Идентификация

Номер от ИСУН BG16RFOP002-2.024-1536-C03
Наименование на проекта Студио за производство на ударни музикални инструменти "СОФТ ПЛЕЙ"
Бенефициент 204836233 СОФТ ПЛЕЙ ЕООД
Източник на финансиране ЕФРР ==> Иновации и конкурентоспособност
Дата на сключване на договора/заповедта 28.08.2019
Дата на стартиране 28.08.2019
Дата на приключване 31.08.2021
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Южен централен (BG42), Пазарджик (BG423), Септември, гр.Ветрен

Описание

Кратко описание на проекта
Предприемаческата идея се съсредоточава върху разработването на студио за производство на ударни музикални инструменти. В основата на предприемаческата идея е създаването многоцелеви инструменти таргетирани за всякакви групи хора занимаващи се с музика и ударни инструменти.  Съвременните ударно пластинкови инструменти са сравително по-ново поколение музикални инструменти, които навлизат все по-широко в музикалните творби. Маримбата  и ксилофонът са основните инструменти от тази група, които продължават да се развиват и разработват. Инструментите ще да бъдат проектирани и разработени така, че да бъдат подходящи за всички, които изучават ударни инструменти, преподаватели и  музиканти, които концертират в страната и на сцените в Европа и света. Успеха на предприемаческата идея залага на високо-качествен продукт, който да осигури успешното и ефективно развитие на дружеството. Проектът ще се реализира посредством изпълнението на следните допустими дейности:
1) Реализиране на пазара на предприемаческата идея (дейността ще бъде осъществена чрез наемане на квалифициран персонал 4 бр., закупуване на ДМА 6 бр., създаване на интернет страница и изработване на маркетингова стратегия  за реализация на предприемаческата идея).
2) Визуализация на проекта (дейността ще бъде изпълнена чрез закупуване на 2 броя табели и 20 броя стикери) 
Предприемаческата идея попада и в приоритетните сектори на настоящата процедура, свързани със създаване и развитие на нови предприятия на Националната стратегия за насърчаване на малките и средните предприятия 2014-2020 г. и ще бъде изпълнявана в една от тематичните области на Иновационната стратегия за интелигентна специализация в областта на културните и творчески индустрии. Дейностите, както и всички разходи в бюджета ще се реализират на територията на област Пазарджик, където е и седалището на дружеството. 
Очаквани резултати:
- стабилен икономически растеж
- повишена конкурентноспособност
- устойчиво развитие
- социален и екологичен ефект
Дейности
  • Дейност: Реализиране на пазара на предприемаческата идея: Дейността ще бъде осъществена чрез следните поддейности: 1. Наемане на квалифициран персонал, необходим за реализиране на пазара на продукта 1.1. Квалифициран персонал, обект на оценка: а) Предприемачът ще бъде нает по трудов договор на длъжност "технолог-моделиер на ударни инструменти" при пълна месечна заетост за 4 часа на ден, с брутна работна заплата и осигурителни вноски за сметка на работодателя в размер на общо 23 190.00 лв. за период от 15 месеца. б) Лица, различни от предприемача - "технолог и производител ударни инструменти" - 1 лице при пълна месечна заетост за 4 часа на ден, с брутна работна заплата и осигурителни вноски за сметка на работодателя в размер на общо 23 190.00 лв. за период от 15 месеца. 1.2. Квалифициран персонал, който не е обект на оценка: - "производител на ударни инструменти": 1 лице при пълна месечна заетост за 8 часа на ден, с брутна работна заплата и осигурителни вноски за сметка на работодателя в размер на общо 25 687 лв. за период от 12 месеца. - "акордьор ударни инструменти": 1 лице при пълна месечна заетост за 4 часа на ден, с брутна работна заплата и осигурителни вноски за сметка на работодателя в размер на общо 5946 лв. за период от 10 месеца. Подробно описание на функциите и отговорностите на екипа е описано в т.9 от ФК, Екип. 2. Закупуване на необходимото оборудване, представляващо дълготраен материален актив (ДМА), както следва: ДМА 1 Многооперационна дървообработваща машина - 1 бр. ДМА 2 Лентоотрезна машина - 1 бр. ДМА 3 Прахоуловител - 1 бр. ДМА 4 Водоструйка - 1 бр. ДМА 5 Специализирана система за настройване на пластинкови ударни музикални инструменти - 1 бр. ДМА 6 Преносим компютър - 1 бр. Функциите и предназначението на всяка инвестиция са описани подробно в т.11 от ФК, Описание на предприемаческата идея. 3. Закупуване на материали и консумативи, необходими за реализиране на предприемаческата идея: Предвижда се закупуването на следните материали и консумативи: инструменти за дървообработка; дървен материал; метални профили за конструкцията; алуминиеви листове и ПВЦ тръби за резонаторните тръби, компресор и други материали и консумативи необходими пряко в производствената дейност. 4. Създаване на интернет страница на "СОФТ ПЛЕЙ" ЕООД с включена информация за видовете инструменти и техните характеристики, услуги, условия и пакети, начини на извършване на услугите и др. Сайта ще бъде разработен на няколко езика с оглед предлагане на продуктите и услугите в страните от Европейския съюз. Целта на сайта ще бъде да привлече потенциалните клиенти, като ги информира за произвежданите инструменти и предлаганите услуги.. 5. Изработване на маркетингова стратегия за реализация на предприемаческата идея Разработването на маркетинговата стратегия на новосъздаденот предприятие е ключов фактор за реализирането и успешното развитие на предприемаческата идея на "СОФТ ПЛЕЙ" ЕООД. Въз основа на направените анализи и проучвания ще бъдат дефинирани визията, мисията и целите на дружеството. Ще бъде определена целевата група потребители на произвежданите ударни музикални инструменти. Проучването на конкуренцията, както и SWOT -анализите ще допринесат за формулиране на правилния подход за пазарната реализация на продуктите и услугите, които са предвидени при реализация на предприемаческата идея. На базата на анализите ще бъде изготвена и маркетингов план, който ще определи конкретните цели и етапи за изпълнение на поставените цели. Професионалния подход и ясната визия и последователност са гаранция за успешното реализиране и устойчиво развитие на предприемаческата идея., Договорена стойност: 248 490.00 , Отчетена стойност: 216 726.56
  • Дейност: Визуализация на проекта (дейността ще бъде изпълнена чрез закупуване на 2 броя табели и 20 броя стикери): В рамките на дейността ще бъдат осигурени мерки за информация и комуникация. Дейността е планирана и допустима с оглед на задължението на кандидата (и в последствие Бенефициентът) да осигури изпълнението на дейности, свързани с информация и комуникация, съгласно Регламент 1303/2013. Кандидатът ще прилага подходящи мерки за публичност и информираност съгласно правилата на Приложение XII на Регламент (ЕС) № 1303/2013, като ще спазва стриктно указанията на УО и изложените в Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. указания и изисквания относно изпълнението на настоящата проектна дейност. В рамките дейността се предвижда: - при всички мерки (в т.ч. информацията, изготвяна и предоставяна във връзка с изпълнението на проекта, във всички отчети за изпълнение на договора (междинни и финален), както и във всички други документи, отнасящи се до изпълнението на дадена дейност по проекта) ще се указва съфинансирането от Европейския фонд за регионално развитие (ЕФРР) на Европейския Съюз чрез Оперативна програма “Иновации и конкурентоспособност” 2014 - 2020 (ОПИК) на проекта посредством поставяне на: емблемата на ЕС в съответствие с техническите характеристики, посочени в акта за изпълнение, приет от ЕК, с упоменаване на ЕС; общото лого за програмен период 2014-2020 г. в съответствие с графичните изисквания и правила за визуална идентичност.По време на осъществяването на проекта Бенефициентът предвижда: - да публикува информация на своя уеб сайт, в случай, че такъв е наличен към момента на изпълнение на проекта, описание на проекта, включително неговите цели и резултати, като открои финансовата подкрепа от ЕС. Публикацията ще съдържа минимум: емблема на ЕС и упоменаването "Европейски съюз", наименованието на ЕФРР, общото лого за програмен период 2014-2020 г. с наименованието на Оперативна Програма "Иновации и конкурентоспособност" 2014-2020, наименование на проекта и общата му стойност, в т.ч. размер на европейското и национално съфинансиране, представени в български лева; - да постави 2 бр. информационни табели с минимален размер А3 с информация за проекта, в които се споменава финансовата подкрепа от ЕС, на видно за обществеността място, например на входа на сградата/ите, в която/които ще се осъществява проектът. Табелите ще съдържат следната текстова и визуална информация: емблема на ЕС и упоменаването "Европейски съюз"; наименование на съфинансиращия фонд ЕФРР; общото лого на програмен период 2014-2020г. с наименованието финансиращата ОПИК;наименование на проекта и главната му цел; обща стойност и размер на европейското и националното съфинансиране, представени в български лева;начална и крайна дата на изпълнение. - да се поставят стикери на подходящо място на повърхността на всеки актив, закупен по проекта, с визуализирани на тях емблемата на ЕС, упоменаването на “Европейски съюз”, наименование на ЕФРР,общото лого за програмния период с наименованието на ОПИК и номера на договора. Изпълнението на проектната дейност ще бъде реализирано посредством: - външно възлагане избор на изпълнител от страна на Бенефициента в съответствие с изискванията на правилата на процедурата и при спазване на Закона за управление на средствата от европейските структурни и инвестиционни фондове (ЗУСЕСИФ) и Указанията на УО на ОПИК; - собствено изпълнение от гледна точка на реализацията на набора от мерки за информиране и публичност при спазване на приложимите изисквания и правила по отношение на информацията, изготвяна и предоставяна във връзка с изпълнението на проекта. Изпълнението е предвидено да стартира през 1-вия месец след подписване на административния договор за безвъзмездна финансова помощ и да продължи през целия период на изпълнение на проекта., Договорена стойност: 1 500.00 , Отчетена стойност: 240.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: ПРОФИСИС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 701.00
  • Изпълнител: СТЕЙДЖ КЪСТЪМС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 101 120.00 , Отчетена стойност**: 126 400.00
  • Изпълнител: ЗММ - 2014 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 6 800.00 , Отчетена стойност**: 8 500.00
  • Изпълнител: БИ ДЖИ ЕС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 919.20 , Отчетена стойност**: 2 399.00
  • Изпълнител: ОРЕНДА ЛИ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 11 480.00 , Отчетена стойност**: 14 350.00
  • Изпълнител: ДИКАР КОНСУЛТ ООД, Договорена стойност по проекта*: 2 432.00 , Отчетена стойност**: 3 040.00
  • Изпълнител: VANDECASTEELE HOUTIMPORT, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 5 608.30
  • Изпълнител: ДИНАМИК ПРАЙСИНГ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 7 800.00
  • Изпълнител: АРХИТЕКТУРНО СТУДИО ЧАНГУЛЕВ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 240.00
  • Изпълнител: ИНСТРУМЕНТИ ОРГ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 6 880.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Прогнозна стойност на нетните приходи от продажби, Мерна единица: %, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 116.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 2 Производствени инвестиции: Ръст на заетостта в подпомогнатите предприятия, Мерна единица: Еквивалент на пълно работно време, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 2.00 , Достигната стойност: 1.50
Индикатор 3 Производствени инвестиции: Брой предприятия, които получават безвъзмездни средства, Мерна единица: предприятия, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 4 Производствени инвестиции: Брой подпомогнати нови предприятия, Мерна единица: предприятия, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 5 Прогнозна стойност на EBITDA, Мерна единица: %, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 15.10 , Достигната стойност: 0.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 222 574.86 BGN
БФП 178 059.90 BGN
Собствено финансиране 44 514.96 BGN
Общо реално изплатени суми 178 059.90 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Конфликт на интереси 100.00 20 549.60 5 137.40 25 687.00 Финансова корекция на ниво проект

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Закупуване на ДМА за настройване на пластинкови ударни музикални инструменти, Прогнозна стойност: 128 850.00
  • Обособена позиция 1: Специализирана система за настройване на пластинкови ударни музикални инструменти
    Изпълнител: СТЕЙДЖ КЪСТЪМС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 101 120.00
  • Обособена позиция 2: Преносим компютър
    Изпълнител: БИ ДЖИ ЕС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 919.20
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Визуализация на проекта - изготвяне на плакати 2 броя и стикери 20 броя, Прогнозна стойност: 1 500.00
  • Обособена позиция 1: Визуализация на проекта - изготвяне на плакати 2 броя и стикери 20 броя
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Закупуване на водоструйка - 1 брой, Прогнозна стойност: 845.00
  • Обособена позиция 1: Закупуване на водоструйки
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Закупуване на дървообработващи машини - 3 бр., Прогнозна стойност: 11 682.00
  • Обособена позиция 1: Закупуване на многооперационна дървообработваща машина
    Изпълнител: ЗММ - 2014 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 800.00
  • Обособена позиция 2: Закупуване на лентоотрезна машина
    Изпълнител: ДИКАР КОНСУЛТ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 432.00
  • Обособена позиция 3: Закупуване на прахоуловител
    Изпълнител: ДИКАР КОНСУЛТ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 432.00
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Закупуване на материали и консумативи, необходими за реализация на предприемаческата идея, Прогнозна стойност: 13 600.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на дървен материал
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 2: Консумативи и инструменти
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Разработване на маркетингова стратегия за реализация на предприятие за производство на ударни музикални инструменти, Прогнозна стойност: 14 500.00
  • Обособена позиция 1: Разработване на маркетингова стратегия за реализация на предприятие за производство на ударни музикални инструменти
    Изпълнител: ОРЕНДА ЛИ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 11 480.00
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Създаване на интернет страница на "СОФТ ПЛЕЙ", Прогнозна стойност: 8 000.00
  • Обособена позиция 1: Създаване на интернет страница на "СОФТ ПЛЕЙ"
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN