Кратко описание на проекта |
С нарастването на глобализационните процеси нараства и многоезичният документооборот, който е неразделна част от бизнеса, социалната, културната и научната области. Нуждата от бърз и качествен превод на все повече езици поставя високи изисквания към всички преводачески фирми. Браншът е относително консервативен и вследствие на това липсват добри организационни решения, които да оптимизират целия процес от получаване на заявката за превод до предаването и на клиента. Ние ще предложим уеб-базирана иновативна платформа, която ще улесни и организира работата на преводаческите агенции от всякакъв мащаб, а заедно с това ще допринесе и за увеличаване на възможностите за изпълнение на повече проекти за преводи. Мобилното приложение към платформата ще направи възможна комуникацията и свързаността на служителите от всяка точка на света. С внедряването на нашата платформа фирмите ще получат:
-намаляване на времето за документооборот с 90%;
-мобилност и гъвкавост;
-проследяемост на заявките за превод;
-възможност за архивиране, справки и репорти;
-възможност за споделяне на заявки за превод и получаването на външни поръчки от колеги.
С въвеждането на нашата иновативна платформа за управление на преводачески агенции драстично ще се намали използването на хартия и ще се постигне екологичен ефект.
С реализирането на проекта ще сме изминали целия път по реализацията от иновативна идея до работещ продукт и ще сме натрупали необходимия опит, който да ни гарантира успех и при следващи иновативни разработки.
В процеса на реализация на проекта заедно с Партньор -Технически университет- Варна ще изпълним следните дейности:
-Извършване на изследвания, изпитвания, измервания, необходими за разработването на иновацията;
-Създаване и тестване на прототип;
-Придобиване на ДМА и ДНА, необходими за разработването на иновацията;
-Визуализация на проекта.
|
Дейности |
-
Дейност: Извършване на изследвания, изпитвания, измервания, необходими за разработването на иновацията: За да се достигне до създаването на краен продукт се преминава през фазата на много теоретична и аналитична дейност. На този етап от работата се изготвят основните алгоритми за функциониране на системата, определят се функционалните изисквания към хардуера и софтуера, вземат се под внимание анатомични и ергономични параметри, мерки за безопасност при използване на продукта, изисквания за защита от посегателства и сигурност на информацията и т.н. На този етап ще се подготвят и методите за сравнителен анализ при извършването на тестове на отделните компоненти, така че да се стигне до избора на най-подходящите модули за използване в крайния продукт. Ще се изготвят изискванията и параметрите за изработване и внедряване на софтуера, за да се постигне максимална функционалност и ефективност при използване.
Тази дейност ще се изпълнява от експерти, които ще бъдат назначени в началната фаза на изпълнение на проекта. Тези експерти са както от страна на "Митра Транслейшънс" ООД, така и от партньорската организация - Технически университет- Варна. Заложили сме екипът за изпълнение на тази дейност да наброява 11 човека, като 9 от тях ще бъдат служители на "Митра Транслейшънс" ООД, а двама да са експерти от страна на Партньора. Всичките експерти и специалисти ще бъдат избрани на база ключови компетенции и експертни познания, опит и квалификация след провеждане на конкурс и оценка на качествата им. Назначаването на експертите и специалистите ще се извърши в рамките на 1-ви месец от изпълнението на проекта. Общо заплати и осигуровки за сметка на работодателя за периода на изпълнение на дейността - 145 600,00 лева., с разпределение 124 740,00 лева за експерти на кандидата и 20 860,00 лева за експерти от страна на Партньора.
Ще се наеме работно помещение, което да обезпечи нормалните работни процеси. Наемането на работното помещение ще се извърши в рамките на 1-ви месец от изпълнението на проекта.
За изпълнение на дейността ще бъде закупено необходимото компютърно оборудване и техника, доставката на което ще се извърши в периода от месец 2 до месец 4.,
Договорена стойност: 145 600.00
,
Отчетена стойност: 127 388.52
-
Дейност: Създаване и тестване на прототипи, свързани с разработването на продуктовата иновация: Дейността ще се изпълни след извършването на дейностите по създаване на програми и методики за изследвания, измервания и изпитвания в периода от месец 8 до месец 21.
Работата по изработване на работеща версия ще се извърши от нашите специалисти заедно с двамата експерти от Партньора Технически университет- Варна . За целта ще разполагаме с помещение и техническото обезпечение за изработването на софтуера. Разработването на sTMS уеб базирана иновативна платформа за организиране на работата на преводачески агенции ще извършим със собствени средства на база на изработените методики и изследвания. Разработването на мобилно приложение ще бъде възложено на външна фирма. Външна доставка ще бъде и модулът за бизнес анализи, който ще вградим в нашата платформа.
В изпълнение на тази дейност ще се работи в следните направления:
1. Дизайн на архитектурата на системата, избор на протоколи и технологии за ембедед частта, за сървърите, за фронт-енд частта.
2. Софтуерен дизайн, включващ:
2.1.Разработване на ембедед частта за отделните апаратни средства;
2.2.Разработване на сървърите за данни;
2.3.Разработване на сървърите за управление;
2.4.Разработване на фронт-енд приложен софтуер;
2.5.Разработване на конфигуриращи и тестващи тулове и диагностични процедури.
3.Тестване, дебъгване, логистика.
4.Изготвяне на документация на продукта - сорс кодове, чертежи, схеми, спецификации, инструкции, ръководства и др.
5.Отчет, демонстрация, разясняване на дейността и др. пред проверяващите органи.
Общата сума за заплати и осигуровки за сметка на работодателя за периода на изпълнение на дейността е 291 200 лв., с разпределение 249 480,00 лева за експерти на кандидата и 41 720,00 лева за експерти от страна на Партньора.,
Договорена стойност: 291 200.00
,
Отчетена стойност: 287 743.80
-
Дейност: Придобиване на дълготрайни материални активи (ДМА), необходими за разработването на продуктова иновация: За обезпечаване на работата на екипа от експерти ще бъде закупено необходимото компютърно оборудване и техника.
За изпълнение на дейността ще бъде закупено следното оборудване и техника:
- Преносими компютри - 4бр. х 3245,08 = 12980,32 лева без ДДС. Ще бъдат със съвременни параметри и ще се използват като работни компютри за разработчиците и експертите.
- Работни станции - 5бр. х 1866,14= 9330,7 лева без ДДС. Необходим е за споделяне, архивиране и компилиране на данни и софтуер. Ще се използва основно за разработването и тестването на иновативния софтуер - облачна свързаност, основни база данни (видео, снимки , справочни данни и др.) и модели.
- Токозахранващо устройство - 5бр. х 899,67 = 4498,35 лева без ДДС. Ще поддържат работата на работните станции при проблем с електрозахранването.
- Монитор - 10бр. х 752,3 = 7523,00 лева без ДДС. Ще се използват като втори монитор от разработчиците и експертите, ползващи работни станции.Често се налага не единия екран да се вижда кода, а на другия да се извършва компилирането на софтуера.
- Сървър - 2бр. х 8235,11 = 16470,22 лева без ДДС. Ще се използват за организиране на облачна среда, хостване на web съдържанието на платформата, съхранение на база данни, отдалечен достъп до системата и др. Ще бъдат достатъчно производителни, за да може на тях да се симулира натовареност от едновременна работа на много потребители.
- Сървърни дискове - 6бр. х 1478,45 = 8870,7 лева без ДДС. Ултрабързи дискове с SSD технология, гарантиращи бърз запис и четене на информация.
- НАС -мрежово устройство за съхранение на резервни копия - 1бр. х 2442,79 = 2442,79 лева без ДДС. За архивиране на данни и безопасно съхранение на информация с възможност за отдалечен достъп.
- НАС диска - 4бр. х 722,82 = 2891,28 лева без ДДС. Бързи дискове с голям капацитет и надеждност.
- Wi-Fi рутер - 2бр. х 710,06 = 1420,12 лева без ДДС. Осигуряват широколентова безжична връзка за екипа разработчици.
- Мрежов суич - 1бр. х 736,59 = 736,59 лева без ДДС. Осигуряват широколентова кабелна връзка за екипа разработчици и интелигентна защитна стена.
- Мобилен телефон iOS- 2бр х 1350,86 = 2701,72 лева без ДДС. За тестване на на мобилното приложение за iOS.
- Преносим таблет IOS - 2бр. х 1114,86= 2229,72 лева без ДДС. За тестване на на мобилното приложение за iOS.
Общата стойност на оборудването и техниката, заложени в бюджета, е 72 095,51 лева без ДДС.
Доставката на техниката и оборудването по тази дейност ще се извърши в периода от месец 2 до месец 4.
,
Договорена стойност: 72 095.51
,
Отчетена стойност: 71 915.00
-
Дейност: Придобиване на специализиран софтуер (вкл. разработване на софтуер ), представляващ дълготраен нематериален актив (ДНА), необходим за разработването на продуктовата иновация.: Дейността ще се изпълни след извършването на дейностите по създаване на програми и методики за изследвания, измервания и изпитвания в периода от месец 9 до месец 19.
Ще доставим две софтуерни решения, които в последствие ще интегрираме в нашата платформа.
I Мобилно приложение.
Поради спецификата в създаването на мобилните приложения, които трябва да поддържат две различни операционни системи - Android и iOS преценихме, че разработването им ще бъде поверено на специализирана външна фирма. Специфика и изисквания към софтуера:
1. Да бъде разработено мобилно приложение за платформите Android и IOS
a. Съвместимост с Iphone 4S/5/5S/6/6S/7/7s/8
b. Съвместимост с всички телефони с Android 4.0 и по-нови версии
2. Кратка спецификация на приложенията
a ауторизация на потребители
b ниво на достъп на потребителите: анонимен, вендор, клиент, мениджър
c Редактиране базова информация на потребителя
d ниво вендор
- Изглед на детайли към задача за изпълнение. Възможност за сваляне на прикачен файл
- Приемане/отказване на оферта
e Ниво клиент
- Изглед на детайли към поръчка за превод. Възможност за сваляне на прикачен файл
- Създаване на нова поръчка за превод
f Ниво мениджър
g Изглед на детайли към преводен проект. Възможност за сваляне на прикачен файл
h Редактиране на преводен проект
i Анонимен достъп
- Изглед на публични детайли към проект
Сума за разработване на мобилно предложение, заложена в бюджета - 78 000,00 лева без ДДС.
II Софтуер за извършване на бизнес анализи.
Има достатъчно много готови решения, които отговарят на нашите нужди и могат безпроблемно да се интегрират в нашия продукт. Цената и лицензионните условия са приемливи и това обезсмисля написването от нулата на такъв инструмент. Специфика и изисквания към софтуера:
• Да предлага достъпен бизнес анализ
• Да притежава интуитивен интерфейс
• Да предлага бързо и лесно внедряване
• Да гарантира минимален риск при експлоатация
• Да обединява данни от различни източници
• Да намали необходимостта от междинно съхранение и обработка на данни (data warehouse)
• Да притежава лесна интеграция с всички приложения
• Да предлага интуитивен point-and-click интерфейс
• Да притежава мощни инструменти за визуализация
Сума за закупуване на софтуер за извършване на бизнес анализи, заложена в бюджета - 20 000,00 лева без ДДС.
Общата стойност на двата софтуера, заложени в бюджета е 98 000,00 лева без ДДС.
Доставката и интеграцията на софтуера по тази дейност ще се извърши в периода от месец 9 до месец 19.,
Договорена стойност: 98 000.00
,
Отчетена стойност: 98 000.00
-
Дейност: Защита на индустриална собственост на национално и международно равнище : След изчистване на концепцията и изработката на схеми, чертежи и алгоритми на функционалността на иновативния продукт ще предприемем стъпки към защита на интелектуалната собственост на национално и международно ниво. Ще използваме услугите на регистриран представител по индустриална собственост. Ще се извършат следните дейности:
- предварително проучване в наличните бази данни и патентни фондове за откриване на най-близкото известно патентовано решение за същия вид изделие;
- извършване на сравнителен анализ на откритото най-близко решение и модел с цел откриване на характеризиращите признаци на изобретението;
- формулиране на патентни претенции за изобретението;
- изготвяне на описание на изобретението с цел заявяването му;
- подготвяне на документи за заявяване на изобретението;
- заявяване на изобретението в Патентното ведомство на България и Европейки съюз;
- представителство пред патентните ведомства в България, Германия, Франция и Австрия за периода от заявяването ;
Поради ограничения срок за изпълнение на проекта и изискването всички дейности да са приключили и разходите по тях заплатени в рамките на проекта предвиждаме дейности само за заявяването на патента.
Патентоването на sTMS уеб-базирана иновативна платформа за организиране работата на преводачески агенции се налага поради възможността от кражба на идеята и изработването от нелоялни конкуренти на подобни на нашия продукти. Тази стъпка ще гарантира възможността да си възвърнем вложените средства, да реализираме справедлива печалба, да се развиваме и да разширяваме пазарното си присъствие. Ще се предпазим от имитации и ще си осигурим опцията за реализиране на допълнителни печалби от предоставянето на права за производство и лицензи.,
Договорена стойност: 15 200.00
,
Отчетена стойност: 15 200.00
-
Дейност: Визуализация на проекта: В съответствие с изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. ще предприемем следните мерки за осъществяването на информираност и публичност за получената подкрепа:
-На Интернет сайта на фирмата ще публикуваме кратко описание на проекта, включително неговите цели и резултати, като откроим получената финансова помощ.
-Изработване на 2 бр. постоянна обяснителна табели с цел информиране на участниците и обществеността за ролята на Европейския съюз и държавата в осъществяването на проекта. Табелата ще съдържа информация за проекта / всички задължителни реквизити за публичност и визуализация/ и ще бъде монтирана на фасадата на сградата в офисите на фирмата във София и Варна. Общата сума за изработка на табелите е 200 лева без ДДС.
-Всеки документ, свързан с изпълнението на проекта, ще съдържа информация за името на проекта и безвъзмездната помощ, получена като финансиране по мярката.
-Изработване на пакет информационни материали - цветни информационни брошури, папки и CD носители. Информационните брошури ще съдържат информация за целите, дейностите и очакваните резултати от проекта, както и възможностите за подпомагане, които предлага Оперативната програма. Информационните брошури ще бъдат разпространявани на широко достъпни обществени места – Областна администрация, Информационен център към Софийска и Варненска община и др. Общата сума за изработка на пакетите с информационни материали е 1800,00 лева - 200 бр. х 9,00 лева без ДДС. Общата сума за информиране и публичност е 2000 лева без ДДС.,
Договорена стойност: 2 000.00
,
Отчетена стойност: 2 000.00
|