Идентификация

Номер от ИСУН BG16RFOP001-1.002-0006-C06
Наименование на проекта "Ремонт, реконструкция и модернизация на сграда филиал ТМПЦ - Варна"
Бенефициент 000093442 ОБЩИНА ВАРНА
Източник на финансиране ЕФРР ==> Региони в растеж
Дата на сключване на договора/заповедта 26.05.2020
Дата на стартиране 26.05.2020
Дата на приключване 29.07.2024
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Североизточен (BG33), Варна (BG331), Варна

Описание

Кратко описание на проекта
Целта на проект "Ремонт, реконструкция и модернизация на сграда филиал ТМПЦ - Варна" е да се подобрят условията за достъп до културен живот чрез модернизация на културната инфраструктура в гр. Варна. Това ще се постигне чрез реализиране на основните дейности по проекта, а именно: строителство, реконструкция, обновяване, оборудване и обзавеждане на сградата на "Филиал на ТМПЦ -Варна"; подобряване на достъпа за хора с увреждания като част от останалите строително-монтажни работи. 
С инвестициите в културната инфраструктура на Варна се цели повишаване на привлекателността на културните обекти и насърчаване участието в културния живот на гражданите като  фактор за социално сближаване и интеграция на онези членове на обществото, които по една или друга причина са в уязвимо и неравностойно положение. В този смисъл, проектът ще осигури  достъпни културни услуги за гражданите и най-вече за социалните и маргинализираните групи, което ще задоволи техните потребности от култура и ще създаде възможностите за социализация и общуване. Реконструкцията и модернизацията на "Филиала на операта" във Варна ще повлияе благоприятно националното, регионалното и местното развитие, ще допринесе за намаляване на неравнопоставеността по отношение на социалния статус, насърчаване на по-добро социално приобщаване чрез подобряване на достъпа до културни и развлекателни услуги и социализацията на различните групи от обществото.
Обектът на интервенция е изключителна държавна собственост и притежава статут на архитектурно-художествена недвижима културна ценност.
Дейности
  • Дейност: Администриране и управление на проекта : След сключване на Договора за безвъзмездна финансова помощ, бенефициентът - Община Варна ще сформира Екип за управление на проекта /ЕУП/. Управлението е ключова дейност, която се осъществява през целия период на проекта. Чрез тази дейност ще се осигури ефективното и качествено изпълнение на заложените дейности и постигане на поставените цели. Екипът за управление на проекта ще се състои от 4-ма члена, като в него ще бъдат включени физически лица. Неговият състав е както следва: • Ръководител на проекта; • Счетоводител на проекта; • Технически сътрудник; • Експерт "Строителство". Сформираният екип за организация и управление на проекта ще: - организира, координира и контролира изпълнението на дейностите по проекта, респективно степента на постигане на заложените цели; - отговаря за техническото и финансово администриране на дейностите; - носи отговорност за качественото изпълнение на дейностите и правилното изразходване на предвидените в бюджета средства; - спазва и изпълнява приложимите механизми за вътрешна оценка и контрол; - извършва мониторинг върху напредъка и предприемане на корективни мерки при необходимост; - изготвя отчетна документация по проекта - техничека и финансова. Характерна част от управлението на проекта е финансовото управление, което следва да гарантира анализ на паричните потоци и осигуряване на необходимите средства за разплащане по договорите с изпълнители в нужните срокове. ЕУП ще изпълнява задълженията си, спазвайки условията на Договора за безвъзмездна финансова помощ, изискванията и указанията на Управляващия орган на ОПРР, вътрешните правила на Община Варна и други нормативни актове, касаещи управлението на проекти и разходването на средствата по Оперативните програми. През периода на извършване на строителните дейности, Екипът периодично ще провежда срещи с фирмите изпълнители, както и с представителите на експлоатационните дружества с цел постигане на по-добро координиране на действията, идентифициране и минимизиране на рисковете от забавяне и неточно изпълнение на възложените работи, включително и на проекта като цяло. Успоредно с това Ръководителят на проекта, съвместно с представители на строителния надзор, ще осъществяват посещения на мястото на строителната площадка с цел осъществяване на пряк контрол на извършваните строително-монтажни работи. Дейностите по управление на проекта ще се изпълняват от служители на водещия партньор и не е необходимо провеждане на процедура по ЗОП, тъй като изпълнението се извършва в самата организация. При определяне на възнагражденията на членовете на екипа ще се спазва ПМС № 189 от 2016 г. Възнагражденията на екипа за организация и управление на проекта ще се финансират от бюджета на Община Варна. Стойността в размер на общо: 81 000.00 лв. е включена в общата стойност на Раздел VI. НЕДОПУСТИМИ РАЗХОДИ, 53.Недопустими разходи, необходими за изпълнението на проекта (фонд: ЕФРР , режим на финансиране: Неприложимо , недопустим ), бюджетен ред 53.1 "Разходи за Екип за управление на проекта (ЕУП)"., Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: СМР на обект: „Ремонт, реконструкция и модернизация на сграда „Филиал на Театрално-музикален продуцентски център-Варна“: В рамките на проекта, Община Варна ще възложи по реда на ЗОП СМР дейности за изпълнение на инвестиционния проект. С реализацията на проекта напълно ще се промени интериора на зрителната зала, балкона, главното фоайе, репетиционните зали и др. Ще се повиши капацитета на помещенията. Ще се изпълнят всички мерки, предвидени за реализация в инвестиционния проект, включително:  По архитектурното оформление на фасадите;  Преустройство и реконструкция на „Клуб на актьора“, топло- и хидроизолации, преустройство на помещения и др.;  Реорганизация на санитарни възли и гардероб;  Подмяна на сценична механизация на оркестрината и сцената, изграждане на надстройка над кафенето на терасата със стоманобетонова скелетна конструкция; обособяване на гримьорни, бани и складове;  Обособяване на две репетиционни зали, едната от които за балет.  Предвиждат се също реконструкция и обновяване на въртящата сцена, реконструкция на балкона и възстановяване на зрителните места; изграждане на нови кабини за тон оператор и светлинен оператор; реконструкция и обновяване на кафене /театрален бюфет/, гримьорна и камерна зала; повдигане и подмяна на целия покрив над сцената и помощните зали, както и продължаване на галерията за обслужване.  Реализация на мерки за изграждане на достъпна среда.  Осигуряването на оптимални акустични параметри.  В проекта са включени мерки по силнотоковите ел. инсталации. Двигателните инсталации за ВиК и ОВК включват захранването на бойлери, помпи, климатични и вентилационни машини и др. Ще се осигури захранване на машините и съоръженията от сценичната механизация, проектирано е захранване за ел. задвижване на въртящата сцена, на хидравличния подемник на оркестрината, механичните чиги и др.  Ще се осигурят адекватно осветление и озвучаване. Предвиждат се специализирани слаботокови инсталации – интеркомна и инспициентска система.  Пожароизвестителна система за защитата на зрителната зала, гримьорните, офисите, техническите помещения и складове. Предвидена е интерактивна адресируема система за обекта, с един пожароизвестителен панел.  Ремонт и реконструкция на съществуващите сградни инсталации – водопроводна и канализационна. Цялата вътрешна канализационна мрежа е предвидена за демонтаж и подмяна с нова.  Подобряване на отоплението чрез монтаж на 2 броя нови триходови котли с комбинирани горелки, работещи с природен газ и нафта.  Двутръбна водно помпена климатична инсталация ще осигури поддържането на температурата на въздуха във всички помещения, без санитарни възли, предверия, коридори и кафе.  Разполагане на резервоар от няколко скачени съда с вместимост по 1500 литра всеки, за подаване на нафта към котела. Два броя водогрейни котли до 6 bar ще осигурят покриването на потребна топлина за сградата.  Предвидени са мерки по климатичната и вентилационни инсталации и смукателната вентилация на санитарните възли. Стойността за изпълнение на дейността се формира от: Бюджетен ред 3.1. Разходи за строителни и монтажни работи на обект: „Ремонт, реконструкция и модернизация на сграда „Филиал на Театрално-музикален продуцентски център-Варна“ – 3 460 848.01 лв. без ДДС. Бюджетен ред: 3.2. Разходи за строителни и монтажни работи на обект: „Ремонт, реконструкция и модернизация на сграда „Филиал на Театрално-музикален продуцентски център-Варна“-инфлационна добавка – 519 127.20 лв. без ДДС. Бюджетен ред 54.1.: Разходи за дейности, финансирани със средства от финансов инструмент, вкл. ДДС – част от сумата, в размер на 588 475,68 лв. без ДДС Стойност на БФП за СМР с инфлационна добавка без ДДС - 3 979 975.21 , Договорена стойност: 3 979 975.21 , Отчетена стойност: 4 437 778.16
  • Дейност: Упражняване на авторски надзор по време на изпълнение на СМР : Изпълнителят на дейността ще бъде избран по реда на ЗОП, съблюдавайки авторските права на проектантския екип, изготвил инвестиционния проект за обекта. Изпълнителят следва да: * подписва всички актове и протоколи по време на строителството, необходими за оценка на строежа съгласно ЗУТ и Наредба №3/31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителство; * информира незабавно в писмен вид за възникнали обстоятелства, които изискват решение от негова страна; * дава мотивирани писмени указания, становища, обяснения и други на участниците в строителството; * извършва при необходимост промени на инвестиционния проект и да предоставя допълнителни детайли или други чертежи; * осигурява при необходимост присъствието на проектант на строежа за осъществяване на авторски надзор; * съхранява всички документи в сроковете предвидени в нормативен акт или в срок, съгласно разпореждане на възложителя; * предоставя възможност и осигуряват достъп за извършване на проверки на място; * информира за възникнали проблеми при изпълнението на строежите и за предприетите мерки за тяхното решаване; * изпълнява мерките и препоръките, съдържащи се в докладите от проверките на място; * следи и докладва за нередности; * консултира възложителя по всички въпроси, свързани с техническото изпълнение на обекта и при възникването на технически проблем дава своето обосновано становище за решение на проблема; * при възникване на непредвидени работи съставя обосновано становище (чрез издадена съответна заповед в Заповедната книга и/или чрез съществена и/или несъществена промяна в инвестиционния проект); * представя описание на необходимостта от изработването на съответния вид работа; * вписва всички предписания и заповеди, свързани с изпълнението на СМР, в заповедната книга на строежите, която се съхранява на строежите; * заверява екзекутивната документация. Разходите за авторски надзор ще се финансират чрез финансов инструмент от ФГР-Север. Стойността на разходите за авторски надзор в размер на 34 963.02 лв. е включена в общата стойност на Раздел VI. НЕДОПУСТИМИ РАЗХОДИ, 54. Финансиране от финансов инструмент по ОПРР 2014-2020 (фонд: ЕФРР, режим на финансиране: Неприложимо , недопустим), бюджетен ред 54.1 "Разходи за дейности, финансирани със средства от финансов инструмент, вкл. ДДС". Процедурата за избор на изпълнител за дейност „Упражняване на авторски надзор по време на изпълнение на СМР “ е открита и е избран изпълнител на дейността. , Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Упражняване на строителен надзор: Изпълнителят на дейността ще бъде избран по реда на ЗОП. Той носи отговорност за дейностите и задълженията си като участник в инвестиционния процес, регламентирани в чл. 166 и чл. 168 от ЗУТ, както и за тези произтичащи от чл. 178 от ЗУТ и другите приложими разпоредби на законодателството. Строителният надзор ще се изпълнява в обхват съобразно изискванията на ЗУТ, изискванията на Наредба № 3/2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството, с отчитане на изискванията на Наредбата за съществените изисквания към строежите и оценяване съответствието на строителните продукти и всички законови и подзаконови нормативни актове. Консултантът трябва да притежава лиценз от Министъра на РРБ съгласно правилата на Наредбата за условията и реда за издаване на лицензи на консултанти за оценяване на съответствието на инвестиционния проект и упражняване на строителен надзор. Той ще подписва всички актове и протоколи за откриване на строителна площадка и по време на строителството, необходими за оценка на строежа, относно изискванията за безопасност и за законосъобразно изпълнение. Предписанията му, ще се вписват в дневника на строежа и са задължителни за строителя и техническия ръководител на строежа. След приключване на СМР и след издаване на всички писмени становища от специализираните органи по законосъобразното изпълнение на строежа и по готовността му за въвеждане в експлоатация лицето, упражняващо строителен надзор, ще изготви окончателен доклад. Изпълнението на дейността ще се финансира чрез финансов инструмент от ФГР-Север. Индикативната стойност за дейността е 69 924.09 лв. и е включена в общата стойност на Раздел VI. НЕДОПУСТИМИ РАЗХОДИ, 54. Финансиране от финансов инструмент по ОПРР 2014-2020 (фонд: ЕФРР, режим на финансиране: Неприложимо , недопустим), бюджетен ред 54.1 "Разходи за дейности, финансирани със средства от финансов инструмент, вкл. ДДС". Община Варна е обявила процедурата за избор на изпълнител по ЗОП., Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Доставка и монтаж на обзавеждане и оборудване за обект: „Ремонт, реконструкция и модернизация на сграда „Филиал на Театрално-музикален продуцентски център-Варна“: В рамките на проекта е предвидено подмяна на оборудването и обзавеждането на филиала на ТМПЦ – Варна тъй като съществуващите са крайно физически и морално остарели и не могат да изпълняват предназначението си. Индикативен списък на помещенията/вида на оборудването/обзавеждането:  Художествено осветление – сцена;  Художествено осветление – камерна сцена;  Озвучителна система голяма зала;  Система безжични микрофони;  Система кабелни микрофони;  Система звукообработка;  Система интерком, оповестяване, сигнализация;  Озвучителна система камерна зала;  Озвучителна система зала балет (мобилна);  Мултимедийна система;  Система за вътрешна телевизия;  Обзавеждане на гардеробна;  Обзавеждане на гримьорни;  Обзавеждане на репетиционна;  Обзавеждане на оркестрина;  Обзавеждане на балетна репетиционна;  Обзавеждане и оборудване на перално/ сушилно/ гладачна;  Сценично облекло (завеси, окачвачи и др.);  Друго обзавеждане - кабинки и пултове Видът на оборудването и обзавеждането е подробно описан в Техническата спецификация към Инвестиционния проект. Община Варна провежда тръжна процедура по ЗОП и предстои да сключи договор с външен изпълнител/и за реализиране на дейностите по доставка и монтаж на обзавеждане и оборудване. Част от разходите - ще бъдат финансирани чрез финансов инструмент от ФГР-Север – 316 861,83 лв. без ДДС в общата стойност на Раздел VI. НЕДОПУСТИМИ РАЗХОДИ, 54. Финансиране от финансов инструмент по ОПРР 2014-2020 (фонд: ЕФРР, режим на финансиране: Неприложимо , недопустим), бюджетен ред 54.1 "Разходи за дейности, финансирани със средства от финансов инструмент, вкл. ДДС" Всички останали разходи за оборудване и обзавеждане ще се финансират чрез БФП- 1 037 631,87 лв. без ДДС - в раздел IV. РАЗХОДИ ЗА МАТЕРИАЛНИ АКТИВИ бюджетен ред 44.1. Закупуване на оборудване, съоръжения и обзавеждане. Стойност на дейността с БФП: 1 037 631.86 , Договорена стойност: 1 037 631.86 , Отчетена стойност: 1 251 184.89
  • Дейност: Одит на проекта: Основната цел на одита е да се формират констатации (потвърждения), че отчетените от Бенефициента - Община Варна разходи, описани във финансовия отчет по ДБФП, са действително извършени, точни и допустими, и да се предостави на Бенефициента доклад за фактически констатации. Допустимостта на разходите в случая се определя като правилно и коректно изразходване на безвъзмездната помощ в съответствие със срока, условията и изискванията, заложени в Договора за получаване на безвъзмездна финансова помощ. Одитът на проекта ще бъде възложен по реда на ЗОП на регистриран експерт-счетоводител, като докладът за фактически констатации ще бъде приложен към окончателното искане за плащане. Приложимите стандарти, по които следва да бъдат извършвани одитите по проекти са Стандартите, издавани от международната организация на върховните одитни институции (INTOSAI), Международните стандарти за професионална практика по вътрешен одит, издавани от Международния институт на вътрешните одитори и Международните одиторски стандарти, издавани от международната федерация на счетоводителите. Изборът на стандарти ще бъде съобразен с обхвата на ангажимента. В случай, че някой от компонентите на ангажимента не са изпълнени в съответствие с избраните стандарти, този факт изрично трябва да се обяви в одитния доклад, както и следва да се обяви причината за това несъответствие. Одиторът следва да потвърди, че: - всички декларирани разходи са действително извършени и допустими, в съответствие с изискванията на европейското и националното законодателство относно допустимост на разходите по програми, съфинансирани от Кохезионния фонд и Европейския фонд за регионално развитие на ЕС; - първичните счетоводни документи (фактури, протоколи и пр.) и документите с еквивалентна доказателствена стойност са налични и валидни: одиторът следва да се увери, че всички документи на база на които са извършени разходи са налични в оригинал, съдържат всички необходими реквизити и действително се отнасят да разхода, който следва да оправдават; - неправомерно изплатените суми са възстановени по надлежния ред: одиторът следва да провери дали неправомерно изплатените суми, ако има такива, са възстановени по надлежния ред и дали са осчетоводени коректно; - счетоводни системи и осчетоводявания: одиторът трябва да провери дали бенефициентът поддържа счетоводна система за отчитане на дейностите по проекта. Следва да се бъде проверено дали всички транзакции, свързани с операцията са осчетоводени по подходящ начин и в съответствие с приложимите правила. Одиторът следва да се увери, че счетоводните системи са в компютъризира форма и отговарят на изискванията за сигурност и надеждност. Разходите за дейността ще се финансират чрез финансов инструмент от ФГР-Север. Стойността за дейността в размер на 4 500.00 лв. е включена в общата стойност на Раздел VI. НЕДОПУСТИМИ РАЗХОДИ, 54. Финансиране от финансов инструмент по ОПРР 2014-2020 (фонд: ЕФРР, режим на финансиране: Неприложимо , недопустим), бюджетен ред 54.1 "Разходи за дейности, финансирани със средства от финансов инструмент, вкл. ДДС". Процедурата за избор на изпълнител за дейност „Одит“ е открита преди подаването на проектното предложение за издаване на Становище от ФГР-Север. Към настоящия момент има избран изпълнител. , Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Публичност и визуализация: Бенефициентите, изпълняващи проекти по Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020 г. съфинансирана от Европейския фонд за регионално развитие, са длъжни да информират широката общественост относно финансовия принос на ЕС за изпълнението на проектите. Спазвайки принципите на добрите практики, изпълнението на тази дейност ще подпомогне община Варна да популяризира изпълнението на проекта сред целевите групи и да формира обществено доверие към неговата реализация. Изпълнението на тези дейности ще повиши степента на информираност на широката общественост за специфичните цели на проекта, като същевременно с това ще покаже приноса и подкрепата на ЕС и на българската държава за развитието на регионите. Дейностите по публичност и визуализация ще бъдат изпълнявани в съответствие с Националната комуникационна стратегия и Приложение № 2 към нея «Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г.»; изискванията на Регламент (ЕС) № 1303/2013 г. на Европейския парламент и на Съвета от 17.12.2013 г. и Регламент за изпълнение (ЕС) №821/2014 на Комисията от 28.07.2014 г. Всички мерки за публичност и визуализация ще отговорят на конкретните указания в цитираните документи и в Общите условия към АДБФП. Предвижда се поставянето на временен билборд, който след приключване на строителните работи ще бъде заменен от постоянна обяснителна табела; изработване на рол-банер от винил; изговяне, отпечатване и разпространение на две дипляни, първата за популяризиране на проекта, неговите цели, планираните дейности и очакваните резултати, както и за финансовия принос на ЕС за изпълнението на проекта. Втората дипляна има за цел да популяризира постигнатите резултати. Дипляните ще се разпространяват от бенефициента, партньора и в сградата на ТМПЦ , в която се предоставят културни услуги, на пресконференциите на официалните събития и др. В рамките на проекта е предвидено изработването и на няколко рекламни артикула, а именно: мобилна батерия 5V/1A - 100 бр., раница с преден джоб - 100 бр.,тефтер с ключодържател - 100 бр., тениски - 200 бр., термочаши - 100 бр. и чадъри - 100 бр., химикалки - 200 бр., USB флаш памет - 150 бр.и настолни календари - 120 бр., които ще бъдат разпространявани на пресконференциите и официалните церемонии. В рамките на проекта е предвидено да се организират две официални пресконференции - встъпителна и заключителна, официална церемония "първа копка", както и официална церемония "откриване на обект". Разходът за дейността ще се извърши чрез финансов инструмент от ФГР-Север. Стойността на дейността в размер на 12 957.60 лв. е включена в общата стойност на Раздел VI. НЕДОПУСТИМИ РАЗХОДИ, 54. Финансиране от финансов инструмент по ОПРР 2014-2020 (фонд: ЕФРР, режим на финансиране: Неприложимо , недопустим), бюджетен ред 54.1 "Разходи за дейности, финансирани със средства от финансов инструмент, вкл. ДДС". Процедурите за избор на изпълнители за дейност „Публичност и визуализация“ е открита. , Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Геодезическо заснемане на обекта на интервенция : Геодезическо заснемане на обекта на интервенция в настоящия проект, след приключване изпълнението на строително-монтажните работи във връзка с изпълнение на задълженията на възложителя по чл. 54 от Закона за кадастъра и имотния регистър. В резултат на изпълнение на дейността ще се постигне и допълнителна прецизност при отчитане на изпълнението. Разходите за дейността ще се финансират чрез финансов инструмент от ФГР-Север. Стойността за дейността е 1 500.00 лв. без ДДС и е включена в общата стойност в раздел VI. НЕДОПУСТИМИ РАЗХОДИ, 54. Финансиране от финансов инструмент по ОПРР 2014-2020 ( фонд: ЕФРР , режим на финансиране: Неприложимо , недопустим), бюджетен ред 54.1 "Разходи за дейности, финансирани със средства от финансов инструмент, вкл. ДДС". Процедурата за избор на изпълнител за дейност „Геодезическо заснемане“ е открита преди подаване на проектното предложение за издаване на Становище от ФГР-Север. Към настоящия момент има избран изпълнител. , Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Провеждане на процедури по ЗОП за избор на изпълнител на дейностите по проекта : Община Варна като възложител на обществени поръчки по ЗОП е задължена да разходва средствата за изпълнението на дейности по проекта при спазване на правилата на нормативната уредба в областта на обществените поръчки. Изхождайки от необходимостта от допълнителна експертиза при разработването на проектната документация и с цел качественото изпълнение на тази дейност, Община Варна е сключила договор с външен изпълнител за подготовка на тръжните документации. Целта е тръжните процедури да бъдат подготвени и обявени при възможност преди сключване на АДБФП, за да се избегне риска от неизпълнение на изискванията на последния от сключване на договори с изпълнители до 12 месеца след подписването му. Всички тръжни процедури за избор на изпълнители на дейности по проекта са обявени преди подписване на АДБФП. За две от дейностите са сключени договори с избраните изпълнители. Разходът за изпълнение на дейността е недопустим за финансиране по настоящата схема и като такъв не е включен в бюджета на проекта. , Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Въвеждане в експлоатация на обекта на интервенция: След приключване на СМР и след издаване на всички писмени становища от специализираните органи по законосъобразното изпълнение на строежа и по готовността му за въвеждане в експлоатация и изготвен окончателен доклад - констативен акт обр. 15, с който удостоверяват, че строежът е изпълнен съобразно одобрените инвестиционни проекти, заверената екзекутивна документация и изискванията към строежите, както и съгласно условията на сключения договор ще бъде сформирана приемателна комисия за издаване на Удостоверение за въвеждане на сградата в експлоатация или т.нар. – Акт образец 16.“. Разходите представляват нормативно определени такси, които се внасят от бенефициента - Община Варна и не са обект на провеждане на процедура по реда на ЗОП. Разходите за въвеждане на обекта на интервенция в експлоатация ще се финансират чрез финансов инструмент от ФГР-Север. Стойността за дейността в размер на 2 500.00 лв. е включена в общата стойност на Раздел VI. НЕДОПУСТИМИ РАЗХОДИ, 54. Финансиране от финансов инструмент по ОПРР 2014-2020 (фонд: ЕФРР, режим на финансиране: Неприложимо , недопустим), бюджетен ред 54.1 "Разходи за дейности, финансирани със средства от финансов инструмент, вкл. ДДС". , Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00

Участващи организации

Партньори
  • Партньор: МИНИСТЕРСТВО НА КУЛТУРАТА, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
Изпълнители
  • Изпълнител: ЕЛМАЗОВИ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ПРЕЦИЗ ИНЖЕНЕРИНГ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: КОНСОРЦИУМ"НОВ ТЕАТЪР - ВАРНА", Договорена стойност по проекта*: 1 070 245.45 , Отчетена стойност**: 1 104 580.89
  • Изпълнител: ТРАФИК ХОЛДИНГ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: БРЕЙН СТОРМ КОНСУЛТ - ОД ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ЮНИОН КОРЕКТ ВАРНА ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: СМАРТ БИЗНЕС КЪМПАНИ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 146 604.00 , Отчетена стойност**: 146 604.00
  • Изпълнител: ТМПЦ-Варна 2020, Договорена стойност по проекта*: 3 750 573.80 , Отчетена стойност**: 4 437 778.16
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Брой на модернизираните културни обекти, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 2 Градско развитие: Обществени или търговски сгради, построени или обновени в градските райони, Мерна единица: квадратни метри, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 3 235.00 , Достигната стойност: 0.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 5 317 503.77 BGN
БФП 5 317 503.77 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 5 317 503.77 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Нарушения в документацията за обществени поръчки 0.00 0.00 0.00 0.00 ТМПЦ-Варна 2020
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 14 660.40 0.00 14 660.40 СМАРТ БИЗНЕС КЪМПАНИ ЕООД

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: "Доставка на оборудване и обзавеждане за сграда „Филиал на Театрално-музикален продуцентски център-Варна“ по проект „Ремонт, реконструкция и модернизация на сграда филиал ТМПЦ - Варна“ , Прогнозна стойност: 1 643 558.50
  • Обособена позиция 1: ОП1: Доставка на специфично оборудване за сграда"Филиал на театрално-музикален продуцентски център - Варна"
    Изпълнител: КОНСОРЦИУМ"НОВ ТЕАТЪР - ВАРНА"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 070 245.45
  • Обособена позиция 2: ОП3: Доставка на специфчино обзавеждане на сграда"Филиал на Театрално-музикален продуцентски център Варна"
    Изпълнител: СМАРТ БИЗНЕС КЪМПАНИ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 146 604.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Извършване на геодезически услуги по проекти на Община Варна по процедура BG16RFOP001-1.002 Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020 – Варна“, част от процедура BG16RFOP001-1.001-039 “Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020“ , включени в Инвестиционната програма на Община Варна, одобрена за реализация със Споразумение „BG16RFOP001-1.040-0038-C01 по Приоритетна ос 1 „Устойчиво и интегрирано градско развитие“ на ОП „Региони в растеж“ 2014-2020 г. с четири обособени позиции., Прогнозна стойност: 1 500.00
  • Обособена позиция 1: Извършване на геодезически услуги в рамките на проект "Ремонт, реконструкция и модернизация на сграда-филиал ТМПЦ-Варна" в рамките на инвестиционен приоритет "Социална инфраструктура", Обособена позиция 3
    Изпълнител: ПРЕЦИЗ ИНЖЕНЕРИНГ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Одит на проекти на Община Варна, които ще се изпълняват по процедура BG16RFOP001-1.002”Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020 – Варна“, част от процедура BG16RFOP001-1.001-039 “Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020“ , включени в Инвестиционната програма на Община Варна, одобрена за реализация със Споразумение „BG16RFOP001-1.040-0038-C01 по Приоритетна ос 1 „Устойчиво и интегрирано градско развитие“ на ОП „Региони в растеж“ 2014-2020 г., с четири обособени позиции., Прогнозна стойност: 4 500.00
  • Обособена позиция 1: Одит на проект "Ремонт, реконструкция и модернизация на сграда филиал ТМПЦ-Варна" Обособена позиция №3
    Изпълнител: БРЕЙН СТОРМ КОНСУЛТ - ОД ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Публичност и визуализация на проекти на Община Варна за печатни и промоционални материали, които ще се изпълняват по процедура BG16RFOP001-1.002 "Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020 - Варна, част от процедура BG16RFOP001-1.001-039 "Изпълнение на Интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020" Приоритетна ос 1"Устойчиво и интегрирано градско развитие на ОП "Региони в растеж" 2014-2020 г., Прогнозна стойност: 8 547.60
  • Обособена позиция 1: Публичност и визуализация на проекти на Община Варна за печатни и промоционални материали, които ще се изпълняват по процедура BG16RFOP001-1.002 "Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020 - Варна, част от процедура BG16RFOP001-1.001-039 "Изпълнение на Интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020" Приоритетна ос 1"Устойчиво и интегрирано градско развитие на ОП "Региони в растеж" 2014-2020 г.
    Изпълнител: ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Публичност и визуализация на проекти на Община Варна за публични събития и рекламни материали, които ще се изпълняват по процедура BG16RFOP001-1.002 "Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020 - Варна", част от процедура BG16RFOP001-1.001-039 „Изпълнение на Интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020“, Приоритетна ос 1 "Устойчиво и интегрирано градско развитие" на ОП "Региони в растеж" 2014-2020 г." , Прогнозна стойност: 4 410.00
  • Обособена позиция 1: Публичност и визуализация на проекти на Община Варна за публични събития и рекламни материали, които ще се изпълняват по процедура BG16RFOP001-1.002 "Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020 - Варна", част от процедура BG16RFOP001-1.001-039 „Изпълнение на Интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020“, Приоритетна ос 1 "Устойчиво и интегрирано градско развитие" на ОП "Региони в растеж" 2014-2020 г."
    Изпълнител: ЕЛМАЗОВИ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Строителство на обект „Ремонт, реконструкция и модернизация на сграда „Филиал на Театрално-музикален продуцентски център-Варна“ по проект „Ремонт, реконструкция и модернизация на сграда филиал ТМПЦ - Варна“, Прогнозна стойност: 4 131 944.58
  • Обособена позиция 1: Строителство на обект „Ремонт, реконструкция и модернизация на сграда „Филиал на Театрално-музикален продуцентски център-Варна“ по проект „Ремонт, реконструкция и модернизация на сграда филиал ТМПЦ - Варна“
    Изпълнител: ТМПЦ-Варна 2020
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 750 573.80
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Упражняване на авторски надзор на обект "Ремонт, реконструкция и модернизация на сграда "Филиал на Театрално-музикален продуцентски център - Варна" по проект "Ремонт, реконструкция и модернизация на сграда филиал на ТМПЦ-Варна", Прогнозна стойност: 34 963.02
  • Обособена позиция 1: Упражняване на авторски надзор на обект "Ремонт, реконструкция и модернизация на сграда "Филиал на Театрално-музикален продуцентски център - Варна" по проект "Ремонт, реконструкция и модернизация на сграда филиал на ТМПЦ-Варна"
    Изпълнител: ЮНИОН КОРЕКТ ВАРНА ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: Упражняване на строителен надзор за обект "Ремонт, реконструкция и модернизация на сграда "Филиал на Театралоно-музикален продуцентски център-Варна" по проект BG16RFOP001-1.002-0006 "Ремонт, реконструкция и модернизация на сграда филиал ТМПЦ-Варна" в рамките на Инвестиционен приоритет "Социална инфраструктура", група дейности "Културна инфраструктура" от Инвестиционната програма на Община Варна, одобрена за реализация със Споразумение № BG16RFOP001-1.040-0038-C01 по Приоритетна ос 1 "Устойчиво и интегрирано градско развитие" по Оперативна програма "Региони в растеж" 2014-2020 г., Прогнозна стойност: 69 924.09
  • Обособена позиция 1: Упражняване на строителен надзор за обект "Ремонт, реконструкция и модернизация на сграда "Филиал на Театралоно-музикален продуцентски център-Варна" по проект BG16RFOP001-1.002-0006 "Ремонт, реконструкция и модернизация на сграда филиал ТМПЦ-Варна"
    Изпълнител: ТРАФИК ХОЛДИНГ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN