Идентификация

Номер от ИСУН BG16RFOP001-5.001-0035-C02
Наименование на проекта Подкрепа за деинституционализация чрез създаване на Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства в община Долни чифлик.
Бенефициент 000093517 Община Долни чифлик
Източник на финансиране ЕФРР ==> Региони в растеж
Дата на сключване на договора/заповедта 29.11.2017
Дата на стартиране 29.11.2017
Дата на приключване 16.09.2019
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България, Североизточен, Варна, Долни чифлик, с.Рудник

Описание

Кратко описание на проекта
Проектното предложение включва извършване на ремонтни дейности за разширяване на съществуващият към момента Център за социална рехабилитация и интеграция в с. Рудник, община Долни чифлик с оглед  включване на дейности за Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства и подобряване достъпа до качествена грижа и услуги в общността според индивидуалните потребности на всяко дете, което ще бъде постигнато чрез изпълнението на следните цели:
Обща цел: Създаване на подходяща инфраструктура за услуги в общността за деца за осигуряване на достъп до качествена грижа и услуги според индивидуалните им потребности.
Специфична цел 1: Осигуряване на социално включване и равен достъп до услуги на деца с увреждания и деца с потребност от постоянна грижа.
Специфична цел 2: Осигуряване на подходяща инфраструктура, която допринася за местното развитие, намаляване на неравнопоставеността по отношение на здравния статус, насърчаването на по-добро социално приобщаване, чрез подобряване на достъпа до социални, културни и развлекателни услуги.
Дейности
  • Дейност: Организация и управление на проекта: Цели: Сформиране на професионален административен екип, гаранция за успешното протичане на дейностите по проекта. Осигуряване на най- подходящите в качествено и икономическо отношение изпълнители на строителство, доставки и услуги. Управлението на дейностите по проекта е насочено към създаване на организация за лесно идентифициране и проследяване на разходите, следене за документалната обоснованост на всяка счетоводна операция, законосъобразност и целесъобразност на изразходените средства и избягване на всякакви финансови злоупотреби. Екипът за управление ще включва ръководител проект, координатор, счетоводител. В дейността се включва: Създаване на организация за протичане на дейностите по проекта, подбор на административния екип за управление– ръководител проект, координатор, счетоводител, назначаване на подбраните лица. Ще бъде изготвен График за възлагане на обществени поръчки по ЗОП, и съобразно заложените в него срокове ще бъдат разработени тръжни документации и проведени тръжни процедури за избор на изпълнители на строителство, доставки и услуги. Ще бъде назначена комисия, която да определи най-подходящите изпълнители от гледна точка на качество на извършваните дейности и икономическа ефективност на разходите, като това ще бъде осигурено чрез изискванията и критериите, заложени в документацията за участие. Ще се провеждат редовни месечни заседания на административния екип, на които ще бъдат разпределяни задачите за следващия месец – за целта ще бъдат изготвяни Протоколи от заседания. При необходимост ще се провеждат и извънредни заседания. Ще се следи за съответствие на доставките със заложените технически спецификации, за отговорното в качествено и количествено отношение извършване на услугите от изпълнители, ежемесечно. Ще бъде оказвано съдействие на представителите на Управляващия орган при документални и проверки на място. Ще бъде създадено Проектно досие, включващо всички договори, анекси, тръжна документация, доклади, разходооправдателни документи, приемо-предавателни протоколи за извършени дейности от изпълнителите, искания за плащане и приложения, данни за предприетите мерки за публичност, кореспонденция с Управляващия орган и др., Договорена стойност: 1 632.62 , Отчетена стойност: 1 335.90
  • Дейност: Информация и комуникация по проекта : Цел: Осигуряване на прозрачност и разгласа в публичното пространство на целите и резултатите на проекта и на настоящата схема за безвъзмездно финансиране, популяризиране на подкрепата от ЕФРР. С оглед спазването на изискванията на Регламентите на ЕС за информация и комуникация, се предвиждат следните дейности: Провеждане на 2 публични събития /пресконференции/, за представяне на проекта; 25 бр. плакати за информиране на участниците и обществеността за ролята на Европейския съюз и държавата; 100 бр. брошури; 100 бр. дипляни; Публикации в местни вестници с информация за проекта, реализираните дейности и финансиращата програма – 2 бр. – при стартирането и при приключването на проекта; Поставяне на 1 обяснителна табела след приключване на проекта на видно място на обекта на интервенция, достъпни за широката общественост. Информация за хода на проекта ще бъде публикувана на официалната интернет страница на община Долни чифлик. Всички информационни материали и събития ще бъдат съобразени с „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г.” С реализацията на тази дейност ще се популяризира финансовата подкрепа на ЕС пред обществеността. , Договорена стойност: 796.40 , Отчетена стойност: 955.68
  • Дейност: Подготовка за избор на изпълнители на дейностите по проекта: В настоящата дейност се предвижда да се извърши подготовка на документите за определяне на изпълнители по дейности "Информация и комуникация на проекта", "Изпълнение на инженеринг на обект:"Реконструкция и преустройство на част от сграда в Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства"", "Оценка на съответствие на проектите, съгл. чл. 142 от ЗУТ", "Строителен надзор", "Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане за Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства", с цел оптимален и законосъобразен избор на изпълнители., Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Изпълнение на инженеринг "Реконструкция и преустройство на част от сграда в Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства".: Цел: Създаване на подходящи помещения за предоставяне на услуги в общността за подкрепа на децата и семействата, с цел превенция на рисковете и създаване на условия, който в най-голяма степен ще отговорят на индивидуалните потребности на децата и ще гарантират техните права и интереси. Дейността включва: проектиране- изработка на технически или работен проект съгласно Закона за устройство на територията, Наредба №4 за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, придружен от подробни количествени сметки по приложимите части и подробна количествено-стойностна сметка в пълно съответствие с КС на проектантите строителство и авторски надзор на обект: "Реконструкция и преустройство на част от сграда в Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства"., Договорена стойност: 73 000.00 , Отчетена стойност: 81 355.32
  • Дейност: Оценка на съответствие на проектите, съгл. чл. 142 от ЗУТ.: Изготвяне на Комплексен доклад за оценка на съответствието на инвестиционните проекти със съществените изисквания на строежите, съгл. чл. 142 от ЗУТ., Договорена стойност: 1 250.00 , Отчетена стойност: 1 500.00
  • Дейност: Упражняване на строителен надзор.: С оглед спазване изискванията на ЗУТ и подзаконовите нормативни актове за неговото прилагане, ще се упражнява строителен надзор. Тази дейност ще се осъществява по време на целия строителен процес до въвеждането на обекта на интервенция в експлоатация. Лицето, упражняващо строителен надзор, ще подготвя всички актове и протоколи по време на строителството и ще носи отговорност, като ще следи и за: Законосъобразно започване на строежа; Пълно и правилно съставяне на актове и протоколи по време на строителството; Изпълнение на строежа съобразно одобрените инвестиционни проекти и изискванията на ЗУТ; Спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; Недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; Изготвяне окончателен доклад за годността на строежа и въвеждането му в експлоатация и др. С реализацията на тази дейност ще се постигне законосъобразното и качествено изпълнение на инвестиционния проект. , Договорена стойност: 2 250.00 , Отчетена стойност: 2 700.00
  • Дейност: Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане за Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства.: След приключване на строителните работи ще бъде закупено и доставено оборудване и обзавеждане, отговарящо на функционалните изисквания за услугата, част от насоките за кандидатстване., Договорена стойност: 29 640.00 , Отчетена стойност: 28 202.46
  • Дейност: Въвеждане на обекта в експлоатация.: Съгласно изискванията на Закона за устройство на територията, обектът ще бъде приет и въведен в експлоатация. С реализацията на тази дейност, обектът на интервенция ще отговаря на всички нормативни документи за годност и експлоатация. , Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: БГ СУПЕРВИЖЪН ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 800.00 , Отчетена стойност**: 4 200.00
  • Изпълнител: Николинка, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ШКОЛСНАБ 2001 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 28 202.46 , Отчетена стойност**: 28 202.46
  • Изпълнител: МЕДИА БОКС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 955.68 , Отчетена стойност**: 955.68
  • Изпълнител: ГАРАНТ СТРОЙ ООД, Договорена стойност по проекта*: 58 338.71 , Отчетена стойност**: 81 355.32
  • Изпълнител: Катерина, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Даниела, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
Подизпълнители
  • Подизпълнител: ИНВЕСТИЦИОННО ПРОЕКТИРАНЕ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 3 504.00
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Грижи за децата и образование: Капацитет на подпомогнатата инфраструктура, предназначена за грижи за децата или образование, Мерна единица: лица, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 90.00 , Достигната стойност: 119.00
Индикатор 2 Брой подкрепени обекти на социалната инфраструктура в процеса на деинституционализация – брой обекти, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 115 781.30 BGN
БФП 87 404.55 BGN
Собствено финансиране 28 376.75 BGN
Общо реално изплатени суми 87 404.55 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: "Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане за Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства", Прогнозна стойност: 29 640.00
  • Обособена позиция 1: Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане за Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства
    Изпълнител: ШКОЛСНАБ 2001 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 28 202.46
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Екип по проекта, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Даниела Кръстева - Ръководител проект
    Изпълнител: Даниела
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
  • Обособена позиция 2: Катерина Костова - Координатор проект
    Изпълнител: Катерина
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
  • Обособена позиция 3: Николинка Иванова - Счетоводител проект
    Изпълнител: Николинка
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител на дейност "Информация и комуникация на проекта",, Прогнозна стойност: 796.40
  • Обособена позиция 1: Избор на изпълнител на дейност "Информация и комуникация на проекта",
    Изпълнител: МЕДИА БОКС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 955.68
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Извършване на оценка на съответствие на проекта, съгл. чл. 142 от ЗУТ, Прогнозна стойност: 1 250.00
  • Обособена позиция 1: Изготвяне на комплексен доклад за оценка на съответствието на инвестиционните проекти със съществените изисквания към строежите за обект "Реконструкция и преустройство на част от сграда в Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства"
    Изпълнител: БГ СУПЕРВИЖЪН ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 900.00
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Изпълнение на инженеринг на обект:"Реконструкция и преустройство на част от сграда в "Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства""., Прогнозна стойност: 73 000.00
  • Обособена позиция 1: Изпълнение на инженеринг на обект:"Реконструкция и преустройство на част от сграда в "Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства"".
    Изпълнител: ГАРАНТ СТРОЙ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 58 338.71
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Изпълнение на инженеринг на обект:"Реконструкция и преустройство на част от сграда в "Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства"".-ПРЕКРАТЕНА, Прогнозна стойност: 49 694.53
  • Обособена позиция 1: Изпълнение на инженеринг на обект:"Реконструкция и преустройство на част от сграда в "Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства"".-ПРЕКРАТЕНА
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Упражняване на строителен надзор на обект: "Реконструкция и преустройство на част от сграда в "Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства"", Прогнозна стойност: 2 250.00
  • Обособена позиция 1: Консултантски услуги за упражняване на строителен надзор за обект "Реконструкция и преустройство на част от сграда в Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства"
    Изпълнител: БГ СУПЕРВИЖЪН ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 900.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN