Идентификация

Номер от ИСУН BG05M9OP001-1.008-0505-C01
Наименование на проекта Безопасен труд в ЗИМП АД
Бенефициент 111001510 ЗИМП АД
Източник на финансиране ЕСФ ==> Развитие на човешките ресурси
Дата на сключване на договора/заповедта 20.06.2017
Дата на стартиране 20.06.2017
Дата на приключване 20.06.2018
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България, Северозападен, Монтана, Монтана, гр.Монтана

Описание

Кратко описание на проекта
Целта на настоящето проектно предложение е да подобри работната среда в предприятието, чрез осигуряването на добри и безопасни условия на труд, както и ефективни и гъвкави форми на организация на труд и управлението на човешките ресурси.
За постигане на целта ще се реализират следните дейности:
1. Разработване, адаптиране и въвеждане на системи за развитие на човешките ресурси в предприятията, вкл. възможности за гъвкави форми на заетост с цел оптимизация на работните процеси
2. Осигуряване на средства за колективна защита
3. Закупуване на ЛПС и специално работно облекло
4. Обучение на работниците и служители относно специфичните рискове за здравето, свързани с индивидуалното работно място и методите и средствата за тяхното ограничаване и предотвратяване
5. Публичност и визуализация
6. Организация и управление
7. Осигуряване на социални придобивки за работещите - ремонт и оборудване на място за отдих.
8. Внедряване на сдандарт за безопсен труд BS OHSAS 18001:2007
С изпълнението на проекта ще се постигне: 
- Инвестиция в оборудване, съоръжения и технологични процеси, и усъвършенстването на организацията на трудовата дейност, водещи до подобряване на условията на труд, за да се създадат предпоставки за повишаване на производителността на труда и намаляване на броя на трудовите злополуки и рисковете на работното място; 
-       Разработване, адаптиране и въвеждане на системи за развитие на човешките ресурси;
-	Анализ на състоянието на трудовата дейност; Обучение на служители в теми свързани с безопасност и здраве при работа;
-	Осигуряване на системен и устойчив подход в развитието и управлението на дейности по безопасност и здраве при работа в предприятието;
-	Повишаване на ефективността на производството и производителността на труда чрез създаване на условия за рационално използване и организация на трудовите, материалните и финансови ресурси.
Дейности
  • Дейност: Разработване, адаптиране и въвеждане на системи за развитие на човешките ресурси в предприятията, вкл. възможности за гъвкави форми на заетост с цел оптимизация на работните процеси: Целта на тази дейност оптимизиране на работата и повишаване и проектиране на организацията на трудовата дейност както и предложение за методи и средства, които да бъдат използвани за отчитане на дейността и повишаване на трудовата дейност на служителите. Дейността обхваща всички работещи в компанията, като основната потребност е описване на силните и слабите страни в структурата на организационната дейност на трудовия процес, идентифицирането на оценки на риска, които са необходими в предприятието и, които на този етап са или неефективни или несъществуват в тяхната цялост. Разработване, адаптиране и въвеждане на системи за развитие на човешките ресурси в предприятията, вкл. възможности за гъвкави форми на заетост с цел оптимизация на работните процеси. Дейността ще обхване и хоризонтални принципи като утвърждаване на равните възможности в предприятието между полове, групи в неравностойно положение на пазара на труда, религиозни, етнически различия и други. В допълнение доклада ще трябва да предложи мерки и инициативи за оптимизация на управлението и развитието на човешките ресурси. Необходимостта от промени в наличните системи за развитие на човешките ресурси следва да са обвързани със стратегията за развитие на предприятието и да се основават на свързана с нея потребност от организационни промени от различен характер. Специално внимание ще се обърне на усъвършенстване на превантивните мерки срещу всякакви форми на дискриминация. Всичко това се очаква да прерасне в принципно нова организация на трудовата дейност на предприятието, която да надгради съществуващата като наблегне на различни иновативни подходи в тази сфера и постави в центъра безопасността и здравето при работа. И тъй като в предприятието работят служители (повече от половината) на възраст на 54 години дейността ще вклюва и разработване на система и стратегия за оптимизация на работните процеси, вкл. въвеждането на гъвкави форми на заетост (гъвкаво работно време, ротация на работното място и др.) и други практики за по-лесно съвместяване на професионалния и личния живот. Въвеждане на практики за удължаване на професионалния живот на по-възрастните работници и служители (над 54 години). Докладът ще включва като минимум: - Въведение, описващо текущото състояние на компанията и организацията на работния процес; - Изложение и анализ, включващо описание на силните и слабите страни в структурата на организационната дейност на трудовия процес, както и какви оценки на риска са разработени и внедрени в предприятието - Обосновка за оптимизиране на работата и нуждата от повишаване и проектиране на организацията на трудовата дейност, като тук задължително се описва как ще се прилага и усъвършенства организацията на трудовата дейност в предприятието, включително какви методи и средства ще бъдат използвани за отчитане на дейността и повишаване на трудовата дейност на служителите. В тази задача ще бъдат засегнати и хоризонтални въпроси като равни възможности, дискриминация, социално сближаване, иновативност и други В изпълнение на изводите от доклада ще се разработят методологии за внедряване на системата за развитие на човешките ресурси: Оптимизация на работните процеси, вкл. въвеждането на гъвкави форми на заетост (гъвкаво работно време, ротация на работното място и др.) и други практики за по-лесно съвместяване на професионалния и личния живот; - Въвеждане на нови практики за обезпечаване на човешки ресурси - планиране, подбор и наемане; - Въвеждане/подобряване на мерките за развитие на кадрите по отношение на планиране на обучения, управление на кариерата, планиране и осъществяване на мерки за учене през целия живот; - Въвеждане на промени в системите за заплащане на труда; - Оптимизация на вътрешната комуникация, подобряване на взаимоотношенията и координацията в работата между длъжностите и организационните звена на различни нива - Въвеждане на практики за удължаване на професионалния живот на по-възрастните работници и служители (над 54 години)., Договорена стойност: 64 000.00 , Отчетена стойност: 63 850.00
  • Дейност: Осигуряване на средства за колективна защита: С цел подобряване на параметрите на работната среда, осигуряване на добри и безопасни условия на труд и предпазване на работниците и служителите от трудови злополуки в рамките на настоящия проект се предвиждат дейности за доставка и инсталиране на оборъдване и изграждане на защитни съоръжения. Всички предвидени мероприятия са съобразени с Оценката на риска на рабтните места и дадените предписания, съдържащи се в Прогрмата за дейността по намаляване и/или елиминиране на риска на работните места (Програмата). Ще се извършат следните поддейности: 2.1.Доставка на светодиодни осветителни тела - т. 10. от Мероприятия за периода 2016-2017 от Прогрмата - С цел да се подобри качествено осветеността като се замени луминисцентното осветление с LED /или аналогично/ с цел облекчаване зрителното натоварване и неблагобриятните ефекти на честота на трептене, причиняващи дискомфорт и бързо настъпваща умора. Луминисцентното осветление оказва неблагоприятни ефекти за общия психо-емоционален статус, споделяне на работещите за ефект на бързо настъпваща умора от луминисцентното осветление. С настоящата дейност ще се постигне редуциране на демотивиращите фактори и постигане на трайна заетост, удължаване на трудови живот; 2.2. С цел създаване на организация за подмяна на ел. уредите за отопление на работните места, в които микролиматът не отговаря на установените норми - доставка на оборудване за климатизация - Климатични сплит системи както следва: - 4 броя - мин. BTU 18000. Необходи ми са за производствените и офис помещения, които не отговарят на условията. - т 15 от Мероприятия за периода 2016-2017 от Програмата; 2.3. За намаляване/предотвратяване на въздушни течения в подстанцията и намаляване загубата на топлина, старата дограма се подменя с дограма с термомост за постигане на блгоприятем микроклимат - 95 кв. м. - т. 13 и т. 15 от Мероприятия за периода 2016-2017 от Програмата; 2.4. Закупуване и монтаж на аспирационна ситема в участъци шрицов и прахово боядисване - 2 бр. - т. 3 от Мероприятия за периода 2016-2017 от Програмата 2.5. Закупуване на столове за монтажници - работни столове за поточни линии с регулируема височина - т. 11от Мероприятия за периода 2016-2017 от Програмата. За предотвратяване на гръбначни изкривявания по време на работните процеси. Здравето и работоспособността на човек в много голяма степен зависят от чистотата и комфорта, които се осигуряват на работното място. Работните пространства/открити или закрити/ на работната площадка са с неблагоприятен микроклимат в сравнение с чистото пространство/в природата/, което е естественото за човека място за живот. Работниците и служителите дишат въздух, силно обогатен с прах, акари, бактерии и вируси, алергени, спори на плесени и мухъл, проникнали от канализацията газове и миризми и др. Пренасяни по въздуха плесени например са широко разпространени в затворени помещения. Следствие от неблагоприятния микроклимат - Излагането на плесени може да доведе до астма, възпаления на горните дихателни пътища, главоболие, грипоподобни симптоми, инфекции, алергични заболявания и възпаление на носа, гърлото, очите и кожата, намаляване на работоспособността, бърза умора, вредност за здравето, както и да допринесе за появата на синдром на болната сграда. Този нездравословен въздушен коктейл, който дишаме, прави живота непоносим за алергични хора (а те са над 12% от населението). Осигуряването на безвреден микроклимат на работните пространства е от особено значение за намаляване на вредностите, които човек приема на работното място. Поради тази причина и с цел превантивни действия за недопускане на тези рискове и максимално възможното за подобряване на микроклимата на работното място е необходимо да се закупят посочените активи за съществено подобряване на микроклимата на работните места., Договорена стойност: 66 300.00 , Отчетена стойност: 66 014.85
  • Дейност: Закупуване на ЛПС и специално работно облекло: Съгласно утвърдения от управителя на дружествоти Списък на работните места и видовете работи, при които е необходимо да се използват ЛПС и/или специално работно облекло, утвърден въз основа на извършената оценка на риска на работните места и включена препоръка в Прогрмата за дейността по намаляване и/или елиминиране на риска на работните места се предвижда закупуване на специално работно облекло и ЛПС, което включва: -Закупуване на нови сигнализационни табла за подстанция и ЛПС – диалектрични боти ръкавици- по 2 броя, щанга за превключване – 2 броя, диалектрични килимчета – 6 броя. -За основен цех за рабоно място шлосер-пресьор – 13 души – ръкавици и антифон- по 13 броя ; -заварчици – 2 души – очила, ръкавици, престилки, защитен лицев щит -ел.монтьори/монтажници ел. елементи - дамски костюм (туника и панталон) – 21 броя; -за работник покриване на метални повърхности – 8 души – ръкавици и предпазни маски. -Работно облекло за работник кухня - ръкавици, престилка – 1 човек - Защитни обувки с устойчиви на пробождане ходила - 65 бр. - Защитни очила, антифони - 65 бр. -работен костюм (куртка и панталон) - 38 бр., от които за заварчик-електроженист – 3 бр., пресьор- 4 бр. , шлосер -13 бр. , стругар - 3 бр. , шлайфист- 1 бр., фрезист - 1 бр., разкройчик - 4 бр., помощен персонал -9 бр. Предвижда се това облекло да се предостави на работниците и служителите, които преимуществено работят при опасни условия. Срокът за износване на работното облекло съгласно Списъка е 2 сезона и то ще бъде използвано в рамките на дейностите и срока на настоящия проект. Нуждата от закупуване на ново предазно облекло е обусловена от кратия срок, който имат тези дрехи за износване. Сега използваните от работниците такива ще изчерпят своя ресурс до момента на стартирне на проектните дейности. Работните облекла и лични предпазни средства ще бъдат доставени през първите два проектни месеца и ще бъдат раздадени на работниците и служителите, като ще се използват за осигуряване на безопасност и здраве при работа през целия срок на изпълнение на проектните дейности до срока за тяхното износване., Договорена стойност: 7 800.00 , Отчетена стойност: 7 799.50
  • Дейност: Обучение на работниците и служители относно специфичните рискове за здравето, свързани с индивидуалното работно място и методите и средствата за тяхното ограничаване и предотвратяване: Дейността има за цел обучение на работниците и служителите относно специфичните рискове за безопасността и здравето, свързани с индивидуалното работно място. Това обучение ще бъде за поддържане и допълване на знанията на работещите по безопасност и здраве при работа на индивидуалното работно място. Обучението ще се проведе избран изпълнител по реда на ЗУСЕСИФ и подзаконовите актове по прилагането му, който разполага с квалифицирани лица с подходящо образование по ред и при условия, определени от работодателя, като се отчитат характерът на изпълняваната работа, конкретните условия на работното място и съществуващият професионален риск. Обучението ще включва правила за безопасна работа за защита на работещите от опасности и рискове, в зависимост от спецификата на професията/извършваната дейност и на индивидуалното работно място: - Здравословни работни места – Оперативно управление. Планиране на мерки и разработване на програма за ограничаване и намаляване на риска; - Работа с оборудване/ машини/ съоръжения - изисквания относно безопасната поддръжка на машини и съоръжения. Изграждане механизъм за самоконтрол по познаване и спазване на приложимите законови и други външни изисквания за здравословни и безопасни условия на труд; - Технологични процеси, фактори на работната среда и трудовия процес - Организационни и технически решения”; - Рискове, произтичащи от работа с инструментариум, суровини и материали чието производство е реализирано чрез използване на нанотехнологии"; -Задължения на работодателя при специфични условия на труд. Специална закрила на някои категории работници и служители; Трудови злополуки – разследване, деклариране, регистриране". - Танспортни и подемни съоръжения - Специфични изисквания при поддържане и ремонт. Товаро-разтоварни работи”. Обучението на работниците и служители относно специфичните рискове за здравето, свързани с индивидуалното работно място и методите и средствата за тяхното ограничаване и предотвратяване, се провеждат на основата на действащите правила, норми и изисквания и утвърдените от работодателя правила и инструкции за безопасна работа. Тематиката и продължителността им се съобразяват с всички други изисквания, регламентирани в специфичните за дадена дейност или вид работа нормативни актове, както и тематика, определена като рискова в Програмата за дейности по намаляване и/или елиминиране на риска на работните места ., Договорена стойност: 18 200.00 , Отчетена стойност: 18 200.00
  • Дейност: Публичност и визуализация: За популяризиране на проектната инициатива, начините за участие в проекта и социалния ефект от неговото осъществяване ще бъде организирана и проведена информационна кампания. Всички информационни материали ще бъдат изготвени съобразно изискванията на Единния наръчник за прилагане правилата за информация и комуникация. Информационната кампания ще се проведе на два етапа, съответно при стартиране и приключване на проектните дейности - в първия и последния месец от проекта. В рамките на настоящата дейност ще се извърши встъпително съобщение в пресата с цел информиране на потенциални участници в проекта, както и заключителна публикация за запознаване на обществеността с постигнатите резултати при приключване на дейностите. Ще се разработят и изработят рекламни материали с логото на проекта. Ще се изработят и табели с името на проекта и логото на Оперативната програма за административната сграда и складовата база на „ЗИМП“ АД. Ще бъде публикувано кратко описание на проекта и съответно постигнатите резултати на интернет страницата на компанията. Популяризирането на помощта от Европейския социален фонд чрез Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси 2014-2020" ще бъде един перманентен процес още от стартиране на дейностите по проекта. На всички документи, произведени в периода на проекта ще бъде поставено логото на ЕС и на Оперативната програма, като ще бъдат съобразени с изискванията на изискванията на Единния наръчник за прилагане правилата за информация и комуникация. На закупеното оборудване ще бъдат поставени стикери с информация за помощта от ЕС., Договорена стойност: 2 000.00 , Отчетена стойност: 1 953.50
  • Дейност: Организация и управление: Тази дейност ще се осъществява през целия период на проекта и ще стартира с избот на изпълнител за осъществяване на дейностите по организация и управление. Управителят на „ЗИМП“ АД ще назначи и Ръководителя на проекта. Останалите дейности по организация и управление, свързани с финансови и счетоводни дейности по проекта , както и подготовката на процедури за избор на изпълнител, координацията и контактите с договарящия орган ще бъдат възложени на изпълнител. Изпълнителят ще отговарят за общото управление на проекта, включително доставки, осчетоводяване, отчитане, връзки с различни участници в проекта и др. За да може ефективно да ръководи дейностите по проекта, „ЗИМП“ АД е определила за ръководител на проекта специалист в областта на управлението на бизнес и човешки ресурси, който ще осигурява правилното изпълнение на специфичните дейности като доставки, начини за визуализация, изисквания за отчитане и осчетоводяване и др. Дейностите по организация и управление по проекта ще бъдат финансирани от бюджета по проекта. Изпълнителят на дейности по организация и управление по проекта ще създаде и поддържа база данни на проекта с цел предоставянето на необходимите отчети (междинен, финален и други) на ДО или на други външни одитори, които биха могли да имат нужда от тях. Изпълнителят и Ръководителя на проекта ще се събират на редовни срещи с цел дискутиране на трудности, проблеми и тяхното решаване. , Договорена стойност: 23 500.00 , Отчетена стойност: 23 500.00
  • Дейност: Осигуряване на социални придобивки за работещите - ремонт и оборудване на място за отдих: С цел подобряване на работната среда и комфорта на трудещите се, работодателят ще осигуриследните социални придобивки - Помещение за хранене на персонала. Всички предвидени мероприятия са съобразени с Оценката на риска на рабтните места и дадените предписания, съдържащи се в Прогрмата за дейността по намаляване и/или елиминиране на риска на работните места (Програмата). За целта в обособено отделно помещение ще се извършат текущи ремонтни дейности (настилки, шпакловане, боядисване, направа на тавани, подмяна врати и прозорци) и ще се обособи в стая за хранене на персонала и ще бъде доставени оборудвнане със съответните мебели - маса за хранене - 12 бр., столове - 48 бр.; шкаф за посуда; 1 бр.; шакф-мивка - 1 бр; готварска печка – 1 бр.; скара – 1 бр.; хладилник – 1 бр.; фризер – 1 бр.; фритюрник газов – 1 бр.; адсорбер – 2 бр.; бойлер – 1 бр., Договорена стойност: 31 200.00 , Отчетена стойност: 30 974.30
  • Дейност: Придобиване на стандарти за безопасни условия на труд: Целта на настоящата дейност е постигане на устойчивост и непрекъснато подобряване на дейностите по безопасност и здраве при работа чрез внедряване и сертифициране система за управление съгласно BS OHSAS 18001:2007. Постигането на съответствие с изискванията на BS OHSAS 18001:2007 е необходимо, за да се гарантира, че всички други предприети действия по непрекъснато подобряване на БЗР ще бъдат управлявани в синхрон, планирано в една цялостна система за управление в предприятието. Чрез прилагането на процедурите за формулиране на политики и цели, програми за управление, оперативен контрол, вътрешни одити, оценки на съответствието с нормативните изисквания, прегледи от ръководството, коригиращи и превантивни действия ще се гарантира непрекъснатото подобряване на системата за управление на здравословните и безопасни условия на труд. Този стандарт е за система за управление на здравето и безопасността при работа, разработен да даде възможност на организациите да контролират и подобряват безопасните и здравословни условия на труд. Стандарта e съвместим с ISO 9001 и ISO 14001 и позволява лесна интеграция. Правните и регулаторните изисквания и непрекъснатото подобрение са два важни аспекта на BS OHSAS 18001. Елементите на стандарта, включват политика и ангажираност; идентификация на опасностите, оценка и контрол на риска, оценка на съответствието; законови изисквания; цели и програми, организация и персонал, обучение, комуникация и консултации; документи и записи; оперативен контрол, готовност за извънредни ситуации, наблюдение и измерване, разследване на инциденти и злополуки; коригиращи и превантивни действия, одит и преглед от ръководството. Дейността ще включва както подготовка за внедряване, така и сертифициране на BS OHSAS 18001:2007 от независим изпълнител., Договорена стойност: 23 500.00 , Отчетена стойност: 23 500.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: КЛИМАТИК - ЕМ ВИ ООД, Договорена стойност по проекта*: 17 994.00 , Отчетена стойност**: 17 994.00
  • Изпълнител: Иван, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ЗАСТРАХОВАТЕЛНО АКЦИОНЕРНО ДРУЖЕСТВО "БУЛСТРАД ВИЕНА ИНШУРЪНС ГРУП" АД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 980.00
  • Изпълнител: ДЖУЛАЙ МЕДИЯ ООД, Договорена стойност по проекта*: 280.00 , Отчетена стойност**: 280.00
  • Изпълнител: ЕЛИТ ИНК ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 14 595.00
  • Изпълнител: КРЕДИТ КОНСУЛТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 36 200.00 , Отчетена стойност**: 36 200.00
  • Изпълнител: ЗАРО 61 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 14 077.00 , Отчетена стойност**: 14 077.00
  • Изпълнител: СТАРС БРОКЕРС ООД, Договорена стойност по проекта*: 63 850.00 , Отчетена стойност**: 63 850.00
  • Изпълнител: ГЛОБАЛ КЛИМА ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 20 290.00 , Отчетена стойност**: 20 245.00
  • Изпълнител: НИМ ХРИСТОВ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 16 897.30 , Отчетена стойност**: 16 897.30
  • Изпълнител: РАМИЛ ООД, Договорена стойност по проекта*: 7 799.50 , Отчетена стойност**: 7 799.50
  • Изпълнител: ЕЛИТ ИНК ООД, Договорена стойност по проекта*: 16 268.50 , Отчетена стойност**: 1 673.50
  • Изпълнител: ЗОП КОНСУЛТ БЪЛГАРИЯ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 23 500.00 , Отчетена стойност**: 23 500.00
  • Изпълнител: БРИТИШ СЕРТИФИКЕЙШЪН КОНТРОЛ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 5 500.00 , Отчетена стойност**: 5 500.00
  • Изпълнител: КОМПАКТ ООД, Договорена стойност по проекта*: 12 200.85 , Отчетена стойност**: 12 200.85
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 заети, включително самостоятелно заети, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 87.00 , Достигната стойност: 100.00
Индикатор 2 Брой предприятия, въвели нови процеси за безопасни и здравословни условия на труд, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 3 Брой предприятия, получили подкрепа, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 4 Брой предприятия въвели нови системи, практики и инструменти за развитие на човешките ресурси и организация на труда, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 236 500.00 BGN
БФП 236 500.00 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 230 953.51 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 3 192.50 0.00 3 192.50 СТАРС БРОКЕРС ООД

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Доставка на 7 броя климатици сплит - система , Прогнозна стойност: 12 800.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на 7 броя климатици сплит - система
    Изпълнител: ГЛОБАЛ КЛИМА ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 12 790.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Доставка на работни столове за поточни линии с регулируема височина , Прогнозна стойност: 14 700.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на работни столове за поточни линии с регулируема височина
    Изпълнител: ЕЛИТ ИНК ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 14 595.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Доставка на табели, стикери и рекламни материали, Прогнозна стойност: 1 700.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на табели, стикери и рекламни материали
    Изпълнител: ЕЛИТ ИНК ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 673.50
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за осъществяване на организация и управление на проекта, Прогнозна стойност: 23 500.00
  • Обособена позиция 1: Избор на изпълнител за осъществяване на организация и управление на проекта
    Изпълнител: ЗОП КОНСУЛТ БЪЛГАРИЯ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 23 500.00
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Подмяна на дограма - термопанели 95 кв. м., Прогнозна стойност: 12 300.00
  • Обособена позиция 1: Подмяна на дограма - термопанели 95 кв. м.
    Изпълнител: КОМПАКТ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 12 200.85
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Публикации в пресата, Прогнозна стойност: 300.00
  • Обособена позиция 1: Публикации в пресата
    Изпълнител: ДЖУЛАЙ МЕДИЯ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 280.00
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Разработване, адаптиране и въвеждане на система за развитие на човешките ресурси , Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Разработване, адаптиране и въвеждане на система за развитие на човешките ресурси
    Изпълнител: СТАРС БРОКЕРС ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 63 850.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN