Идентификация

Номер от ИСУН BG05M9OP001-1.003-1228-C02
Наименование на проекта Осигуряване на заетост в Хоталич ООД, чрез разкриване на нови работни места
Бенефициент 817044361 ХОТАЛИЧ ООД
Източник на финансиране ЕСФ ==> Развитие на човешките ресурси
Дата на сключване на договора/заповедта 16.08.2016
Дата на стартиране 16.08.2016
Дата на приключване 16.04.2018
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България, Северен централен, Габрово, Севлиево, гр.Севлиево

Описание

Кратко описание на проекта
Проектното предложение цели да създаде устойчива заетост в рамките на 12 месеца на 18 безработни и неактивни лица и да осигури последваща заетост след приключване на проектните дейности поне на 50% от новонаетите по проекта лица.  Проектът ще осигури интегриране на пазара на труда и на млади хора, в частност тези, които не са ангажирани с трудова дейност, образование или обучение и оборудване на нови работни места с цел създаване на подходящи условия за работа във фирмата на хората от целевата група.
Проектното предложение съответства на идентифицираните нужди и проблеми на целевата група, тъй като делът на безработните младежи до 29 години се увеличава, неактивните лица са също значителна част в област Габрово, което е показателно, че тази целева група е уязвима и трябва да се предприемат специални политики за интегрирането й на пазара на труда. Проектните дейности отговарят напълно на нуждите на целевата група, тъй като им осигуряват възможност да се интегрират в работния процес на фирмата и да разполагат с оборудвани работни места.
За осигуряване на подходящи условия за труд във  фирмата на хората от целевата група те ще се обезпечат технически, като се закупи оборудване. 
Предвиденото оборудване е съобразено с дейността, която ще извършват новоназначените работници. Те ще изпълняват строително-ремонтни дейности, саниране на сгради, общо строителство - боядисване, шпакловане, полагане на изолации.  За останалите новоназначените служители във фирмата ще бъде закупено офис-техника и офис-обзавеждане, което да обезпечи тяхната работа.  
Освен осигуряването на устойчива заетост за представители на целевата група, оборудване на работните места, проектът предвижда дейности за управление на проекта, публичност и визуализация, в съответствие с изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020 г.
Дейности
  • Дейност: Организация и управление на проекта: Дейността е основополагаща за цялостното изпълнение на проекта и постигане на набелязаните цели. От степента на вътрешна организация и контрол на екипа по проекта зависи навременното и качествено изпълнение на всяка проектна дейност. Тази дейност цели коректно и законосъобразно управление и изпълнение на проекта, спазване на времевата рамка, отлична финансова и техническа отчетност. Дейност 1 включва цялостно управление на дейностите по проекта, наблюдение на индикаторите и вътрешна оценка на изпълнението на проекта, финансова и техническа отчетност, координация между членовете на екипа. За осъществяване на координация при изпълнението на проекта ще бъдат провеждани регулярни срещи, ще се следи работата на изпълнителите и спазването на договореностите с тях, ще се прави оценка на резултатите и ще се изготвят необходимите технически и финансови отчети. Дейността по управление на проекта ще се извършва съобразно метода на наблюдение, вътрешна оценка, контрол и отчитане – ежемесечно ще се организират работни срещи на екипа за отчитане на текущата работа и следене на напредъка, ще се подготвят текущи справки и отчети. Ще се следят предвидените индикатори за напредъка. Ще се използват следните работни методи: • Метод на обратна връзка – метод за проследяване на ефекта на проекта върху целевите групи и създаване на възможност за навременно коригиране. През цялото времетраене на проекта активно ще се търсят мнението и препоръките на участниците в проекта и тяхната обратна връзка • Методи за анализ и оценка на постигнатите резултати - ще се прилагат на всеки един етап от реализацията на проекта. Така своевременно ще се анализира и оцени свършената до момента работа и при евентуално наличие на отклонения от първоначално начертания план или незадоволителни резултати да може да се вземат навреме мерки и да се поправят пропуските. • Метод на контрол и отчитане - За наблюдение и отчитане напредъка в изпълнението на проекта и степента на постигане на неговите цели ще се използва вътрешен мониторинг и оценка. Мониторингът е насочен към наблюдение на процеса на изпълнение на проекта, а оценката – към резултатите и дългосрочното въздействие. Дейността ще се изпълнява от екип за изпълнение на проекта – 1 бр.Ръководител, 1 бр. Координатор и Счетоводител, Договорена стойност: 24 400.00 , Отчетена стойност: 24 312.24
  • Дейност: Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца: Хоталич ООД е специализирана в производството на строителни разтвори и паралелно развива строителна дейност. Предвид нарастващото търсене на строителни бригади и работници за изпълнение на строително -ремонтни дейности, саниране на сгради и въвеждане на мерки за енергийна ефективност, фирмата ще наеме лица за следните длъжности: - бояджии - код по НКПД 7131 1001 - 3 броя - шпакловчици - код по НКПД 7123 2004 - 3 броя - организатор група в строителството - код по НКПД 3123 4005 - 2 брой - работник изолации - код по НКПД 71242005 - 6 броя - координатор производство - код по НКПД 2421 6013 - 1 брой - дистрибутор - код по НКПД 3322 3006 - 2 броя - експерт търговия - код по НКПД 2421 6006 - 1 брой Всички дейности ще се осъществяват, като се залага на следните основни принципи при изпълнението им: • Експертност и инициативност - за изпълнението на всички дейности ще се осъществяват консултации с представители на Бюрото по труда. • Прецизна и редовна документация – ще се води отделно и ясно счетоводство за дейностите по изпълнението на проекта; документите по изпълнението на проекта ще се съхраняват отделно и по начин, по който лесно да бъдат представени при проверка. • Планиране - планирането най-общо представлява идеята да се предвижда и проектира състоянието в бъдещето, като се разработят същевременно и ефективни начини за достигане на желаните бъдещи резултати. Тук влиза и мониторинга и управлението на вероятните възникващи рискове и начините за тяхното смегчаване и/или преодоляване; • Контрол – необходим на всеки етап от изпълнението на даден проект. Благодарение на него се осъществява една превенция на риска от некачествено и/или ненавременно изпълнение на възложените задачи. С оглед на факта, че дейностите по проекта са взаимно свързани, контролът по изпълнението им е изключително важен от гледна точка на точното и навременно изпълнение на заложеното в проекта., Договорена стойност: 135 200.00 , Отчетена стойност: 132 734.29
  • Дейност: Закупуване на оборудване, свързано със създаването на новите работни места: Целта на тази Дейност е: Да се създадат подходящи условия за труд във фирмата на хората от целевата група като се обезпечат технически. Дейността включва закупуване на работна платформа за фасадни работи, с работна височина 30м. и ширина на платформата 5,60 м. Работната платформа е необходима за новоназначените работници за осъществяване на строително-ремонтни дейности. На тяхно разположение ще бъдат и останалите машини във фирмата, които ще създадат необходимата заетост на наетите лица. Предвиденото оборудване е съобразено с дейността, която ще извършват новоназначените работници. Те ще изпълняват строително-ремонтни дейности, саниране на сгради, общо строителство - боядисване, шпакловане, полагане на изолации, кофражи и арматура. Затова заложените длъжности, на които ще бъдат назначени безработните и неактивни лица, изцяло съответстват на предвиденото оборудване. Индикативната стойност на работната платформа е 66 000 лв. Минималните технически характеристика са - работна височина 30м. и ширина на платформата 5,60 м. Работната платформа ще се използва от: - бояджии - код по НКПД 7131 1001 - 3 броя - шпакловчици - код по НКПД 7123 2004 - 3 броя - организатор група в строителството - код по НКПД 3123 4005 - 2 брой - работник изолации - код по НКПД 71242005 - 6 броя - координатор производство - код по НКПД 2421 6013 - 1 брой За останалите новоназначените служители във фирмата ще бъде закупено офис-техника и офис-обзавеждане, което да обезпечи тяхната работа. То ще се ползва за следните длъжности: - дистрибутор - код по НКПД 3322 3006 - 2 броя - експерт търговия - код по НКПД 2421 6006 - 1 брой За тях ще бъдат купени 3 компютри с минимални технически характеристики - (Процесор Core i5, Оперативна памет 4GB, HDD 1TGB, операционна система) , 3 бюра и 3 стола и 3 секции за документи на обща стойност - 7200 лв. , Договорена стойност: 82 200.00 , Отчетена стойност: 73 077.64
  • Дейност: Публичност и визуализация на проекта: Дейността цели осигуряване на благоприятна, добронамерена информационна среда за широка обществена подкрепа и информиране на целевите групи и заинтересованите страни. Тази дейност включва реализацията на: - Разработване на интернет-страница на фирмата с информация за проекта, целите, дейностите и резултатите и визуализация - Изработване на информационна табела за визуализация и популяризиране на проекта, оперативната програма и ЕС. - Публикации за напредъка на проекта - изработване на информационни стикери за оборудването и обзавеждането – за визуализация Дейностите за информация и публичност са задължителни според Насоките с оглед осигуряване на широка информираност за проекта и финансиращите органи. Дейността ще се осъществи в съответствие с изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020 г., Договорена стойност: 2 400.00 , Отчетена стойност: 2 400.06

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: Дарина, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 7 777.26
  • Изпълнител: ПАН-Х-ХРИСТОВ, ПАНТЕЛЕЕВ И СИЕ СД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 300.00
  • Изпълнител: МЕДИКО ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 7 000.00
  • Изпълнител: Иваничка, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 2 719.53
  • Изпълнител: ВАЛИ КОМПЮТЪРС ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 4 160.08
  • Изпълнител: ЗАСТРАХОВАТЕЛНО АКЦИОНЕРНО ДРУЖЕСТВО "ОЗК - ЗАСТРАХОВАНЕ " АД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 85.98
  • Изпълнител: БУЛСТРОЙ ООД, Договорена стойност по проекта*: 65 850.00 , Отчетена стойност**: 65 850.00
  • Изпълнител: БИПТАН ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 3 000.00
  • Изпълнител: ИЗДАТЕЛСКА КЪЩА КОЛОНЕЛ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 200.00
  • Изпълнител: Сдружение "Граждани за Севлиево", Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 400.06
  • Изпълнител: Мария, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 8 951.54
  • Изпълнител: СИЯБИЛД ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 500.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 9.00 , Достигната стойност: 14.00
Индикатор 2 Безработни и неактивни участници, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 18.00 , Достигната стойност: 28.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 244 200.00 BGN
БФП 244 200.00 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 236 058.48 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: „Доставка на техническо оборудване – работна платформа” по проект „Осигуряване на заетост в Хоталич ООД, чрез разкриване на нови работни места”, Договор: BG05M9OP001-1.003-1228-C01, Прогнозна стойност: 66 000.00
  • Обособена позиция 1: „Доставка на техническо оборудване – работна платформа” по проект „Осигуряване на заетост в Хоталич ООД, чрез разкриване на нови работни места”, Договор: BG05M9OP001-1.003-1228-C01
    Изпълнител: БУЛСТРОЙ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 65 850.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Доставка на офис-техника и офис-обзавеждане, Прогнозна стойност: 7 200.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на офис-техника и офис-обзавеждане
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Застраховка на закупеното обзавеждане и оборудване , Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Застраховка на закупеното обзавеждане и оборудване
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Осигуряване на публичност и визуализация, Прогнозна стойност: 2 400.00
  • Обособена позиция 1: Осигуряване на публичност и визуализация
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Осигуряване на трудова медицина, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Осигуряване на трудова медицина
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Публично съобщение за набиране на ценови предложения за Координатор по проекта, Прогнозна стойност: 10 752.00
  • Обособена позиция 1: Публично съобщение за набиране на ценови предложения за Координатор по проекта
    Изпълнител: Дарина
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Публично съобщение за набиране на ценови предложения за Счетоводител по проекта, Прогнозна стойност: 3 300.00
  • Обособена позиция 1: Публично съобщение за набиране на ценови предложения за Счетоводител по проекта
    Изпълнител: Иваничка
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN