Идентификация

Номер от ИСУН BG65BVPR001-1.004-0001-C01
Наименование на проекта Ремонт, модернизация и поддръжка на сгради и инфраструктура
Бенефициент 129010125 Главна дирекция "Гранична полиция" - МВР
Източник на финансиране ИФПУГВП ==> ПРБИУГВП
Дата на сключване на договора/заповедта 10.06.2024
Дата на стартиране 10.06.2024
Дата на приключване 10.12.2029
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП В изпълнение (от дата на стартиране)
Местонахождение
  • България

Описание

Кратко описание на проекта
По проекта е предвидено изпълнение на строителство и строителство, в т.ч. проектиране и изпълнение на строителство за ремонт, модернизация и поддръжка на сгради и инфраструктура на Главна дирекция "Гранична полиция", както и упражняване на авторски надзор, изготвяне на екзекутивна документация, извършване оценка на съответствието на инвестиционните проекти, упражняване на строителен надзор, инвеститорски контрол и изпълнение функциите на координатор по безопасност и здраве на обекти на ГДГП.
С реализирането на проекта ще се постигне:
1. Подпомагане на интегрираното гранично управление и повишаване на сигурността на границите на РБ и на ЕС.
2. Създаване на подходящи условия за служителите на Главна дирекция "Гранична полиция", за изпълнение на ежедневните задачи по осъществяване на ефективен граничен контрол.
Изпълнението на проекта ще гарантира стабилното и ефективно европейско интегрирано управление на границите по външните граници, като се допринесе за осигуряването на високо равнище на вътрешна сигурност в рамките на Съюза и същевременно се гарантира свободното движение на хора в него и се зачитат изцяло съответните достижения на правото на Съюза и международните задължения на Съюза и на държавите членки, произтичащи от международните инструменти, по които те са страни.
Дейности
  • Дейност: Управление и изпълнение на проекта: Със заповед на директора на Главна дирекция "Гранична полиция" - МВР ще бъде създаден екип за организация, управление и изпълнение на проект „Ремонт, модернизация и поддръжка на сгради и инфраструктура“ , както и за: - осигуряване на ефективно изпълнение на проекта; - организация и участие в изпълнението на дейностите; - координация, мониторинг и контрол по изпълнението на проекта, който контрол ще се осъществява от екипа за управление и изпълнение на проекта /спазване на времевия график, одобрения бюджет и правилата за допустимост на разходите/; - представяне на изпълнението на проекта пред органите за контрол и одит; - спазването на правилата от СУК, ЗОП и други нормативни документи, свързани с изпълнението на проекта; - водене на документацията; - водене на счетоводството и отчитане на разходите; - подготовка на доклади и искания за плащане Чрез създадените механизми за оценка на степента на изпълнение на проекта и текущо отчитане (периодични съвещания, справки, месечни срещи, доклади за напредъка, междинни доклади и т.н.) ще се бъдат постигнати предвидените резултати. Предвиждат се средства за възнаграждение на експерти, които са определени за изпълнение на дейностите по проекта, както и експерти, включени в екипа за организация и управление на проекта. Предвидените средства са обективно и реалистично определени на базата на средните ставки за възнаграждение на дадената длъжност и ще бъдат съобразени с реалното време, през което експертите ще бъдат ангажирани с дейности по проекта. Във формуляра за кандидатстване детайлно са обосновани ролята и функциите на всеки експерт, ангажиран по проекта. При изпълнение на дейностите по проекта са предвидени и средства за командировка в размер на 6 160,00 лв., разпределени както следва: - 8 (осем) командировки за двама души в рамките на 3 дни, включваща 2 нощувки за приемане на дейности по сключените договори, участие в експертни съвети и комисии за оценка на оферти или контрол по изпълнението на договорите на обща стойност 3 840,00 лв. (3 дни по 40 лв. = 120,00 лв. и две нощувки по 60,00 лв. = 120,00 лв. или 240 лв. за една командировка. 8 командировки за двама души по 240,00 лв. = 3 840,00 лв.); - 7 (седем) командировки за двама души в рамките на 2 дни, включваща 1 нощувка за приемане на дейности по сключените договори, участие в експертни съвети и комисии за оценка на оферти или контрол по изпълнението на договорите на обща стойност 1 960,00 лв. (2 дни по 40 лв. = 80,00 лв. и една нощувка по 60,00 лв. = 60,00 лв. или 140 лв. за една командировка. 7 командировки за двама души по 140,00 лв. = 1 960,00 лв.);; - 9 (девет) командировки за двама души в рамките на 1 ден без нощувка за приемане на дейности по сключените договори, участие в експертни съвети и комисии за оценка на оферти или контрол по изпълнението на договорите на обща стойност 360,00 лв. (1 ден по 20 лв. = 20,00 лв. за една командировка. 9 командировки за двама души по 20,00 лв. = 360,00 лв.) Тъй като се предвижда пътуването да се осъществява със служебен транспорт по проектното предложение не са заложени средства за пътни разходи. Дейността реферира към бюджетен ред "I. РАЗХОДИ ЗА ПЕРСОНАЛ", ред "1. Възнаграждения", т. 1.1., т. 1.2., т. 1.3. и т. 1.4. и ред "2. Разходи за командировки" т. 2.1., Договорена стойност: 345 410.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Видимост, прозрачност и комуникация: Дейностите по видимост, прозрачност и комуникация трябва да са в съответствие с разпоредбите на Дял IV, Глава III „Видимост, прозрачност и комуникация“ и Приложение IX от Регламент (ЕС) 2021/1060 на Европейския парламент и на Съвета, чл. 24 от Регламент (ЕС) 2021/1148 на Европейския парламент и на Съвета от 7 юли 2021 година за създаване на Инструмент за финансова подкрепа за управлението на границите и визовата политика като част от Фонда за интегрирано управление на границите и в публикуваните материали с изисквания за видимост, прозрачност и комуникация на Единния информационен портал: https://www.eufunds.bg/. Дейността ще бъде изпълнена, в съответствие с чл. 50 от Регламент 2021/1060. При изпълнение на дейността за видимост, прозрачност и комуникация съгласно чл. 50 от Регламент (ЕС)2021/1060 следва: - ще се публикува на уебсайта на ГДГП и в социални мрежи, кратко описание на дейностите, пропорционално на равнището на подкрепата, неговите цели и резултати, като откроява финансовата подкрепа от Съюза; - ще се включва по видим начин текст, подчертаващ подкрепата от Съюза, в документите и комуникационните материали, свързани с изпълнението на проекта и предназначени за обществеността или за участниците; - ще се поставят устойчиви табели или табла, ясно видими за обществеността, на които се откроява емблемата на Съюза в съответствие с техническите характеристики, посочени в приложение IX от Регламент (ЕС) 2021/1060, веднага щом започне физическото изпълнение на дейностите по проекта, включващи физически инвестиции, или инсталирането на закупеното оборудва. - при необходимост ще се поставят на място, ясно видимо за обществеността, поне един хартиен плакат с минимален размер А3 или еквивалентен електронен екран с информация за проекта, подчертаващ подкрепата от фондовете. За изпълнението на дейността е предвидено провеждане на обществена поръчка за закупуване на рекламни материали. Разходите за доставка на рекламни материали е формирана на база изпълнен договор за доставка на такива с рег. № 3282оп-133/23.01.2024 г. и приложенията към него. В изпълнение на дейността, индикативно се предвижда доставка на следните материали: - Флаш памет с логото на проекта 100 бр. х10,80 лв. = 1080,00 лв.; - Химикалка с логото на проекта 100 бр. х 2,40 лв.= 240,00 лв.; - Рекламна бутилка за вода с логото на проекта 100 бр. х12,00 лв. = 1200,00 лв.; - Работни тефтери с логото на проекта 100 бр. х18,00 лв. = 1 800,00 лв.; - Чаша с логото на проекта 100 бр. х9,60 лв.= 960,00 лв. - Рекламни чадъри с логото на проекта 70 бр. х 7,20 лв.= 504,00 лв. Обща стойност на предвидените за доставка артикули 5 784,00 лв. с ДДС. Дейността реферира към бюджетен ред "V. РАЗХОДИ ЗА МАТЕРИАЛИ", ред 9 "Консумативи и материали", т. 9.1, Договорена стойност: 5 750.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Ремонт, модернизация и поддръжка на сгради и инфраструктура: При изпълнение на дейността ще бъдат извършени строителни ремонти и ремонти на поркриви на сгради, помещения и инфраструктура (административни, обслужващи, технически и други) предоставни за управление на ГДГП. В изпълнение на дейността се предвижда: 1. Ремонт на административна сграда на ГПУ Златарево, РДГП Кюстендил. 2. Упражняване на авторски надзор по време на изпълнение на СМР и изготвяне на екзекутивна документация за обект „Ремонт на административна сграда на ГПУ Златарево, РДГП Кюстендил”. 3. Извършване оценка на съответствието на инвестиционните проекти, упражняване на строителен надзор, инвеститорски контрол и изпълнение функциите на координатор по безопасност и здраве на обект „Ремонт на административна сграда на ГПУ Златарево, РДГП Кюстендил”. 4. Реновиране (реконструкция) и оборудване на помещения за настаняване на задържани лица в ГПУ Брегово. 5. Упражняване на авторски надзор по време на изпълнение на СМР и изготвяне на екзекутивна документация за обект "Реновиране (реконструкция) и оборудване на помещения за настаняване на задържани лица в ГПУ Брегово". 6. Оценка на съответствието на инвестиционните проекти, строителен надзор, инвеститорски контрол и функции на координатор по безопасност и здраве при изпълнение на проектиране и строителство на обект „Реновиране (реконструкция) и оборудване на помещения за настаняване на задържани лица в ГПУ Брегово”. 7. Ремонт покрив на административна сграда в РДГП Кюстендил. 8. Ремонт покрив на сграда ОДЧ И МТО в РДГП Кюстендил. 9. Ремонт на ограда в имот на РДГП Аерогари. 10. Ремонт на покрив на сграда Учебен корпус - Бургас. 11. Ремонт на покрив на сграда работилница - Бургас. 12. Реконструкция и ремонт на площадкови канализационна и водопроводна инсталации, вертикална планировка, вкл. възстановяване на настилки в имот на РДГП Елхово. 13. Реконструкция и ремонт на площадкови канализационна и водопроводна инсталации, вертикална планировка, вкл. възстановяване на настилки в ГДГП гр. София. 14. Ремонт покрив на административна сграда СОВН-ГДГП. 15. Оценка на съответствието на инвестиционните проекти, строителен надзор, инвеститорски контрол и функции на координатор по безопасност и здраве при изпълнение на проектиране и строителство на обект "Реконструкция и ремонт на площадкови канализационна и водопроводна инсталации, вертикална планировка, вкл. възстановяване на настилки в имот на РДГП Елхово". 16. Оценка на съответствието на инвестиционните проекти, строителен надзор, инвеститорски контрол и функции на координатор по безопасност и здраве при изпълнение на проектиране и строителство на обект "Реконструкция и ремонт на площадкови канализационна и водопроводна инсталации, вертикална планировка, вкл. възстановяване на настилки в имот на ГДГП". 17. Оценка на съответствието на инвестиционните проекти, строителен надзор, инвеститорски контрол и функции на координатор по безопасност и здраве при изпълнение на проектиране и строителство на обект "Ремонт на ограда в имот на РДГП Аерогари". Дейностите, предвидени за изпълнение не са физически завършени или изцяло осъществени преди подаването на формуляра., Договорена стойност: 3 169 280.00 , Отчетена стойност: 0.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители Няма
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Брой поддържани/ремонтирани инфраструктурни единици, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 10.00 , Достигната стойност: 0.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 3 520 440.00 BGN
БФП 3 520 440.00 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 0.00 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 75.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Няма намерени тръжни процедури

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN