Идентификация

Номер от ИСУН BG05M9OP001-1.003-2163-C01
Наименование на проекта По-добри възможности чрез създаване на нови работни места във „Феерия – 98“ ЕООД
Бенефициент 128042903 ФЕЕРИЯ - 98 ЕООД
Източник на финансиране ЕСФ ==> Развитие на човешките ресурси
Дата на сключване на договора/заповедта 29.03.2017
Дата на стартиране 29.03.2017
Дата на приключване 29.06.2018
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България, Югоизточен, Ямбол, Стралджа, с.Зимница

Описание

Кратко описание на проекта
Настоящият проект на “Феерия - 98” EООД има за цел да подобри достъпа до заетост на безработни и неактивни лица на пазара на труда, в това число от уязвими групи, и да създаде устойчиви работни места, които да подпомогнат дейността и развитието на фирмата. Това ще бъде постигнато чрез назначаването на 6 безработни и неактивни лица, в т.ч. младежи до 29 години вкл. и лица над 54 год., на позициите: обслужващ работник - промишлено производство – 4 лица и пазач, невъоръжена охрана - 2 лица.  
За създаването на възможност новоназначените служители да изпълняват успешно трудовите си задължения в областта на производството и дистрибуцията на козметични продукти ще бъде закупена етикетираща машина за самозалепващи етикети на продуктите, която ще се обслужва от трима от новоназначените служители. 
За осигуряване на информиране и публичност на проекта и финансовата помощ от ЕСФ и ОП „РЧР” ще бъдат разпространени информационни материали, стикери и информационна табела, а информация за проекта ще бъде публикувана на интернет страницата на “Феерия - 98” EООД. За успешното изпълнение на проекта ще бъде сформиран екип за управление, който ще следи за постигането на заложените цели, гладкото протичане на дейностите и прозрачното и ефективно изразходване на средствата съгласно условията на програмата.
Настоящият проект допринася за създаване на условия за трайна заетост на безработни лица, които попадат в приоритетните целеви групи на програмата. Проектът е насочен към интеграцията на едни от най-уязвимите групи на пазара на труда. Изпълнението на проекта ще спомогне за реализирането на основните заложени предизвикателства в ОПРЧР, а именно по-висока и качествена заетост, намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване, модернизиране на публичните политики, чрез изграждане на мрежи и партньорства с бизнеса, придобиване на умения и възможност за обучение през целия живот, както и подобряване адаптивността на заетите и качеството на работните места.
Дейности
  • Дейност: Извършване на подбор и наемане на лица от целевата група за период до 12 месеца за включване в дейностите по проекта на "Феерия - 98" ЕООД: Целта на дейността е да се наемат 6 безработни и/или неактивни лица, вкл. младежи до 29 години и лица над 54 год. във “Феерия - 98” ЕООД, да се създадат устойчиви работни места в областта производството на декоративна козметика и да се възстановят трудовите навици или да се изградят такива на наетите представители на целевата група, голяма част от които са продължително време извън пазара на труда и са загубили желанието си за търсене на работа и съответно мотивацията си за труд. Дейността ще бъде реализирана на два етапа: 1. Подбор на участници от целевата група на проекта; и 2. Наемане на подбраните лица. По време на 1-вия етап ще се извърши подбор на общо 6 участници от следните целеви групи – безработни младежи до 29 години вкл., и безработни и/или неактивни лица – 5 лица, от които и лица от уязвимата група над 54 години. Новонаетите по проекта лица от целевата група ще бъдат назначени на длъжности: "Обслужващ работник-промишлено производство" Код по НКПД 93290017 - 4 лица и "Пазач, невъоръжена охрана" - Код по НКПД 95100003 - 2 лица. За да се постигнат целите на проекта подборът ще се извърши от “Феерия - 98” ЕООД и екипа на проекта. Ще бъдат изготвени критерии за подбор, които ще включват не само изисквания към съответните професионални качества на кандидатите и минимално образование или квалификация, ако съответната позиция го изисква, но и личностни качества, които трябва да притежават новоназначените служители. При подбора ще бъдат активно включени дирекциите „Бюро по труда” в гр. Ямбол гр. Стралджа. Информация за свободните позиции ще бъде анонсирана на интернет портали за подбор, като jobs.bg, jobtiger.bg и karieri.bg, както и на сайта на фирмата http://www.bulcosmetics.com. Самият подбор ще премине през две фази: 1. Разглеждане на постъпилите кандидатури и създаване на списък на кандидатите, които отговарят на изискванията за заемане на съответната длъжност, и 2. Провеждане на индивидуални срещи – интервюта с одобрените на първия етап кандидати. След втората фаза ще бъде изготвен списък с одобрените кандидати, които ще бъдат наети на работа в “Феерия - 98” ЕООД, и резервен списък с потенциални кандидати. Продължителността на този етап на дейността е 3 месеца, необходими за успешното изготвяне на критериите за подбор, обявяването на позициите, селекцията по документи и интервюта с одобрените кандидати. По време на 2-рия етап на дейността - Наемане на подбраните лица, ще бъдат сключени до 12-месечни трудови договори с одобрените кандидати, съгласно разпоредбите на Кодекса на труда. Очакването е наетите лица да запазят работата си за целия период на договора. Ако по някаква причина някой от назначените служители не изпълнява служебните си задължения или трудовият му договор бъде прекратен по основателни причини, ще се търси следващ успешно представил се по време на селекцията кандидат от резервния списък, който ще бъде включен в проекта. След назначаването си новите служители ще преминат през инструктаж на работното място и ще се запознаят с правилата на работа на фирмата. През целия период на договора ще бъде стриктно спазвано социалното и трудовото законодателство на страната, както и вътрешните правила за работа в компанията. Ще бъде сключен договор със служба по трудова медицина за новоназначените лица с цел осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд. Създаването на нови и устойчиви работни места в “Феерия - 98” ЕООД е ключово за нейното бъдещо развитие и разширяване на дейността й в сферата на търговията. Назначаването на трудови договори на 6 безработни и/или неактивни лица, в това число младежи до 29 години вкл. и лица над 54 год., ще помогне за тяхната успешна интеграция на пазара на труда и за възстановяването на трудовите им навици или създаването на нови, ако нямат такива. Ще бъде сключен договор със служба по трудова медицина за новоназначените лица с цел осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд., Договорена стойност: 39 576.67 , Отчетена стойност: 44 426.25
  • Дейност: Закупуване на оборудване /стопански инвентар/, свързано със създаването на нови работни места в “Феерия - 98” ООД: Целта на дейността е да се създадат подходящо оборудвани нови работни места в “Феерия - 98” ЕООД, което да обезпечи работата на съответните новоназначени на субсидирана заетост по проекта служители и да им помогне успешно да изпълняват трудовите си задължения. В рамките на дейността ще бъде закупена 1 бр. етикетираща машина за самозалепващи етикети. Машината е предназначена да залепва самозалепващи се етикети върху стъклени, пластмасови и други повърхнини с формата на цилиндър, конус, плоскост и много други. Етикетите са разположени върху носеща лента навита на ролка. Приложението на машината е в хранително вкусовата, парфюмерийната, химическата и др. промишлености. Машината може да работи самостоятелно или да бъде включена в производствена линия. Използването на стъпкови мотори осигурява ± 0.1 мм точност на позициониране на етикетите, което прави процеса по етикетиране ефективен. С машината ще оперират трима от новоназначените лица по проекта, които ще извършват операции до зареждане на продукта, проследяване на процеса по етикетиране, поемане на готовия продукт и поставянето му в индивидуални и транспортни опаковки. Дейността ще се извърши на два етапа: 1. Избор на доставчици, и 2. Доставка и въвеждане в експлоатация на оборудването. Етап 1: В началото на дейността екипът на проекта съвместно с “Феерия - 98” ЕООД ще организира процедура по реда и условията на ПМС 118 от 27.05.2014, чл. 9, ал. 1, а именно чрез директен избор на доставчик за закупуването на 1 бр. етикетираща машина за самозалепващи етикети. Закупеното оборудване, свързано със създаването на новите работни места по проекта ще бъде използвано от трима новоназначените обслужващи работника - промишлено производство, които ще осъществяват служебните си задължения по етикетиране, опаковане и подготовка за продажба на стоките. По време на 2-рия етап от изпълнението на дейността с избраният изпълнител ще бъде сключен договор за доставка и гаранционно поддържане на съответното оборудване. Закупеното в рамките на проекта оборудване ще бъде използвано от новоназначените служители и ще им даде възможност да изпълняват трудовите си задължения. Заложеното по проекта оборудване напълно съответства на изискванията на длъжностите и ще обезпечи работата на работниците. То е планирано да отговаря на най-съвременните стандарти за енергийна ефективност, ергономичност, опазване околната среда и изискванията за безопасен труд. За закупеното оборудване ще бъде сключена застрахователна полица за периода на проекта. Закупеното оборудване ще бъде надлежно заприходено в счетоводната документация на "Феерия - 98" ЕООД, съгласно разпоредбите на българското законодателство., Договорена стойност: 17 150.00 , Отчетена стойност: 17 034.68
  • Дейност: Организация и управление на проекта: Целта на дейността е да гарантира ефективното и качествено изпълнение на проекта и постигане на целите и резултатите му. За постигането й в началото на проекта в рамките на фирмата ще бъде създаден екип, състоящ се освен от ръководителя на проекта, още от координатор и счетоводител. Всеки от членовете на екипа ще има ясно определени функции и отговорности и ще бъде назначен на граждански договор. Конкретните отговорности на всеки от членовете на екипа са: • Ръководител (50 часа) – управлява за цялостното изпълнение на проекта и постигане на целите и резултатите му и носи пълната отговорност за изпълнението на проектните дейности; участва в подбора на лицата от целевата група и следи за спазването и изпълнението на договора за БФП; разпределя задачите между членовете на екипа и координира и следи за тяхната работа; планира месечните дейности по проекта и контролира изпълнението на месечния план-график, спазването на сроковете за изпълнение на задачите; при необходимост поставя нови задачи, възникнали в хода на реализация на проекта; ръководи провеждането на месечните оперативки по проекта и осъществява постоянен контакт с ръководството на “Феерия - 98” ЕООД; следи за коректното изпълнение на сключените договори с изпълнителите, подписва всички документи, свързани с изпълнението и отчитането на дейностите по проекта; води комуникация с договарящия органи на ОП „Развитие на човешките ресурси”; подписва и носи отговорност за верността на декларираните данни в отчетните документи по проекта, както и за правилното техническо и финансово управление и отчитане на проекта, в съответствие с принципите на доброто и прозрачно управление; • Координатор (50 часа) – координира работата на членовете на екипа, следи за изпълнението и отчитането на дейностите по проекта; съвместно с ръководителя и представител на “Феерия - 98” ЕООД подготвя договори за възлагане на изпълнение (избор с публична покана и поръчки съгласно ПМС 118/2014), следи за сроковете при изпълнението на договорите и наличието и коректността на съответната документация, подготвя отчетната документация по дейностите и следи за наличието и окомплектоването на проектната документация за всяка от дейностите; отговорен е за техническите въпроси, свързани с изпълнението на проекта; подготвя ежемесечните отчети за напредъка на проекта, съвместно с ръководителя изготвя междинен (при необходимост) и финален технически отчет, подпомага счетоводителя при изготвянето на финансовите отчети; пряко е отговорен за осигуряването на публичност на проекта и реализиране на мерките за комуникация и информация; отговаря за одобрението на информационните материали и визуализация и популяризиране на проекта и резултатите от него; • Счетоводител (95 часа) – отговаря за изготвянето, поддържането и съхранението на счетоводната отчетна документация по проекта; следи за стриктното изпълнение на бюджета и за съответствието на финансовите документи с изискванията на българското законодателство и на финансиращата програма; участва в подготовката на договори и длъжностните характеристики на целевата група и следи за присъствените форми на наетите по проекта лица, месечното отчитане на целевата група и на екипа на проекта; изготвя и предоставя за подпис на ръководителя на проекта на платежните документи; обобщава подадената в оригинал отчетна финансова информация от координатора и ръководителя; на база първични счетоводни документи в оригинал изготвя междинен (при необходимост) и финален финансов отчет; осчетоводява плащанията по проекта и ежемесечно завежда разходите; води финансовата документация по проекта по начин, който осигурява адекватно проследяване на всички направени разходи и плащания; изготвя описи на финансовите документи, попълва и предоставя на ръководителя отчетните документи по финансовото изпълнение на проекта; носи отговорност за правилното финансово управление и отчитане на проекта, в съответствие с принципите на доброто и прозрачно финансово управление., Договорена стойност: 1 694.32 , Отчетена стойност: 1 694.32
  • Дейност: Информиране и публичност на проекта: Целта на дейността е да осигури информиране и публичност на проекта, неговите цели, дейности и резултати, както и на финансовата помощ от Европейския социален фонд и ОП „Развитие на човешките ресурси”. В рамките на дейността “Феерия - 98” ЕООД и екипът на проекта ще предприемат комплекс от мерки, които ще бъдат съобразени със съответните правила за информиране и публичност, предвидени в „Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014 – 2020” и общите условия към договора за безвъзмездна финансова помощ. Дейността ще се изпълни на два етапа. По време на първия ще бъде избран външен изпълнител за осъществяване на дейността, съгласно реда и условията на ПМС 118 от 27.05.2014, чл. 9, ал. 1, а именно чрез директен избор на изпълнител, а по време на втория – ще бъдат изготвени, доставени и монтирани информационните материали, осигуряващи публичността на проекта. Ще бъдат изготвени следните информационни и визуални материали: • 500 бр. информационни листовки (формат А4, двустранни, пълноцветен печат) с информация за проекта, неговите цели и резултати, които ще бъдат оставени на видно място в производствената база на “Феерия - 98” ЕООД в с. Зимница, дирекциите „Бюро по труда” в гр. Ямбол и гр. Стралджа и места, където традиционно се събират представители на целевата група на проекта; • 1 брой информационна табела на проекта (пълноцветен печат), която ще бъде монтирана на видно място в производствената база на “Феерия - 98” ЕООД в с. Зимница, в производствената сграда в Зимница, в която ще работят служителите, наети по проекта; • 2 бр. стикери, които ще бъдат залепени на закупеното по проекта оборудване - етикетираща машина за самозалепващи етикети. Материалите разработени, издадени и разпространени по време на изпълнение на проекта (информационни листовки, информационна табела, стикери за закупеното оборудване, публикации и съобщения на фирмения сайт), ще бъдат визуализирани според всички изисквания – с лого на ЕС, ЕСФ и ОП РЧР, приоритетната ос, името на проекта, стойността на БФП и т.н. Чрез реализирането на тази дейност ще се популяризира високият социален ефект от постигнатите по проекта резултати и ще създаде предпоставка за устойчиво развитие. Информация за приноса на ЕСФ и ОП „Развитие на човешките ресурси” ще бъде включена и в публикуваните обяви за новооткриващите се работни места в интернет порталите (jobs.bg, jobtiger.bg, karieri.bg). Информация за проекта ще бъде публикувана и на фирмената интернет страница на "Феерия - 98" ЕООД. Екипът на проекта и представителите на “Феерия - 98” ООД ще разпространяват по всички възможни канали информация за проекта, неговите цели и резултати, както и за финансовата подкрепа на ЕСФ и ОП „Развитие на човешките ресурси” през цялото време на изпълнението. Разходите за публичност по проекта, свързани със създаването на новите работни места, ще бъдат надлежно отразени в аналитичната счетоводна документация на “Феерия - 98” ЕООД, съгласно разпоредбите на българското законодателство. , Договорена стойност: 1 058.55 , Отчетена стойност: 1 058.54

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: ХИТИТ МАКИНА ИМАЛАТИ САН. ВЕ ТИК ООД, Договорена стойност по проекта*: 17 000.00 , Отчетена стойност**: 17 000.00
  • Изпълнител: Иван, Договорена стойност по проекта*: 656.98 , Отчетена стойност**: 656.98
  • Изпълнител: СТМ Д-Р СТАНИЛОВА- Д-Р ТОТЕВА ООД, Договорена стойност по проекта*: 144.00 , Отчетена стойност**: 144.00
  • Изпълнител: ГАЛИНА, Договорена стойност по проекта*: 2 408.70 , Отчетена стойност**: 576.30
  • Изпълнител: ЗАСТРАХОВАТЕЛНО ДРУЖЕСТВО ЕВРОИНС АД, Договорена стойност по проекта*: 34.68 , Отчетена стойност**: 34.68
  • Изпълнител: МОНИЦОНИ ООД, Договорена стойност по проекта*: 1 058.55 , Отчетена стойност**: 1 058.54
  • Изпълнител: СВЕТЛА, Договорена стойност по проекта*: 461.04 , Отчетена стойност**: 461.04
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 3.00 , Достигната стойност: 6.00
Индикатор 2 Безработни и неактивни участници, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 6.00 , Достигната стойност: 10.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 59 479.54 BGN
БФП 59 479.54 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 59 479.54 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: „Ръководител“ по проект BG05M9OP001-1.003–2163-C01 „По-добри възможности чрез създаване на нови работни места във „Феерия – 98“, Прогнозна стойност: 2 408.70
  • Обособена позиция 1: „Ръководител“ по проект BG05M9OP001-1.003–2163-C01 „По-добри възможности чрез създаване на нови работни места във „Феерия – 98“
    Изпълнител: ГАЛИНА
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 408.70
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Застраховка на придобитото по проекта производствено оборудване, Прогнозна стойност: 150.00
  • Обособена позиция 1: Застраховка на придобитото по проекта производствено оборудване
    Изпълнител: ЗАСТРАХОВАТЕЛНО ДРУЖЕСТВО ЕВРОИНС АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 34.68
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: ПУБЛИЧНО СЪОБЩЕНИЕ за набиране на ценови предложения на основание чл. 2, ал. 7 от ПМС 160/01.07.2016 г. за избор на външен изпълнител за доставка на производствено оборудване по проект BG05M9OP001-1.003–2163-C01 „По-добри възможности чрез създаване на нови работни места във „Феерия – 98“ ЕООД”, Прогнозна стойност: 17 000.00
  • Обособена позиция 1: Избор на външен изпълнител за доставка на производствено оборудване по проект BG05M9OP001-1.003–2163-C01 „По-добри възможности чрез създаване на нови работни места във „Феерия – 98“ ЕООД”
    Изпълнител: ХИТИТ МАКИНА ИМАЛАТИ САН. ВЕ ТИК ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 17 000.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: ПУБЛИЧНО СЪОБЩЕНИЕ за набиране на ценови предложения на основание чл. 2, ал. 7 от ПМС 160/01.07.2016 г. за избор на изпълнител за длъжност „Координатор“ по проект BG05M9OP001-1.003–2163-C01 „По-добри възможности чрез създаване на нови работни места във „Феерия – 98“ ЕООД” , Прогнозна стойност: 461.04
  • Обособена позиция 1: Координатор по проект BG05M9OP001-1.003–2163-C01
    Изпълнител: СВЕТЛА
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 461.04
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: ПУБЛИЧНО СЪОБЩЕНИЕ за набиране на ценови предложения на основание чл. 2, ал. 7 от ПМС 160/01.07.2016 г. за избор на изпълнител за длъжност „Счетоводител“ по проект BG05M9OP001-1.003–2163-C01 „По-добри възможности чрез създаване на нови работни места във „Феерия – 98“ , Прогнозна стойност: 656.98
  • Обособена позиция 1: Счетоводител по проект BG05M9OP001-1.003–2163-C01
    Изпълнител: Иван
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 656.98
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: ПУБЛИЧНО СЪОБЩЕНИЕ за набиране на ценови предложения на основание чл. 2, ал. 7 от ПМС 160/01.07.2016 г. за избор на изпълнител на дейност „Информиране и публичност на проекта“ по проект BG05M9OP001-1.003–2163-C01 „По-добри възможности чрез създаване на нови работни места във „ФЕЕРИЯ – 98“ ЕООД”, Прогнозна стойност: 1 058.55
  • Обособена позиция 1: Дейност „Информиране и публичност на проекта“
    Изпълнител: МОНИЦОНИ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 058.55
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: ПУБЛИЧНО СЪОБЩЕНИЕ за набиране на ценови предложения на основание чл. 2, ал. 7 от ПМС 160/01.07.2016 г. за избор на изпълнител служба по трудова медицина на 6 лица за срок от 12 месеца, наети по проект BG05M9OP001-1.003–2163-C01 „По-добри възможности чрез създаване на нови работни места във „Феерия – 98“ ЕООД”, Прогнозна стойност: 144.00
  • Обособена позиция 1: Избор на изпълнител служба по трудова медицина на 6 лица за срок от 12 месеца, наети по проект BG05M9OP001-1.003–2163-C01 „По-добри възможности чрез създаване на нови работни места във „Феерия – 98“ ЕООД”
    Изпълнител: СТМ Д-Р СТАНИЛОВА- Д-Р ТОТЕВА ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 144.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN