Идентификация

Номер от ИСУН BG05M9OP001-1.016-0001-C03
Наименование на проекта Ваучери за заети лица
Бенефициент 121604974 Агенция по заетостта
Източник на финансиране ЕСФ ==> Развитие на човешките ресурси
Дата на сключване на договора/заповедта 07.12.2016
Дата на стартиране 07.12.2016
Дата на приключване 01.04.2022
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България

Описание

Кратко описание на проекта
С настоящото пр. пр-е ще се предостави възм. на заетите лица в България, които са на трудов д-р в пр-я извън държ. адм-я и имат средна или по-ниска степен на обр-е, както и заети лица над 54 г. да се включат в курсове за придоб. на проф. кв-я по проф-и и/или об-я по чужд език или дигит. комп-ст. С разш-не обхвата на цел. групи, ще се създадат ус-я и за пов. пригодността за заетост на по-възр. работещи над 54 г., осиг-ки възм-ти за кар-но разв-е за тези лица. Предв. по пр-та обуч. ще се реализ. чрез предост. на поименни ваучери на лицата от цел. гр. при 50 % съфинанс. от тяхна страна, съгласно чл.5 ал.(3) от ПМС 280/2015 г. Проектът ще акцентира върху инт-ята на едни от най-уязв. групи на пазара на труда, а именно лицата в труд-бна възр., които са със средно или по-ниско образ-е и заети лица над 54 г. След преминав. на об-ята, те ще повишат адекв-та на своите ум-я спрямо акту. нужди от страна на бизнеса. Това ще улеснени адаптацията им към условията на труд и ще им създаде възм. за по-добро кариерно развитие.
В дългоср. план, предост. им възм. да придобият нови или да усъвърш-т проф. си знания и умения, проектът ще осигури предп-ки за продълж-на заетост в страната и ще подобри кач-то на живот на участниците. Постигането на залож. цели и резултати по проекта ще се извърши чрез изпълн. на следните дейности:
-Набиране на заявления от заетите лица за включване в обучения за придобиване или повишаване на професионалната квалификация и/или за придобиване на ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици“ или ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност“; -Изработване и отпечатване на ваучери за обучение; -Предоставяне на поименни ваучери за придобиване на професионална квалификация по професия и/или за ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици“ или ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност“; -Предоставяне на обучение срещу ваучери;-Наемане на лица, пряко ангажирани с изпълнението на финансираните дейности и необходими за постигане на поставените цели.
Дейности
  • Дейност: Набиране на заявления от лица наети по трудово правоотношение за включване в обучения за придобиване или повишаване на професионалната квалификация и/или за придобиване на ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици“ или ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност“.: Изпълненото на дейността има за цел да определи принадлежността към обхвата на целевата група на лицата, заявили желание за включване в обучения за придобиване или повишаване на професионалната квалификация и/или за придобиване на ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици“ или ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност”. Заявления могат да подават всички лица заети на трудово правоотношение със средно или по-ниско образование и заети лица над 54 г., с изключение на заети на служебно, трудово или приравнено на него правоотношение в органите на държавната администрация. Представителите на целевата група, които ще се включат в обучение по професионална квалификация, следва да отговарят на минималните образователни изисквания съгласно Закона за професионалното образувание и обучение, за придобиването на съответните степени на професионална квалификация или на квалификация за част от професия. Входящото образователно ниво за включване в обучение по ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици“ и компетентност 4 „Дигитална компетентност“ е успешно завършено основно образование. Лица, притежаващи документ за определена квалификация (диплома, свидетелство и др.) не могат да получат ваучер за включване в обучение за придобиване на идентична или по-ниско ниво на същата квалификация. Лица, включени в обучение по проекти и програми, финансирани от ОП РЧР, държавния бюджет или от какъвто и да било друг публичен източник, не могат да бъдат включени в същото обучение. Едно лице, в качеството си на заето лице, има право за периода на изпълнение на ОП РЧР 2014-2020 г. да получи в съответствие с критериите за допустимост на целевата група за съответния проект само един ваучер за обучение по професионална квалификация и само един ваучер за обучение по ключови компетентности (чл. 3, ал. 5 от ПМС №280/2015 г.). В рамките на дейността се предвижда да се разработи електронно заявление, с което заетите лица да могат да кандидатстват за получаване на ваучер за обучение по електронен път., Договорена стойност: 38 900.00 , Отчетена стойност: 38 830.85
  • Дейност: Изработване и отпечатване на ваучери за обучение. : Целта на дейността е обезпечаване провеждането на обучения за професионална квалификация и/или ключови компетенции на представителите на целевата група, чрез осигуряването на ваучери за обучение. Изработването и отпечатване на ваучери за професионално обучение/ключови компетенции ще се извърши при спазване изискванията на Наредба за условията е реда за отпечатване и контрол върху ценни книжа, приета с ПМС № 289/30.11.1994 г. (посл. ДВ бр. 60 от 07.08.2015 г.). Отпечатването на ценни книги се осъществява под контрола на Министерството на финансите в специализирани печатници. Ваучерите са ценна книга и имат определена финансова стойност, което налага използването на специален режим на изработка и набор от защити срещу евентуален опит за фалшифициране. Издадените ваучери ще са с номинална стойност, съгласно Условията за кандидатстване по процедура „Ваучери за заети лица”, представляваща стойността на обучението в зависимост от неговия вид, посочена в чл. 5, ал. (2), т. 1 и т. 2 от ПМС № 280/2015 г.: 1. за обучения за придобиване на професионална квалификация: а) за първа степен, с продължителност не по-малка от 300 учебни часа - 600 лв.; б) за втора степен, с продължителност не по-малка от 660 учебни часа - 1200 лв.; в) за трета степен, с продължителност не по-малка от 960 учебни часа - 1800 лв.; г) за част от професия по първа квалификационна степен, с продължителност не по-малка от 200 учебни часа - 400 лв.; д) за част от професия по втора квалификационна степен, с продължителност не по-малка от 300 учебни часа - 600 лв.; e) за част от професия по трета квалификационна степен, с продължителност не по-малка от 600 учебни часа - 1125 лв.; 2. за обучения по чужд език и дигитална компетентност: а) за обучения по чужд език с продължителност не по-малка от 300 учебни часа и три нива на обучение - 700 лв.; б) за обучения по дигитална компетентност с продължителност не по-малка от 45 учебни часа - 250 лв. Във ваучерите ще се посочи, с какъв процент обучаемото лице съфинансира номиналната стойност на ваучера., Договорена стойност: 184 000.00 , Отчетена стойност: 183 240.00
  • Дейност: Предоставяне на поименни ваучери за придобиване на професионална квалификация по професии или за ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици“ или ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност”.: Предоставянето на поименни ваучери на заети лица от целевата група за придобиване на професионална квалификация и ключови компетентности цели постигане на гъвкавост на предоставяните обучения и съответствието им от една страна с актуалните потребности на работодателите, а от друга - с актуалните потребности на целевите групи за придобиване на нови знания и умения, в съответствие с търсенето на работна ръка на пазара на труда. Ваучерът ще даде възможност на одобрените лица от целевата група за личен избор и свободен достъп до професионално обучение и обучение по чужд език или дигитална компетентност. На представителите на целевата група ще се осигури достъп до списъка с Доставчици на обучение (ДОб), като те самостоятелно ще могат да изберат обучаваща организация, при която да преминат съответното професионално обучение или обучение по КК. Списъкът ще бъде публикуван и на официалната електронна страница на Агенцията по заетостта (www.az.government.bg). За да извърши информиран личен избор на ДОб е препоръчително лицето предварително да се запознае с условията, които предоставя конкретния ДОб по отношение на време за обучение, учебен план, материално-техническа база и др. , Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 84 787.50
  • Дейност: Предоставяне на обучение срещу ваучерите: По тази дейност заетите лица, получили поименни ваучери ще преминат обучения за придобиване или повишаване на професионалната квалификация и/или за придобиване на ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици“ или ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност“. Провеждането на дистанционни обучения не е допустимо. Съгласно ПМС № 280/2015 г. не се предоставят ваучери за обучение за придобиване на професионална квалификация по професионално направление с код 62 с изключение на код 622 "Градинарство (паркове и градини)" от Списъка на професиите за професионално образование. Ако заетото лице работи в сектора на селското и горското стопанство: обучения по ОП РЧР са допустими, ако те са обучения в сфери, различни от селско, горско стопанство и хранително-вкусова промишленост - т.е. за тези лица не са допустими обучения по ОП РЧР по кодове: 62 Селско, горско и рибно стопанство (без 622 Градинарство - паркове и градини и без код 624 Рибно стопанство); 541 Хранителни технологии. Ако заетото лице работи в други сфери (извън селското и горското стопанство) – обучения във всички сфери са допустими по ОП РЧР. При обучението ще се използват учебни програми, актуални методи на преподаване, съвременна материално-техническа база, гарантиращи получаване на качествена обучителна услуга. Обученията по чужд език или дигитална компетентност ще са съобразени с Европейската референтна рамка и Указания за разработване на учебни програми за обучения по ключови компетентности на представители на целевата група по Приоритетна ос 1 на ОП РЧР 2014-2020 г. По подходящ начин ДОб осигуряват информация и достъп до конкретната учебна програма за всеки обучаем, като изпращат в ДБТ учебен график преди стартиране на обучението. За реализиране на възможността за съфинансиране на стойността на ваучера от страна на заети лица трябва да са изпълнени кумулативно следните условия: 1. Съфинансиране в размер на 50 % от стойността на обучението, посочена в чл. 5, ал. 2 на ПМС № 280/2015 г. 2. Издаден ваучер с номинална стойност в размер на конкретно посочена сума, представляваща стойността на обучението в зависимост от неговия вид, посочена в чл. 5, ал. 2 на ПМС № 280/2015 г. 3. АЗ ще изплаща на ДОб 50 % от конкретно посочената сума в съответствие с номиналната стойност на ваучера, за което ДОб предоставя съответния ваучер и потвърждава полученото съфинансиране от страна на заетото лице. В споразуменията, сключени по реда на чл.7, ал. 7 от ПМС № 280/2015 г., подробно се уреждат реда и условията за разплащане с ваучери. След приключване на обученията по професионална квалификация и/или ключова компетентност на всяко преминало успешно обучението лице се издава свидетелство за професионална квалификация / удостоверение за професионално обучение или документ за завършено обучение по КК по образец съответстващ на споразумението на конкретния ДОб с АЗ. , Договорена стойност: 20 394 918.72 , Отчетена стойност: 18 944 223.75
  • Дейност: Наемане на лица, пряко ангажирани с изпълнението на финансираните дейности и необходими за постигане на поставените цели.: Предвижда се наемането на експерти пряко ангажирани с подготовката, осъществяването и изпълнението на финансираните дейности по проекта, които ще се реализират на територията на цялата страна. Наетите лица пряко ангажирани с подготовката, осъществяването и изпълнението на финансираните дейности по проекта ще изпълняват следните задачи: професионално информиране и консултиране на лицата от целевата група за включване в проекта; приемане на заявления за включване в обучения; извършване на подбор и оценка на допустимост на лицата от целевата група; създаване на необходимата организация и подпомагане на процеса при предоставяне на ваучери за обучение; поддържане и актуализиране на информацията в Регистъра за лица, получили ваучери за обучение по реда на ПМС № 280/2015 г.; осъществяване на технически дейности по обработка на отчетни документи на ДОб; контролират отчитането на информацията за участниците да се извършва в съответствие с Указания за електронно отчитане на информация за участниците по схеми, които се реализират в съответствие с ПМС № 280/2015 г. По дейността се предвижда, да бъдат закупени и материали и консумативи, които ще обезпечат работата на наетите лица, пряко ангажирани с изпълнението на финансираните дейности и необходими за постигане на поставените цели. , Договорена стойност: 7 113 168.88 , Отчетена стойност: 6 804 125.80
  • Дейност: Организация и управление на проекта: С цел успешно управление и изпълнение на проекта се сформира екип от експерти, които ще ръководят, координират и изпълняват проектните дейности в съответствие с клаузите на сключения с Управляващия орган договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ. Екипът е съставен от служители на Конкретния бенефициент-Агенция по заетостта, имащи отношение към успешното изпълнение на дейностите по проекта. Екипът ще изпълнява следните задачи: - изготвяне на план за действие за изпълнението на предвидените по договора дейности; - поддържане на информация по изпълнението и приложението на дейностите по проекта; - изготвяне на процедури и указания за изпълнението на проектните дейности; - контрол върху изпълнението на проектните дейности; - извършване на своевременна подготовка и провеждане на предвидените тръжни процедури, както и осъществяване на контрол върху изпълнението на договорните задължения на определените изпълнители/доставчици; - своевременно изготвяне и представяне на отчети (технически, финансови и др.) по изпълнението на проекта и осъществяване на ефективна комуникация с Управляващия орган. Екипът за изпълнение на проекта се състои от: ръководител на проекта; координатор/и - проект; юристи; счетоводители; експерти и др. Успешното изпълнение на проекта се основава на добро техническо и финансово управление на предвидените по проекта дейности. То предполага екип от експерти, които имат задълбочени познания в различните аспекти, свързани със спецификата на управлението на дейности, както в администрацията, така и в проектен формат. С оглед успешното управление на проекта, екипът ще създаде и поддържа ефективна система за комуникация, с цел проследяване на цялостния напредък по проекта и своевременно вземане на решения за коригиращи действия. Дейността гарантира ефективното и ефикасно изпълнение на проекта и допринася за постиганите на всички заложени цели и очаквани положителни резултати. , Договорена стойност: 1 969 012.40 , Отчетена стойност: 107 648.82
  • Дейност: Информация и комуникация: Предвидените по проекта дейности и съответните резултати от изпълнението на проекта ще бъдат популяризирани пред обществеността, като за целта ще бъдат спазвани стриктно условията и изискванията описани в „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г.” Ще бъдат предприети всички необходими действия за популяризиране на получената безвъзмездна помощ по линия на ЕСФ. В рамките на дейността се предвижда прилагането на следните мерки: - Изработване и разпространение на различни видове рекламни материали; - Публикуване на актуална информация за проекта на интернет страницата на Конкретния бенефициент - АЗ. Успешната реализация на целите на проекта е пряко свързана с постигането на максимална информираност на широката общественост относно изпълнението на предвидените проектни дейности и постигнатите резултати. Тази дейност е безусловно необходима за постигане на дългосрочен ефект от реализацията на проекта., Договорена стойност: 300 000.00 , Отчетена стойност: 296 862.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: ДАВИД ХОЛДИНГ АД, Договорена стойност по проекта*: 38 830.85 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: БАРОН БИЛД ИМИДЖ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 239 202.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ДЕМАКС - ХОЛОГРАМИ АД, Договорена стойност по проекта*: 106 560.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ТОП ЕЛАНА ООД, Договорена стойност по проекта*: 27 358.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ЕА АД, Договорена стойност по проекта*: 76 680.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ЕА ПРИНТ ООД, Договорена стойност по проекта*: 57 660.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: МЕНИДЖМЪНТ БИЗНЕС МАШИН ООД, Договорена стойност по проекта*: 130 466.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: РОЕЛ-98 ООД, Договорена стойност по проекта*: 88 261.56 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ДИУЕЪР ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 17 095.86 , Отчетена стойност**: 0.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Участници над 54 г., придобили квалификация при напускане на операцията, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 8 520.00 , Достигната стойност: 56.00
Индикатор 2 Заети участници, вкл. самостоятелно заети, със средно и по-ниско образование (под ISCED 4), Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 54 600.00 , Достигната стойност: 22 671.00
Индикатор 3 Участници със средно и по-ниско образование (под ISCED 4), придобили квалификация при напускане на операцията, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 48 480.00 , Достигната стойност: 19 615.00
Индикатор 4 Заети участници, вкл. самостоятелно заети, над 54 г., Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 9 600.00 , Достигната стойност: 59.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 26 459 718.72 BGN
БФП 26 459 718.72 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 26 459 718.72 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Неизпълнение на индикатори 0.00 0.00 0.00 0.00 Финансова корекция на ниво проект

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: "Разработване и внедряване на електронна услуга към съществуващата софтуерна система за управление на документооборот в Агенцията по заетостта Arhimed eDMS за подаване на електронно заявление от физически лица по приоритетна ос 1 на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014 – 2020 (ОП РЧР 2014-2020)”, Прогнозна стойност: 25 000.00
  • Обособена позиция 1: "Разработване и внедряване на електронна услуга към съществуващата софтуерна система за управление на документооборот в Агенцията по заетостта Arhimed eDMS за подаване на електронно заявление от физически лица по приоритетна ос 1 на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014 – 2020 (ОП РЧР 2014-2020)”
    Изпълнител: ДАВИД ХОЛДИНГ АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 29 959.20
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: „Абонаментна поддръжка и обслужване на БИЗНЕС ПРОЦЕСОР – КОНТО 66 (БИЗНЕС ПРОЦЕСОР), внедрен в Централното управление и територианите поделения на Агенция по заетостта., Прогнозна стойност: 126 636.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: „Доставка на канцеларски материали за нуждите на Агенция по заетостта и териториалните й структури” , Прогнозна стойност: 161 884.67
  • Обособена позиция 1: „Доставка на канцеларски материали за нуждите на Агенция по заетостта и териториалните й структури” по проект BG05M9OP001-1.016-0001-C02 „Ваучери за заети лица”, финансиран от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд
    Изпълнител: РОЕЛ-98 ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 88 261.56
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: „Доставка на оригинални тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства с марка Xerox (Ксерокс)”, Прогнозна стойност: 303 913.78
  • Обособена позиция 1: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 2 „Доставка на оригинални тонери за копирни и печатащи устройства с марка Xerox (Ксерокс)” по проект BG05M9OP001-1.016 „Ваучери за заети лица”, финансиран от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020”
    Изпълнител: МЕНИДЖМЪНТ БИЗНЕС МАШИН ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 130 466.00
  • Обособена позиция 2: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 1 „Доставка на оригинални тонери за копирни и печатащи устройства с марка Xerox (Ксерокс)” по проект BG05M9OP001-1.017 – „Готови за работа”, финансиран от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020”
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 3: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 3 „Доставка на оригинални тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства с марка Xerox (Ксерокс)” по проект BG05M9OP001-1.010-0001 „Обучение и заетост”, финансиран от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020”
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: „Избор на печатница за отпечатване и доставка на ваучери във вид на ценни книжа, необходими за обучение на безработни и заети лица по приоритетна ос 1 на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси 2014 - 2020 г.” , Прогнозна стойност: 106 083.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция № 2 - „Избор на печатница за отпечатване и доставка на ваучери във вид на ценни книжа, необходими за обучение на заети лица по проект BG05M90P001-1.016-0001 ”Ваучери за заети лица”
    Изпълнител: ДЕМАКС - ХОЛОГРАМИ АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 106 560.00
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция № 1 - „Избор на печатница за отпечатване и доставка на ваучери във вид на ценни книжа, необходими за обучение на безработни лица по проект BG05M90Р001-1.018-0001 ”Обучение на възрастни преминали курсове по ограмотяване”;
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: „Информиране и публичност“, по обособени позиции както следва: обособена позиция №1 „Информираност и публичност” по проект BG05M90P001–1.004-0001 “Подобряване качеството и ефективността на публичните услуги за уязвимите групи на пазара на труда и работодателите”, Обособена позиция № 2 „Информираност и публичност” по проект BG05M9OP001-1.010-001 „Обучения и заетост“, обособена позиция № 3 „Информираност и публичност” по проект BG05M90P001–1.005-0001 „Обучение и заетост за младите хора”, Обособена позиция № 4 „Информираност и публичност” по проект BG05M90P001–1.016-0001 „Ваучери за заети лица”, Обособена позиция № 5 „Информираност и публичност” по проект BG05M90P001–1.017-0001 „Готови за работа” , Прогнозна стойност: 863 879.34
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция № 4 „Информираност и публичност” по проект BG05M90P001–1.016-0001 „Ваучери за заети лица”
    Изпълнител: БАРОН БИЛД ИМИДЖ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 239 202.00
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: „Информиране и публичност“, предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, съгласно чл. 12, ал. 1, т.1 от ЗОП, по обособени позиции както следва: Обособена позиция № 1 „Информираност и публичност” по проект BG05M9OP001-1.010-001 „Обучение и заетост“, обособена позиция № 2 „Информираност и публичност” по проект BG05M90P001–1.005-0001 „Обучение и заетост за младите хора”, Обособена позиция № 3 „Информираност и публичност” по проект BG05M90P001–1.016-0001 „Ваучери за заети лица”, Обособена позиция № 4 „Информираност и публичност” по проект BG05M90P001–1.017-0001 „Готови за работа”., Прогнозна стойност: 245 410.00
  • Обособена позиция 1: № 3 „Информираност и публичност” по проект BG05M90P001–1.016-0001 „Ваучери за заети лица”
    Изпълнител: ЕА ПРИНТ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 57 660.00
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: Доставка на канцеларски материали за нуждите на Агенция по заетостта и териториалните й структури, Прогнозна стойност: 50 118.33
  • Обособена позиция 1: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 2„Доставка на канцеларски материали за нуждите на Агенция по заетостта и териториалните й структури, съгласно Списък по чл. 12, ал. 1, т. 1 ЗОП” по проект BG05M9OP001-1.016-0001-C02 „Ваучери за заети лица”, финансиран от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд
    Изпълнител: ТОП ЕЛАНА ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 27 358.00
Процедура 9 Предмет на предвидената процедура: Избор на печатница за изработка, отпечатване и доставка на ваучери във вид на ценни книжа, необходими за обучение на заети лица по приоритетна ос 1 на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси 2014 - 2020 г., Прогнозна стойност: 64 533.33
  • Обособена позиция 1: Избор на печатница за изработка, отпечатване и доставка на ваучери във вид на ценни книжа, необходими за обучение на заети лица по приоритетна ос 1 на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси 2014 - 2020 г.
    Изпълнител: ЕА АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 76 680.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN