Организация и управление на проекта
: С цел ефективно и навременно изпълнение на дейностите, заложени в проектното предложение ще бъде сформиран екип от представители на общината. Неговата задача ще бъде организиране работата по проекта, осъществяване на вътрешен контрол върху изпълнителите, подготовка и окомплектоване на документите за отчитане на проекта, представляване на бенефициента при проверки от УО, ДФЗ-РА и други контролиращи/сертифициращи органи, изготвяне на искания за изменения (анекси) на договора за финансира, както и изготвяне на заявки за плащане към ДФЗ-РА. |
0.00
|
0.00
|
Провеждане на обществени поръчки: Проектните дейности ще бъдат изпълнени от външни фирми. Ето защо с цел гарантиране на прозрачността и осигуряване на свободна конкуренция, както и недопускане на дискриминация при избора на изпълнител на строително-монтажните работи, както и на останалите дейности, предвидени в настоящото проектно предложение, е необходимо провеждане на обществени поръчки за избор на изпълнители съгласно разпоредбите на Закона за обществени поръчки (ЗОП).
Изборът на изпълнители на проектните дейности чрез провеждане на тръжни процедури по ЗОП гарантира избора на най-подходящите в съответните области от гледна точка на експертиза, ресурсна обезпеченост и икономичност на предлаганите методи за изпълнение на поръчките. |
0.00
|
0.00
|
Изпълнение на строителнo - монтажни работи по проекта: Предвижда се изпълнение на строителнo - монтажни дейности на обект „Площадка за игра за деца в УПИ XII, кв. 49, ПИ 03928.508.46 по КК на гр. Берковица“, съгласно одобрен проект във фаза "технически" под № 9/14.05.2021 г. и издадено Разрешение за строеж №11 от 14.05.2021 г.
Съгласно разрешение за строеж, обекта е трета категория, съгласно чл. 137, ал. 4 от ЗУТ и чл. 8, във връзка с чл. 13, ал. 1 от Наредба № 1/30.07.2003 г. за номенклатурата на видовете строежи. Обекта е разположен в УПИ XII, кв. 49 по плана на гр. Берковица /ПИ 03928.508.46 от кадастралната карта на гр. Берковица/ с административен адрес община Берковица, гр. Берковица, ул. „Даме Груев“. Обекта е общинска частна собственост и начин на трайно ползване: спортно игрище.
Проекта предвижда следните СМР - изграждане на детска площадка за възрастова група деца от 3-12 г. на площ от 660 кв.м.. Същата ще се разположи на 3 м. от регулационната граница на имота от изток и запад и на повече от другите регулационни граници и ще се огради с ограда с Н-1.00 м. вътре площадката се обзавежда с минималните съгласно изискванията съоръжения: клатушка, клатушка двойна, люлка двойна, пързалка голяма, пясъчник, тунел, къщичка, пейки 8 броя, беседка, кошчета за битови отпадъци броя, информациоонна табела в дясно от входа 1 брой. За настилка се предвижда ударопоглъщаща настилка, съобразени с безопасните зони за падане от уредите. Предвижда се затревяване и рекултивиране на част от зелените площи и прочистване от плевели. |
75 257.50
|
0.00
|
Изпълнение на дейности по строителен надзор: Дейностите по упражняване на строителен надзор по време на изпълнение на СМР по проекта имат за цел осигуряване на високо качество на СМР по време на строителството на обектите, чрез осъществяване на строителен надзор, съгласно ЗУТ. Строителният надзор се изпълнява в задължителния обхват, съобразно изискванията на ЗУТ, изискванията на Наредба № 3 от 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството, с отчитане на изискванията на Наредбата за съществените изисквания към строежите и оценяване съответствието на строителните продукти и всички законови и подзаконови нормативни актове в областта на енергийната ефективност в България.
Изпълнението на дейността включва:
1. Строителният надзор по време на строителството се изпълнява, съгласно чл.166 от ЗУТ /до издаване на Разрешение за ползване/ върху всички видове СМР, които се изпълняват от строителя на обекта, в съответствие със законовите права и задължения, регламентирани в чл.168 от ЗУТ, а именно:
- законосъобразно започване на строежа;
- осъществяване на контрол относно пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; - спиране на строежи, които се изпълняват при условията на чл. 224, ал. 1 от ЗУТ и чл. 225, ал. 2 от ЗУТ и в нарушение на изискванията на чл. 169, ал. 1 – 3 от ЗУТ;
- осъществяване на контрол относно спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството;
- недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството;
2. В съответствие с изискванията на Наредба № 3 от 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството, лицето упражняващо строителен надзор следва да:
- участва в съставяне на протокол Образец 1 за предаване и приемане на одобрения инвестиционен проект и разрешение на строеж за изпълнение на конкретния строеж;
- съставя протокол Образец 2 за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво на строежа, при влязло в сила разрешение за строеж. В 3 (три) дневен срок от съставянето на този протокол заверява Заповедна книга на строежа, а в 7 (седем) дневен срок от заверката уведомява писмено общината, специализираните контролни органи и Регионалната дирекция за национален строителен контрол (РДНСК) за заверената заповедна книга;
- подписва всички актове и протоколи по време на строителството, които се съставят по реда на действащото законодателство, за които е оправомощен да бъде съставител или лице извършило проверка, или лице в присъствието на което е съставен документът.
- Изготвя окончателен доклад по чл. 168 от ЗУТ и актуален технически паспорт
- Изпълнява задълженията си, произтичащи от чл. 178 от ЗУТ.
Съгласно чл. 137, ал. 4 от ЗУТ и чл. 8 във връзка с чл. 13, ал. 1 от Наредба № 1 от 30.07.2003 г. oбекта е трета категория. |
1 860.00
|
0.00
|
Изпълнение на дейности по авторски надзор: С цел придържане към одобреният технически проект при изпълнението на строително-монтажните работи е необходимо упражняването на авторски надзор от сертифицирано лице по време и след приключването на СМР. |
1 500.00
|
0.00
|
Изпълнение на мерки за информиране и публичност: За обезпечаване публичността и информираността на гражданите относно целите и изпълнението на проекта е необходимо изпълнието на определен набор от мерки. Тези мерки ще популяризират Програма за развитие на селските райони 2014-2020 и възможностите, които Европейските структурни и инвестиционни фондове (и в частност Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони) предлагат. |
0.00
|
0.00
|
Въвеждане на обекта в експлоатация: Съгласно чл. 137, ал. 4 от ЗУТ и чл. 8 във връзка с чл. 13, ал. 1 от Наредба № 1 от 30.07.2003 г. oбекта е трета категория.
Сформирана комисия със заповед по смисъла на ЗУТ с представители на Възложителя и строителния надзор, ще извършат необходимите административни и процедурни действие за подготвката и рапзисването на документите по ЗУТ за въвеждането на обекта в експлоатация. |
0.00
|
0.00
|