Идентификация

Номер от ИСУН BGHOMEAFFAIRS-2.003-0001-C09
Наименование на проекта Подобряване капацитета на полицейската и съдебната дейност, свързана с веществени доказателства в досъдебното производство
Бенефициент 129010641 Главна дирекция "Национална полиция" - Министерство на вътрешните работи
Източник на финансиране НФМ ==> Вътрешни работи
Дата на сключване на договора/заповедта 18.12.2019
Дата на стартиране 18.12.2019
Дата на приключване 30.04.2024
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП В изпълнение (от дата на стартиране)
Местонахождение
  • България

Описание

Кратко описание на проекта
Настоящият проект ще подобри качеството на  разследване на местопроизшествието, вкл. качеството на огледа на местопроизшествието за откриване, фиксиране и изземване на веществени доказателства. Изпълнението на проекта следва да обезпечи дейностите, свързани с изземването на доказателства, като гарантира тяхната автентичност, правилно съхранение за последващи изследвания и запазването им до окончателно приключване на необходимите действия с тях, в процеса на разследването, съгласно НПК.
Предвижда се изпълнение на дейности, свързани с подобряване качеството на разследването в досъдебното производство чрез повишаване на експертизата при огледи на местопроизшествия, в съответствие с международните практики и норми.
За постигане на целите на проекта се предвижда и закупуване на 10 мобилни криминалистически лаборатории с прилежащо оборудване;  разработване на система за изземване, пакетиране, съхранение и контрол на движението на веществени доказателства; серия от обучения в България с участието на международни лектори, както и учебни посещения в държава членка на ЕС.
Дейности
  • Дейност: Доставка на 10 мобилни криминалистични лаборатории и оборудване за тях за извършване на огледи на местопроизшествия, за да се фиксират и изземат следи и да се съберат доказателства на място . : За да могат да изпълняват ефективно своите задължения, служителите на ГДНП и ОДМВР в страната ще бъдат снабдени с оборудване за работа на местопроизшествия и консумативи, чрез който се отнемат специфични и невидими с просто око следи от обекти, които не могат да бъдат иззети при огледи на местопроизшествия. Консумативите се използват от експерт-криминалистите при работата им в огледи на местопроизшествия. Осигуряването на същите ще допринесе за по-доброто оборудване на експерт-криминалистите в цялата страна за изземване на различни видове следи от огледи на местопроизшествия. В частност, ще бъдат доставени 10 мобилни криминалистични лаборатории за 10 ОДМВР в страната - СДВР, ОДМВР-БУРГАС, ОДМВР-ВАРНА, ОДМВР-ВЕЛИКО ТЪРНОВО, ОДМВР-ПАЗАРДЖИК, ОДМВР-ПЛЕВЕН, ОДМВР-ПЛОВДИВ, ОДМВР-СОФИЯ, ОДМВР-СТАРА ЗАГОРА И ОДМВР-ХАСКОВО, които ще бъдат директно използвани на място при тежки престъпления, изискващи претърсване, фиксиране, събиране и внимателно обработване на веществени доказателства. Мобилните лаборатории ще бъдат оборудвани с триизмерни лазерни скенери за заснемане на местопроизшествието, с последваща обработка на получените триизмерни модели и друго прилежащо оборудване за работа на местопроизшествия и друго оборудване, необходимо за събиране на биологични следи, пръстови отпечатъци, отпечатъци от стъпки, скрити отпечатъци, телесни течности, коса, фибри, наркотици и др. Mобилните лаборатории ще съдържат както оборудване за огледи на местопроизшествия, така и за извършване на полеви тестове на местопроизшествието. Оборудването, включващо: Универсален комплект за оглед на местопроизшествие, комплекти с измервателно колело, лазерна ролетка и обикновена ролетка за измерване на разстояние при оглед местопроизшествие на открито, мобилни фенери и видеокамери и цифрови фотоапарати ще служи да се фиксират и фотодокументират конкретни следи и веществени доказателства открити при провеждане огледи на местопроизшествия. Същите са предназначени за употреба не само от експерт-криминалисти, но и от служители с функции по разследването, както и полицейски служители по направление криминална и икономическа полиция, в качеството им на участници в огледи на местопроизшествия и други действия по разследването., Договорена стойност: 2 370 789.53 , Отчетена стойност: 628 227.00
  • Дейност: Обучения за полицейски служители, отговорни за фиксирането, събирането и съхраняването на веществени доказателства: Предвиждаме 2 серии от обучения: Дейност 2.1 - 4 обучения на обучители в България с участието на международни и национални лектори. Всяко от обученията ще бъде с продължителост 5 дни и ще включва по 50 обучаеми от ГДНП, ОДМВР (общо 200 обучаеми), по 1 организатор от ГДНП, 7 национални лектори и по 2 международни лектора с цел подобряване на познанията и капацитета в областта на криминалистиката и огледа на местопрестъпления. Дейност 2.3 - 4 обучения в България с участието на национални лектори и обучители, обучени в семинарите по Дейност 2.1. Всяко от обученията ще бъде с продължителост 5 дни и ще включва по 50 обучаеми от ГДНП, ОДМВР (общо 200 обучаеми), по 1 организатор от ГДНП, 7 национални лектори и по 2 обучители с цел подобряване на познанията и капацитета в областта на криминалистиката и огледа на местопрестъпления. Проектът ще повиши качеството на разследването и ще подобри процеса на управление на доказателства. Предвижда се 2 учебни посещения в държава членка на ЕС (Дейност 2.2) - всяко едно включва по 5 български експерт-криминалисти, по 2 преводачи и по 2 международни лектори за 2- седмичен престой за обмен на добри практики, практически занимания, повишаване знанията относно нови методи, използвани в криминалистиката. Международните лектори ще бъдат подбрани от полиция в държава членка на ЕС със сходни наказателно-процесуални изисквания при извършване на оглед на местопроизшествие. Учебните посещения ще включват основно практическо участие на експерт-криминалисти при извършване огледи на местопроизшествия (МП), свързани с престъпления против личността – убийство, опит за убийство, изнасилвания, отвличания, противозаконно лишаване от свобода, престъпления извършени от организирани престъпни групи и други тежки престъпления, представляващи особено тежък случай; запазване на МП; организация при огледи на МП; сформиране на екип за оглед на МП – полицейски служители - специалисти, участващи в огледа на МП; технико – криминалистически методи и способи използвани при различни видове МП; откриване, фиксиране, изземване, надписване, транспортиране и съхранение на иззети при оглед на МП, веществени доказателства и следи; провеждани изследвания в криминалистическите лаборатории по различни направления на дейност – ДНК изследвания, дактилоскопни изследвания, видеотехнически експертизи, лицево-идентификационни изследвания, технически експертизи, балистика – следи от произвеждане на изстрел, физико-химични изследвания и т.н. Предвиждаме провеждане и на 3 тридневни национални работни семинари (Дейност 2.4), както следва: 2.4.1 Първият ще се проведе с началниците на звената „Разследване“ в главните и областните дирекции на МВР на тема „Подобряване дейността по изземване и съхранение на веществени доказателства по водени досъдебни производства“. 2.4.2 Вторият ще се проведе с полицейски органи, работещи по линия на охранителна полиция, криминална полиция и разследване в главните и областните дирекции на МВР на тема „Подобряване на взаимодействието между полицейските служители, с оглед обезпечаване на законосъобразно провеждане на първоначалните и неотложните действия по разследване“. 2.4.3 Третият ще се проведе с началниците на БНТЛ и НТЛ при ОДМВР в страната, началник ОЕКД - СДВР и началници СЕКД при ОДМВР в страната на тема: „Откриване на веществени доказателства с оглед обезпечаване последващи лабораторни изследвания от значение за разследване и разкриване на престъпления“. Всеки работен семинар включва 60 обучаеми, 4 български лектори и 1 организатор от ГДНП., Договорена стойност: 495 013.88 , Отчетена стойност: 424 833.34
  • Дейност: Обновяване на помещенията за съхраняване на веществените доказателства по стандартите на ЕС и в съответствие с междуведомствените изисквания чрез ремонтиране и оборудване на складовете за съхранение на веществени доказателства.: Осъвременяване на хранилищата за съхранение и пазене на веществени доказателства, съобразно европейските стандарти и в съответствие с вътрешно-ведомствени актове на Министерството чрез ремонтиране и оборудването им. Хранилищата следва да съдържат следното индикативно оборудване: стелажи, метални каси, здраво затварящи се и заключващи се шкафове и при необходимост хладилна и климатична техника. Техническата охрана ще се осигурява чрез използване на метални врати на помещенията, решетки на прозорците, алармена система, система за противопожарна безопасност и видеонаблюдение и др. Помещенията трябва да отговарят на изискванията на Вътрешните правила за условията и реда за съхранение в структурите на МВР на веществени доказателства, утвърдени със заповед №8121з-199/13.06.2014г. След анализ на потребностите са подбрани 10 ОДМВР (ОДМВР София, СДВР, ОДМВР Бургас, ОДМВР Варна, ОДМВР Пловдив, ОДМВР Стара Загора, ОДМВР Плевен, ОДМВР Велико Търново, ОДМВР Хасково и ОДМВР Пазарджик), които са с най-много досъдебни производства. Съгласно изискванията на Регламента за изпълнение на НФМ 2014-2021, Анекс 1 към Програмно споразумение и Поканата за представяне на проектни предложения, е необходимо да се застрахова закупеното оборудване за хранилищата, както до изтичане на срока за изпълнение на проекта, така и а за последващ период до 5 год., което ще e е сметка на съответното СДВР/ОДМВР. , Договорена стойност: 2 839 192.10 , Отчетена стойност: 3 351 114.23
  • Дейност: Създаване на автоматизирана система за регистриране и проследяване на иззетите веществени доказателства и осигуряване прилагането на системата за изземване, пакетиране, съхранение и контрол на движението на ВД. : Следваща стъпка на проекта ще бъде разработване на автоматизирана информационна система (база данни). Това кореспондира с нуждата от създаване на подходящи условия за регистриране, проследяване при съхраняване на иззетите веществени доказателства, съгласно изискванията, заложени във Вътрешните правила за условията и процедурите за съхраняване на веществени доказателства в Министерство на вътрешните работи. При постъпване в базата данни веществените доказателства ще получат уникален идентификационен номер, който да позволява следване на неговия път и място за съхранение в съответствие с изискванията на Вътрешните правила за условията и реда за съхраняване на материалните доказателства в МВР. Предвижда се също доставка на хардуер за системата - компютърна техника, етикетни принтери, лазерни четци и др. Предвижда се и поддръжка на системата. Предвиждат се консумативи за етикетиране и правилно опаковане, гарантиращо запазването в цялост и физически свойства на ВД и обезпечаване на процесуалната им стойност, предназначени за структурите на МВР с функции по разследване., Договорена стойност: 983 902.06 , Отчетена стойност: 896 280.00
  • Дейност: Информация и публичност: Целта на дейността е информирането на целевата група и широката общественост за реализирането на проекта и за финансовата подкрепа от страна на НФМ. Дейността кореспондира със заложените в част "Допълнителна информация" от настоящия проект, мерки за изпълнение на изискванията за информираност и публичност и приложения Комуникационен план. Дейността включва: - доставката на обучителни материали, свързани с провеждането на обученията и изработването и доставката на информационни и рекламни материали за осигуряване на публичност на безвъзмездната финансова помощ в рамките на НФМ 2014-2021; - логото на НФМ ще бъде поставено върху всички видове материали ; - на сайта и на интернет страницата на ГДНП ще бъде публикувана информация относно реализирането на проекта. В изпълнение на Комуникационния план, и в съответствие с Приложение 3 към Регламента за изпълнението на НФМ 2014-2020 се предвижда изработването на интернет сайт на български и английски език, който да дава информация за проекта, неговия напредък, постижения и резултати, сътрудничеството, съдържа съответни фотоматериали, информация за контакт и ясно позоваване на програмата и НФМ. По време на изпълнението на проекта, във връзка с ремонта на хранилищата, се предвижда при подготовка на тръжната процедура, да бъде поставено и изискване към кандидата за изпълнение на поръчката за поставяне на билборд/голяма табела на мястото на всяка операция, като се съобрази със следните изисквания: а) общият бюджет на дейността надхвърля 50 000 EUR; б) дейността е свързана с финансиране на физически обект, инфраструктура или строителни операции. Контракторът ще замести информационната табела с видима постоянна такава в съответствие с Ръководството за комуникация и дизайн не по-късно от шест месеца след приключване на обекта по договор. Доставените мобилни криминалистически лаборатории, оборудването в тях, както и оборудването в хранилищата ще имат залепен стикер, поставен на видно място върху тях, осигурен от Доставчика на съответното оборудване , изработен в съответствие с Ръководството за комуникация и дизайн. При провеждане на обучителни семинари или информационни срещи - откриване и закриване на проекта се предвижда поставяне на банер на видно място с информация за проекта и подкрепата по програмата и НФМ. Всички обучителни, информационни и рекламни материали, свързани с осигуряване на Норвежките безвъзмездни средства на бенефициентите на проекти, ще съдържат логото на програмата и ще бъдат в съответствие с Ръководството за комуникация и дизайн. Съгласно Анекс 3 към Регламента за изпълнение на НФМ 2014-2021, т.2.3.2., буква c), Комуникационният ще предвижда минимум 3 информационни кампании - официално откриване на проекта, междинна информационна среща и официално закриване на проекта. Тези информационни кампании ще бъдат проведени за да запознаят обществеността и медиите с целите, дейностите, резултатите и постигнатото, като етап от изпълнението на проекта. По време на срещите ще има поставен на видно място банер с името на проекта и източника на финансиране. , Договорена стойност: 64 667.56 , Отчетена стойност: 23 930.66
  • Дейност: Управление и изпълнение на проекта: Дейността включва: Осигуряване на мерки и конкретни задачи, фокусирани към доброто управление, изпълнение, контрол и отчетност по проекта; Сформиране на екип, който осъществява цялостното изпълнение на проекта; Създаване на условия и организация за изпълнението на дейностите; Изготвяне на междинни, годишен и окончателни доклади; Осъществяване на контактите с външни за ГДНП-МВР организации във връзка с изпълнение на дейностите; Осъществяване на кореспонденция с Програмния оператор(ПО/ДМП-МВР); Непрекъснат контрол с цел постигане на резултатите от дейностите и спазване на приложимото национално законодателство при изпълнението на проекта; Изготвяне на доклади от проведените дейности, междинните и окончателните финансови отчети. Дейността ще стартира с детайлно разпределение на задачите и функциите на всеки член от екипа на проекта и отговорността на всеки по конкретните дейности, за целта на което ще бъде проведена среща на екипа в работен порядък. Дейността по Управление на проекта включва и участие в месечни срещи за отчитане напредъка по проекта, организирани от ПО (в случай че има такива), както и организиране на месечни работни срещи на екипа по проекта.Основните служители, включени в екипите на проектите се подбират в зависимост от предмета на проекта и своите компетенции и професионални задължения. , Договорена стойност: 397 596.69 , Отчетена стойност: 385 090.79
  • Дейност: Изменение и допълнение на Вътрешните правила за условията и реда за съхранение в структурите на МВР на веществени доказателства, събирани по реда и условията на НПК (Заповед №8121з-199/13.06.2014 г. ): Сформираната работна група ще подготви проект за изменение и допълнение на Вътрешните правила за условията и реда за съхранение в структурите на МВР на веществени доказателства, събирани по реда и условията на НПК, който ще бъде предложен на ръководството на МВР за утвърждаване., Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00

Участващи организации

Партньори
  • Партньор: Областна дирекция на МВР Варна, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност: 248 303.25
  • Партньор: Областна дирекция на МВР Пловдив, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност: 201 481.44
  • Партньор: Областна дирекция на МВР Пазарджик, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност: 135 150.53
  • Партньор: Областна дирекция на МВР София, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Партньор: Областна дирекция на МВР Хасково, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност: 236 785.19
  • Партньор: Областна дирекция на МВР Велико Търново, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност: 389 200.78
  • Партньор: Областна дирекция на МВР Плевен, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност: 347 895.13
  • Партньор: Столична дирекция на вътрешните работи, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Партньор: Областна дирекция на МВР Бургас, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Партньор: Областна дирекция на МВР Стара Загора, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност: 202 175.04
Изпълнители
  • Изпълнител: Солитех АД, Договорена стойност по проекта*: 623 664.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ЕКОДЖЕН ООД, Договорена стойност по проекта*: 869 400.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Волфганг Хлойховер Хаупт, Договорена стойност по проекта*: 11 734.98 , Отчетена стойност**: 5 867.49
  • Изпълнител: "ТРАНС КО 04" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 130 183.20 , Отчетена стойност**: 25 513.33
  • Изпълнител: ВАНКОВ ДУНЕВ ООД, Договорена стойност по проекта*: 343 467.60 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Аргус Травъл Интернешънъл ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 7 823.20 , Отчетена стойност**: 2 707.23
  • Изпълнител: Пирс - Д ООД, Договорена стойност по проекта*: 158 187.15 , Отчетена стойност**: 157 826.75
  • Изпълнител: ЕЛ БИ ЕКСПЕРТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 10 440.00 , Отчетена стойност**: 10 440.00
  • Изпълнител: Сандра Пертл, Договорена стойност по проекта*: 5 867.49 , Отчетена стойност**: 2 933.74
  • Изпълнител: "Си и ти България" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 40 788.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ЗАРИАН - 5 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 2 999.88
  • Изпълнител: ХИДРОСТРОЙ - БГ 63 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 183 652.80 , Отчетена стойност**: 139 291.72
  • Изпълнител: "Варна нюз" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 2 772.00 , Отчетена стойност**: 1 848.00
  • Изпълнител: ОФИС ЗОНА ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 7 205.50
  • Изпълнител: Рив Комерс Варна ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 131 697.60 , Отчетена стойност**: 60 000.00
  • Изпълнител: Технолифт България ООД, Договорена стойност по проекта*: 267 811.55 , Отчетена стойност**: 103 436.40
  • Изпълнител: ШКОЛСНАБ 2001 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 131 697.60 , Отчетена стойност**: 46 260.00
  • Изпълнител: ФАКТОР-ТС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 9 555.97 , Отчетена стойност**: 9 555.97
  • Изпълнител: АДВАНС-2002 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 166 217.54 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ЕВРО - АЛИАНС ООД, Договорена стойност по проекта*: 51 720.00 , Отчетена стойност**: 32 400.00
  • Изпълнител: ТЕХНОПОЛИС БЪЛГАРИЯ ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 539.90
  • Изпълнител: Мериан 2003 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 207 932.71 , Отчетена стойност**: 201 481.44
  • Изпълнител: КРАФТ ТРЕЙД ООД, Договорена стойност по проекта*: 110 400.00 , Отчетена стойност**: 50 284.80
  • Изпълнител: ФРАГМЕНТ ИВЕНТС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 253 217.34 , Отчетена стойност**: 72 575.31
  • Изпълнител: Херберт Вендл, Договорена стойност по проекта*: 2 933.75 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: "ВИМПЕЛ ВПД" ООД, Договорена стойност по проекта*: 81 600.00 , Отчетена стойност**: 81 600.00
  • Изпълнител: СТРОИТЕЛ СВ ООД, Договорена стойност по проекта*: 77 700.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ХАНС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 3 636.60
  • Изпълнител: АСАП ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 961 599.99 , Отчетена стойност**: 717 600.00
  • Изпълнител: МС СТРОЙБИЛДИНГ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 203 461.34 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Ернст Винклер, Договорена стойност по проекта*: 2 933.75 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: "ВТ-Трейд" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 86 640.00 , Отчетена стойност**: 86 640.00
  • Изпълнител: ЕЙ БИ СИ БИЛДИНГ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 316 246.05 , Отчетена стойност**: 166 356.37
  • Изпълнител: ЕВАСТРОЙ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 170 856.01 , Отчетена стойност**: 135 150.53
  • Изпълнител: "Йорданов Инжинеринг" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 442 780.32 , Отчетена стойност**: 363 384.00
  • Изпълнител: "МАЙПРИНТ" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 4 686.00 , Отчетена стойност**: 485.76
  • Изпълнител: КООПЕРАЦИЯ ПАНДА, Договорена стойност по проекта*: 182 847.84 , Отчетена стойност**: 141 137.53
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Изградена ИТ система за регистриране и проследяване на иззетите веществени доказателства, Мерна единица: Да/Не, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 2 Брой доставени мобилни криминалистични лаборатории за криминалистичните звена на областните дирекции на МВР, извършващи оглед на местопрестъпления, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 10.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 3 Брой на обновени и обзаведени помещения за складиране и правилно съхранение на веществени доказателства, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 10.00 , Достигната стойност: 10.00
Индикатор 4 Брой на обучени полицейски служители, отговарящи за изземване и съхранение на веществени доказателства /разделени по пол/, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 410.00 , Достигната стойност: 0.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 7 197 344.00 BGN
БФП 7 197 344.00 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 4 150 961.05 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 5 759.99 0.00 5 759.99 ЕЙ БИ СИ БИЛДИНГ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 4 130.98 0.00 4 130.98 ЕЙ БИ СИ БИЛДИНГ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 6 725.59 0.00 6 725.59 ЕВАСТРОЙ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 20 148.14 0.00 20 148.14 Мериан 2003 ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 17 085.60 0.00 17 085.60 "Йорданов Инжинеринг" ЕООД

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: 1. Доставка на 10 мобилни криминалистични лаборатории и оборудване за тях, вкл. и 3D лазерни скенери за заснемане на местопроизшествия., Прогнозна стойност: 2 048 545.64
  • Обособена позиция 1: Доставка на оборудване за десет мобилни криминалистични лаборатории
    Изпълнител: "Си и ти България" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 40 788.00
  • Обособена позиция 2: Доставка и гаранционна поддръжка на десет мобилни криминалистични лаборатории
    Изпълнител: ЕКОДЖЕН ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 869 400.00
  • Обособена позиция 3: Доставка на 3D скенери и гаранционна поддръжка на 3D скенери
    Изпълнител: Солитех АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 623 664.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: 10. Разработване на сайт за публичност по проекта. Предоставяне на хостинг, домейн и поддръжка на сайта., Прогнозна стойност: 5 200.00
  • Обособена позиция 1: Разработване на интернет страници за публичност по проекта. Предоставяне на хостинг, домейн и поддръжка на интернет страниците.
    Изпълнител: "МАЙПРИНТ" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 686.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: 11. Застраховане на оборудването в помещенията за съхранение на веществени доказателства., Прогнозна стойност: 14 192.40
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: 12. Избор на лектори за провеждане на обучения по дейности 2.1, 2.2 и 2.4 , Прогнозна стойност: 47 408.64
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: 2. Осигуряване на логистика - изхранване, наем на зала и техническо оборудване, кафе-паузи, обучителни материали, комплект материали за публичност, рекламни материали, официална церемония по откриване и закриване на проекта., Прогнозна стойност: 253 217.34
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: 3. Реновиране на 10 помещения за съхранение на веществени доказателства, Прогнозна стойност: 1 350 093.94
  • Обособена позиция 1: Извършване на СМР на 10 (десет) броя помещения за съхранение на ВД, ползвани от ОДМВР-Стара Загора
    Изпълнител: МС СТРОЙБИЛДИНГ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 110 048.66
  • Обособена позиция 2: Реновиране на хранилища за ВД в сгради, в управление на ОДМВР Велико Търново-строително-монтажни работи СМР
    Изпълнител: ЕЙ БИ СИ БИЛДИНГ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 166 443.85
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: 4. Оборудване на 10 помещения за съхранение на веществени доказателства., Прогнозна стойност: 1 585 824.96
  • Обособена позиция 1: Оборудване на хранилище за ВД в ОДМВР Хасково
    Изпълнител: Технолифт България ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 121 992.00
  • Обособена позиция 2: Доставка и монтаж на оборудване за хранилище за ВД в ОДМВР Варна
    Изпълнител: СТРОИТЕЛ СВ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 77 700.00
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: 5. Разработване на софтуер и доставка на хардуер (IT оборудване, лазерни четци за разчитане на QR код, етикиращи термотрансферни принтери и т.н) за автоматизирана информационна система за регистриране и проследяване на иззетите веществени доказателства, включително поддръжка на системата; доставка на консумативи за етикиране и правилно опаковане, гарантиращо запазването в цялост и физически свойства на ВД и обезпечаване на процесуалната им стойност., Прогнозна стойност: 1 369 060.05
  • Обособена позиция 1: Разработване на автоматизирана информационна система за регистриране, проследяване при съхранение на иззетите ВД.
    Изпълнител: АСАП ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 399 999.99
Процедура 9 Предмет на предвидената процедура: 5.1. Доставка и гаранционна поддръжка на хардуерно оборудване - компютърни конфигурации, етикиращи термотрансферни принтери, лазерни четци и монохромни лазерни мултифункционални устройства, за складове за веществени доказателства, Прогнозна стойност: 582 550.04
  • Обособена позиция 1: Доставка и гаранционна поддръжка на хардуерно оборудване - компютърни конфигурации, етикетни термотрансферни принтери, лазерни четци и монохромни мултифункционални устройства, за складове за ВД
    Изпълнител: АСАП ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 468 000.00
Процедура 10 Предмет на предвидената процедура: 5.2. Доставка на хартиени пликове за опаковане на веществени доказателства, Прогнозна стойност: 79 400.00
  • Обособена позиция 1: Даставка на хартиени пликове за опаковане на ВД
    Изпълнител: "ВТ-Трейд" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 86 640.00
Процедура 11 Предмет на предвидената процедура: 5.3. Доставка на полиетиленови пликове за опаковане на веществени доказателства, Прогнозна стойност: 53 000.00
Процедура 12 Предмет на предвидената процедура: 5.4. Доставка на картонени кутии за опаковане на веществени доказателства, Прогнозна стойност: 9 700.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на картонени кутии за опаковане на ВД
    Изпълнител: ЕЛ БИ ЕКСПЕРТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 10 440.00
Процедура 13 Предмет на предвидената процедура: 5.5 Доставка на хардуерно оборудване – компютърни конфигурации и мултимедийни устройства, Прогнозна стойност: 112 000.00
  • Обособена позиция 1: Доставка и гаранционна поддръжка на компютри, компютърни мишки, клавиатури, мултифункционални устройства и консумативи за тях, мултимедиен проектор и екран със стойка
    Изпълнител: АСАП ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 93 600.00
Процедура 14 Предмет на предвидената процедура: 5.6. Доставка на консумативи за етикиране и опаковане на ВД, Прогнозна стойност: 150 000.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на консумативи за етикиране и опаковане на ВД
    Изпълнител: "ВИМПЕЛ ВПД" ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 81 600.00
Процедура 15 Предмет на предвидената процедура: 6. Устен и писмен превод на чужд език, съответстващ на езика на държава, членка на ЕС., Прогнозна стойност: 62 583.40
  • Обособена позиция 1: Писмен превод
    Изпълнител: ЕВРО - АЛИАНС ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 15 000.00
  • Обособена позиция 2: Консекутивен превод
    Изпълнител: ЕВРО - АЛИАНС ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 36 720.00
Процедура 16 Предмет на предвидената процедура: 7. Публикации в национален ежедневник. Реклама във Фейсбук страницата на ГДНП., Прогнозна стойност: 11 600.00
  • Обособена позиция 1: ППубликации в национален ежедневник. Реклама във Фейсбук страницата на ГДНП.
    Изпълнител: "Варна нюз" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 772.00
Процедура 17 Предмет на предвидената процедура: 8. Доставка на самолетни билети, Прогнозна стойност: 43 809.92
  • Обособена позиция 1: Доставка на самолетни билети
    Изпълнител: Аргус Травъл Интернешънъл ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 7 823.20
Процедура 18 Предмет на предвидената процедура: 9. Избор на лектори за провеждане на обучения по дейност 2.1 и 2.3. , Прогнозна стойност: 26 286.40
Процедура 19 Предмет на предвидената процедура: Доставка и монтаж на обзавеждане за складово помещение на СДВР, Прогнозна стойност: 230 747.80
  • Обособена позиция 1: Доставка и монтаж на обзавеждане за складово помещение на СДВР
    Изпълнител: Рив Комерс Варна ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 131 697.60
  • Обособена позиция 2: Доставка и монтаж на обзавеждане за складово помещение на СДВР
    Изпълнител: ШКОЛСНАБ 2001 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 131 697.60
Процедура 20 Предмет на предвидената процедура: Доставка и монтаж на обзавеждане за складово помещение на Столична дирекция на вътрешните работи по две обособени позиции, Прогнозна стойност: 16 580.00
Процедура 21 Предмет на предвидената процедура: Доставка и монтаж на оборудване за хранилище за ВД в ОДМВР Варна, Прогнозна стойност: 77 700.00
Процедура 22 Предмет на предвидената процедура: Доставка и монтаж на оборудване за хранилище за веществени доказателства в ОДМВР София, Прогнозна стойност: 92 000.00
  • Обособена позиция 1: Доставка и монтаж на оборудване за хранилище за веществени доказателства в ОДМВР София
    Изпълнител: КРАФТ ТРЕЙД ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 110 400.00
  • Обособена позиция 2: Доставка и монтаж на оборудване за хранилище за веществени доказателства в ОДМВР София
    Изпълнител: КООПЕРАЦИЯ ПАНДА
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 60 111.96
Процедура 23 Предмет на предвидената процедура: Доставка на логистика - изхранване, наем на зала и техническо оборудване, кафе-паузи, обучителни материали, официална церемония по откриване и закриване на проекта, междинна информационна среща, комплект материали за публичност, рекламни материали., Прогнозна стойност: 211 014.45
  • Обособена позиция 1: Осигуряване на логистика и организационно-техническа подготовка за провеждане на събития“ за целите на проект „Подобряване капацитета на полицейската и съдебната дейност, свързана с веществени доказателства в досъдебното производство
    Изпълнител: ФРАГМЕНТ ИВЕНТС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 253 217.34
Процедура 24 Предмет на предвидената процедура: Доставка на оборудване за съхранение на ВД за ОДМВР-Пловдив, Прогнозна стойност: 186 296.00
  • Обособена позиция 1: Оборудване на хранилище за съхраняване на ВД в ОДМВР Пловдив, по две обособени позиции, обособена позиция № 1 - Доставка и монтаж на техника
    Изпълнител: "ТРАНС КО 04" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 65 091.60
  • Обособена позиция 2: Оборудване на хранилище за съхраняване на ВД в ОДМВР Пловдив, по две обособени позиции, обособена позиция № 2 - Доставка и монтаж на метални изделия
    Изпълнител: "ТРАНС КО 04" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 65 091.60
Процедура 25 Предмет на предвидената процедура: Доставка на оборудване за хранилище за съхраняване на веществени доказателства в ОДМВР Бургас, Прогнозна стойност: 110 215.55
  • Обособена позиция 1: Доставка на оборудване за хранилище за съхраняване на ВД в ОДМВР Бургас
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 2: Доставка на оборудване за хранилище за съхраняване на ВД в ОДМВР Бургас
    Изпълнител: Технолифт България ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 110 215.55
Процедура 26 Предмет на предвидената процедура: Извършване на доставка на оборудване за 10 (десет) броя помещения за съхранение на ВД, ползвани от ОДМВР-Стара Загора, Прогнозна стойност: 93 412.70
  • Обособена позиция 1: доставка на оборудване за 10 (десет) броя помещения за съхранение на ВД, ползвани от ОДМВР-Стара Загора
    Изпълнител: МС СТРОЙБИЛДИНГ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 93 412.68
Процедура 27 Предмет на предвидената процедура: Извършване на СМР на 10 (десет) броя помещения за съхранение на ВД, ползвани от ОДМВР-Стара Загора, Прогнозна стойност: 108 249.00
  • Обособена позиция 1: Извършване на СМР на 10 (десет) броя помещения за съхранение на ВД, ползвани от ОДМВР-Стара Загора
    Изпълнител: МС СТРОЙБИЛДИНГ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 110 048.66
Процедура 28 Предмет на предвидената процедура: Обновяване на хранилище за ВД в ОДМВР Хасково, Прогнозна стойност: 167 486.85
  • Обособена позиция 1: Обновяване на хранилище за веществени доказателства в ОДМВР Хасково
    Изпълнител: АДВАНС-2002 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 166 217.54
Процедура 29 Предмет на предвидената процедура: Оборудване за съхранение на ВД в сгради собственост на ОДМВР Плевен, Прогнозна стойност: 37 353.36
  • Обособена позиция 1: Оборудване за съхранение на веществени доказателства в сгради, собсдтвеност на ОДМВР Плевен
    Изпълнител: Технолифт България ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 35 604.00
Процедура 30 Предмет на предвидената процедура: Оборудване на помещения за съхраняване на ВД в ОДМВР Пазарджик, Прогнозна стойност: 170 856.00
  • Обособена позиция 1: Доставка и монтаж на оборудване на помощение за съхраняване на ВД в ОДМВР Пазарджик
    Изпълнител: КООПЕРАЦИЯ ПАНДА
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 122 735.88
Процедура 31 Предмет на предвидената процедура: Оборудване на хранилище за ВД в ОДМВР Хасково, Прогнозна стойност: 101 660.00
Процедура 32 Предмет на предвидената процедура: Основен ремонт и оборудване на хранилища за ВД в ОДМВР Бургас, Прогнозна стойност: 268 402.71
  • Обособена позиция 1: Основен ремонт на хранилище за ВД в ОДМВР Бургас
    Изпълнител: Пирс - Д ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 158 187.15
Процедура 33 Предмет на предвидената процедура: Преустройство на част от склад в хранилище за съхранение на веществени доказателства, находящо се в гр. София, кв. Бенковски, ул. „Лазар Михайлов“ № 147, Прогнозна стойност: 193 845.97
  • Обособена позиция 1: Преустройство на част от склад в хранилище за съхраняване на ВД
    Изпълнител: "Йорданов Инжинеринг" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 232 615.16
Процедура 34 Предмет на предвидената процедура: Реновиране на помещения за съхраняване на ВД в ОДМВР Пазарджик, Прогнозна стойност: 122 735.00
  • Обособена позиция 1: Реновиране на помещения за съхраняване на ВД в ОДМВР Пазарджик
    Изпълнител: ЕВАСТРОЙ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 170 856.01
Процедура 35 Предмет на предвидената процедура: Реновиране на хранилища за ВД в сгради, в управление на ОДМВР Велико Търново-доставка на оборудване, Прогнозна стойност: 149 842.80
  • Обособена позиция 1: Договор за доставка на оборудване ОДМВР В. Търново
    Изпълнител: ЕЙ БИ СИ БИЛДИНГ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 149 802.20
Процедура 36 Предмет на предвидената процедура: Реновиране на хранилища за ВД в сгради, в управление на ОДМВР Велико Търново-строително-монтажни работи СМР, Прогнозна стойност: 166 999.61
  • Обособена позиция 1: Реновиране на хранилища за ВД в сгради, в управление на ОДМВР Велико Търново-строително-монтажни работи СМР
    Изпълнител: ЕЙ БИ СИ БИЛДИНГ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 166 443.85
Процедура 37 Предмет на предвидената процедура: Реновиране на хранилище за ВД в ОДМВР Варна, Прогнозна стойност: 201 165.16
  • Обособена позиция 1: Реновиране на хранилище за веществени доказателства в ОДМВР Варна
    Изпълнител: "Йорданов Инжинеринг" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 210 165.16
Процедура 38 Предмет на предвидената процедура: Реновиране на хранилище за ВД в ОДМВР София, Прогнозна стойност: 183 983.82
  • Обособена позиция 1: Реновиране на хранилище за съхраняване на ВД в ОДМВР София
    Изпълнител: ХИДРОСТРОЙ - БГ 63 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 183 652.80
Процедура 39 Предмет на предвидената процедура: Реновиране на хранилище за ВД в сгради собственост на ОДМВР Плевен, Прогнозна стойност: 343 467.00
  • Обособена позиция 1: Реновиране на хранилище за веществени доказателства в сгради собственост на ОДМВР Плевен
    Изпълнител: ВАНКОВ ДУНЕВ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 343 467.60
Процедура 40 Предмет на предвидената процедура: Реновиране на хранилище за съхранение на ВД за ОДМВР-Пловдив, Прогнозна стойност: 173 277.26
  • Обособена позиция 1: Реновиране на хранилище за съхранение на ВД за ОДМВР-Пловдив
    Изпълнител: Мериан 2003 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 207 932.71

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN