Идентификация

Номер от ИСУН BGHOMEAFFAIRS-1.005-0004-C01
Наименование на проекта BRACE&PROTECT [Изграждане на капацитет и препоръки за политики относно уязвими граждани на трети страни, търсещи международна или получили временна закрила]
Бенефициент 121893100 ЕВРОПЕЙСКИ ИНСТИТУТ Фондация
Източник на финансиране НФМ ==> Вътрешни работи
Дата на сключване на договора/заповедта 24.01.2023
Дата на стартиране 24.01.2023
Дата на приключване 10.02.2025
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България

Описание

Кратко описание на проекта
Основната цел на предложението е да подобри капацитета на националните институции, публични органи и НПО, работещи в областта на убежище и миграция, и такива предоставящи различни услуги на граждани на трети държави (ГТС), търсещи международна закрила и ГТС, получили временна закрила, с фокус уязвими групи.
Целите и резултатите ще бъдат постигнати чрез набор от комплексни и балансирани дейности. В резултат ще бъдат постигнати следните резултати: 
–	Разработен анализ/аналитичен доклад относно профила на ГТС, търсещи международна закрила и такива с предоставена временна закрила (с фокус уязвими групи).
-	Разработен и утвърден механизъм за подкрепа и социална ориентация на  лица и семейства от трети държави, търсещи международна закрила и ГТС с предоставена временна закрила за пилотните общини и област Бургас.
-	Проведени обучения за общо 30 участници за изграждане на компетенции и капацитет за работа в областта на убежището и миграцията.
-	Изготвена и разпространена информационна брошура за ГТС, търсещи международна закрила или получили временна закрила.
-	Проведени тематични информационни събития. 
–	Повишен капацитетът на националните институции и НПО, работещи в областта на убежището и миграцията, чрез обучения на 200 участници.
–	Разработен анализ с предложения/препоръки за по-нататъшно развитие на политиката и нормативната уредба в областта на убежището и миграцията (с фокус предоставянето на временна закрила).
В допълнение на тези дейности са предвидени и такива за управление на проекта и за информация и публичност. Ще бъдат проведени 2 инфо събития и ще бъде създаден сайт. Чрез предвидените дейности се очаква да бъдат обхванати пряко 230 представители на целевата група – служители на институции и организации, работещи в областта на убежището и миграцията, около 2000 чрез тематичните събития и тематична брошура, а чрез дейностите за публичност и планираните мерки за мултиплициране и устойчивост, пряко и непряко - допълнително около 10000 души.
Дейности
  • Дейност: Дейност 1: Организация и управление проекта: Дейността има за цел да осигури ефективно и безпроблемно управление на проекта, което включва съгласуване на общи насоки за управлението, ранно идентифициране на възможни рискове и стратегия за преодоляването им, изготвяне на междинни и крайни отчети и др. Съществен принос за успешното изпълнение на проекта и постигане на заложените цели/индикатори ще има екипът за управление: ръководител на проекта, координатор и финансов експерт. Сформираният екип на проекта има дългогодишен опит в управлението на проекти (включително в големи международни консорциуми) и е достатъчно компетентен, за да предотврати евентуални слабости при изпълнението. Предвидените дейности и времевият график за тяхното изпълнение позволяват реална подготовка и изпълнение на всички дейности от страна на екипа. В зависимост от спецификата на дейностите, екипът ще бъде подпомаган от външните експерти. Външните експерти бяха избрани предварително чрез провеждането на прозрачна процедура, при спазването на принципите на равнопоставеност и недискриминация. Подборът бе осъществен от комисия, която съобрази спецификата на съответните проектни дейности с опита и квалификацията на експертите, заявили желание за участие. Екипът ще осигурява постоянен вътрешен контрол (ще бъдат провеждани редовни координационни срещи относно напредъка, планиране на ключови дейности и оценка и контрол на качеството на изпълнение) и ще бъде в непрекъсната комуникация с ангажираните външни експерти, както и с Програмния оператор. , Договорена стойност: 36 531.21 , Отчетена стойност: 33 815.40
  • Дейност: Дейност 2: Провеждане на експертно социално проучване : В рамките на дейността ще бъде проведено задълбочено експертно социално проучване на профила на гражданите на трети страни, търсещи международна закрила и такива с предоставена временна закрила (със специален фокус върху уязвимите групи) на територията на България. На базата на резултатите от проучването ще бъде разработен аналитичен доклад, включващ идентификация и профилиране на набелязаната целева група. Ще бъде направена оценка на реалната ситуация, в която се намира тази група, дефиниран профилът им, техните нагласи и потребности, както и практиката, създадена от административните органи и НПО и доброволци, с основен акцент установяване на предизвикателствата и заплахите, свързани с гражданите на трети страни с предоставена временна закрила. Специален фокус ще бъде поставен върху идентифициране на специфичните аспекти на уязвимост при жени и момичета, търсещи убежище и закрила и най-вече такива, получили временна закрила. Ще бъдат анализирани и условията и предизвикателствата в сферата на достъп до жилищно настаняване, работни места, социално подпомагане, медицинска помощ, образование и детска градина, настойничество (за непридружени деца и юноши), събиране на семейства, хуманитарна помощ и др. Целта е да бъдат проучени реалните нужди и предизвикателства, свързани с лицата, търсещи международна закрила и гражданите на трети държави с предоставена временна закрила и в последствие резултатите от направеното проучване да бъдат взети предвид при разработването на материали за обучение на компетентните институции и заинтересовани страни (и индиректно при изготвянето на препоръки за законодателства и политики в сферата). Проучването ще позволи да бъдат установени както дефицитите и възможностите за оптимизиране, така и онези групи, които остават извън обхвата на реализираните досега политики. Този анализ ще позволи да бъдат дефинирани по-точно групите, които се намират в риск, както и групи, които първоначално не са били определяни като уязвими, но в определен контекст, могат да се изправят пред подобни трудности. Чрез статистически анализ на данните за миграцията (2013-2023 г.) ще бъде установена динамиката на миграционния процес, основните характеристики на различните групи, както и профилите им по възраст, произход, семейно положение, образование и професионална подготовка. Ще бъде постигнато задълбочено социално идентифициране на профила на гражданите на трети страни, търсещи международна закрила и такива с предоставена временна закрила (със специален фокус върху нуждите на уязвимите групи) на територията на България;, Договорена стойност: 19 709.49 , Отчетена стойност: 19 844.83
  • Дейност: Дейност 3: Подобряване на капацитета на заинтересованите страни на местно и регионално ниво за предоставяне на услуги и подкрепа за уязвими лица, търсещи убежище и уязвими граждани на трети държави, на които е предоставена временна закрила: Дейността е насочена към местните власти, областна администрация, държавни агенции/звена и НПО в областта на убежището и миграцията, с акцент предоставящите подкрепа на граждани на трети държави, търсещи международна закрила и получили временна закрила. Тя ще бъде реализира на територията на 2 пилотни общини – Поморие и Приморско, за които се идентифицират концентрирани мигрантски общности. Поддейности: 3.1. Разработване на местен механизъм за подкрепа и социална ориентация Механизмът ще адресира основни предизвикателства, свързани с осигуряването на адекватна реакция на местните заинтересовани страни на територията на общините Поморие и Приморско, при посрещане на непосредствените нужди на гражданите на трети държави, търсещи международна закрила и с предоставена временна закрила (вкл. уязвими лица), при отчитане на индивидуалните им потребности, възможностите на приемащата общност и необходимостта от координиране на усилията. В рамките на механизма ще бъде извършено картиране на услугите и заинтересованите страни в целевите общини и област Бургас, ще бъде разработен стандартен протокол за реакция и координация с ясно определени отговорности и описание на капацитета на различните участници в процеса на предоставяне на услуги и грижа, ще бъде предложен модел за обучение по социална ориентация и разработени насоки за идентифициране и оценка на уязвимостта на лицата, търсещи международна закрила и/или получили временна закрила. 3.2. Обучения за изграждане на капацитет Ще бъдат проведени 2 двудневни обучения за: - представители на местното самоуправление, държавната администрация и институции – администрация на пилотните общини, кметове и кметски наместници, членове на Общинските съвети, Областна администрация–Бургас, служители на РПУ, РИО - Бургас, РЗИ- Бургас, РДСП – Бургас и др.; - представители на НПО в сферата на убежището и миграцията, браншови организации и доставчици на социални услуги. Обученията ще имат за цел повишаване на капацитета за работа в областта на убежището и миграцията с фокус върху: права на лицата, търсещи международна и временна закрила, идентифициране на уязвими лица, насочване и осигуряване на закрила на жени и момичета, търсещи убежище, адресиране на потребностите, насочване и предоставяне на услуги за уязвими лица и семейства, вкл. жени и момичета, комуникация и координация, ефективно управление на кризи. Структурирането на обучителните материали и програма ще вземе предвид резултатите от проведеното в рамките на Дейност 2 проучване. Фокусът ще бъде поставен върху изграждането на институционален и организационен капацитет за предоставяне на подкрепа, който отчита специфичните аспекти на уязвимост при жени и момичета, търсещи убежище и закрила. 3.3. Провеждане на обучение за обучители Ще бъде проведено тридневно обучение за обучители по социална ориентация за граждани на трети страни, търсещи международна закрила и/или получили временна закрила. То ще има за цел създаване на местна експертиза и екип за предоставяне на обучения, насочени към повишаване на информираността и придобиване на умения за ориентация в системата от услуги и функции на приемащата държава. Обучителната програма се основава на разработения модел на обучение по социална ориентация и ще обхване 10 представители на общинските и държавни администрации и НПО на територията на пилотните общини. Обучението ще включва следните примерни теми: - Правна и институционална рамка на Република България в областта на миграцията и убежището - Законодателство в областта на равенството и противодвйствието на дискриминацията - Основни сектори на интеграция в приемащата общност: адресна регистрация и документи за самоличност, жилищно настаняване, здравеопазване, социално подпомагане, образование, българско гражданство - Взаимодействие с приемащата общност - културни традиции, народопсихология, социални роли - Комуникационни и презентационни умения. Работа в група - Инструменти на ефективното обучение., Договорена стойност: 45 950.00 , Отчетена стойност: 45 380.00
  • Дейност: Дейност 4: Дейности за повишаване информираността и подкрепа за изграждане на приобщаващи общности: Дейността включва провеждането на следните поддейности: 4.1. Разработване, публикуване и разпространение на информационна брошура Ще бъде разработена информационна брошура, насочена към гражданите на трети страни, търсещи международна закрила или получили временна закрила на територията на България. Основните информационни послания и секции на брошурата ще включват например: - Права и задължения на гражданите на трети страни, търсещи закрила в България и ЕС; - Как да пътуваме на територията на България безопасно; - Достъп до настаняване и жилища; - Социални услуги, здравеопазване и образование; - Активни на пазара на труда; - Закрила на детето; - Основни източници на информация. Брошурата ще бъде разработена на български, английски и украински езици, в електронен и хартиен вариант. Електронният вариант на брошурата ще позволява интуитивна ориентация и лесна навигация при търсене на информация от потребителите. Освен на интернет страницата на проекта, ще бъде предложена за публикуване на страниците на заинтересованите институции и организации – участници в проектните дейности и социалните медии. Хартиеният вариант на брошурата ще бъде популяризиран при изпълнението на всички проектни дейности, по-конкретно по време на информационните събития (4.2.), както и предоставен за разпространение на пилотните общини. 4.2. Организация и провеждане на тематични информационни събития за представяне на културните традиции и специфики на мигрантската и приемащата общности Ще бъдат проведени по 2 тематични събития във всяка от общините, подкрепящи проекта, които имат за цел създаването на културни пространства за активно взаимодействие и опознаване на двете общности – приемаща и мигрантска. Темите са подбрани по начин, който позволява равностойно представяне на културната идентичност на двете общности, интерактивност и търсене на пресечни точки. Събитията ще бъдат например: - Кулинарно събитие с участието на детски градини и училища, в които се обучават деца и младежи от семейства, получили временна закрила и ГТС; - Съвместни четения на български литературни произведения; - Театър – билингва. Тематичните информационни събития ще бъдат организирани съвместно с пилотните общини Приморско и Поморие, след сформиране на местна инициативна група от представители на местни образователни и културни институции, неправителствени организации, представители на общностите, търсещи закрила на територията на съответната община, творци и хора на изкуството и др., Договорена стойност: 29 640.00 , Отчетена стойност: 24 413.31
  • Дейност: Дейност 5: Обучителни дейности и изграждане на капацитет на национални институции и НПО в областта на убежището и миграцията, с акцент временна закрила и най-вече уязвими групи : В рамките на дейността ще бъдат проведени следните поддейности: 5.1. Подготовка на обучения Ще бъде проведено проучване и оценка на нивото на знания и на специфичните нужди от обучение на служители на компетентните национални институции и НПО в сферата на миграцията и убежището(например: ГД „Гранична полиция“, ГД „Национална полиция“ и Дирекция „Миграция“ на МВР, звена „Миграция” в ОДМВР, релевантните министерства, регистрационно-приемателните центрове (РПЦ) на ДАБ към МС, неправителствени организации и др.). Ще бъде проведено онлайн анкетно проучване с представители от съответните институции/организации, като получените резултати ще бъдат анализирани и обобщени в доклад. Въз основа на резултатите ще бъдат определени потенциални теми, които да бъдат включени в планираните обучения. Разработеният доклад ще включва методическа и съдържателна рамка за обучения (включваща например: цели и съдържание на обучението, специфични нужди на участниците, дидактически подход, обучителни материали, оценка на ефективността на обучението). На базата на разработения доклад ще бъдат съставени програмата за планираните обучения и материалите за обучение – презентации, практически казуси и задачи, тестове и др. 5.2. Провеждане на обучения за изграждане на капацитет Ще бъдат проведени 8 двудневни обучeния в областта на убежището и миграцията, с фокус върху предоставянето на временна закрила, насочени към представители на национални институции и НПО, работещи в сферата. Обученията ще имат за цел изграждане/подобряване на капацитета и повишаване на знанията и експертизата на участниците. Обученията ще се проведат в локации, които позволяват отделяне от градската и трудова среда. В обучителните семинари ще участват представители на компетентните институции и на неправителствени организации (например: ГД „Гранична полиция“, ГД „Национална полиция“ и Дирекция „Миграция“ на МВР, звена „Миграция” в ОДМВР, релевантните министерства, регистрационно-приемателните центрове (РПЦ) на ДАБ към МС, неправителствени и международни организации и др.). Обученията ще бъдат водени от екип от доказани експерти в областта на убежището и миграцията (представители на български и международни организации и институции). По време на обученията ще бъдат засегнати примерни теми: - Национален план за действие при временна закрила в Република България; Процедура за предоставяне на временна закрила; - Чуждестранни практики в сферата на предоставяне на временна закрила; - Организация, координация и взаимодействие между националните институции, НПО и доброволци при възникване на риск от кризисна ситуация, вследствие масово навлизане на чужденци, търсещи временна закрила; - Съществуващи рискове и заплахи и национални мерки за закрила и грижа за уязвими групи граждани на трети страни, търсещи международна закрила и/или с предоставена временна закрила; - Активно включване на пазара на труда на граждани на трети страни с предоставена временна закрила; - Новата роля на бизнеса по отношение на гражданите на трети страни с предоставена временна закрила; - Проблеми и предизвикателства при осигуряването на достъп до жилищно настаняване на граждани на трети страни с предоставена временна закрила. , Договорена стойност: 180 599.29 , Отчетена стойност: 182 767.28
  • Дейност: Дейност 6: Препоръки за развитие на политиката и нормативната уредба в областта на убежището и миграцията : Дейността включва изпълнението да следните поддейности: 6.1. Разработване на анализ с предложения/препоръки за по-нататъшно развитие на политиката и нормативната уредба в областта на убежището и миграцията (с фокус предоставянето на временна закрила) Основен акцент в анализа ще бъде поставен върху възможностите за по-активно включване на гражданите на трети страни с предоставена временна закрила (и най-вече на уязвимите групи) в пазара на труда. Анализът и препоръките ще обхванат и процедурата за издаване на разрешение за продължително пребиваване и работа тип „Синя карта на ЕС“. В аналитичния доклад ще бъдат включени и препоръки за подобряване на работата и капацитета на компетентните институции в областта на предоставяне на временна закрила. Ще бъдат включени и препоръки за улесняване процеса на осигуряване на жилища и работни места за гражданите на трети страни с временна закрила. Изготвените препоръки ще бъдат предоставени на компетентните институции (както и на НПО и доброволци) с цел реформиране/допълване на съществуващата нормативна уредба, гарантиращо по-нататъшно развитие на политиката и правната рамка в разглежданата сфера. Препоръките ще бъдат официално представени по време на финалното информационно събитие, предвидено в рамките на проекта (Дейност 7). 6.2. Провеждане на консултативни срещи Ще бъдат проведени серия от срещи с представители на национални институции, работещи в областта на убежището и миграцията и с представители на местна власт. Тяхната цел е представяне на резултатите от работа по поддейност 6.1 и обсъждане на направените предложения за допълване на препоръките. Ще бъдат разгледани фактори, които биха възпрепятстват прилагането на конкретни нови подзаконови актове и актуализирането на съществуващите, които в средносрочен план да подобрят работата на компетентните институции (в стратегическо партньорство с НПО, международни организации и доброволци). , Договорена стойност: 32 491.64 , Отчетена стойност: 22 139.57
  • Дейност: Дейност 7: Информация и публичност: Дейностите по информация и публичност ще включват използването на традиционни и онлайн медии (национални и регионални), социални медии, информационни събития, разпространение на информация чрез партньорски мрежи/структури и специализирани организации, разпространение на информация чрез предвидените в рамките на проекта обучения, тематични информационни събития, информационни и промоционални материали. Ще бъдат проведени откриващо информационно събитие за представяне на проекта и финално събитие за представяне на постигнатите резултати. Ще бъде разработена уебстраница (на бълг. и англ. език), на която редовно ще се публикува информация за напредъка. ЕИ има изградени контакти с различни местни и национални медии, интернет медии, вестници, радиостанции, телевизии. Изградените и ефективно работещи през годините медийни партньорства ще спомогнат за качеството и навременно отразяване на всички дейности. Те ще са от важно значение и за разпространението на информация относно целите и ролята на Норвежкия финансов механизъм 2014-2021. Сред основните медии, с които ЕИ работи традиционно, са: България Он Еър, „Bloomberg TV Bulgaria“, в-к „Сега”, Дневник.bg, MEDIAPOOL, БНТ, Българското национално радио (БНР), регионалните станции на Дарик радио и др. Експертите, ангажирани по проекта, ще дават интервюта при покана относно актуални теми, свързани с националната политика в сферата на миграцията, временната закрила и относно предстоящи инициативи по проекта. Дейностите ще бъдат популяризирани в максимална степен чрез публикуване на съобщения до медиите и покани за събития, репортажи, интервюта и други журналистически форми. На сайтовете, поддържани от ЕИ, редовно ще се публикуват новини, свързани с темата и дейностите на проекта. За достигане на по-широк кръг от заинтересовани лица, ще бъдат използвани активно и страниците в социалните медии на ЕИ (страниците/профилите на ЕИ имат повече от 8000 потребители/последователи). Ще се разпространява и информация за приоритетите на националната политика в областта на миграцията (и най-вече предоставянето на временна закрила). Ще бъдат споделяни и новини, свързани с политиката на ЕС в тази област. Ще бъдат използвани и комуникационните канали на пилотните общини, с цел по-широко разпространение на информация за целите и дейностите на проекта. В рамките на проекта ще бъдат изработени и рекламен банер (1 бр.) и комплект промоционални материали (включващ напр. чанта, тефтер, химикал) (400 бр.) Върху всички печатни, електронни и други материали ще бъдат поставени името и логото на финансиращия орган, както и всички форми за идентификация, съгласно Наръчника за изпълнение на проекти на Оператора и Ръководството за комуникация и дизайн на Финансовия механизъм на ЕИО и Норвегия. По този начин ЕИ ще подчертае ролята на НФМ 2014-2021 и ще се гарантира, че помощта от механизма е прозрачна. ЕИ широко и ефективно ще разпространява пред обществеността информация относно НФМ 2014-2021 и проекта, като използва инструменти и средства за комуникация на подходящото ниво. Мерките ще се изпълняват в съответствие с Регламента и изискванията за информация и комуникация в Анекс 3 към Регламента. ЕИ включва Комуникационен план в Проектното предложение, с цел да се създаде информираност за съществуването, целите, всяко двустранно сътрудничество с държавни субекти донори, изпълнението и въздействието от подкрепата от финансовия механизъм за проекта. ЕИ е разработил и Комуникационен план в рамките на т. 11. „Допълнителна информация, необходима за оценка на проектното предложение, в съответствие с Комуникационния план на Програмата “Вътрешни работи” в България 2014-2020 г., Анекс 3 към Регламента и документите за изисквания за информация и публичност”. ЕИ гарантира, че мерките за информация и публичност ще се изпълняват в съответствие с Комуникационния план, и че участниците в проекта ще са информирани за финансирането от Програмата и финансовия механизъм., Договорена стойност: 26 390.58 , Отчетена стойност: 26 745.49

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: Милена, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 3 750.00
  • Изпълнител: Иво, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 23 469.96
  • Изпълнител: Цветелина, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 3 500.00
  • Изпълнител: Сдружение ПроспектиМ Сдружение, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 19 800.00
  • Изпълнител: Холгер Нитш, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 17 602.20
  • Изпълнител: Калояна, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 5 600.00
  • Изпълнител: Холгел Шмид, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 17 602.20
  • Изпълнител: КРИД ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 73 200.00
  • Изпълнител: ДЖАМАДВАЙС-ТРАВЕЛ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 3 777.60
  • Изпълнител: Иван, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 15 646.64
  • Изпълнител: Яна, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 3 500.00
  • Изпълнител: Иван, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 11 734.98
  • Изпълнител: Лиляна, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 4 900.00
  • Изпълнител: СТОГАЛ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 21 162.96
  • Изпълнител: Пикселиант ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 3 588.00
  • Изпълнител: Антоанета, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 11 734.98
  • Изпълнител: Надя, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 11 734.98
  • Изпълнител: Татяна, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 4 900.00
  • Изпълнител: Туитър ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 9 600.00
  • Изпълнител: Руска, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 3 750.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Брой представители властите, обучени за прилагане на законодателството в областта на временната закрила., Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 30.00 , Достигната стойност: 59.00
Индикатор 2 Брой събития (семинари, обучения и други) в областта на убежището и миграцията, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 18.00 , Достигната стойност: 18.00
Индикатор 3 Брой на служители от национални институции, неправителствени организации и международни организации, обучени в областта на убржището и миграцията, Мерна единица: % от общия брой предприятия, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 200.00 , Достигната стойност: 205.00
Индикатор 4 Брой развити или изпълнени специфични процедури и стандарти за насочване, настаняване, грижи и попечителство или представителство на непридружените малолетни и непълнолетни лица, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 352 166.51 BGN
БФП 352 166.51 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 352 166.51 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Експерт анализатор и обучител , Прогнозна стойност: 23 469.96
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Местен механизъм за подкрепа - дейност 3, Прогнозна стойност: 20 000.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Осигуряване провеждането на събития, Прогнозна стойност: 74 490.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Печатни и промоционални материали, Прогнозна стойност: 21 216.00
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Превод, Прогнозна стойност: 9 600.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Сайт, Прогнозна стойност: 3 600.00
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Самолетни билети, Прогнозна стойност: 3 614.24

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN