Идентификация

Номер от ИСУН BG16RFOP001-3.002-0030-C02
Наименование на проекта Инвестиции в подобряване качеството на образователната среда в Благоевградска професионална гимназия
Бенефициент 000024695 Община Благоевград
Източник на финансиране ЕФРР ==> Региони в растеж
Дата на сключване на договора/заповедта 12.12.2016
Дата на стартиране 12.12.2016
Дата на приключване 27.05.2019
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, Благоевград, Благоевград, гр.Благоевград

Описание

Кратко описание на проекта
Реализацията на настоящото проектно предложение ще допринесе за утвърждаване на Благоевградска професионална гимназия (БПГ) като едно от водещите специализирани учебни заведения в региона с цел привличане интереса, както на ученици, така и на преподаватели, предвид засилващото се търсене на технически специалисти през последните години. 
Проектът е съобразен с нуждите на учениците и персонала и предвижда разширение на учебно-производствената база на гимназията, чрез изграждане на триетажна пристройка, предназначена за създаване на специализирани кабинети, работилници, лаборатории и физкултурен салон. Обогатяването и модернизацията на материално-производствената база на БПГ ще допринесе за повишаване нивото на подготовката на учениците, които ще имат възможността да боравят със съвременна апаратура, а това от друга страна ще спомогне и за тяхното по-бързо адаптиране в реалното производство.
Увеличената обща площ на сградния фонд ще подобри цялостния облик на училището, ще позволи да бъде повишен капацитета на образователната институция, ще направи професионалната гимназия по-предпочитана сред учениците в региона и ще привлече нови преподаватели. Това от своя страна ще спомогне за нормалното провеждане на учебния процес и ще даде възможност за въвеждане на по-съвременни методи на професионално обучение, а от тук и за създаване на по-квалифицирани кадри, необходими за нуждите на бизнеса.
Дейности
  • Дейност: Организация и управление на проекта: Основаната цел на дейността е осигуряване на необходимата управленска организация, административна подготовка и мобилизация на необходимите ресурси за правилното, навременно, целесъобразно и законосъобразно изпълнение на проекта. Чрез изпълнението на дейността ще се гарантира оптимизираното използване на проектните ресурси, постигането на ефективна координация и комуникация с изпълнителите на проектните дейности, осигуряването на прозрачност при управлението на проекта, добра отчетност и контрол върху изпълнението му. Дейността предвижда сформиране и поддържане на Екип за организация и управление на проекта (ЕОУП). Екипът ще бъде сформиран през първия месец от изпълнение на проекта и ще осъществява дейности през целия проектен период. Той ще планира, организира, координира, контролира и отчита изпълнението на отделните проектни дейности. В екипа ще бъдат включени следните позиции: - Ръководител на проект, назначен за срок от 18 м - Координатор проект, назначен за срок от 18 м - Административен сътрудник, назначен за срок от 18 м - Счетоводител, назначен за срок от 18 м - Експерт "СМР", назначен за срок от 6 м - Технически сътрудник на Експерт "СМР", назначен за срок от 6 м - Експерт "Оборудване", назначен за срок от 4 м Екипът по проекта ще провежда регулярни работни срещи, на които ще бъдат отчитани извършените дейности и ще бъдат планирани предстоящите задачи. Ръководителят на проекта ще бъде отговорен за ясното разпределение на отговорностите и задачите на отделните членове на екипа и възприемането на ефективна система за комуникация между тях. Той ще определи отговорник за изпълнението на всяка от заложените в проекта дейности. Счетоводителят ще следи за отчетността на дейностите и ще завежда и съхранява всички разходооправдателни документи. Екипът по проекта ще изготвя и предоставя на Управляващия орган по програмата междинни и финален доклади за техническо и финансово изпълнение на проекта., Договорена стойност: 21 922.93 , Отчетена стойност: 21 423.57
  • Дейност: Подготовка на тръжни документи и провеждане на процедури за избор на изпълнители: В процеса на изпълнение на настоящото проектно предложение определени дейности, изискващи специализирана експертиза и ресурси ще бъдат възложени за изпълнение на външни изпълнители. Изпълнителите ще бъдат избрани чрез провеждане на процедури за избор на изпълнители при спазване изискванията и разпоредбите на Закона за обществените поръчки /ЗОП/. Подготвените тръжни документи ще бъдат изпратени за предварителен контрол до АОП. В процеса на изпълнение на проекта се предвижда провеждането на следните процедури за избор на изпълнители: 1. Избор на изпълнител за осъществяване на инженеринг, ведно с проектиране и изпълнение на СМР и авторски надзор; 2. Избор на изпълнител за доставка и монтаж на оборудване по реда на ЗОП; 3.Избор на изпълнител за осъществяване на строителен надзор за обекта на интервенция по реда на ЗОП; 4. Избор на изпълнител за изготвяне на комплексен доклад за Оценка на съответствието по реда на ЗОП; 5. Избор на изпълнител за осъществяване на одит по време на изпълнението на проекта по реда на ЗОП; 6. Избор на изпълнител за изработване на материали за осигуряване на публичност и визуализация на проекта по реда на ЗОП. Тръжните процедури ще бъдат проведени при стриктно спазване на изискванията на българското законодателство, като при разработване на документацията за съответната обществена поръчка ще се идентифицират ключови въпроси, свързани с избора на типа процедура, критериите, които да бъдат заложени в методиката за оценка, изискванията към кандидатите за технически и финансови възможности и др. Процедурите ще се провеждат по утвърдения ред, включващ: - Подготовка и утвърждаване на решение, обявление и документация за обществената поръчка, съгласно изискванията на Закона за обществени поръчки (ЗОП); - Публикуване на обявленията за обществените поръчки в „Официален вестник” на Европейския съюз; - Изпращане на решението и обявлението до АОП за вписване в регистъра на обществените поръчки; - Приемане и съхраняване на офертите на участниците до разглеждането им от оценителната комисия; - Разясняване по документацията за участие при поискване от участник в сроковете по ЗОП; - Издаване на Заповед за назначаване на комисия за провеждане на процедурата за обществена поръчка; - Изготвяне на списък с участниците и получените оферти; - Разглеждане, класиране и оценка на офертите от комисията; - Издаване на решение за определяне на изпълнител на обществената поръчка; - Изпращане на решението до участниците; - Подготовка и подписване на договор за изпълнение на обществената поръчка., Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Изпълнение на инженеринг, ведно с проектиране и изпълнение на СМР и авторски надзор: Дейността включва проектиране, упражняване на авторски надзор и изпълнение на строителство на пристройка към съществуващата сграда на БПГ. Пристройката ще бъде предназначена за увеличаване капацитета на учебното заведение, посредством изграждане на специализирани кабинети, физкултурен салон, лаборатории и работилници за нуждите на учениците, а именно: I. За специалност „Електрообзавеждане на производството" и „Електродомакинска техника" се предвижда да бъдат обособени: 1. Учебна лаборатория за: изпитвания на силови трансформатори; изпитвания на асинхронните двигатели; изпитвания на синхронни генератори; изпитвания на постояннотоковите машини; 2. Учебна работилница за електрообзавеждане; 3. Учебна работилница за електродомакинска техника; 4. Специализиран кабинет по електротехника с макети за законите и закономерностите; 5. Специализиран кабинет по електрически машини и апарати; II. Учебна работилница по металообработване и обработка на материалите; III. Учебна работилница по общопрофесионални умения; IV. Специализиран кабинет по измервателна лаборатория с инструменти за извършване на качествен и количествен контрол. V. Специализиран кабинет по техническо чертане, който включва: чертожни работни места за 15 ученика, оборудвани с линеали; компютри с инсталирана програма за чертане AutoCAD. VI. Работилница по стругарство и шлосерство, за която има налично оборудване от бившата сграда на Професионална техническа гимназия „Ичко Бойчев“. VII. Нов физкултурен салон, който е необходим с оглед създаването на по-нормални и приемливи условия за провеждането на часовете по ФВС в зимни условия. Проектирането ще осигури изготвянето на Инвестиционен проект, който ще бъде съгласуван с експлоатационните дружества и предоставен на избран изпълнител за изготвяне на комплексен доклад за Оценка на съответствието на инвестиционния проект със съществените изисквания към строежите на основание чл. 142, ал. 6, т. 2 от ЗУТ и със съществените изисквания по чл. 169, ал. 1, т. 6 от ЗУТ, изготвена по реда на Наредба № 7 от 2004 г. за енергийната ефективност на сгради, необходими за одобряване на инвестиционни проекти. На база одобрения и съгласуван инвестиционен проект ще бъде издадено Разрешение за строеж на обекта, предмет на интервенция. За начало на СМР, съобразно издаденото Разрешение за строеж, ще се счита денят на съставяне на протокола за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво. В процеса на изпълнение на СМР ще участват Възложителят, Строителят, Проектантът, Консултантът, Техническият ръководител и Физическо лице, упражняващо технически контрол по част "Конструктивна". Горепосочените участници ще носят отговорност съгласно правомощията, предвидени в ЗУТ. Всички дейности по контрол на качеството на изпълнение на СМР ще се осъществяват от строителен надзор, а съблюдаването на точното изпълнение на инвестиционния проект – от авторски надзор. Лицето, осъществяващо авторски надзор, ще посещава строителната площадка регулярно, за да наблюдава и при необходимост да коригира работата на изпълнителя на строително-монтажните работи. Предписанията на проектанта, свързани с авторските му права, за точното спазване на изработения от тях инвестиционен проект, ще се впишат в Заповедната книга и ще бъдат задължителни за останалите участници в строителството., Договорена стойност: 1 020 726.40 , Отчетена стойност: 1 295 294.07
  • Дейност: Изготвяне на комплексен доклад за оценка на съответствието: За издаване на Разрешение за строеж на триетажна пристройка за специализирани кабинети, работилници, лаборатории и физкултурен салон към съществуващата сграда на БПГ е необходимо да има изготвен комплексен доклад за Оценка на съответствието на основание чл. 142, ал. 6, т. 2 от ЗУТ и Оценка на съответствието на инвестиционния проект със съществените изисквания по чл. 169, ал. 1, т. 6 от ЗУТ, изготвена по реда на Наредба № 7 от 2004 г. за енергийна ефективност на сгради., Договорена стойност: 4 166.67 , Отчетена стойност: 4 936.80
  • Дейност: Упражняване на строителен надзор и въвеждане на обекта в експлоатация: Съгласно чл. 168, ал. 2 от Закона за устройство на територията (ЗУТ), по време на строителство върху обекти от първа до четвърта категория (категоризацията е по Наредба № 1 на МРРБ), е задължително да бъде предвиден независим строителен надзор, осъществяван от лицензиран консултант. Лицето, упражняващо строителен надзор ще носи отговорност за: - законосъобразното започване на строежа; - осъществяване на контрол относно пълното и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; - осъществяване на контрол относно спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд по време на извършване на СМР; - подписване на всички актове и протоколи по време на строителството, необходими за оценка на строежите, относно изискванията за безопасност и за законосъобразно изпълнение съгласно Наредба на министъра на регионалното развитие и благоустройството за актовете и протоколите, съставяни по време на строителството; - изготвяне на окончателен доклад до Възложителя. Пристройката към съществуващата сграда на БПГ, предназначена за специализирани кабинети, физкултурен салон, лаборатории и работилници, ще бъде въведена в експлоатация съгласно разпоредбите на действащия ЗУТ. Независимият строителен надзор стартира своята дейност непосредствено със започване на СМР и ще продължи след приключване на СМР до въвеждане на обекта в експлоатация. За обезпечаване изпълнението на дейността ще са необходими и средства за въвеждане на обекта в експлоатация, а именно: разходи за окончателни договори с експлоатационните дружества за присъединяване на мрежата към техническата инфраструктура, разходи за технически паспорт, сертификати за проектни енергийни характеристики и за документи от Службата по геодезия, картография и кадастър (СГКК - Благоевград)., Договорена стойност: 20 833.34 , Отчетена стойност: 19 932.60
  • Дейност: Доставка и монтаж на оборудване : Тази дейност предвижда да бъде доставено и монтирано оборудване, свързано с нуждите на учебното заведение. В оборудването са заложени специализирани машини, оборудване и софтуер, предназначени за дооборудване и модернизиране на работилница по специалност "Автомобилна мехатроника", както и уреди/спортни съоръжения за физкултурния салон. Дейността ще започне да се изпълнява след приключване на съответните СМР на пристройката, обект на интервенция. Тя ще бъде осъществена от външен изпълнител, избран съгласно разпоредбите на ЗОП. Избраният изпълнител ще бъде отговорен за доставката и монтажа на необходимото оборудване. Към проектното предложение е предоставен индикативен списък с предвиденото за доставка и монтаж оборудване. Одобрените проекти по част "Архитектура" ще дадат точни технически спецификации на цялото оборудване на помещенията в пристройката, съобразени с широкия обхват от специфични нужди на целевите групи., Договорена стойност: 93 333.33 , Отчетена стойност: 111 979.20
  • Дейност: Осъществяване на мерки за информация и публичност: В обхвата на дейността попада изпълнението на конкретните мерки за представяне на проекта, неговата същност, цели и очаквани резултати. Целта на дейността е: • Осигуряване на максимално информационно покритие в Община Благоевград и извън нея за конкретните предстоящи дейности по проекта; • Осигуряване на информация и публичност за финансовия принос на ЕС чрез ЕФРР и ОПРР 2014 - 2020 г. за реализацията на проекта; • Осигуряване на прозрачност и информация от практическо значение за идентифицираните целеви групи и цялата общественост; • Осигуряване на прозрачност на процеса на реализация на проекта. Мерките ще се прилагат съгласно Правилата на Регламент (ЕС) № 1303/2013 на ЕП и Съвета от 17.12.2013 г., Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. и задълженията на бенефициента за осигуряване на информация и публичност. За изпълнението на дейността са планирани следните мерки: - Провеждане на пресконференции – 2 бр. Предвижда се първата конференция да се проведе при стартирането на проекта. На нея ще бъдат представени целите, предстоящите дейности и очакваните резултати от проекта, финансиращата програма и екипът за управление. На събитието ще бъдат поканени различни местни и регионални медии, както и представители на целевите групи и други заинтересовани страни. При приключване на проекта ще бъде организирана заключителна пресконференция, на която ще бъдат представени крайните резултати и постигнатия ефект от реализирането на всички заложени дейности и мерки по проекта; - Официални церемонии – 2 бр. Първата ще се проведе за оповестяване ефективния старт на проекта – "Първа копка", а втората за откриване на обекта; - Химикалки, които ще бъдат брандирани – 100 бр.; - Тефтери, които ще бъдат брандирани – 50 бр. ; - Изработка и поставяне на временен билборд – 1 бр.; - Изработка и поставяне на постоянна обяснителна табела – 1 бр. ; - Изработка на рол-банер за пресконференциите - 1 бр. ; - Изготвяне на плакати – 5 бр. ; - Изработка на комплект с технически пособия за нуждите на учениците – 60 бр. ; - Изработка на ПВЦ папки с копче за нуждите на учениците – 100 бр.; - Периодично публикуване на страницата на Община Благоевград на информация относно напредъка на проекта., Договорена стойност: 4 762.50 , Отчетена стойност: 5 466.00
  • Дейност: Финансов одит на проекта: Основната цел на дейността е да се формират констатации (потвърждения), че отчетените от Община Благоевград разходи, описани във финансовия отчет по Договора, са действително извършени, точни и допустими. Допустимостта на разходите в случая ще се определя като правилно и коректно изразходване на финансовите ресурси в съответствие със срока, условията и изискванията, заложени в Договора за получаване на безвъзмездна финансова помощ. Изпълнението на дейността ще бъде възложено на независим одитор. Той ще бъде избран, чрез провеждане на процедура за избор на изпълнител при спазване изискванията и разпоредбите на Закона за обществените поръчки (ЗОП) и при спазване на критериите за най-добра цена, гаранции за качество на работата и време за изпълнение. Дейностите по одит се извършват с оглед гарантиране на прозрачност, ефективност, целесъобразност и правомерност на направените в рамките на проекта разходи. Изпълнението на дейността ще се осъществи от регистриран одитор – член на Института на експерт-счетоводителите или от фирма за одит, избрана, чрез провеждане на процедура за избор на изпълнител по реда на ЗОП. Избраният одитор ще извърши контрол върху разходването на средства през целия период на изпълнение на дейностите по проекта. Към окончателното искане за плащане ще бъде изготвен и приложен финален доклад с фактически констатации, с който одиторът ще установи, дали направените в рамките на проекта разходи са действително направени, точни, допустими и в съответствие с Договора за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ., Договорена стойност: 4 166.67 , Отчетена стойност: 2 997.60

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: АГЕНЦИЯ ПО ГЕОДЕЗИЯ, КАРТОГРАФИЯ И КАДАСТЪР , Договорена стойност по проекта*: 150.00 , Отчетена стойност**: 150.00
  • Изпълнител: ЧЕЗ Разпределение България АД, Договорена стойност по проекта*: 115.57 , Отчетена стойност**: 115.57
  • Изпълнител: БЪЛГАРСКА ТЕЛЕКОМУНИКАЦИОННА КОМПАНИЯ ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 20.00 , Отчетена стойност**: 20.00
  • Изпълнител: ПРЕСТИЖ БИЗНЕС 93 ООД, Договорена стойност по проекта*: 15 163.20 , Отчетена стойност**: 15 163.20
  • Изпълнител: КИОГ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 96 816.00 , Отчетена стойност**: 96 816.00
  • Изпълнител: Христина, Договорена стойност по проекта*: 8 440.20 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ГРАНТ ТОРНТОН ООД, Договорена стойност по проекта*: 2 997.60 , Отчетена стойност**: 2 997.60
  • Изпълнител: ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 5 466.00 , Отчетена стойност**: 5 466.00
  • Изпълнител: Мария, Договорена стойност по проекта*: 1 012.83 , Отчетена стойност**: 704.00
  • Изпълнител: Александра, Договорена стойност по проекта*: 4 557.72 , Отчетена стойност**: 930.61
  • Изпълнител: Гергана, Договорена стойност по проекта*: 1 011.88 , Отчетена стойност**: 226.93
  • Изпълнител: ОБЛАСТНО УПРАВЛЕНИЕ "ПОЖАРНА БЕЗОПАСНОСТ И ЗАЩИТА НА НАСЕЛЕНИЕТО " - БЛАГОЕВГРАД , Договорена стойност по проекта*: 88.90 , Отчетена стойност**: 88.90
  • Изпълнител: Ангел, Договорена стойност по проекта*: 3 928.43 , Отчетена стойност**: 1 088.23
  • Изпълнител: БРАВО-СТРОЙ ООД, Договорена стойност по проекта*: 1 199 972.40 , Отчетена стойност**: 1 291 008.40
  • Изпълнител: Петър, Договорена стойност по проекта*: 948.11 , Отчетена стойност**: 315.19
  • Изпълнител: ВОДОСНАБДЯВАНЕ И КАНАЛИЗАЦИЯ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 2 411.20 , Отчетена стойност**: 2 411.20
  • Изпълнител: Ивелина, Договорена стойност по проекта*: 2 023.76 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ДИРЕКЦИЯ ЗА НАЦИОНАЛЕН СТРОИТЕЛЕН КОНТРОЛ, Договорена стойност по проекта*: 1 500.00 , Отчетена стойност**: 1 500.00
  • Изпълнител: БЛАГОЕВГРАД ИНВЕСТ 2016 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 24 869.40 , Отчетена стойност**: 24 869.40
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Грижи за децата и образование: Капацитет на подпомогнатата инфраструктура, предназначена за грижи за децата или образование, Мерна единица: лица, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 546.00 , Достигната стойност: 645.00
Индикатор 2 Представители на маргинализирани групи, включително роми, облагодетелствани от модернизирана образователна инфраструктура, Мерна единица: лица, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 39.00 , Достигната стойност: 70.00
Индикатор 3 Брой на модернизираните образователни институции, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 1 399 509.62 BGN
БФП 1 399 509.62 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 1 308 922.57 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 59 998.62 0.00 59 998.62 БРАВО-СТРОЙ ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 758.16 0.00 758.16 ПРЕСТИЖ БИЗНЕС 93 ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 0.00 0.00 0.00 КИОГ ЕООД

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Организация и управление на проекта, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Ангел Димитров Даилов
    Изпълнител: Ангел
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 928.43
  • Обособена позиция 2: Христина Борисова Шопова
    Изпълнител: Христина
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 8 440.20
  • Обособена позиция 3: Ивелина Руменова Демиревска
    Изпълнител: Ивелина
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 023.76
  • Обособена позиция 4: Александра Андонова Стоилова
    Изпълнител: Александра
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 557.72
  • Обособена позиция 5: Мария Росенова Покровнишка
    Изпълнител: Мария
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 012.83
  • Обособена позиция 6: Гергана Иванова Параскова
    Изпълнител: Гергана
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 011.88
  • Обособена позиция 7: Петър Иванов Калпачки
    Изпълнител: Петър
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 948.11
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Прекратена Процедура - Процедура за избор на изпълнител за осъществяване на финансов одит по време на изпълнението на проекта, Прогнозна стойност: 4 166.67
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Процедура за избор на изпълнител за доставка и монтаж на оборудване, Прогнозна стойност: 93 333.32
  • Обособена позиция 1: Доставка и монтаж на специализирано оборудване за работилница по "Автомобилна мехатроника"
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 2: Доставка и монтаж на оборудване за физкултурен салон
    Изпълнител: ПРЕСТИЖ БИЗНЕС 93 ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 15 163.20
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Процедура за избор на изпълнител за доставка и монтаж на специализирано оборудване за работилница по "Автомобилна мехатроника", Прогнозна стойност: 80 681.50
  • Обособена позиция 1: Доставка и монтаж на специализирано оборудване за работилница по "Автомобилна мехатроника"
    Изпълнител: КИОГ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 96 816.00
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Процедура за избор на изпълнител за изготвяне на комплексен доклад за Оценка на съответствието, Прогнозна стойност: 4 166.67
  • Обособена позиция 1: Изготвяне на комплексен доклад за Оценка на съответствието
    Изпълнител: БЛАГОЕВГРАД ИНВЕСТ 2016 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 936.80
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Процедура за избор на изпълнител за осигуряване на мерки за информация и публичност по обособени позиции: Обособена позиция № 1 Изработване на рол-банер, тефтери, плакати и ПВЦ папки с копче; Обособена позиция № 2 Организиране на събития, изработване на табели, билбордове и рекламни материали, Прогнозна стойност: 4 762.50
  • Обособена позиция 1: Изработване на рол-банер, тефтери, плакати и ПВЦ папки с копче
    Изпълнител: ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 846.00
  • Обособена позиция 2: Организиране на събития, изработване на табели, билбордове и рекламни материали
    Изпълнител: ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 620.00
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Процедура за избор на изпълнител за осъществяване на инженеринг, ведно с проектиране и изпълнение на СМР и авторски надзор, Прогнозна стойност: 1 020 726.40
  • Обособена позиция 1: Осъществяване на инженеринг, ведно с проектиране и изпълнение на СМР и авторски надзор
    Изпълнител: БРАВО-СТРОЙ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 199 972.40
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: Процедура за избор на изпълнител за осъществяване на финансов одит по време на изпълнението на проекта, Прогнозна стойност: 4 166.67
  • Обособена позиция 1: Избор на изпълнител за осъществяване на финансов одит по време на изпълнението на проекта
    Изпълнител: ГРАНТ ТОРНТОН ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 997.60
Процедура 9 Предмет на предвидената процедура: Процедура за избор на лицензиран консултант за упражняване на строителен надзор, Прогнозна стойност: 16 666.67
  • Обособена позиция 1: Упражняване на строителен надзор
    Изпълнител: БЛАГОЕВГРАД ИНВЕСТ 2016 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 19 932.60

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN