Идентификация

Номер от ИСУН BG05FMOP001-3.001-0035-C01
Наименование на проекта Осигуряване на топъл обяд в община Чипровци
Бенефициент 000320961 ОБЩИНА ЧИПРОВЦИ
Източник на финансиране ФЕПНЛ ==> Храни
Дата на сключване на договора/заповедта 04.06.2015
Дата на стартиране 04.05.2015
Дата на приключване 30.09.2015
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България, Северозападен, Монтана, Чипровци

Описание

Кратко описание на проекта
Осигуряване на топъл обяд в община Чипровци
Дейности
  • Дейност: Закупуване на хранителни продукти: Община Чипровци е провела открита процедура за доставка на хранителни продукти по реда на Закона за обществените поръчки. Процедурата е открита с Решение № 3/25.08.2014 г. и Изпълнителят е определен с Решение № 8/27.10.2014г. на кмета на общината. Срокът на сключения Договор № ЗД – 245/29.12.2014 г. е една година от дата на сключването му – 29.12.2014 г., т.е договорът е в сила за периода на извършване на дейността по операция 3 – Закупуване на хранителни продукти – до 29.12.2015 г.. Типове доставяни хранителни продукти: Варива, мляко и млечни продукти, яйца, месо, месни продукти, захар, захарни изделия, зеленчуци и консерви. При провеждане на същата процедура по обособена позиция – „ Хляб” е сключен Договор № ЗД -233/12.11.2014 г. със срок на действие до 12.11.2015 г. Изискванията към изпълнителя са да извършва доставките на хранителни продукти със специализирани транспортни средства, притежаващи удостоверение за регистрация от БАБХ за превоз на хранителни продукти, доставяните хранителни продукти да отговарят на изискванията за качество, съгласно БДС, което се удостоверява със сертификат за качество, доставяните хранителни продукти да са със срок на годност не по-малък от 70% от остатъчния срок на годност, доставяните продукти да бъдат придружени с необходимите сертификати и документи. Всяка партида храни се придружава от документ, удостоверяващ произхода на храната, документ за качество и безопасност. В договора е предвидена и възможност за рекламация от страна на общината, относно годността, количеството и/или качеството на доставените стоки. В случай на рекламация, Изпълнителят следва да достави хранителни продукти в срок от 3/три /часа – да отговарят на заявеното количество, качество и годност. В случай, че рекламираните стоки не са доставени в този срок, общината може да удържи стойността на недоставените стоки от гаранцията за добро изпълнение. При доставката на хляб се изискват сертификат за качество, с дата на доставка и срок на годност, доставените количества хляб да произведени в деня на доставката и всеки хляб да е опакован отделно. При изпълнението и на този Договор са предвидени идентични възможности за рекламация и съответно – връщане на изцяло получена доставка за сметка на изпълнителя, ако хлябът не отговаря на едно от посочените по –горе изисквания. Количеството и вида на приеманите храни, съответстват на капацитетните възможности на обекта за осигуряване на правилното съхранение, при спазване на определените от производителя условия и срокове на съхранение. При получаване на стоката в обекта, се проверява съпътстващата хранителните продукти документация, следи се за състоянието на приеманите храни и продукти, състоянието на опаковките (цялост, съответствие със съдържанието и др.), етикетирането им. В обекта не се приемат храни със съмнителен външен вид или пък видими признаци на развала, както и такива с изтекъл срок на годност. В обекта не се приемат замърсени или с нарушена цялост на черупката яйца. , Договорена стойност: 16 090.80 , Отчетена стойност: 15 923.07
  • Дейност: Осигуряване на топъл обяд: Храната ще се приготвя в гр. Чипровци, бул. „Петър Парчевич” № 45 в кухненския блок на Домашен социален патронаж и ще се транспортира до пунктове за раздаването й на бенефициентите от цялата община – с. Мартиново, с. Железна, с. Бели мел, с. Превала, с. Горна Лука, с. Митровци, с. Челюстница, с. Горна Ковачица и с. Равна. Бенефициентите живеещи в гр. Чипровци ще получават храната си в съдинки в кухненския блок на ДСП. , Договорена стойност: 804.54 , Отчетена стойност: 294.88
  • Дейност: Предоставяне на съпътстващи мерки: Съпътващитете мерки ще се изразяват в консултиране и съдействие за: • Възможностите за ползване на други социални услуги, предоставяни на територията на общината, включително и такива, финансирани по ОП РЧР 2014 -2020 г.; • Ползване на административни общински услуги; • Подпомагане достъпа до здравни услуги • Подпомагане достъпа до образователни услуги; • Насочване на лицата, които не получат социални помощи към Дирекция “Социално подпомагане” гр. Чипровци за отпускане на такава, ако са изпълнени условията на законодателството. Съпътващите мерки ще се реализират чрез консултиране на бенефициентите на социалната услуга и съдействие, като ще бъдат изпратени писма и оказано съдействие на всички ползватели на услугата, съдържащи информация за възможностите за ползване на други социални услуги, предоставяни на територията на общината, включително и такива, финансирани по ОП РЧР 2014 -2020 г. – през целия период на договора – 01.05.2015 г. – 30.09.2015 г. - При ползване на общински услуги ще бъде оказвано съдействие за попълване на формуряри, подаване на молби и заявления и получаването им – през целия срок на договора – от 01.05.2015 г. до 30.09.2015 г.; - ще бъде направена анкета за доспъпа да здравни услуги, вкл. дали лицата имат личен лекар и в зависимост от отговорите ще се предприемат съответните индивидуални мерки и съдействие на всеки потребител поотделно – през целия срок на договора - от 01.05.2015 г. до 30.09.2015 г.; - ще се извърши служебна проверка за посещаемостта на децата на бенефициентите в училище и ще бъдт предприети действия, за постоянното им посещение в училище - м. май 2015 г., м. септември и при всеки нов бенефициент за срока на договора. - ще се подготвят писма до лицата, които не получат социални помощи към Дирекция “Социално подпомагане” гр. Чипровци за отпускане на такава, ако са изпълнени условията на законодателството и ще бъде оказано съдействие– през целия период на договора - от 01.05.2015 г. до 30.09.2015 г.; Честотата на реализиране на съпътващите мерки е отразена при описанието на начина на реализирането им., Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители Няма
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 лица, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 66.00 , Достигната стойност: 80.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 16 492.86 BGN
БФП 16 492.86 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 16 492.86 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Няма намерени тръжни процедури

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN