Идентификация

Номер от ИСУН BG16RFOP002-2.024-0610-C02
Наименование на проекта Уеб-базирана платформа за предприемаческа дейност
Бенефициент 205319833 "Хоуп 2018" ООД
Източник на финансиране ЕФРР ==> Иновации и конкурентоспособност
Дата на сключване на договора/заповедта 13.06.2019
Дата на стартиране 13.06.2019
Дата на приключване 15.11.2021
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Северозападен (BG31), Ловеч (BG315), Ловеч, гр.Ловеч
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Югозападен (BG41), Благоевград (BG413), Разлог, гр.Разлог

Описание

Кратко описание на проекта
Настоящото проектно предложение представя обосновка на предприемаческата идея на Хоуп 2018 ООД за създаване и реализиране на пазара на уеб базиран продукт - ИТ платформа. Платформата ще играе свързващото звено между физически/юридически лица, търсещи определена услуга или продукт и експерти в различни области, които могат да предложат различни услуги и продукти. Разработването на софтуерния продукт включва създаване на прототип на потребителския интерфейс, изследване, разработване и оптимизиране на клиентските пътеки за оптимална работа с платформата. Алгоритъмът на платформата ще е разработен така, че да дава възможност да се предоставя услуга по нов за българския потребител начин. Както вече беше описано това ще представлява комбиниран метод от изцяло компютъризирана селекция и човешки фактор (екипът на платформата) за изчистване на детайлите и извеждане и ограничаване на селекцията до съответстващите в най-голяма степен на зададените критерии.
Добавената стойност като услуга, която платформата ще предлага, е възможност за предприемаческа дейност. Тя ще се използва като инвестиционен проект от всеки предприемач, който иска да развива идеята и разширява пазара и популярността на платформата.
За реализиране на предприемческата идея кандидатът е предвидил екип от специалисти: 3-ма ИТ специалисти обект на оценка (вкл. предприемача) и 2-ма души квалифициран персонал, който не е обект на оценка. По проектът ще бъде назначено и лице с увреждане. Ще бъде осигурена устойчива заетост на 3-ма души.
Предвидени са разходи за закупуване на ДМА и ДНА, разходи за наем, режийни и офис консумативи, разходи за външни услуги - разработване на икономическа и финансова оценка; разработване на пазарно проучване и маркетингов план; разходи за визуализация. С цел представяне на разработения продукт на специализирани за целта форуми, кандидатът е заложил разходи за участие в мероприятия за разширяване и развитие на дейността на фирмата, привличане на нови клиенти и свързване в мрежи. 
Дейности
  • Дейност: Реализиране на пазара на предприемаческата идея чрез назначаване на експертен персонал, закупуване на ДМА/ ДНА, разходи за наем, разходи за външни услуги и разходи за участие в събития: Предприемаческата идея ще бъде осъществена чрез извършване на следните дейности: 1. Наемане на помещение в което ще бъдат обособени работни места, ще се съхранява оборудването и ще се извършват дейностите по разработване на ИТ платформата. В наемната цена на помещението ще бъдат включени режийни разходи и разходи за офис консумативи. Помещението ще отговаря на изискванията за разполагане на сървърна техника. 2. Назначаване на персонал - ще бъдат назначени на трудов договор лица на следните длъжности: - Програмист софтуерни приложения НКПД: 2514-6001, към 2019: 6 г. стаж, и работна заплата с включени разходи за осигурителни вноски и доплащания за сметка на работодател в размер на 1346,80 лв. На длъжността ще бъде назначен Предприемачът Виктория Генова, на 4-часов работен ден за 12 месеца. - Програмист софтуерни приложения НКПД: 2514-6001, към 2019: 8 г. стаж, и работна заплата с включени разходи за осигурителни вноски и доплащания за сметка на работодател в размер на 1362,40 лв. На длъжността ще бъде назначен експертът Димитър Ралев, на 4-часов работен ден за 12 месеца. - Разработчик, интерактивно съдържание НКПД: 2513-6008, към 2019: 4 г. стаж, и работна заплата с включени разходи за осигурителни вноски и доплащания за сметка на работодател в размер на 1439,91 лв. На длъжността ще бъде назначен експертът Виктория Чилингирова, на 4-часов работен ден за 12 месеца. - Бизнес анализатор, информационни технологии НКПД: 2511-6002 и работна заплата с вкл. осигуровки – 1300 лв. Длъжността ще се заеме за 12 месеца на 4-часов работен ден. - Автор техническа документация НКПД: 2641-6011 и работна заплата с вкл. осигуровки – 2378,40 лв. Длъжността ще се заеме за 8 месеца на пълен работен ден. Лицето, назначено на тази длъжност ще бъде лице с увреждане. 3. Закупуване на ДМА/ДНА – ще бъде закупено следното оборудване. За основателността на разхода е приложена оферта от производител: - външна сторидж конфигурация - 1 бр. – оборудването е необходимо за осигуряването и поддържането на голямата база данни, с която ще оперира платформата; - сървърна система – 2 бр. – на тях ще се разработва и хоства разработваната ИТ платформа . - мрежово оборудване – 1 бр. – единна система от мрежово оборудване (ups, хъбове и др. съгласно представена оферта) създадена за целите и нуждите на настоящата предприемаческа идея. 4. Изработване на икономическа и финансова оценка – тя ще включва точни параметри на разходите за единица продукт за всяка дейност, която фирмата развива; ще изследва ефективността на инвестициите и тяхната норма на възвращаемост; ще отчете необходимите парични потоци за нормалното съществуване на предприятието и други. Оценката е необходима, тъй като ще зададе финансова дисциплина, ще определи параметрите и ефективността на всяка част от дейността и може да доведе до преразглеждане на някои от цените, на които ще работи предприятието. 5. Изработване на пазарно проучване и маркетингов план за пазарна реализация на предприемаческата идея – в него ще се разпише стратегията, която предприятието ще следва по отношение на популяризацията си; ще се препоръчат методите и средствата за достигане до максимален брой таргетирани клиенти и други. Услугата е необходима, тъй като разработваният продукт има фокус върху използването на платформата за инвестиционен проект на всеки предприемач, който иска да развива идеята и разширява пазара и популярността на платформата. 6. Разходи за участие в събития, на които да бъде представен разработения продукт – идентифицирана е необходимостта от представянето на разработения продукт на специализирани ИТ форуми, като WebIt и Международната специализирана изложба ИНФОТЕХ. Желанието на „Хоуп 2018“ е да участва като изложител в някоя от изложбените области, напр. „Innovate!Expo“, където ще поучи директен достъп до експерти в бранша, специалисти по цифрова трансформация, предприемачи, учредители, иноватори, членове на академичните среди и ръководители на предприятия от Европа и цял свят. , Договорена стойност: 202 194.68 , Отчетена стойност: 182 318.81
  • Дейност: Визуализация на проекта: Дейността по осигуряване на информация и публичност е разработена и бюджетирана съгласно изискванията, заложени в „Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация" 2014-2020. Следвайки насоките за изпълнение на тези дейности и спазвайки стандартите за визуализация на подкрепата от Европейския фонд за регионално развитие, „Хоуп 2018” ООД е планирал следните задължителни мероприятия: 1. Ще включи в главната страница на създадената по проекта платформа кратко описание на проекта, пропорционално на равнището на подкрепа, включително на неговите цели и резултати, като откроява финансовата подкрепа от ЕС; 2. Ще постави минимум един плакат с информация за проекта (не по-малък от размер А3), в който се споменава финансовата подкрепа от ЕС, на видно за обществеността място, като например входа/коридора или друго място на сградата, в която ще бъде наето помещението. Плакатът ще съдържа следната текстова и визуална информация: - емблемата на ЕС и упоменаването „Европейски съюз“; - наименованието на съфинансиращия фонд - Европейски фонд за регионално развитие; - общото лого за програмен период 2014-2020 г.; - наименованието на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020; - наименованието на проекта; - общата стойност на проекта, както и размера на европейското и националното съфинансиране, представени в български лева; - начална и крайна дата на изпълнение на проекта. Кандидатът ще упомене финансовия принос на Европейския фонд за регионално развитие чрез Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020 в информацията, изготвяна и предоставяна във връзка с изпълнението на проекта, във всички отчети за изпълнение на договора (междинни и финален), както и във всички други документи, отнасящи се до изпълнението на дадена дейност по проекта. Във всички обяви и публикации, свързани с изпълнението на проекта, бенефициентът ще оповести, че проектът е получил финансиране от ЕФРР чрез ОПИК. 3. На всяко закупено по проекта оборудване ще се поставят стикери върху всеки актив, включващи информация за финансовия принос на ЕС чрез ОПИК. 4. Ще се направят публикации в 2 онлайн издания съгласно т. 3.14 от Единния наръчник 5. Ще се изработи и постави интернет банер. Във всички свои дейности, свързани с изпълнението на проекта, както и тези, наложени в резултат от изпълнението на проекта, „Хоуп 2018“ ООД ще се ръководи от основната цел за открито, информирано и спазващо изискванията поведение за осигуряване на публичност на подкрепата получена от Европейския фонд за регионално развитие чрез ОПИК., Договорена стойност: 2 000.00 , Отчетена стойност: 2 000.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: ИСИТ Документи ООД, Договорена стойност по проекта*: 5 600.00 , Отчетена стойност**: 7 000.00
  • Изпълнител: БРАЙТ ПЪБЛИСИТИ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 24 480.00 , Отчетена стойност**: 10 989.68
  • Изпълнител: ВЕНС - 7 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 600.00 , Отчетена стойност**: 2 000.00
  • Изпълнител: М.О.С.Т. Сдружение, Договорена стойност по проекта*: 8 000.00 , Отчетена стойност**: 10 000.00
  • Изпълнител: ССАРМ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 64 899.84 , Отчетена стойност**: 78 697.85
  • Изпълнител: Галина, Договорена стойност по проекта*: 21 600.00 , Отчетена стойност**: 9 000.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Производствени инвестиции: Брой подпомогнати нови предприятия, Мерна единица: предприятия, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 2 Прогнозна стойност на нетните приходи от продажби, Мерна единица: %, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 137.74 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 3 Производствени инвестиции: Брой предприятия, които получават безвъзмездни средства, Мерна единица: предприятия, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 4 Производствени инвестиции: Ръст на заетостта в подпомогнатите предприятия, Мерна единица: Еквивалент на пълно работно време, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 2.00 , Достигната стойност: 2.00
Индикатор 5 Прогнозна стойност на EBITDA, Мерна единица: %, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 15.74 , Достигната стойност: 0.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 184 318.81 BGN
БФП 147 455.09 BGN
Собствено финансиране 36 863.72 BGN
Общо реално изплатени суми 147 455.09 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Закупуване на ДМА - сървър, сторидж, мрежово оборудване, Прогнозна стойност: 68 438.88
  • Обособена позиция 1: Закупуване на ДМА - сървър, сторидж, мрежово оборудване
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 2: Закупуване на ДМА - сървър, сторидж, мрежово оборудване
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 3: Закупуване на ДМА - сървър, сторидж, мрежово оборудване
    Изпълнител: ССАРМ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 64 899.84
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Изработване на икономическа и финансова оценка, Прогнозна стойност: 7 000.00
  • Обособена позиция 1: Изработване на икономическа и финансова оценка
    Изпълнител: ИСИТ Документи ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 600.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Изработване на пазарно проучване и маркетингов план за пазарна реализация на предприемаческата идея, Прогнозна стойност: 10 000.00
  • Обособена позиция 1: Изработване на пазарно проучване и маркетингов план за пазарна реализация на предприемаческата идея
    Изпълнител: М.О.С.Т. Сдружение
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 8 000.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Наем на помещение, Прогнозна стойност: 24 000.00
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Разходи за визуализация, Прогнозна стойност: 2 000.00
  • Обособена позиция 1: Разходи за визуализация
    Изпълнител: ВЕНС - 7 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 600.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Разходи за участие в събития, на които да бъде представен разработения продукт, Прогнозна стойност: 8 000.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN