Идентификация

Номер от ИСУН BG05M9OP001-1.003-0146-C03
Наименование на проекта Нови работни места в Проадвайс Ко ЕООД
Бенефициент 201241305 ПРОАДВАЙС КО ЕООД
Източник на финансиране ЕСФ ==> Развитие на човешките ресурси
Дата на сключване на договора/заповедта 20.09.2016
Дата на стартиране 20.09.2016
Дата на приключване 20.09.2018
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, София-Град, Столична, гр.София

Описание

Кратко описание на проекта
Проадвайс предлага консултантски услуги по стопанско управление и управление на проекти.
Това проектно предложение има за цел чрез наемане и устойчиво интегриране в дейността на предприятието на нови служители, безработни  и/или  неактивни  лица,  да разшири и повиши качеството на предлаганите услуги и да им осигури заетост. Предвижда се да се назначат 4 нови служители от целевите групи.
Ще назначим млади хора до 29 год. и ще им дадем възможност за придобиване на трудов и професионален опит, хора в активна възраст и професионалисти над 54 години, с които да повишим капацитета и конкурентноспособността на фирмата.  
На новонаетите служители се осигурява заетост до 12 месеца и възможност да продължат да работят във фирмата и след това.
За нуждите на дейността и повишаване квалификацията на новоназначените лица, те ще преминат курс по езикова и дигитална компетентност, съобразени с нивото на познанията им и ще надградят и допълнят знанията си с тези допълнителни обучения. 
Ще се закупи необходимото им за изпълнение на длъжността оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар, като с това ще се осигури високо качество на работните места.
На наетите по проекта ще се осигури комплексно обслужване от Служба по трудова медицина за опазване на здравето им на работното място и спазване на законодателството.
Екипът за управление на проекта ще ръководи и контролира изпълнението и отчитането на дейностите по проекта, спазването на сроковете и воденето на коректна документация, което ще доведе до постигане на заложените резултати по ефективен и ефикасен начин.
В периода на наемане по проекта, на включените в него лица се дава възможност да се адаптират към работата, да повишат квалификацията си и да натрупат опит и знания, което е предпоставка за по-нататъшната им устойчива заетост. С това проектът ще допринесе за успешното реализиране на целите си и на целите и приоритетите на оперативната програма и ще подпомогне устойчивото развитие на бенефициента.
Дейности
  • Дейност: Организация и управление на проекта: Описание на дейността: За доброто организиране и контролиране на изпълнението на дейностите по проекта и успешното му и в срок приключване и отчитане, ще бъде сформиран екип за управление на проекта. ЕУП ще се състои от Ръководител проект - 1, счетоводител - 1. Автобиографията на Ръководителя на проекта е приложена към настоящото проектно предложение. Екипът за управление на проекта извършва следното: - Изготвяне на план за изпълнение на проекта; - Подготовка, координиране и отчитане на всяка дейност от проекта; - Текущ мониторинг и контрол на изпълнението на дейностите; - Съблюдава направените разходи да са в съответствие с бюджета на проекта и изискванията на договора за БФП,; - Осигурява аналитично счетоводно отчитане на проекта; - Осигурява спазването на сроковете по изпълнението, промените (ако има такива) и отчитането на проекта; - Наблюдава комплектното и коректно изготвяне и съхранение на досие на проекта; - Провежда регулярни срещи, на които се обсъжда планът и текущото изпълнение на проекта и се вземат необходимите решения или коригиращи мерки по изпълнението му; - Изготвя междинни и окончателни отчети и доклади и заявки за плащания, осъществява контрол и мониторинг на изпълнението и отчитането на проекта и на цялата документация и изпращаните документи до УО . - Следи и носи отговорност за правилното и навременно изпълнение и отчитане на проекта, за законосъобразното водене на счетоводството и доброто финансово управление на средствата на проекта; - При необходимост контактува с УО и ДО. Обосновка на дейността: Изпълнението на посочените дейности от Екипа за управление ще допринесе за осигуряване доброто управление на проекта. Това е от особено голямо значение предвид големината на проекта. Професионалната организация и управление на проекта ще гарантира качественото изпълнение на проектните дейности и успешното приключване на проекта., Договорена стойност: 7 000.00 , Отчетена стойност: 7 000.00
  • Дейност: Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца: Цел на дейността: Разширяване на дейността и капацитета на дружеството чрез наемане на нови служители. Описание на дейността: Подбор на безработни или неактивни лица от целевите групи и назначаването им на трудов договор за 12 месеца. За разширяване на дейността на фирмата и за увеличаване на капацитета за предлагане и извършване на консултантски услуги ни е необходимо да назначим двама експерти/експерти бизнес развитие и маркетинг, един финансов консултант/счетоводител/одитор и един специалист по уеб дизайн. Всички те попадат в квалификационна група 2 от НКПД. Обосновка на дейността: Следвайки тенденцията за увеличаване на икономическия растеж в България, 2-3% годишно, увеличаване на оборотите и печалбата на икономическите единици и на доходите на работещите и стартиране изпълнението на оперативните програми 2014-2020, очакваме фирмата да увеличи значително клиентите си. Необходимо е и да разширим обхвата на дейността, за да удовлетворим потребностите на пазара и да предложим повече и по-разнообразни услуги на клиентите. Очакваме да сключим договори за управление на проекти по вече подготвени от нас проектни предложения и за изготвяне на нови проекти по нови процедури. Предлагаме нашите услуги и на чуждестранни фирми. За да се подсигури изпълнението на договорите по посочените по-горе дейности и да предложи повече услуги, на "Проадвайс" ЕООД е необходимо да наеме нови служители. Фирмата ще положи усилия да мотивира новонаетите лица да работят с желание и да се учат и развиват, като им предостави възможност да започнат работа, ще ги включи в обучения по ключови компетентности за повишаване на квалификацията им и ще им осигури качествени работни места. Четирите нови работни места са нетно увеличение на щатното разписание. , Договорена стойност: 36 800.00 , Отчетена стойност: 27 671.03
  • Дейност: Предоставяне на обучение по ключови компетентности съгласно Европейската квалификационна рамка по: Ключовa компетентност 2 „Общуване на чужди езици“ и Ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност“ на вече наетите по проекта лица.: Цел на дейността: Повишаване на квалификацията на включените в проекта нови служители Описание на дейността: Предвиждаме да предоставим на новонаетите лица следните обучения по ключови компетентности: А. По Ключовa компетентност 2 „Общуване на чужди езици“ 1. Хорариум на обучението 300 учебни часа за всеки обучаем и три нива на обучение 1.1. Теория 150 часа на обучаем 1.2. Практика 150 часа на обучаем 2. Брой на обучаваните лица 4 /четири/ 3. Издаден документ (диплом, сертификат, удостоверение или др.), доказващ завършеното обучение за преминат езиков курс за всеки обучаем Б. По Ключовa компетентност 4 „Дигитална компетентност“ 1. Хорариум на обучението 45 учебни часа за всеки обучаем 1.1. Теория 30 часа на обучаем 1.2. Практика 15 часа на обучаем 2. Брой на обучаваните лица 4 /четири/ 3. Издаден документ (диплом, сертификат, удостоверение или др.), доказващ завършеното обучение за преминат курс за работа с компютър и интернет за всеки обучаем Обосновка на дейността: Езиковото обучение предвиждаме да предоставим на всички новонаетите служители, защото фирмата има клиенти и контрагенти чуждестранни или смесени предприятия и в работните срещи и работата с тях е необходимо да се ползват чужди езици. Планираме и привличането на нови чуждестранни клиенти. Обикновено документацията се изготвя на български и на английски език. Освен това се налага да се контактува с чужденците, които работят в тези предприятия, във връзка с предоставяните услуги и затова е необходимо служителите на "Проадвайс" ЕООД много добре да владеят английски език. Предлаганите от нас услуги са предимно в сферата на управлението и подготвяните от нас анализи и доклади за клиентите са на високо ниво. За да отговорят на тези изисквания, новонаетите от нас консултанти и експерти трябва да имат много добра езикова подготовка, съобразена с дейността на фирмата. Обучението по чужди езици в университетите не е достатъчно застъпено, а планираме назначаването и на наскоро завършили млади хора. За новонаетите по проекта служители предвиждаме да предоставим и обучение за работа с компютър и интернет, защото естеството на дейност на фирмата и на всички работни места е свързано със задължително използване на дигитална техника като компютри, принтери, софтуерни продукти и интернет. За качествено изпълнение на задълженията си служителите ни трябва да имат много добра компютърна и дигитална подготовка и компетентност., Договорена стойност: 3 800.00 , Отчетена стойност: 2 850.00
  • Дейност: Закупуване на оборудване, обзавеждане, работно облекло, ДНА и стопански инвентар, свързани със създаването на нови работни места и застраховане на придобитото оборудване.: Описание на дейността: За създадените нови работни места предвиждаме да закупим 1 специализиран софтуер /финансов или счетоводен и ТРЗ/ с хардуерен или друг лиценз и приложения, 1 бр. сървър, 1 бр. UPS, 3 бр. преносими компютри с лицензирана операционна система, офис пакет, компютърна мишка, 1 бр. таблет, 1 бр. мултифункционално офис устройство (принтер, скенер, копир), 4 бр. работни бюра, 4 бр. работни столове, 2 бр. етажерки, 2 бр. метални шкафове за документи, 1 бр. закачалка за дрехи, 1 бр. мултимедиен проектор, 1 бр. заседателна маса, 3 бр. GSM апарати, 3 бр. настолни калкулатори, 1 комплект тонер касета и барабан за мултифункционалното устройство и офисен стопански инвентар. За новите работни места предвиждаме закупуване и на дребен стопански инвентар за работата им в офиса, като органайзери за бюро, папки и други подобни. Към доставките ще бъдат включени всички допълнителни дейности, свързани с транспорта, монтажа, въвеждането в експлоатация, както и обучение на персонала за работа с доставеното оборудване и ДНА. За придобитото оборудване ще се сключат застраховки за предотвратяване на риска от погиване и увреждане в периода на изпълнение на дейностите по проекта. Обосновка на дейността: Новите служители по проекта са нумерично увеличение на персонала на "Проадвайс" ЕООД. За тях във фирмата няма обособени работни места, затова е необходимо да се създадат и оборудват такива. За тази цел ще се закупят бюра с контейнери за бюро, работни офис столове, шкафове и етажерки, маса. Новите работни места са за специалисти и консултанти, чиято работа е предимно в офис и които задължително трябва да работят на компютри и в работата си е необходимо да използват специализирани софтуерни продукти. За оперативна работа при клиенти се ползват таблети. Това се налага от естеството на дейността и работата. Изработените от служителите документи се разпечатват на принтер когато е необходимо. По тези причини за оборудване на работните места ще се закупят компютри, таблети и принтер. Сървърът е необходим за съхраняване и достъп до обща информация дори и когато са при клиенти. По повечето проекти и услуги работят по няколко човека и цялата информация трябва да се съхранява на едно място, достъпно за всички. Обемът на някои проекти също изисква да се ползва сървър, затова се предвижда да се закупи такъв. За качествено и бързо изпълнение на работата си тези служители непрекъснато използват телефон за връзка с клиенти, контрагенти и колеги и използване на интернет. Много често те са при клиенти извън офиса и спешно им трябва достъп до информация. Затова е предвидено закупуване на телефонни апарати за мобилна връзка. За работата в офиса е необходимо ползването на дребен офис инвентар., Договорена стойност: 21 600.00 , Отчетена стойност: 20 077.42
  • Дейност: Осигуряване на трудова медицина за новонаетите служители за срока на изпълнение на проектните дейности: Описание на дейността: Включват се следните дейности по трудова медицина: обслужване на новонаетите лица от Служба по трудова медицина, измерване факторите на работната среда, оценка на риска на работните места, извършване на първоначални и профилактични медицински прегледи, наблюдение на здравословното състояние на работещите и анализ, обучения по ЗЗБУТ, приложимата документация и др. необходими. Обосновка на дейността: За спазване на разпоредбите на действащото законодателство и във връзка с назначаването на нови служители е необходимо да се сключи договор със Служба по трудова медицина за обслужване на работните места и служителите. Изпълнението на тази дейност допринася за опазване здравето и осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд на служителите. , Договорена стойност: 800.00 , Отчетена стойност: 802.00
  • Дейност: Осигуряване на публичност на проекта: Дейността се изразява в запознаване на обществеността и популяризиране на дейностите и целите на проекта, а с това и на процедурата и на оперативната програма, сред определените целеви групи и всички участващи в проекта. Тази дейност съпътства целия период на изпълнение на проекта и включва: - Изработването на материалите и оформянето на всички документи по проекта е в съответствие с Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020; - Изработване и поставяне на информационно табло/плакат на мястото, където се изпълнява проекта; - Изработване на печатни материали като брошури и листовки - 1000 броя, промоционални материали- папки и тефтери, фланелки, химикалки, флашпамети и други, 300 броя. Те ще се използват по подходящ начин за постигане на целта; - Отпечатване на информационни стикери за оборудването - 30 бр. Обосновка на дейността: Дейността по популяризиране на проекта ще допринесе за информиране на обществеността за извършените по проекта дейности, за постигнатите резултати и за оказаните въздействия за изпълнение на целите по проекта. При всички използвани мерки за информация и комуникация изрично ще се указва съфинансирането от фондовете на ЕС на проекта чрез поставяне на всички лога, емблеми и надписи, в съответствие с наръчника и с графичните изисквания и правилата за визуална идентичност. Във всеки документ, свързан с изпълнението на проекта, освен логата и емблемите се посочва, че финансиращата го оперативна програма се осъществява с подкрепата на фонда, Договорена стойност: 1 200.00 , Отчетена стойност: 1 198.32

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: МЕДИКО ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 790.00 , Отчетена стойност**: 802.00
  • Изпълнител: ИНФО СЪРВИС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 13 798.80 , Отчетена стойност**: 14 112.52
  • Изпълнител: КОМПЮТЪР ДРИИМС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 515.47
  • Изпълнител: ХАРМОНИЯ 1 ООД, Договорена стойност по проекта*: 2 800.00 , Отчетена стойност**: 350.00
  • Изпълнител: ОФИС ЕКСПРЕС СЪРВИС АД, Договорена стойност по проекта*: 263.92 , Отчетена стойност**: 263.92
  • Изпълнител: ГРУПАМА ЗАСТРАХОВАНЕ ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 174.07
  • Изпълнител: Рекламна къща МЕКА М ООД, Договорена стойност по проекта*: 1 198.32 , Отчетена стойност**: 1 198.32
  • Изпълнител: РОСИЦА МАРИНОВА ЕТ, Договорена стойност по проекта*: 500.00 , Отчетена стойност**: 500.00
  • Изпълнител: ОФИС ЕКСПРЕС СЪРВИС АД, Договорена стойност по проекта*: 3 052.20 , Отчетена стойност**: 3 052.20
  • Изпълнител: ХАРМОНИЯ 1 ООД, Договорена стойност по проекта*: 1 000.00 , Отчетена стойност**: 2 150.00
  • Изпълнител: СТА ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 2 088.00
  • Изпълнител: АРОНИЯ-2 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 67.50
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 2.00 , Достигната стойност: 4.00
Индикатор 2 Безработни и неактивни участници, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 4.00 , Достигната стойност: 4.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 71 200.00 BGN
БФП 71 200.00 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 58 601.97 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Доставка и инсталиране на офис оборудване, Прогнозна стойност: 11 500.00
  • Обособена позиция 1: Доставка и инсталиране на офис оборудване
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 2: Прекратяване на избор на изпълнител за доставка и инсталиране на офис оборудване
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 3: Доставка и инсталиране на офис оборудване
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Доставка и инсталиране на специализиран софтуер, Прогнозна стойност: 430.00
  • Обособена позиция 1: Доставка и инсталиране на специализиран софтуер
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Доставка и монтаж на офис обзавеждане, Прогнозна стойност: 3 350.00
  • Обособена позиция 1: Доставка и монтаж на офис обзавеждане
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Избор на външен изпълнител за доставка на GSM апарати смартфони , Прогнозна стойност: 2 000.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на 3 бр. GSM апарати - смартфони
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Избор на външен изпълнител за осигуряване на трудова медицина за новонаетите по проекта лица., Прогнозна стойност: 800.00
  • Обособена позиция 1: Съобщение за избор на изпълнител за осигуряване на трудова медицина за новонаетите по проекта лица
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Избор на външен изпълнител за провеждане на обучение по Ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици“ на наетите по проекта лица, Прогнозна стойност: 2 800.00
  • Обособена позиция 1: Провеждане на обучение по Ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици“
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Избор на външен изпълнител за провеждане на обучение по Ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност“ на наетите по проекта лица, Прогнозна стойност: 1 000.00
  • Обособена позиция 1: Избор на външен изпълнител за провеждане на обучение по Ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност“ на наетите по проекта лица
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за доставка на комплект тонер касета и барабан за мултифункционално устройство , Прогнозна стойност: 290.00
  • Обособена позиция 1: Избор на изпълнител за доставка на комплект тонер касета и барабан за мултифункционално устройство
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 9 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за доставка на офисен стопански инвентар/канцеларски материали, Прогнозна стойност: 220.00
Процедура 10 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за извършване на услуга с предмет „Застраховане на придобитото по проекта оборудване и обзавеждане”., Прогнозна стойност: 1 200.00
Процедура 11 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за осигуряване на публичност на проекта, Прогнозна стойност: 1 000.00
  • Обособена позиция 1: Избор на изпълнител за осигуряване на публичност на проекта
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 12 Предмет на предвидената процедура: Съобщение за набиране на ценови предложения за избор на Счетоводител проект., Прогнозна стойност: 500.00
  • Обособена позиция 1: Избор на Счетоводител проект
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN