Идентификация

Номер от ИСУН BG16RFOP002-3.001-0259-C01
Наименование на проекта УСТОЙЧИВО ЕНЕРГИЙНО РАЗВИТИЕ В КАСКАДА ООД
Бенефициент 115813726 КАСКАДА ООД
Източник на финансиране ЕФРР ==> Иновации и конкурентоспособност
Дата на сключване на договора/заповедта 18.08.2017
Дата на стартиране 18.08.2017
Дата на приключване 18.04.2019
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България, Южен централен, Пловдив, Марица, с.Царацово

Описание

Кратко описание на проекта
Изпълнението на проект "УСТОЙЧИВО ЕНЕРГИЙНО РАЗВИТИЕ В КАСКАДА ООД" ще доведе пряко до подобряване на енергийната ефективност и повишаване на конкурентоспособността и устойчивото развитие на КАСКАДА ООД посредством прилагане на конкретните мерки за енергийна ефективност и въвеждане и сертифициране на система за енергиен мениджмънт в дружеството в съответствие с международния стандарт ISO 50001 за системи за управление на енергията.

В тази връзка проектът предвижда реализацията на следните основни дейности:
- дейности, свързани с инвестиции за изпълнение на 3-те предвидени мерки за енергийна ефективност, включени в обследване за енергийна ефективност;
- дейност по въвеждане и сертифициране на система за енергиен мениджмънт в съответствие с международния стандарт ISO 50001 за системи за управление на енергията;
- дейности, необходими за изпълнението на проекта, включващи извършване на енергиен одит по образец, публичност и визуализация, одит на проекта.
Дейностите ще се реализират чрез закупуване на специализирано оборудване и предоставяне на съответните консултантски и професионални услуги.

Очакваните резултати вследствие всички реализирани дейности за подобряване на ресурсната ефективност са да се постигне намаляване на количеството отпадъци, предвидени за депониране, да се оптимизира и подобри производството на крайни полимерни продукти, както и да се повиши ефективността на производствените разходи.
Дейности
  • Дейност: Дейност 1. Придобиване на машини, съоръжения и оборудване, представляващи дълготрайни материални активи, необходими за изпълнението на Мярка 1, включени в обследването за енергийна ефективност (Автоматична сортираща инсталация за твърди пластмаси със система за сгъстен въздух, 1 бр.): Изпълнението на тази дейност ще допринесе пряко за постигането на първата специфична цел на проекта "УСТОЙЧИВО ЕНЕРГИЙНО РАЗВИТИЕ В КАСКАДА ООД", а именно да се внедрят съвременни технологии и ново оборудване за подобряване на енергийната ефективност в съответствие с нуждите на КАСКАДА ООД и съгласно препоръките от Мярка 1 "Закупуване на нова автоматична сортираща инсталация за твърди пластмаси със система за сгъстен въздух" в доклада от енергиен одит. Важно е да се отбележи, че Мярка 1 има потвърден ефект енергийни спестявания от над 5% с изчислен фактор на енергийните спестявания конкретно за мярката от 65,73%. Като част от дейността ще бъде извършена доставка и внедряване на: - Автоматична сортираща инсталация за твърди пластмаси със система за сгъстен въздух, 1 бр. Разходите, планирани за закупуване на актива са посочени в бюджетно перо 2.1 и са на обща стойност от 1 802 500.00 лв. Предложеното съоръжение ще доведе до извеждане от експлоатация на перална инсталация и пералня 2, закупуване на нова автоматична сортираща инсталация за твърди пластмаси със система за сгъстен въздух, съдържаща компоненти от конвейерна и калибрираща техника, както и техника за оптично сортиране, интегрирани в автоматична сортираща инсталация за твърди пластмаси. Целта на автоматичното сортиране се състои в калибриране (отделяне на фина фракция), разделяне на материалите по вид и цвят, както и в премахването на различни видове метали от пластмасата. Предимствата на новата машина са, че ще има по – висока производителност и ще може по – прецизно да сортира пластмасата по вид и цвят, както и автоматично да отделя различни видове метали. Предвидената за закупуване по проекта Автоматична сортираща инсталация за твърди пластмаси със система за сгъстен въздух, 1 бр., значително ще понижи консумацията на електрическа енергия и отпадане на разходите за вода, необходима на пералните машини, както и разходи за ремонт и резервни части. Автоматична сортираща инсталация за твърди пластмаси със система за сгъстен въздух включва и конкретни дейности за рециклиране на бракувана продукция и използването на рециклирани суровини. Поради това посочения по-горе актив е пряко свързан и необходим за успешната реализация на проекта. Реализацията на настоящата Дейност 1 допринася значително за подобряване на ресурсната ефективност, включително за рециклирането на бракувана продукция и използването на рециклирани суровини, като изпълнението на дейността ще има положително въздействие в опазването на околната среда. Планираната доставка на описаните активи е технически осъществима и ще бъде извършена съгласно принципа за добро стопанско управление, действащата нормативна рамка, изискванията на процедура BG16RFOP002-3.001 "Енергийна ефективност за малките и средни предприятия" и ОП "Иновации и конкурентоспособност" 2014-2020., Договорена стойност: 1 802 500.00 , Отчетена стойност: 1 802 500.00
  • Дейност: Дейност 2. Придобиване на машини, съоръжения и оборудване, представляващи дълготрайни материални активи, необходими за изпълнението на Мярка 2, включени в обследването за енергийна ефективност (Газокар, 2 бр., Мотокар (тип 1), 2 бр., Мотокар (тип 2), 1 бр.): Изпълнението на тази дейност също ще допринесе пряко за постигането на първата специфична цел на проекта "УСТОЙЧИВО ЕНЕРГИЙНО РАЗВИТИЕ В КАСКАДА ООД", а именно да се внедрят съвременни технологии и ново оборудване за подобряване на енергийната ефективност в съответствие с нуждите на КАСКАДА ООД и съгласно препоръките от Мярка 2 "Закупуване на нов вътрешно заводски транспорт - мотокари" в доклада от енергиен одит. Важно е да се отбележи, че Мярка 2 има потвърден ефект енергийни спестявания от над 5% с изчислен фактор на енергийните спестявания конкретно за мярката от 52,55%. Като част от дейността ще бъде извършена доставка и внедряване на: - Газокар, 2 бр. - Мотокар (тип 1) 2 бр. - Мотокар (тип 2), 1 бр. Разходите, планирани за закупуване на тези дълготрайни материални активи са посочени в бюджетни пера 2.2, 2.3 и 2.4 и са на стойност от 225 000,00 лв. Докладът от енергиен одит препоръчва извеждането от експлоатация на пет мотокара и два газокара, доставка на два нови газокара и три мотокара, които се се характеризират с ниска консумация на гориво, висока продуктивност и притежават система за активна стабилност, както и система за автоматично хоризонтиране на товара, позволяваща бързо манипулиране и намаляваща риска от повреждане на товара поради лошо позициониране. Посочените активи са пряко свързани и необходими за успешната реализация на проекта. Реализацията на настоящата Дейност 2 допринася пряко за подобряване на ресурсната ефективност, включително за рециклиране на бракувана продукция и използването на рециклирани суровини, като изпълнението на дейността ще има положително въздействие в опазването на околната среда предвид по-добрите характеристики и качества на новия вътрешно заводски транспорт. Планираната доставка на описаните активи е технически осъществима и ще бъде извършена съгласно принципа за добро стопанско управление, действащата нормативна рамка, изискванията на процедура BG16RFOP002-3.001 "Енергийна ефективност за малките и средни предприятия" и ОП "Иновации и конкурентоспособност" 2014-2020., Договорена стойност: 225 000.00 , Отчетена стойност: 225 000.00
  • Дейност: Дейност 3. Придобиване на машини, съоръжения и оборудване, представляващи дълготрайни материални активи, необходими за изпълнението на Мярка 3, включени в обследването за енергийна ефективност (Товарен автомобил (тип 1), категория N3, 1 бр. и Товарен автомобил (тип 2), категория N3, 2 бр.) : Изпълнението на тази дейност също ще допринесе пряко за постигането на първата специфична цел на проекта "УСТОЙЧИВО ЕНЕРГИЙНО РАЗВИТИЕ В КАСКАДА ООД", а именно да се внедрят съвременни технологии и ново оборудване за подобряване на енергийната ефективност в съответствие с нуждите на КАСКАДА ООД и съгласно препоръките от Мярка 3 "Закупуване на нов заводски транспорт – товарни автомобили" в доклада от енергиен одит. Важно е да се отбележи, че Мярка 3 има потвърден ефект енергийни спестявания от над 5% с изчислен фактор на енергийните спестявания конкретно за мярката от 56,42%. Като част от дейността ще бъде извършена доставка и внедряване на: - Товарен автомобил (тип 1), категория N3, 1 бр. - Товарен автомобил (тип 2), категория N3, 2 бр. Разходите, планирани за закупуване на тези ДМА са посочени в бюджетни пера 2.5 и 2.6. и са на стойност от 432 000,00 лв. Докладът от енергиен одит препоръчва извеждане от експлоатация на два товарни автомобила, доставка и въвеждане в експлоатация на два товарни автомобила (Товарен автомобил (тип 1), категория N3, 1 бр. и Товарен автомобил (тип 2), категория N3, 2 бр.). Новите товарни автомобили се характеризират с: - Ниска консумация на дизелово гориво; - Спирачна система с въздушен компресор с отопляем изсушител; - GPS система; - Технология за изгорелите газове; - Окисен катализатор; - Стандарт на вредни емисии Евро 6; - Електронна ситема за максимална стабилизация на стабилност. Посочените активи са пряко свързани и необходими за успешната реализация на проекта. Реализацията на настоящата Дейност 3 допринася пряко за подобряване на ресурсната ефективност, включително за рециклиране на бракувана продукция и използването на рециклирани суровини, като изпълнението на дейността ще има положително въздействие в опазването на околната среда предвид по-добрите характеристики и качества на двата типа товарни автомобили. Планираната доставка на описаните активи е технически осъществима и ще бъде извършена съгласно принципа за добро стопанско управление, действащата нормативна рамка, изискванията на процедура BG16RFOP002-3.001 "Енергийна ефективност за малките и средни предприятия" и ОП "Иновации и конкурентоспособност" 2014-2020., Договорена стойност: 432 000.00 , Отчетена стойност: 432 000.00
  • Дейност: Дейност 4. Консултантски услуги за въвеждане и сертифициране на системи за енергиен мениджмънт в предприятието (дейност по въвеждане и сертифициране на система за енергиен мениджмънт в съответствие с международния стандарт ISO 50001 за системи за управление на енергията): Изпълнението на тази дейност ще допринесе пряко за постигането на втората специфична цел на проекта "УСТОЙЧИВО ЕНЕРГИЙНО РАЗВИТИЕ В КАСКАДА ООД", а именно да се въведе и приложи система за енергиен мениджмънт в съответствие с международния стандарт ISO 50001 за системи за управление в КАСКАДА ООД. Като част от дейността се предвижда да бъдат въведени следните поддейности: 1. Въвеждане на система за енергиен мениджмънт съгласно изискванията на стандарт БДС EN ISO 50001; 2. Сертифициране на въведената система за енергиен мениджмънт съгласно изискванията на стандарт БДС EN ISO 50001. Необходимо е осигуряване на съответния административен капацитет за внедряване и сертифициране на системите за управление чрез предоставяне на подкрепа за следните специализирани услуги, планирани за реализация в производствената база на предприятието в с. Царацово (община Марица): 1) Услуга по въвеждане на система за енергиен мениджмънт изискванията на международен стандарт ISO 50001, 1 бр. Описание: Предоставяне на външна услуга за въвеждане на система за енергиен мениджмънт изискванията на международен стандарт ISO 50001 в КАСКАДА ООД и интеграция (при необходимост) със съществуващите системи за управление, която да включва: - Провеждане на преглед на състоянието на компанията за установяване съответствието с изискванията на стандарта; - Съдействие при попълване на записите по внедряване на системата за енергийно управление; - Разработване на необходимите индивидуални и общи документи от системите за управление (политики, процедури, формуляри и други помощни документи, инструкции); - Провеждане на обучение по внедряване (на ръководния персонал и на специалистите, отговорни за внедряването); - Допълнителни консултации и оказване съдействие при внедряването, вкл. изменения в документацията; - Подготовка за сертифициране, вкл. извършване на вътрешен одит, доклад и консултиране за провеждане преглед от ръководството. Разходът, планиран за тази услуга е посочен в бюджетно перо 20.1 и е на стойност 2 000.00 лв. 2) Услуга по сертифициране на въведената система за енергиен мениджмънт в съответствие с изискванията на международен стандарт БДС EN ISO 50001, 1 бр. Описание: Предоставяне на външна услуга за извършване на акредитирана сертификационна оценка и сертификация на внедрената и интегрирана система за енергиен мениджмънт изискванията на международен стандарт ISO 50001 в КАСКАДА ООД. Услугата трябва да бъде извършена от акредитирана за предоставяне на този тип специализирани услуги организация. Разходът, планиран за тази услуга е посочен в бюджетно перо 20.2 и е на стойност 3 000.00 лв. Въвеждането и прилагането на система за енергиен мениджмънт в съответствие с международния стандарт ISO 50001 за системи за управление на енергията в дружеството ще доведе до подобряване на енергийните характеристики, използването и потреблението на енергията и други свързани въздействия върху околната среда, както и на енергийните разходи чрез систематично управление на енергията. Това ще гарантира устойчиво развитие и високи резултати на организацията както и ще въведе индивидуален инструментариум за опазването на околната среда и енергийната ефективност на всички нива в компанията. Поради това изброените по-горе услуги, а именно - услуга по въвеждане и услуга по сертифициране на въведената система за енергиен мениджмънт в съответствие с изискванията на международен стандарт БДС EN ISO 50001 са пряко свързани и необходими за успешната реализация на проекта. Всички планирани услуги са технически осъществими и ще бъдат извършени съгласно принципа за добро стопанско управление, действащата нормативна рамка и изискванията на процедура BG16RFOP002-3.001 "Енергийна ефективност за малките и средни предприятия" и ОП "Иновации и конкурентоспособност" 2014-2020., Договорена стойност: 5 000.00 , Отчетена стойност: 4 942.14
  • Дейност: Дейност 5. Извършване на енергиен одит по образец ("обследване за енергийна ефективност"): Изпълнението на тази дейност ще допринесе пряко за изпълнение на проекта "УСТОЙЧИВО ЕНЕРГИЙНО РАЗВИТИЕ В КАСКАДА ООД" в съответствие с поставените по процедура BG16RFOP002-3.001 "Енергийна ефективност за малките и средни предприятия" изисквания. Дейността е проведена в периода след откриване на процедурата до подаване на проектното предложение, като обхваща следните поддейности: 1) Избор на изпълнител за извършването на енергиен одит по образец, съобразно Условията за кандидатстване и препоръките във Въпроси и отговори на УО Съгласно изискванията е проведен избор на изпълнител, описан подробно в т. 10. План за външно възлагане. Избраният изпълнител отговаря на изискванията и е лице, вписано в публичния регистър по чл. 60, ал. 1 от Закона за енергийната ефективност. 2) Подготовка на Доклада за енергиен одит по образец и съгласуване и одобрение на документа от АУЕР Услугата по извършване на енергиен одит по образец от избрания изпълнител е предоставена съгласно условията на сключения договор, като е изготвен Доклад от енергиен одит по образец ("обследване за енергийна ефективност"), в съответствие с изискванията. Разходът, планиран за тази дейност е посочен в бюджетно перо 19.1 и е на стойност 19 500.00 лв. Дейността е извършена съгласно принципа за добро стопанско управление, действащата нормативна рамка и изискванията на процедура BG16RFOP002-3.001 "Енергийна ефективност за малките и средни предприятия" и ОП "Иновации и конкурентоспособност" 2014-2020., Договорена стойност: 19 500.00 , Отчетена стойност: 19 500.00
  • Дейност: Дейност 6. Одит на проекта: Изпълнението на тази дейност също ще допринесе пряко за изпълнение на проекта "УСТОЙЧИВО ЕНЕРГИЙНО РАЗВИТИЕ В КАСКАДА ООД" в съответствие с поставените по процедура BG16RFOP002-3.001 "Енергийна ефективност за малките и средни предприятия" изисквания. Тъй като стойността на безвъзмездна финансова помощ е над стойността от 750 000 евро (1 466 872,5 лв.) и разходът за финансов одит е включен в бюджета на проекта. Като част от дейността се предвижда да бъде проведен избор на изпълнител за провеждането на финансов одит, описан подробно в т. 10. План за външно възлагане. Избраният изпълнител ще отговаря на изискванията и ще бъде лице - правоспособен дипломиран експерт-счетоводител или специализирано одиторско предприятие, вписани в специалния регистър към Института на дипломираните експерт-счетоводители в България или еквивалентна организация. Предвидено е осъществяването на независим одиторски контрол чрез външен финансов одит на счетоводната документация по проекта. Одиторът ще провери и удостовери дали декларираните от дружеството разходи са действително извършени и платени, дали са точни и допустими, и дали са в съответствие с договора за безвъзмездна финансова помощ и изискванията на УО. Поради това е необходимо осигуряване на съответния административен капацитет чрез предоставяне на подкрепа за специализираната одиторска услуга, планирана за реализация в края на изпълнението на проекта. Разходът, планиран за тази услуга е посочен в бюджетно перо 22.1 и е на стойност 2 000.00 лв. Посочената външна услуга е свързана и необходима за успешната реализация на проекта, като ще гарантира добрата финансова отчетност на проекта и спазването на всички изисквания във връзка с разходването на публичните средства. Услугата също така е технически осъществима и ще бъде извършена съгласно принципа за добро стопанско управление, действащата нормативна рамка и изискванията на процедура BG16RFOP002-3.001 "Енергийна ефективност за малките и средни предприятия" и ОП "Иновации и конкурентоспособност" 2014-2020., Договорена стойност: 2 000.00 , Отчетена стойност: 1 800.00
  • Дейност: Дейност 7. Публичност и визуализация: Дейността цели да се популяризира финансиращата програма и самото проектно предложение, неговата полза и благоприятен ефект. В изпълнение на дейността по информиране и публичност, КАСКАДА ООД ще спази изискванията в процеса по информиране и публичност от задължителен характер в съответствие с изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020 г., процедура BG16RFOP002-3.001 "Енергийна ефективност за малките и средни предприятия" и ОП "Иновации и конкурентоспособност" 2014-2020, а именно: 1. При всички мерки за информация и комуникация, предприети от дружеството по проекта, изрично ще се окаже съфинансирането от Европейския фонд за регионално развитие (ЕФРР) и националното финансиране, чрез поставяне: - емблемата на ЕС в съответствие с техническите характеристики, посочени в акта за изпълнение, приет от ЕК, с упоменаване на ЕС; - упоменаването на ЕФРР, ОП "Иновации и конкурентоспособност" 2014 - 2020 г., по които се финансира проекта; - общото лого за програмен период 2014-2020 г., в съответствие с графичните изисквания и правилата за визуална идентичност; - наименованието на проекта, както и стойността на финансовата подкрепа в лева на европейското и национално финансиране, начална и крайна дата на изпълнение на проекта. 2. Ще бъде информирана обществеността за получената подкрепа, като: - ще бъде публикувано кратко описание на проекта, включително неговите цели и резултати и упоменаване на финансовата подкрепа от ЕС, на интернет страницата на КАСКАДА ООД - http://www.kaskada-bg.com/ - на видно място в производствения комплекс, където ще е мястото на изпълнение на проекта ще бъдат поставени 2 бр. билборда (с формат минимум А2) с информация за проекта и приноса на ОП "Иновации и конкурентоспособност" 2014 - 2020 г., ЕФРР и националния бюджет на Р. България; - на всички места на изпълнение на проекта в производствените участъци ще бъдат поставени плакати (общо 10 бр.) с информация по проекта (минимално размер А3), в които се посочва финансовата подкрепа на ЕС; - ще бъдат поставени стикери/табели/етикети на закупеното по проекта оборудване (общо 40 бр.); - ще бъдат проведени минимум 2 бр. публични събития (информационни дни и/или пресконференции) за представянето на проекта, като съобразно изискванията ще бъде изпратена покана и предварителна информация до най-близкия офис от мрежата от 28-те информационни центъра. Също така информацията за събитията ще бъде анонсирана по подходящ начин чрез разпространение на прессъобщение до средствата за масово осведомяване. - в документацията по проекта, включително доклади, отчетни документи от изпълнители и други подобни документи ще бъдат включени информация и графично оформление, съответстващи на изискванията и целите на проекта; - ще се ползва специално създадена бланка на документи по проекта, в съответствие с изискванията и посочения образец от единния наръчник. 3. По време на изпълнение на дейностите по проекта, дружеството ще приложи необходимите комуникационни мерки, за да информира всички участници по проекта за полученото финансиране, като задължително ще бъдат информирани всички представители на целевата група и участващите в процедурите за избор на изпълнители планирани по проекта. 4. Във всеки изготвен документ по време на изпълнението на проекта, който се използва за обществеността или участниците, или за доказателствен материал, ще бъде посочено, че проектът се финансира по ОП "Иновации и конкурентоспособност" 2014 - 2020 г., ЕФРР и националния бюджет на Република България. Предвидено е възлагане на изработка и печат на билборд (2 бр.), плакатите (10 бр.) и необходимите за проекта стикери/табели/етикети (40 бр.), като разходът, планиран за тази услуга е посочен в бюджетно перо 23.1 и е на обща стойност от 500.00 лв., Договорена стойност: 500.00 , Отчетена стойност: 495.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: ЕВРОМАРКЕТ КАРИ АД, Договорена стойност по проекта*: 135 000.00 , Отчетена стойност**: 225 000.00
  • Изпълнител: ЕНЕРДЖИ СЕЙВИНГ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 17 550.00 , Отчетена стойност**: 19 500.00
  • Изпълнител: ОДИТ ПРАЙМ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 800.00 , Отчетена стойност**: 1 800.00
  • Изпълнител: ТЮФ НОРД БЪЛГАРИЯ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 2 692.93 , Отчетена стойност**: 2 992.14
  • Изпълнител: СДРУЖЕНИЕ СОФИЙСКА ЕНЕРГИЙНА АГЕНЦИЯ - СОФЕНА, Договорена стойност по проекта*: 1 755.00 , Отчетена стойност**: 1 950.00
  • Изпълнител: ЕКОДЖЕН ООД, Договорена стойност по проекта*: 259 200.00 , Отчетена стойност**: 432 000.00
  • Изпълнител: МИРТАНИ ИНВЕСТМЪНТ ГРУП ООД, Договорена стойност по проекта*: 445.90 , Отчетена стойност**: 495.00
  • Изпълнител: БРАТЯ ПАШЕВ ООД, Договорена стойност по проекта*: 1 081 500.00 , Отчетена стойност**: 1 802 500.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Намаляване на емисиите на парникови газове: Очаквано годишно намаляване на емисиите на парникови газове, Мерна единица: тонове CO2 екв., Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1 275.93 , Достигната стойност: 1 275.93
Индикатор 2 Производствени инвестиции: Брой предприятия, получаващи подкрепа, Мерна единица: предприятия, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 3 Намаляване на количеството отпадъци, предвидени за депониране – количества генерирани отпадъци на годишна база преди/след изпълнение на проекта в тонове годишно., Мерна единица: т./год., Базова стойност: 261.48 , Целева стойност: 240.00 , Достигната стойност: 240.00
Индикатор 4 Производствени инвестиции: Брой предприятия, които получават безвъзмездни средства, Мерна единица: предприятия, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 5 Брой проекти с дейности за подобряване на ресурсната ефективност, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 6 Извършени обследвания за енергийна ефективност, Мерна единица: предприятия, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 7 Реализирани енергийни спестявания в предприятията в резултат от изпълнените проекти, Мерна единица: MWh/y, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1 990.98 , Достигната стойност: 1 990.98

Финансова информация

Обща стойност на проекта 2 486 500.00 BGN
БФП 1 500 000.00 BGN
Собствено финансиране 986 500.00 BGN
Общо реално изплатени суми 1 499 538.30 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Доставка на товарни автомобили, Прогнозна стойност: 432 000.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на товарни автомобили
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 2: Доставка на товарни автомобили
    Изпълнител: ЕКОДЖЕН ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 259 200.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: ДОСТАВКА, МОНТАЖ И ВЪВЕЖДАНЕ В ЕКСПЛОАТАЦИЯ НА ОБОРУДВАНЕ, Прогнозна стойност: 2 459 500.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 1 "Специализирано оборудване, Мярка 1"
    Изпълнител: БРАТЯ ПАШЕВ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 081 500.00
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция 2 "Специализирано оборудване, Мярка 2"
    Изпълнител: ЕВРОМАРКЕТ КАРИ АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 135 000.00
  • Обособена позиция 3: Обособена позиция 3 "Специализирано оборудване, Мярка 3"
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Извършване на енергиен одит по образец, Прогнозна стойност: 19 500.00
  • Обособена позиция 1: Извършване на енергиен одит по образец
    Изпълнител: ЕНЕРДЖИ СЕЙВИНГ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 17 550.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Извършване на услуги за въвеждане и сертифициране на системи за енергиен мениджмънт съгласно изискванията на стандарт БДС EN ISO 50001, одит на проекта, публичност и визуализация, Прогнозна стойност: 7 500.00
  • Обособена позиция 1: Консултантски услуги за въвеждане на системи за енергиен мениджмънт съгласно изискванията на стандарт БДС EN ISO 50001
    Изпълнител: СДРУЖЕНИЕ СОФИЙСКА ЕНЕРГИЙНА АГЕНЦИЯ - СОФЕНА
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 755.00
  • Обособена позиция 2: Консултантски услуги за сертифициране на системи за енергиен мениджмънт съгласно изискванията на стандарт БДС EN ISO 50001
    Изпълнител: ТЮФ НОРД БЪЛГАРИЯ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 692.93
  • Обособена позиция 3: Услуга по провеждане на одит на проекта
    Изпълнител: ОДИТ ПРАЙМ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 800.00
  • Обособена позиция 4: Услуга по провеждане на публичност и визуализация на проекта
    Изпълнител: МИРТАНИ ИНВЕСТМЪНТ ГРУП ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 445.90

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN