Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 57 332 дървета
English

Програма: Възобновяема енергия, енергийна ефективност, енергийна сигурност

Район за планиране: Всички

Описание

Подкрепа на звено за услуги в домашна среда към «Домашен социален патронаж»(ДСП)Опан, в рамките на което ще се извършват три основни типа почасови дейности: 1. Дейности за лична помощ, в т.ч. и дейности с медико-социална насоченост; 2. Дейности за социална подкрепа и социално включване; 3. Комунално-битови дейности. За целта в рамките на звеното ще бъдат наети и обучени  лица в трудоспособна възраст, непридобили право на пенсия, които да обслужват нуждаещите се на територията на община Опан.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Организация и управление на проекта: За доброто управление на проекта при неговото стартиране ще бъде проведена среща за сформиране на екипа за управление на проекта. Включва среща на всички членове на екипа, разглеждане на детайлите по проекта и неговото изпълнение, цели и очаквани резултати, дефиниране на отговорностите и задълженията на всеки от екипа, определяне на график за срещи и отчети по време на изпълнение на проекта, както и детайлно запознаване с методите на оценка и анализ на прогреса на проекта и начините за предотвратяване и разрешаване на проблеми свързани с неговото реализиране. Успешното реализиране на проекта ще бъде гарантирано с точно разпределение на задълженията на членовете на екипа, ясно дефиниране на техните задължения и отговорности, както и стриктното спазване на правилата за мониторинг, контрол и отчетност. Ръководител на проекта - следи за изпълнението на проекта като цяло, включително техническата и финансова част. Ще отговаря за връзката между общината и трети страни, както и между общината и финансиращата институция. Координатор - следи графика на проекта, сроковете за изпълнение на отделните дейности. Ще отговаря за координацията между различните членове на екипа. Отговаря за административно-техническата обезпеченост на проекта. Счетоводител - ще отговаря за отчитането на проекта пред финансиращата институция. Ще следи за спазването на срокове, начините на отчитане и типа документи, които трябва да бъдат изготвени. 15 837.00 15 675.58
Обучение на персонала за предоставяне на услуги: Предвижда се всички новоназначени лица – персонал за предоставяне на услуги в домашна среда да преминат 1 въвеждащо или 1 надграждащо обучение, всяко от които с минимална продължителност 4 дни /краткосрочно, при пълно откъсване от работата/ по предварително одобрен учебен план в съответствие с Параметрите, заложени в Утвърдените от Изпълнителния директор на АСП Методики за предоставяне на социални услуги в общността, като стриктно се следи да не се допуска включване във въвеждащо обучение на лица, преминали през идентично обучение по други програми или проекти или по друг ред. 1 440.00 1 200.00
Супервизия и психологическа подкрепа на персонала: Супервизията е процес на подкрепа на работещите в сферата на предоставяне на социални услуги. Супервизията е средство предлагащо гаранция за качество на всяка социална дейност, където функциите са ясно дефинириуми. Супревизията е процес на взаимодействие между супервизор и супервизиран насочен към неговото (на супервизирания) професионално развитие, емоционална подкрепа и превенция на професионалното прегряване. За целите на проекта е предвидено да се провежда групова супревизия на персонала на звеното веднъж на три месеца. По време на груповите супервизии ще се разглеждат случаи, ще се обсъждат трудности и проблеми възникнали в процеса на предостаняве на услугите, както и начини за тяхното преодоляване. Индивидуалните супревизии ще бъдат осъществявани всеки месец от психолога в звеното. При индивидуалната супервизия ще се обсъжда работата по конкретен случай и вземане на професионално решение, справяне с лични емоции по отношение на потребител или колега; ще се предоставя емоционална и психологическа подкрепа. Провеждането на супервизия на персонала е от особена важност за качеството на предоставяните услуги. 2 160.00 2 756.61
Мотивационна и психологическа подкрепа на потребителите: Към звеното за предоставяне на услуги в домашна среда ще бъде назначен психолог. Подкрепата на компетентен психолог е важна за разрешаването на редица житейски казуси. Хората с увреждания повече от всеки друг трябва да преодоляват различни бариери, вътрешни или външни. Затова мотивацията и подкрепата оказани от психолога са важна част за постигане на добър емоционален баланс. 18 171.12 17 151.00
Осигуряване на достъп до интегрирани услуги: Основната цел на дейността е да бъдат предоставени качествени интегрирани услуги на всеки един потребител, които да обхванат и задоволят в максимална степен неговите потребности. За нормалното функциониране на Звеното и за качественото предоставяне на услугите е необходимо да бъде закупено следното оборудване и обзавеждане: - пълно обзавеждане за два броя работни места включващо бюро, сектор, шкаф, контейнер, офис-стол на колелца, стол-посетителски, метален шкаф, компютърна конфигурация - "Процесор: мин. 2,3 GHz, Твърд Диск: мин 500GB SATA, Памет:мин 4 GB RAM, Оптично устройство: DVD RW, клавиатура и мишка, Монитор: мин 18.5"" Wide, 16:9 a/r, 5ms, 1366 x 768, Динамичен контраст 100 000:1, Яркост 250 cd/кв.м.•, TCO5.0, H170° V160°, UPS: 1250VA, Input 230V / Output 230V, Лазерно многофункционално устройство - рrint, copy, scan. Тази техника е необходима, тъй като по време на проекта се създава голям брой документация, нормално произтичаща от големия брой потребители и служители обхванати в проекта. Ежемесечно ще се налага и принтиране на отчети, графици и планове. Металните шкафове са необходими във връзка със съхраняването на копия на лични данни и документи на потребители и служители. С цел създаване на нормална работна среда на Звеното се предвижда и закупуването на 1 брой климатик. За по-качественото предоставяне на интегрирани социални услуги ще бъде закупено и медицинско оборудване и консумативи, които ще бъдат необходими на медицинската сестра в ежедневните й задължения. 360 982.46 354 711.49
Осигуряване на публичност: Община Опан ще предостави информация и ще осигури публичност на изпълнявания проект чрез използване на подходящи комуникационни средства описани по-долу: Ще бъдат осъществени 2 броя пресконференции; Ще бъде изработена 1 бр. информационна табела и 1 брой транспарант; Ще бъдат изготвени и разпространени 500 информационни флаери и 100 информационни плакати; Ще бъдат публикувани 3 прессъобщения в интернет-страницата на община Опан за осъществяването на проекта; Ще бъдат изработени 100 рекламни чанти, 100 химикалки, 100 рекламни чаши, 100 бележника, 1 флаш-банер на интернет-страницата на общината и 100 календара с цел популяризиране на ЕС, ЕСФ, ОПРЧР и проекта, съобразени с правилата за визуализация. Ще бъдат изготвени и 50 стикери за залепване на придобитото обзавеждане и оборудване. По този начин ще бъде постигната една от основните цели на Структурната помощ – а именно публичност и информираност на широката общественост в процеса на усвояване на средства от бюджета на ЕС. 4 020.00 3 525.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.