференция, която има за цел да информира обществеността, заинтересованите лица и медиите за целите и дейностите предвидени за изпълнение и финансовата рамка на проекта, целевите групи, към които е насочен; Заключителна пресконференция, която ще се проведе в последния месец от изпълнение на проекта след приключване на предвидените за изпълнение дейности, която има за цел да информира обществеността, заинтересованите лица и медиите с изпълнението и постигнатите реални резултати. Ще бъде изработен интернет банер, както и публикации в местните медии. Дейностите по информация и комуникация ще бъдат съобразени с изискванията за проекти, при които общото публично финансиране надвишава 500 000 евро и включват финансиране на инфраструктура и строителство. Ще бъдат издигнати билборди, постоянни обяснителни табели, организиране и провеждане на официални събития – „Първа копка“ и откриване на обекта. Визуализацията ще бъде осъществена чрез изработване и разпространение на печатни информационни и промоционални матрериали. 10 995.00 13 194.00
Одит на проекта: Дейността ще бъде осъществена в края на проекта след приключване на останалите дейности, като има за цел да предостави допълнителна увереност по отношение на законосъобразността на разходите, ефективното и ефикасно изпълнение на дейностите по проекта и спазването на специфичните изисквания и нормативи на ЕС. Одитът по проекти трябва е дейност, регламентирана в специалните указания, издавани от ОПРР. Основната цел на извършения одит е да се формират констатации (потвърждения), че отчетените от Бенефициента разходи, описани във финансовия отчет по Договора, са действително извършени, точни и допустими, и да се предостави на Бенефициента доклад за фактически констатации. Допустимостта на разходите в случая се определя като правилно и коректно изразходване на безвъзмездната помощ в съответствие със срока, условията и изискванията, заложени в Договора за получаване на безвъзмездна финансова помощ. Дейността завършва с изразяване на независимо мнение относно достоверността във всички аспекти на същественост на финансовите отчети по проектите, изготвени в съответствие с българското счетоводно законодателство. Формата на докладване е във формат, съобразен с образеца на Одит за фактически констатации и Указанията на ЕК. 4 150.00 4 880.40

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.