Идентификация

Номер от ИСУН BG16RFOP002-2.002-0253-C01
Наименование на проекта Внедряване на система за управление на доставките на материали от производители и към клиенти с цел развитие и укрепване на управленския капацитет на „Симекс ЕООД“
Бенефициент 106577999 СИМЕКС ЕООД
Източник на финансиране ЕФРР ==> Иновации и конкурентоспособност
Дата на сключване на договора/заповедта 06.03.2017
Дата на стартиране 06.03.2017
Дата на приключване 22.02.2018
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България, Северозападен, Враца, Криводол

Описание

Кратко описание на проекта
Чрез изпълнението на проекта в Симекс ЕООД ще се достави  интегрирано IT решение за управление на доставките на материали от производители и към клиенти. Това решение ще съдържа адресна база данни на клиентите и доставчиците на Симекс ЕООД, както и възможности за маршрутизация на доставките с цел да се постигне оптимизация на експлоатационните разходи с използването на цифрови модели на страната и градовете. Това решение ще е базирано на ГИС (Географска информационна система) базови продукти като настолен редактор с разширение за мрежови анализи и приложен софтуер, инсталирани върху настолна работна станция, които ще дадат възможност да се реализират задачите пред проекта.
Системата за управление на доставките на материали от производители и към клиенти ще се основава на мрежово-базирани инструменти за извършване на пространствени анализи, позволяващи разрешаването на комплексни проблеми. Решението интегрира модел на свързани данни, конфигуриран за специфичните цели и нужди на предприятието, което гарантира оптимизиране на работните процеси и тяхното управление. 
Ще ъде извършена Ре-Сертификация на СУОС (ISO 14001) и СУК ISO 9001на съществуващи сертификати.
Реализирането на  проектното предложение ще допринесе за развитие и укрепване на управленския капацитет на „Симекс ЕООД,
ще издигне нивото на работа с клиентите и доставчиците и в резултат ще се подобри качеството и сигурността на доставките. Краен резултат за Симекс ЕООД ще бъде оптимизиране на производствените разходи, въвеждане на нови организационни методи на производство и доставки, което ще повиши конкурентоспособността на фирмата на вътрешния и външни пазари.
Дейности
  • Дейност: Ре-сертификация на Система за управление на околната среда от изискванията на международния стандарт ISO 14001:2004 към ISO 14001:2015 - планиране, проектиране, внедряване и подготовка за сертификация: Проектиране и разработване промените на документите на системата и последващо внедряване. Етап Предварителен Изясняване на спецификата на продукта, управлението и производството на фирмата-клиент в контекста на формулирания обхват на СУОС с цел изясняване необходимостта от ресурси (включително и човешки) за реализиране на проекта според изискванията, включително и по време. Уточняване и определяне на отговорници и сформиране на екипи от страна на възложителя и изпълнителя за извършване на дейностите по проекта. Резултат: Този етап приключва със Заповед за стартиране на работата по преработване на СУОС и внедряване на изискванията на стандарт ISO 14001:2015. Етап Подготвителен Диагностиката на реалните правила и практики за управление на процесите в обхвата на Система предхожда препланирането й. На база на установените с диагностиката несъответствия с изискванията на ISO 14001:2015 и предвид наличните ресурси и потенциал, се прави планиране, което се състои в изготвяне, съгласуване и утвърждаване План за въвеждане на променената СУОС Провежда се встъпително запознаване на екипа на фирмата-клиент с идеите и изискванията на ISO 14001:2015 и с конкретните задачи и ангажименти по въвеждането им. На базата на горните дейности се изготвя и утвърждава “Предложение за състав и йерархия на документацията на Системата”. Резултат: Този етап приключва с утвърден План за въвеждане на ISO 14001:2015, План за състав и йерархия на документите. Етап Разработване (проектиране и документиране) На базата на План за състав и йерархия на документите се разработват конкретни документи, изискуеми или необходими на СУОС, съгласно ISO 14001:2015. Всеки разработен документ се съгласува със заинтересувани от действието му лица, като съгласуването може да включва и пробно внедряване на регламентите и записите, заложени в документа. Резултат: Този етап приключва с Разработени документи на системата в пълен обхват Етап Внедряване Провежда се инструктаж на персонала по прилагане на разработените документи на СУОС и изискванията, заложени в тях с която се възлагат отговорности и пълномощия. Това помага да се придобият и затвърдят умения и навици за спазване на “организационна дисциплина”, наложена от изискванията на Системата и се създават и поддържат всички изисквани “форми на записи”. Правят се последни съгласувания, представят се за утвърждаване и в тоя вече финализиран вид следва да се пуснат за работно внедряване. Със заповед на ръководител се въвеждат в изпълнение и се събират доказателства за изпълнението. Резултат: Този етап приключва с изготвяне на Протокол от инструктаж, Утвърдени документи на системата. Заповед за внедряване Етап Вътрешен одит и преглед от ръководството Провеждане на финален вътрешен одит (провеждането му е задължително преди ре-сертификационния одит) на внедрената система, от екип с представители на Консултанта и екип на Организацията. По време на одита се идентифицират областите, в които са установени проблеми с изискванията на стандарта или изпълнението им. Определят се необходими коригиращи и превантивни действия за отстраняване на несъответствията и прилагане на области за подобрение, констатирани по време на вътрешния одит. Консултантският екип оказва съдействие на Ръководството на фирмата при провеждането на преглед от ръководството (провеждането му е задължително преди ре-сертификационния одит) на СУОС за оценка на нейната ефективност и ефикасност Резултат: Етапът приключва с Доклад от Вътрешен одит, Протокол от проведен Преглед на Ръководството с декларирана готовност за ре-сертификация. Етап Подготовка за ре-сертификация Закриват се несъответствията, установени с вътрешния одит. Прави се подготовка на персонала за изнасяне на ре-сертификационния одит с цел увереност за демонстриране на системата. Резултат: Етапът приключва със потвърждение за закрити несъответствия, констатирани при вътрешния одит, издаване на доклад от акредитираща фирма и сертификат. , Договорена стойност: 18 500.00 , Отчетена стойност: 18 300.00
  • Дейност: Ре-сертификация на Система за управление на качеството от изискванията на международния стандарт ISO 9001:2008 към ISO 9001:2015 - планиране, проектиране, внедряване и подготовка за сертификация.: Етап Предварителен Изясняване на спецификата на продукта, управлението и производството на фирмата-клиент в контекста на формулирания обхват на СУК с цел изясняване необходимостта от ресурси (включително и човешки) за реализиране на проекта според изискванията, включително и по време. Уточняване и определяне на отговорници и сформиране на екипи от страна на възложителя и изпълнителя за извършване на дейностите по проекта. Резултат: Този етап приключва със Заповед за стартиране на работата по преработване на СУК и внедряване на изискванията на стандарт ISO 9001:2015. Етап Подготвителен Диагностиката на реалните правила и практики за управление на процесите в обхвата на Система предхожда препланирането й. На база на установените с диагностиката несъответствия с изискванията на ISO 9001:2015 и предвид наличните ресурси и потенциал, се прави планиране, което се състои в изготвяне, съгласуване и утвърждаване План за въвеждане на променената СУК Провежда се встъпително запознаване на екипа на фирмата-клиент с идеите и изискванията на ISO 9001:2015 и с конкретните задачи и ангажименти по въвеждането им. На базата на горните дейности се изготвя и утвърждава “Предложение за състав и йерархия на документацията на Системата”. Резултат: Този етап приключва с утвърден План за въвеждане на ISO 9001:2015, План за състав и йерархия на документите. Етап Разработване (проектиране и документиране) На базата на План за състав и йерархия на документите се разработват конкретни документи, изискуеми или необходими на СУК, съгласно ISO 9001:2015. Всеки разработен документ се съгласува със заинтересувани от действието му лица, като съгласуването може да включва и пробно внедряване на регламентите и записите, заложени в документа. Резултат: Този етап приключва с Разработени документи на системата в пълен обхват Етап Внедряване Провежда се инструктаж на персонала по прилагане на разработените документи на СУК и изискванията, заложени в тях с която се възлагат отговорности и пълномощия. Това помага да се придобият и затвърдят умения и навици за спазване на “организационна дисциплина”, наложена от изискванията на Системата и се създават и поддържат всички изисквани “форми на записи”. Правят се последни съгласувания, представят се за утвърждаване и в тоя вече финализиран вид следва да се пуснат за работно внедряване. Със заповед на първия ръководител се въвеждат в изпълнение (т.е. хората във фирмата започват да ги изпълняват) и се събират доказателства за изпълнението. Резултат: Този етап приключва с изготвяне на Протокол от инструктаж, Утвърдени документи на системата. Заповед за внедряване Етап Вътрешен одит и преглед от ръководството Провеждане на финален вътрешен одит (провеждането му е задължително преди ре-сертификационния одит) на внедрената система, от екип с представители на Консултанта и екип на Организацията. По време на одита се идентифицират областите, в които са установени проблеми с изискванията на стандарта или изпълнението им. Определят се необходими коригиращи и превантивни действия за отстраняване на несъответствията и прилагане на области за подобрение, констатирани по време на вътрешния одит. Консултантският екип оказва съдействие на Ръководството на фирмата при провеждането на преглед от ръководството (провеждането му е задължително преди ре-сертификационния одит) на СУК за оценка на нейната ефективност и ефикасност Резултат: Етапът приключва с Доклад от Вътрешен одит, Протокол от проведен Преглед на Ръководството с декларирана готовност за ре-сертификация Етап Подготовка за ре-сертификация Закриват се несъответствията, установени с вътрешния одит. Прави се подготовка на персонала за изнасяне на ре-сертификационния одит с цел да се придобие увереност за демонстриране на системата. Резултат: Резултат: Етапът приключва със потвърждение за закрити несъответствия, констатирани при вътрешния одит, издаване на доклад от акредитираща фирма и сертификат., Договорена стойност: 13 600.00 , Отчетена стойност: 13 400.00
  • Дейност: Дейности за насърчаване използването на ИК технологии и услуги: придобиване и въвеждане на специализиран ГИС софтуер - 1 бр. и хардуерно оборудване: За постигане на дейности за подобряване на производствения капацитет и управленските процеси, с оглед районирането на сигурните клиенти и доставчици, и като резултат да се постигне повишаване ефективността на предприятието ще е необходимо закупуване и въвеждане в експлоатация на ИКТ базиран специализиран софтуер. ИКТ Системата позволява използването на разнообразни мобилни устройства. Тази функционалност спомага значително съкращаване на времето за събиране, анализиране, визуализиране и предоставяне на данни и информация към оторизирани служители в реално време, което улеснява взимането на своевременни информирани и обосновани решения и оптимизира процесите по доставка на материали от производители и към клиенти. Ценно предимство на системата е възможността, която тя предоставя за своевременно актуализиране и редактиране на данните за клиенти и доставчици. Тази функционалност гарантира удовлетворяването на персонални клиентски изисквания и нужди в реално време и подобрява значително качеството на предоставяните услуги, като ги приближава максимално до изискванията на съвременния пазар. Системата ще гарантира също така функционалностите да се управлява и контролира изпълнението в срок на договорите от доставчиците и към клиентите с предупредителна информация за наближаването на критични стойности и при неизпълнение. Същевременно с помощта на тази ГИС ще се фиксира и качеството на доставките от служителите на Симекс, както и бележките на клиентите. Това ще даде възможност да се издигне нивото на работа с клиентите и доставчиците и в резултат да се подобри качеството и сигурността на доставките. Предвидени за закупуване са: Доставка на настолен ГИС редактор • Мощен инструмент за картографиране, редактиране и извършване на 2D и 3D пространствени анализи, включително в сферата на транспорта; • Бърз и лесен достъп до базата данни; • Поддържане на свързани данни; • Ефективно управление на структурите от данни и работния процес; • Възможност за интегриране на данни и работни процеси от други системи за пространствен анализ; • Лесно импортиране и актуализиране на данните. Доставка на настолна работна станция • Memory: 2x4GB DDR4 • Processor: Intel 3.20 GHz • Videocard: 2GB • Hard disks: 1TB • DVD player • Monitor: 21.5" • Операционна система Windows 10 Professional x64 • кутия, захранване, клавиатура, мишка Доставка на ГИС настолно разширение за мрежови анализи • Мрежово-базирани инструменти за извършване на пространствени анализи; • Възможност за персонализиране на модела за мрежов анализ; • Възможност за използване на разнообразни мобилни устройства; • Актуализиране и редактиране на база данни в реално време; • Моделиране на операционни правила. Доставка на ГИС базирана информационна система за подпомагане управлението на доставките на материали от производители и към клиенти с цел развитие и укрепване на управленския капацитет на „Симекс“ • Модул: Адресна база данни на доставчици и клиенти • Модул: Маршрутизация • Миграция и зареждане на данни • Внедряване на системата • Обучение на 3 служители Доставка на цифров модел Цифров модел на територията на Република България М 1:100000, за 1 работно място Векторни слоеве:  Цифров модел на терена: • Мащаб 1:100 000; • Растер  Цифров модел на пътищата : • Мащаб 1:100 000; • Тип път; • Клас път;  Административни граници (области, общини): • Мащаб 1:100 000 Име на област; Име на община. Дейност 6: Доставка на цифров модел Цифров модел на улиците в общинските центрове в Република България, М1:5000, за 1 работно място Векторен слой: - Име на улица; - Префикс на улица; - Тип улица; - Посока на движение; - Еднопосочни улици; - Пешеходни улици; - Идентификационен код по ГРАО, Договорена стойност: 436 700.00 , Отчетена стойност: 436 060.00
  • Дейност: Дейности по визуализация и публичност на проектните дейности: Включват дейности по изработване на информационна табела, поставена в офиса на кандидата изпълнител Симекс ЕООД. За закупеното технологично оборудване ще се изработят стикери., Договорена стойност: 1 000.00 , Отчетена стойност: 495.50

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: ТЕЛЕРАЙЗ ЛИМИТЕД, Договорена стойност по проекта*: 1 518 510.00 , Отчетена стойност**: 436 060.00
  • Изпълнител: БЪЛГАРСКА ФИНАНСОВА ГРУПА ООД, Договорена стойност по проекта*: 347.90 , Отчетена стойност**: 495.50
  • Изпълнител: ЕВРОСЕРТ БЪЛГАРИЯ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 9 380.00 , Отчетена стойност**: 13 400.00
  • Изпълнител: БАЛКАН-ЕКСПРЕС-КОНСУЛТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 12 810.00 , Отчетена стойност**: 18 300.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Производствени инвестиции Частни инвестиции, допълващи публичната подкрепа за предприятията (безвъзмездни средства), Мерна единица: евро, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 168 150.00 , Достигната стойност: 71 825.67
Индикатор 2 Производствени инвестиции: Брой предприятия, получаващи подкрепа, Мерна единица: предприятия, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 3 Производствени инвестиции: Брой предприятия, които получават безвъзмездни средства, Мерна единица: предприятия, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 469 800.00 BGN
БФП 328 860.00 BGN
Собствено финансиране 140 940.00 BGN
Общо реално изплатени суми 22 536.85 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Конфликт на интереси 100.00 1 925.00 825.00 2 750.00 ТЕЛЕРАЙЗ ЛИМИТЕД
Конфликт на интереси 100.00 303 317.00 129 993.00 433 310.00 ТЕЛЕРАЙЗ ЛИМИТЕД

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Дейности по визуализация и публичност на проектните дейности, Прогнозна стойност: 1 000.00
  • Обособена позиция 1: Дейности по визуализация и публичност на проектните дейности
    Изпълнител: БЪЛГАРСКА ФИНАНСОВА ГРУПА ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 347.90
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Придобиване и въвеждане на специализиран ГИС софтуер - 1 бр. и хардуерно оборудване, Прогнозна стойност: 436 700.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 1: Доставка на специализирано оборудване - настолна работна станция - 1 бр.
    Изпълнител: ТЕЛЕРАЙЗ ЛИМИТЕД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 925.00
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция 2: придобиване и въвеждане на специализиран ГИС софтуер - Доставка на настолен ГИС редактор - лиценз 1 бр., Доставка на разширение за мрежови анализи - 1 бр., Доставка на ГИС базирана информационна система за подпомагане управлението на доставките на материали от производители и към клиенти - 1 бр., Доставка на лиценз за ползване на цифров модел на територията на Р България - 1 бр., Доставка на лиценз за ползване на цифров модел на улиците в общинските центрове на Р България, М1:5000 - 1 бр.;
    Изпълнител: ТЕЛЕРАЙЗ ЛИМИТЕД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 303 317.00
  • Обособена позиция 3: Oбособена позиция 2: придобиване и въвеждане на специализиран ГИС софтуер - Доставка на настолен ГИС редактор - лиценз 1 бр., Доставка на разширение за мрежови анализи - 1 бр., Доставка на ГИС базирана информационна система за подпомагане управлението на доставките на материали от производители и към клиенти - 1 бр., Доставка на лиценз за ползване на цифров модел на територията на Р България - 1 бр., Доставка на лиценз за ползване на цифров модел на улиците в общинските центрове на Р България, М1:5000 - 1 бр.;
    Изпълнител: ТЕЛЕРАЙЗ ЛИМИТЕД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 303 317.00
  • Обособена позиция 4: Oбособена позиция 2: придобиване и въвеждане на специализиран ГИС софтуер - Доставка на настолен ГИС редактор - лиценз 1 бр., Доставка на разширение за мрежови анализи - 1 бр., Доставка на ГИС базирана информационна система за подпомагане управлението на доставките на материали от производители и към клиенти - 1 бр., Доставка на лиценз за ползване на цифров модел на територията на Р България - 1 бр., Доставка на лиценз за ползване на цифров модел на улиците в общинските центрове на Р България, М1:5000 - 1 бр.;
    Изпълнител: ТЕЛЕРАЙЗ ЛИМИТЕД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 303 317.00
  • Обособена позиция 5: Oбособена позиция 2: придобиване и въвеждане на специализиран ГИС софтуер - Доставка на настолен ГИС редактор - лиценз 1 бр., Доставка на разширение за мрежови анализи - 1 бр., Доставка на ГИС базирана информационна система за подпомагане управлението на доставките на материали от производители и към клиенти - 1 бр., Доставка на лиценз за ползване на цифров модел на територията на Р България - 1 бр., Доставка на лиценз за ползване на цифров модел на улиците в общинските центрове на Р България, М1:5000 - 1 бр.;
    Изпълнител: ТЕЛЕРАЙЗ ЛИМИТЕД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 303 317.00
  • Обособена позиция 6: Oбособена позиция 2: придобиване и въвеждане на специализиран ГИС софтуер - Доставка на настолен ГИС редактор - лиценз 1 бр., Доставка на разширение за мрежови анализи - 1 бр., Доставка на ГИС базирана информационна система за подпомагане управлението на доставките на материали от производители и към клиенти - 1 бр., Доставка на лиценз за ползване на цифров модел на територията на Р България - 1 бр., Доставка на лиценз за ползване на цифров модел на улиците в общинските центрове на Р България, М1:5000 - 1 бр.;
    Изпълнител: ТЕЛЕРАЙЗ ЛИМИТЕД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 303 317.00
  • Обособена позиция 7: Oбособена позиция 2: придобиване и въвеждане на специализиран ГИС софтуер - Доставка на настолен ГИС редактор - лиценз 1 бр., Доставка на разширение за мрежови анализи - 1 бр., Доставка на ГИС базирана информационна система за подпомагане управлението на доставките на материали от производители и към клиенти - 1 бр., Доставка на лиценз за ползване на цифров модел на територията на Р България - 1 бр., Доставка на лиценз за ползване на цифров модел на улиците в общинските центрове на Р България, М1:5000 - 1 бр.;
    Изпълнител: БАЛКАН-ЕКСПРЕС-КОНСУЛТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 12 810.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Услуга по придобиване на сертификат за международния стандарт ISO 9001:2008 към ISO 9001:2015 и Придобиване на сертификат за международния стандарт ISO 14001:2015 с включени такси за надзор, Прогнозна стойност: 13 600.00
  • Обособена позиция 1: Придобиване на сертификат за международния стандарт ISO 9001:2008 към ISO 9001:2015 и Придобиване на сертификат за международния стандарт ISO 14001:2015 с включени такси за надзор
    Изпълнител: ЕВРОСЕРТ БЪЛГАРИЯ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 9 380.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Услуга по Ре-сертификация на Система за управление на качеството от изискванията на международния стандарт ISO 9001:2008 към ISO 9001:2015 - планиране, проектиране, внедряване и подготовка за сертификация - Прекратена процедура, Прогнозна стойност: 13 600.00
  • Обособена позиция 1: Ре-сертификация на Система за управление на качеството от изискванията на международния стандарт ISO 9001:2008 към ISO 9001:2015
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 2: Придобиване на сертификат за международния стандарт ISO 9001:2015 с включена такса за надзор
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Услуга по Ре-сертификация на Система за управление на качеството от изискванията на международния стандарт ISO 9001:2008 към ISO 9001:2015 и и Ре-сертификация на Система за управление на околната среда от изискванията на международния стандарт ISO 14001:2004 към ISO 14001:2015 - планиране, проектиране, внедряване и подготовка за сертификация, Прогнозна стойност: 18 500.00
  • Обособена позиция 1: Ре-сертификация на Система за управление на качеството от изискванията на международния стандарт ISO 9001:2008 към ISO 9001:2015 и Ре-сертификация на Система за управление на околната среда от изискванията на международния стандарт ISO 14001:2004 към ISO 14001:2015
    Изпълнител: БАЛКАН-ЕКСПРЕС-КОНСУЛТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 12 810.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Услуга по Ре-сертификация на Система за управление на околната среда от изискванията на международния стандарт ISO 14001:2004 към ISO 14001:2015 - планиране, проектиране, внедряване и подготовка за сертификация - Прекратена процедура, Прогнозна стойност: 18 500.00
  • Обособена позиция 1: Ре-сертификация на Система за управление на околната среда от изискванията на международния стандарт ISO 14001:2004 към ISO 14001:2015
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 2: Придобиване на сертификат за международния стандарт ISO 14001:2015 с включена такса за надзор
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN