Дейност 1 – Наемане на безработни и неактивни лица за период 12 месеца: Целта на тази дейност е да създадем устойчиви работни места на четири продължително безработни и неактивни лица да започнат работа и да натрупат опит и стаж по специалността. Дружеството ни се е насочило и към двете целеви групи: с код 102, към който се отнасят разходите, свързани с допустимите целеви групи по настоящата процедура на възраст над 30 години – трима души и към код 103, към който се отнасят разходите, свързани с младежи на възраст до 29 год. включително – едно лице. Тази цел ще бъде постигната посредством комбинация от мерки за осигуряване на подходящи обучения на работното място. Проектът ни поставя акцент върху интеграцията на едни от най-уязвимите групи на пазара на труда. Налице са няколко обективни фактора, които имат отношение към тези уязвими групи: Липсата на практически опит и професионални контакти създава трудности както при намирането на работа, така и при опити за преминаване от един към друг тип заетост. Хората са склонни да сменят сравнително често работното си място с цел намирането на позиция, която в най- пълна степен ги удовлетворява. Липсата на опит оказва влияние и върху самият процес на търсене на работа (навици за следене на обяви, явяване на интервюта, участия в конкурси, търсене на съдействие от специализираните държавни институции, агенции и др.). Във времена на икономически спад и намаляващ оборот на предприятията, хората без опит често са изложени на риск първи да изгубят работата си. Причината е, че стремежът за оптимизирането на разходите на едно предприятие неизменно минава през повишаване на производителността на труда, при което обикновено стремежът е да бъдат задържани опитните кадри. С нашият проект ние не само ще създадем работни места, но и ще направим от наетите от нас безработни лица – опитни кадри с претенции за знания и умения; Участието в недекларирана заетост също има отношение към способността на хората да намерят или да търсят легална работа. От една страна успяват да натрупат опит и да изградят контакти, както и да си осигурят по-високо нетно заплащане от това, което потенциално биха могли да получат във формалната икономика. В същото време, продължителното полагане на недеклариран труд може да има негативни дългосрочни последствия върху бъдещото ниво на доходите, бъдещата професионална реализация и достъпа до кредити. Поради своя професионален и социален статут, младите хора по-лесно склоняват да встъпят в нерегламентирани отношения или да преминат от регламентирани към нерегламентирани такива при натиск от страна на работодателя. Загубата на умения или пропускането на възможност за тяхното придобиване е един от основните рискове, които се асоциират с безработицата. С нашето проектно предложение ще се опитаме да решим тези проблеми, макар и само за четирима души. Безработните и неактивните лица ще се наемат по трудово правоотношение. Трудовите и осигурителните отношения ще се уреждат при условията на българското трудово и осигурително законодателство. Лицата ще придобият опит и стаж със създаването на качествени, устойчиви и по-добри работни места. Ще осигурим подходящо обучение на работното място с цел натрупване на опит и знания за по успешна реализация на пазара на труда.
Дейността включва наемане за 12 месеца на един инженер проектант, един инженер ел. механично оборудване и двама техници ел. машини и апарати. Трима от тях ще са над 30 години и един под 29. Няма да имаме изисквания за опит, наетите лица ще се обучават в процеса на работа, ще придобият умения, опит и самочувствие. Контактите с клиентите ни ще им бъдат от полза и за в бъдеще. При избора на безработни и неактивни лица ще се придържаме към принципите на равнопоставеност на половете и недопускане на дискриминация.
Етапите на дейността ще са 12, с изтичането на всеки един етап ще се прави анализ на постигнатите резултати за всеки един от наетите безработни и неактивни лица. Продължителността на дейността ще е 13 месеца, заради начисляването и изплащането на заплатите за последният месец. |
36 240.00
|
34 780.46
|
Дейност 2 - Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар, свързани със създаването на нови работни места: Целта на тази дейност е да създадем удобства за работа и обучение на работното място на наетите по програмата лица, като изградим среда за подобряване качеството и професионализма. Ефективното използване на съвременните технологии е предпоставка за постигане на качество доближаващо се до европейските стандарти . За успешното управление и изпълнение на проекта наетите лица от целевите групи трябва да бъдат обезпечени с необходимите дълготрайни активи и техника. В реална конкурентна среда за постигането на целите по проекта е необходимо да предоставим на своите клиенти по-качествено, по-модерно и по-иновативно обслужване.
За създаването на новоразкритите работни места е необходимо да закупим:
Mашина за огъване и пробиване на тоководещи шини комплект с електро-хидравлична помпа. Тоководещите шини представляват масивни неизолирани или гъвкави изолирани тоководещи части в разпределителните табла, които служат за преноса и разпределението на електрическата енергия до съответните елементи в електрическите табла, и за да бъдат поставени на мястото им е необходимо да се огънат под определени ъгли и пробият с присъединителни отвори на строго определени места. Профилът на огъване и начина, по който се пробиват отворите за присъединяване на необходимите уреди, съоръжения и апарати в повечето случаи е много сложен и трудоемък и направата им без специализирани машини е бавно и невинаги с необходимата прецизност. На машината ще работят инженер ел.механично обурудване и техник ел. машини и апарати. Инженера ще отговаря за настройките при направата на нови конфигурации и размери на шинните системи, като ще води и подробна документация за видовете табла, с цел създаване на библиотека с типови конфигурации.Техника ще работи при производството на вече правено или повече от едно еднакви ел.табла, тъй като машината е окомплектована с ограничител по дължината на шината и оразмерени винтове за запазване на настройките при серийно производство.
Необходима е и хидравлична преса + комплект куфар с щанци и матрици. Пресата е инструмент, за пробиване и щанцоване на отворите, служещи за закрепване на бутони, ключове, лампи, измервателни уреди и щуцери, неоходими за окомплектоване на таблата. Пресата е оборудвана с акумулаторна батерия, което ще спестява на техниците много усилия и време. С пресата ще работят техниците ел. машини и апарати.
Предвиждаме и закупуване на хидравличен инструмент за кербовка на кабели до 240 мм2 с акумулаторна батерия, зарядно устройство, софтуер за контрол и кабел за връзка с РС, в метален куфар. Част от прекъсвачите в таблата се свързват към шинните системи с гъвкави проводници, които трябва да завършват с кабелни обувки. При монтажа на таблата на всички изходящи от таблото кабели също трябва да се поставят кабелни обувки, които да се свържат в таблото.
Машината ни е необходима, за да се спести време, усилие и да се постигне сигурно кербоване и увеличаване на производителността до 10 пъти превишаващо дейността с ръчни инструменти. Кербовъчния инструмент е в комплект с кабел за връзка с РС и софтуер за контрол, чрез който се задава усилието, което се прилага за различните видове обувки, зададено от производителите им. Като в тази връзка ще е необходим и един лаптоп. С инструмента за кербоване ще работят техниците ел. машини и апарати като първоначалните настройки ще се правят от инженера.
Необходимостта от лаптоп произлиза от желанието ни да затворим цикъла проектиране, разработване, асемблиране, монтаж и пускане в експлоатация на ел. табла. За проектирането се изисква специализиран софтуер, базиран на Auto CAD. Таблата се асемблират с оборудване на водещи производители, които предлагат специализиран софтуер и обучение. На лаптопа ще работят Инженер проектантa и инженера ел.механично оборудване.
Дейността ще протече в един етап, който ще включва закупуването на техниката. Дейността ще се осъществи през първият месец на проекта. |
18 200.00
|
18 116.40
|
Дейност 3 – Организация и управление : Целта на дейността е да се гарантира изпълнението на проекта в съответствие с изискванията на Управляващия орган и добрата управленска практика.
За успешното изпълнение на проекта и постигането на планираните резултати от първостепенна важност е осигуряването на качествени ресурси за изпълнение на дейностите и управлението на проекта. Екипа за управление на проекта ще се състои от ръководител, който ще изпълнява и функцията на счетоводител и координатор.
Вътрешната оценка на проекта ще се извършва периодично при осъществяването на отделните етапи на проекта. Ръководителят на проекта ще следи и контролира реализацията на всички предвидени дейности; ще носи пълната отговорност за реализацията на проекта; ще подписва първичните счетоводни и отчетни документи; ще представлява проекта пред трети лица; ще осъществява връзка с лицата и организациите, които подпомагат дейностите по проекта; ще изготвя и представя на УО за одобрение всички видове – междинни и заключителни доклади по проекта, както и таблици и карти с пълна информация за участниците в проекта, както са описани в договора; ще организира оперативната работа по проекта; ще води точна и редовна документация и счетоводна отчетност, отразяващи изпълнението на проекта, използвайки подходяща и адекватна електронна система; ще осъществява хронологично, двустранно и аналитично счетоводно записване и ще съставя финансовите отчети в съответствие с изискванията и основните счетоводни принципи на Закона за счетоводството; ще осигурява необходимите данни за осъществяване на финансово управление, мониторинг, верифициране на разходите, одит и оценка на проекта;
Координатора на проекта ще организира оперативната работа по проекта; щe подготвя и представя за подпис първичните отчетни документи; ще събира и обобщава ежедневната информация за проведените дейности; ще присъства при проверки и оказва пълно съдействие на проверяващите от УО и всички контролни и одитиращи органи; ще участва в изготвянето на всички видове – междинни и заключителни доклади по проекта, както и таблици и карти с пълна информация за участниците в проекта, както са описани в договора; ще подпомага ръководителя за изпълнение на задълженията му; ще отговаря за комуникацията между всички участници в проекта; ще координира дейностите, свързани с административното изпълнение на проекта; ще извършва и други технически дейности.
Проектът предвижда механизъм за текущо проследяване на напредъка и коригиране на настъпили съществени отклонения от първоначалния план. Предвижда се провеждането на ежемесечна вътрешна оценка за изпълнението на проекта, с регистриране степента на изпълнение на всяка от дейностите и изготвяне на междинен доклад. С редовната вътрешна оценка се осигурява постоянна готовност за предоставяне на данни при проверка от съответните контролни органи, както и своевременна реакция при възникване на проблем, застрашаващ срочното и качествено изпълнение на проекта. Ежемесечно ще се изготвя справка за изразходваните средства. Междинните и заключителният доклад ще се отнасят до договора като цяло и ще съдържат пълна информация за всички аспекти на изпълнението за описвания период. Към докладите ще се прилага опис на разходооправдателните документи, придружен с копия на всички разходи, направени през периода, за който се отнасят, с информация за наименованието, размера, съответното перо в бюджета на проекта и посочване на разходооправдателния документ. Към тази дейност освен заплащане на труда на ръководителя и координатора ще са необходими и канцеларски материали.
Дейността ще продължи 13 месеца разпределени в 12 етапа. Като отчитането и представянето на финалния отчет ще стане не по късно от 2 месеца, след приключване на срока за изпълнение на договора. |
6 150.00
|
6 453.23
|
Дейност 4 – Информиране и публичност в съответствие с изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020 г.: Дружеството ще осигури максимална публичност на получената безвъзмездна помощ в съответствие с договора и изискванията за визуализация. Предприетите за тази цел мерки ще са в съответствие с приложимите правила за информиране и публичност, предвидени в в съответствие с изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. При всички мерки за информация и комуникация изрично ще се указва съфинансирането от фондовете на ЕС, чрез поставяне на емблемата на Европейския съюз, ще бъде упоменат и Европейския социален фонд, който оказва подкрепа на проекта, общото лого на програмен период 2014-2020 г. и изписване на ОП РЧР 2014-2020 г. На всеки продукт по проекта: бланки, табела, прес - съобщения, доклади, публикации и на оборудването (стикери) ще бъдат поставени емблемите на ЕС, ще бъде упоменат Европейският социален фонд, общото лого на програмен период 2014-2020 г. както и наименованието на ОП РЧР, при повторна употреба на логото на програмния период 2014-2020 г. (следваща страница на бланки, документи, брошура) ще бъде изписван общият слоган на програмата „Една посока, много възможности”.
Планирано е използването на следните мерки за информация и публичност:
Табела – ще бъде поставена на входа на сградата със следната информация: емблемата на ЕС и изписването на „Европейски съюз”, както и позоваването на Европейския социален фонд, общото лого на програмен период 2014-2020 г. както и наименованието на ОП РЧР, наименование на проекта, номера на договора, общата стойност на проекта.
Стикери за закупените по проекта дълготрайни активи, на всеки актив ще бъде залепен на видимата част информационен стикер който ще съдържа емблемата на ЕС, упоменаването на Европейски съюз, наименованието на Европейския социален фонд, общото лого за програмен период 2014-2020 г. с наименованието на ОП РЧР, наименованието на проекта и номера на договора за безвъзмездна финансова помощ. Ще бъдат изработени и стикери за поставяне на всяко произведено ел. табло със същото съдържание и с емблемата на дружеството.
Ще бъдат изработени и промоционални материали – 30 бр. тениски с емблемата на ЕС, упоменаването на Европейски съюз, наименованието на Европейския социален фонд, общото лого на програмен период 2014-2020 г. с наименованието на ОП РЧР и адресът на единният информационен портал и 50 бр. химикалки с емблемата на ЕС, упоменаването на Европейски съюз, общото лого на програмен период 2014-2020 г. с наименованието на ОП РЧР.
Дейността информиране и публичност ще трае през целият период на изпълнение – 13 месеца. Етапите на изпълнение ще са през първия и втория месец изготвяне на стикерите, през третия месец тениските и химикалките и до 6 месец табелата. |
1 190.00
|
955.00
|