Сформиране на екип за организация и управление на проект : Сформиране на екип за изпълнението на проекта, включващ следните длъжности: ръководител - 1, счетоводител-1 и координатор -1, които ще отговарят изцяло за качественото изпълнение на проектните дейности. Дейността на екипа ще осигури необходимото ниво на организация, координация и управление на проектните дейности. Ще следи стриктно за избор на изпълнители по правилата на Закона за обществени поръчки, действащото законодателство в страната и изискванията на УО.
В хода на изпълнение на проекта ще бъдат разработени Правила и изисквания за интегрираните услуги, които ще се предоставяте в центъра, с което ще се гарантира тяхното качество и мултидисциплинарен подход. Екипа по проекта, съвместно със социалният консултант ще разработи Процедура за подбор на персонала в Центъра, както й процедури за информиране, набиране и подбор на целевите групи, които ще бъдат включени в проекта. Разработването на Правилник за вътрешният трудов ред ще осигури възможност за проследяване навременното изпълнение на дейностите, тяхното отчитане. С разработена Процедура за осигуряване на безопасни и здравословни условия на труд съобразно спецификата на отделните дейности ще се осигури нормално и безопасно изпълнение на дейностите по проекта. Ще се разработят още процедура за вътрешен мониторинг; Процедура за действие при възникване на кризисни ситуации при предоставянето на интегрираните социални в т.ч здравни услуги; Процедура за подаване, разглеждане и предприемане действия по жалби; Инструкция за защита имуществото и финансовите средства на потребителите. Екипа ще осъществява цялостното администриране и контрол по дейностите на Проекта. Ще подпомага работата на Центъра за почасови услуги. Отговаря за връзки с други институции, неправителствени организации с цел надграждане дейностите по проекта, ще осигурява комуникацията между Центъра, заинтерсованите лица.
|
36 454.00
|
36 455.88
|
Информиране и публичност: Екипа по проекта предвижда изготвянето на 50 бр. плакати, 500 бр. брошури, 2 бр. платени публикации в регионален вестник, две пресконференции /в началото и края на проектните дейности/, 1 бр. информационна табела, 100 бр. чаши и 100 бр. чадъри с който да се популяризира приноса на ЕС, запознаване на обществеността за предстоящите проектни дейности, сроковете на изпълнение, финансовия принос на Европейския съюз и държавата за подобряване качеството на живот и на достъпа до услуги за социално включване в отговор на комплексните потребности, включително и здравни на хора с увреждания и на лица над 65 годишна възраст в невъзможност за самообслужване, с цел да преодолеят последиците от социалното изключване и бедността и не на последно място връщането на реалния пазар на труда на безработни лица, на лица който не могат да упражняват друг вид труд полагащи грижи за тежко болни близки с увреждания. |
4 800.00
|
4 116.00
|
Обзавеждане и оборудване на Центъра за почасови грижи: За обособяване на работни места за екипа за организация и управление на проекта и персонала на Центъра е необходимо създаване на оптимални условия за предоставяне на услуги в новосформирания Център за предоставяне на социални услуги в общността или в домашни среда. Ще бъдат оборудвани две стаи за работа в едната ще се помещава екипа за организация и управление. За техническо обезпечаване работата на екипа ще бъде закупен преносим лаптоп, който ще се използва от ръководител, счетоводител и координатор така ще се осигури възможност във всеки един момент да бъде предоставена информация за изпълнението и дейностите в работно или извън работното време по проекта. Във втората стая ще бъдат закупени две компютърни конфигурации, на тях ще работи персонала на центъра за почасови услуги ( социален работник, социален консултант, технически сътрудник, психолог, медицински специалист) ще се подготвят и приемат отчетни документи на одобрените за доставчици на социални услуги. Ще бъдат закупени 4 бр. бюра; 4 бр. стола; 2 бр. офис стелажи за документи; 2 бр. закачалки; 2 бр. компютърни конфигурации; 1 бр. лаптоп; 1 бр. мултифункционално устройство; 2 бр. климатик, 2 бр. кошчета. |
13 587.10
|
10 800.00
|
Набиране на персонал за работа в Центъра за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда.
: Набиране на персонал за работа в Центъра за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда, включващ:
1 бр. социален работник;
1 бр. социален консултант;
1 бр. медицински специалист;
1 бр. психолог;
1 бр. технически сътрудник;
Набиране на доставчици в т.ч (10 бр. лични асистенти и 50 бр. домашни помощници) за предоставяне на почасови социални услуги в общността или в домашна среда. |
0.00
|
3 671.89
|
Подбор на потребители са социалните услуги "личен асистент" и "домашен помощник", оценка на потребностите и класиране за предоставяне на интегрирани социални услуги по проекта.: Всички нуждаещи се лица с увреждания и лица над 65 години с ограничения или невъзможност за самообслужване могат да подадат заявления за участие в проекта. Лицата които са ползвали услугите по процедура "Нови алтернативи" също могат да кандидатстват за предоставяне на социални услуги по този проект, като за целта на всички кандидат потребители ще бъде изготвена нова оценка на потребностите. Към настоящият момент на територията на община Борован се подпомагат по реда на Закона за интеграция на хора с увреждания – 637 лица с увреждания, както и 254 лица и семейства безработни на месечно социално подпомагане, които могат да кандидатстват за доставчици на социални услуги. |
4 718.58
|
4 718.58
|
Обучение на доставчиците, който ще предоставя услугите личен асистент и домашен помощник.: Въвеждащото обучението на доставчиците ще бъде проведено в административната сграда на Община Борован преди да започне предоставянето на социалните услуги в общността или в домашна среда, така че да се гарантира качество на предоставяните услуги за социално включване. Въвеждащото обучение ще се реализира в рамките на три дни по четири часа дневно за всяка група. Ще бъдат осигурени от общинска администрация безвъзмездно за ползване помещение за обучение. Дейността ще бъде материално обезпечена, чрез закупуване на материали и пособия на обучаемите лица. В месец осми от предоставяне на социалните услуги ще бъде проведено еднодневно надграждащо обучение по групи на всички доставчици на социалните услуги "личен асистент" и "домашен помощник".
Разходите за изпълнение на дейността са посочени в раздел III, т.8.1 - 1175,24 лв. от сумата без ДДС. |
1 175.24
|
1 234.78
|
Предоставяне на интегрирани социални услуги, според специфичните потребности на човека в неравностойно положение, въз основа на индивидуална социална оценка, чрез центъра за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда.: Създаване на условия за социална подкрепа на целевите групи, които не могат да се справят самостоятелно с ежедневните дейности и имат нужда от подкрепа за водене на независим живот. Предоставянето на социалната услуга предвижда сключването на 110 бр. договори за предоставяне на социалната услуга, график по които ще се предоставя, както и изготвяне на индивидуален план за предоставянето с участие на потребителя или негов законен представител. Предвиждаме продължителността на интегрираните социални услуги предоставяни от Центъра да бъдат за срок от 18 месеца.
|
423 527.56
|
404 679.27
|
Предоставяне на психологическа подкрепа, социално консултиране, супервизия на персонала, мотивационна и психологическа подкрепа на потребителите на социалните услуги според тяхната потребност.: Психологическата подкрепа ще бъде насочена към персонала и потребителите на Центъра за почасови услуги в домашна среда или в общността. Супервизията ще бъде насочена към доставчиците на социалната услуга. Социалния консултант ще подпомага Екипа за организация и управление по време на изпълнение на проекта, ще изготвя съдейства за изготвяне на междинни и технически доклади за изпълнението на проектните дейности, ще оказва подкрепа на персонала на Центъра за почасови социални услуги в домашна среда или в общността, както и към потребителите на социални услуги. |
15 586.52
|
30 953.73
|