Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 107 дървета
English

Програма: Културно предприемачество, наследство и сътрудничество

Район за планиране: Всички

Описание

Проектното предложение предвижда реконструкция, ремонт, оборудване и обзавеждане на СУ „Г. С. Раковски”. Обектът представлява комплекс от сгради за обществено обслужване в областта на образованието. Сградите са разположени свободностоящо (с пространствена връзка помежду си) в поземлен имот с идентификатор по КККР 39030.501.499. Инвестиционният проект включва: ЧАСТ АРХИТЕКТУРА - Топлоизолиране на покрив, Ремонт на покрив (Съпътстващи топлоизолирането СМР), Топлоизоизолационна система  за фасадни стени, Подмяна на витрини, и прозорци, Ремонт на фасадни повърхности, Ремонт на помещения; ЧАСТ КОНСТРУКТИВНА; ЧАСТ ЕЛЕКТРИЧЕСКА.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Реконструкция, ремонт, оборудване и обзавеждане на Средно училище „Г.С. Раковски” в гр. Котел и Непредвидени разходи: СУ "Г.С.Раковски" е училище, в което се обучават деца от цялата община до 12 клас. То е единственото училище в общината, което обучава ученици в среден курс на обучение за цялата община. Населението в общината е с безработица над средната за страната и съответно и покупателната способност на населението е много ниска. Именно поради това е от изключителна важност училището да има привлекателен облик и да бъде предпочитано място за децата. Сградите на училището не са ремонтирани повече от 20 години. Направен е опит за въвеждане на мерки за ЕЕ през 2004 г., но поставената дограма е била с много ниско качество, поставена на старите дървени каси и в момента е силно компрометирана. Покривите са скатни, с турски керемиди, които силно натоварват и разрушават покривната конструкция. Не са въведени мерки за достъпна среда на хора с увреждания. Поради ограничения бюджет по схемата и голямата РЗП на обекта, който се състои от 7 отделни сгради, свързани по между си с топли връзки, се наложи да се предвидят само най-спешните мерки за реконструкция и ремонт. А именно: 1. Играждане на рампа за осигуряване на достъпна среда; 2. В триетажната сграда (с идентификатор 39030.501.499.4) отделяне на коридорите от стълбищата, чрез противопожарни врати (витрини) от алуминиев профил; 3. Цялостна подмяна на хидроизолационната система по покрива на отделните сгради; 4. Топлинно изолиране на външните стени: - По стените с вароциментова мазилка - изпълнение на строителна система за топлоизолация на фасадни стени (включваща грундиране, лепило, мрежа, топлоизолационен материал, шпакловка и помощни материали- ъглови профили, крепежни елементи и др.) с топлоизолационен материал ЕPS с дебелина 10 cm. Топлоизолацията се защитава с цветна екстериорна мазилка. - По фасадните стени с каменна облицовка – изпълнение на строителна система за топлоизолация с минерална вата, положена по вътрешната повърхност на ограждащите стени. Топлоизолацията се защитава със силикатна мазилка; - В съответствие с изискванията на Наредба № Із-1971 за СТПНОБП по страниците на входните врати, витрините и прозорците топлоизолацията се изпълнява с пресована минерална вата 2-4 cm с плътност ≥ 100 kg/m3 с клас по реакция на огън А1 5. Подмяна на входни врати, витрини и прозорци със строителна система от PVC профили и двоен стъклопакет от едно обикновено и едно ниско емисионно външно стъкло, с коефициент на топлопреминаване ≤ 1,40 W/m.К. В част Електрическа се предвижда монтаж на нова мълниезащитна инсталация, изпълнена с девет мълниеприемника с изпреварващо действие. Мълниезащитните мачти (9 броя) се закрепват с анкерни плочи към покрива. Към всяка мачта са предвидени мълниеотводи (токоотводи), от екструдирано AL въже Ø8 мм2, които се присъединяват към мълниепри-емника с двойна клема. Мълниеотводите завършват с 2 бр. концентрични заземители с H=1.5м, които се набиват в земята. На височина 1.5 m от терена са извеждени присъединителни точки (тестови клеми) за измерване на постигнатото преходно съпротивление. Клемите се монтират във влагозащитени тестови кутии. По покрива мълниеотводите се полагат свободно като се ползват водачи с метална клема. По вертикалните стени предвидените водачите са с метален дистанционер. Водачите се монтират през 80-100см. С оглед привеждане на сградата в съответствие с изискванията на Наредба Iз-1971, в проекта се предвижда отделяне са стълбището в триетажното тяло, чрез димоуплътнена витрина и отделянето на подземния етаж от останалите помещения на сградата като самостоятелен противопожарен сектор, чрез стоманени врати с клас на огнеустойчивост EI 60 към стълбищните клетки. 892 868.88 942 878.39
Проектиране и осъществяване на авторски и строителен надзор: Изготвянето на инвестиционния проект е осъществено преди подаване на проектното предложение. С договора за проектиране е възложен и авторския надзор. Разходите за проектиране и авторски надзор са допустими съгласно т.14.4 от Условията за кандидатстване. Консултантът, осъществяващ строителния надзор ще извършва мониторинг на строителните дейности по отношение на линейния график, прави предписания за оптимизиране на изпълнението и изготвя доклади, които се подлагат на съвместни обсъждания между страните в строителния процес. Ще води работните срещи и ще съставя протоколи от тях, които ще се подписват от всички страни, участвали в тях. 52 307.03 38 470.00
Организация, информация, управление и отчетност: Дейността включва избор на изпълнител на консултантски услуги за изпълнение на проекта, управление на проекта, отчитане на дейностит по проекта и предоставяне на информация и публичност за проекта, съгласно РЕГЛАМЕНТ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ (ЕС) № 808/2014 НА КОМИСИЯТА от 17 юли 2014 година за определяне на правила за прилагането на Регламент (ЕС) № 1305/2013 на Европейския парламент и на Съвета относно подпомагане на развитието на селските райони от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони (ЕЗФРСР) и Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020. Консултантските услуги за подготовка на проектното предложение са осъществени преди подаване му. Консултантът е избран по реда на ЗОП. Разходите за него са допустиви съгласно т.14.4 от Условията за кандидастване. След проведен избор по реда на ЗОП на консултант за упраление на проекта ще се изготви график за изпълнението на проекта, ще се разпише начина на комуникация с Община Котел в качеството й на бенефициент по договора. 15 500.00 14 990.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.