Идентификация

Номер от ИСУН BG05M9OP001-1.003-0456-C01
Наименование на проекта Ново работно място в нов автоцентър
Бенефициент 124611927 РАДИЧКОВ ЕООД
Източник на финансиране ЕСФ ==> Развитие на човешките ресурси
Дата на сключване на договора/заповедта 01.08.2016
Дата на стартиране 01.08.2016
Дата на приключване 31.08.2017
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България, Североизточен, Добрич, Добрич-град, гр.Добрич

Описание

Кратко описание на проекта
Представеното проектно предложение изцяло съвпада с конкретните цели на процедурата за подбор на проекти „Ново работно място 2015” – осигуряване  на предпоставки за създаване на устойчиви работни места за безработни и неактивни лица. 

Тази цел ще бъде изпълнена посредством реализирането на заложените основни дейности, а именно: набиране, подбор и назначаване на персонал на новоразкритите работни места; организиране и провеждане на професионално обучение; доставка и монтаж на оборудване на новоразкритите работни места; запазване на работни места  след приключване на проекта. 

В резултат на изпълнение на заложените дейности ще бъдат постигнати следните резултати:
- Осигурена субсидирана заетост за 8 човека в продължение на 12 месеца, като от тях ще има минимум 3 на възраст до 29 години и 1 на възраст над 54 години; 
- Повишена професионалната квалификация на 3 от новоназначените работници; 
- Оборудвани 8 нови работни места; 
- Запазване на минимум 4 работни места след приключване на проектните дейности 

Описаните по-горе дейности ще бъдат адресирани към целева група: безработни и неактивни лица. В проектните дейности се предвижда да бъдат включени конкретно 8 лица, от тях 4 лица ще са безработни на възраст от 30 до 54 г. вкл., а останалите четирима (50% от общия брой) ще бъдат представители на специфичните за проекта категории, в т. ч. 1 безработно лице над 54 г. и 3 безработни младежи до 29 год..
Дейности
  • Дейност: Набиране, подбор и назначаване на персонал на новоразкритите работни места: Това е най – важната и отговорна дейност за изпълнението на целите на проектното предложение и целите на оперативната програма. За участие в проекта ще бъдат включени бенефициенти, отговарящи в най – голяма степен на нуждите на кандидата. Придвид стартиралото вече разширение на дейността на фирмата, предварително са разработени критерии за набиране и подбор на кадри. Именно те ще бъдат използвани при стартирането на дейностите по проекта, като се спазват заложените цели и очаквани резултати от настоящото проектно предложение. В резултат на направено прецизно предварително планиране, за нуждите на фирмата-бенефициент ще бъдат подбирани 8 лица, представители на допустимата целева група по настоящата процедура, в т.ч. минимум 3 младежи до 29 годишна възраст; 1 кандидат над 54 годишна възраст и 4 безработни лица на възраст от 30 до 54 г. вкл.. Чрез така направеното разпределение на планираните за включване в проектните дейности участници ще се отговори и на препоръчителното изискване, минимум 50 % от участниците в проекта да са лица от специфичните категории, описани в Насоките за кандидатстване. Предвидени за разкриване са следните нови работни места: - Длъжност Автомонтьор, код 7231-2001, квалификационна група 7231, механици и монтьори на МПС – 7 човека; - Длъжност Оперативен счетоводител, код 3313 – 3001, квалификационна група 3313, оперативни счетоводители – 1 човек; Кандидатът има сключен договор със Служба по трудова медицина, която ще има задължението да следи здравословното състояние на новоназначените служители, да направи оценка на риска на новоразкритите работни места и други дейности, задължителни съгласно ЗЗБУТ. Във връзка с изпълнение на дейността е предвидено наблюдение и атестиране на новоназначените лица с цел подбиране на най – добре представилите се минимум 4 лица, на които ще бъде предложено продължаване на трудовите договори за срок от мин. 12 месеца след изтичане на ангажираността им по проекта . Ще бъде проследена и тяхната активност и инициативност по време на изпълнение на поставените трудови задачи. По време на трудовата си заетост новоназначените лица ще получават заплата в размер на Минималния осигурителен праг за длъжността и всички полагащи им се добавки по КТ., Договорена стойност: 73 189.00 , Отчетена стойност: 67 806.43
  • Дейност: Организиране и провеждане на обучение за професионална квалификация: Целта на планираното обучението е участниците да придобият квалификация по част от Професията Монтьор на транспортна техника. От предварителното проучване на пазара на труда, което кандидатът е направил, става ясно, че няма достатъчно квалифицирани кадри по професията, подходящи за заемане на длъжността Автомонтьор, или ако има хора с такава квалификация, то знанията и уменията, които имат, не са актуални и не отговарят на потребностите за ремонт на моторни превозни средства от по-нов клас. Това е основната причина за планирането на тази дейност. Дейността ще се изпълнява от лицензира от НАПОО обучаваща организация, която ще бъде подбрана според разпоредбите на ПМС 118 от 20.05.2014 г.. Предвижда се обучението да бъде за част от професията Монтьор на транспортна техника с код 525020, специалност Автотранспортна техника с код 5250201 от Списъка на професиите за професионално образование и обучение, актуализиран последно със Заповед № РД09-74/20.01.2014 г. на председателя на НАПОО. Професията е от Втора квалификационна степен, а в проектното предложение се предвижда обучението да бъде за част от професията. Едно от изискванията към обучаващата организация ще бъде учебната програма да бъде в съотношение 25 % от учебните часове, но не по – малко от 75 учебни часа да са по теория и 75% от учебните часове, но не по – малко от 225 учебни часа да са по практика, като се наблегне на производствената практика. Учебните часове ще са по 45 минути по теория и учебна практика, и по 50 минути по производстена практика. След приключване на всеки модул ще има междинни тестове за проверка на усвоения материал. Обучението ще завърши с изпит по теория и практика, и успешно завършилите ще получат Удостоверение за професионално обучение. Кандидатът планира по – голямата част от обучението да бъде през работно време, като с това се цели участниците в обучението да имат достатъчно време за почивка и възстановяване. От обучаващата организация ще се изисква обратна връзка за активността на обучаемите по време на обучението. Обучението ще започне веднага след приключване на дейностите, свързани със сключването на трудови договори и приключване на процедурата за избор на изпълнител. В обучение ще бъдат включени 3 лица от новоназначените., Договорена стойност: 1 800.00 , Отчетена стойност: 1 800.00
  • Дейност: Доставка и монтаж на оборудване: Обхватът на дейността включва оборудване на новите работни места с подходящо и функционално оборудване за ефективност на работния процес и създаване на по – благоприятна и здравословна среда за работа на новоназначените автомонтьори. След планираното по проекта назначаване на служители, за да могат те да изпълняват нормално професионалните си задължения, ще възникне необходимост техните нови работни места да бъдат адекватно оборудвани. За целта е предвидено да се закупи ново модерно оборудване, включващо: - 2 броя автоподемници, необходи за повдигане на автомобила, с цел да се работи под него; - 1 брой машина за обслужване на климатици на автомобили - тази станция проверява и зарежда климатиците и климатрониците на автомобилите; - 1 брой машина за смяна на масло на автоматични скоростни кутии; - 1 брой уред за диагностика на автомобили, заедно с лаптоп за извеждане на информация от компютъра на автомобила. Уреда се свързва с компютърната система на автомобила и отчита проблемите му. Повечето автомобили са със компютърна система, която следи и отчита работата по всички механични и електронни системи на автомобила; - 1 брой баланс - машина за гуми. Това е необходимо оборудване за една от задължителните дейности на всеки автосервиз след смяната на гуми; - 1 брой монтаж – демонтажна машина за гуми. При всяка смяна на сезона и при регулярните ремонти на автомобилите се налага смяната на гумите; - 1 компютър и офис обзавеждане за добрата и качествена работа на счетоводителя., Договорена стойност: 29 300.00 , Отчетена стойност: 29 239.62
  • Дейност: Информиране и публичност : Основната цел на тази дейност е да се информира обществеността за случващото се по проекта, неговите цели и мисия да достигнат до по – голяма част от заинтересованите страни. Предвижда се реализирането на следните елементи на информационна кампания: доставка и монтаж на информационни табели на местата, където се реализира проекта; доставка на стикери, които ще се поставят на новозакупеното оборудване; радио предаване за стартирането на проекта; информационно събитие, което ще се проведе в края на проекта, за да бъде запозната обществеността с резултатите от изпълнението; публикувана в електронните медии информация за напредъка на проекта и постигнатите резултати. Дейността ще се изпълнява според Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информиране и комуникация 2014 – 2020 г., Договорена стойност: 1 400.00 , Отчетена стойност: 1 400.00
  • Дейност: Организация и управление на проекта : Целта на дейността е да се организира и оптимизира процесът по изпълнение на проектните дейности, така че да се постигне пълно съответствие между планиране и изпълнение. Ръководителят ще отговаря за цялостно изпълнение на проекта. Той участва при подбора на екипа, ще осъществява комуникацията и сътрудничеството с Договарящия орган, ще следи подготовката на всички документи по проекта. Той ще отговаря за медийното огласяване на хода и резултати от проектните дейности. Счетоводителят /физическо или юридическо лице/ на проекта ще бъде избран след подписване от страна на Кандидата на договора за безвъзмездна финансова помощ. Той ще следи за правилното изразходване и осчетоводяване на финансите по проекта. Ще подготвя финансовите отчети, ще подготвя документите по назначаване на новоназначените лица, ведомости за изплащане на работни заплати и други документи, свързани с разплащанията по проекта. Координаторът по проекта ще координира изпълнението на планираните дейности и работата на екипа на оперативно ниво. Ще бъде избран след сключване на договора за безвъзмездна финансова помощ. , Договорена стойност: 10 000.00 , Отчетена стойност: 10 000.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: ДЗИ - ОБЩО ЗАСТРАХОВАНЕ ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 239.60 , Отчетена стойност**: 239.62
  • Изпълнител: ИЗОТСЕРВИЗ-ДОБРИЧ ООД, Договорена стойност по проекта*: 1 800.00 , Отчетена стойност**: 1 800.00
  • Изпълнител: ЛОГО ДИЗАЙН ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 400.00 , Отчетена стойност**: 1 400.00
  • Изпълнител: АВАНГАРД ПЕРСОНАЛ КОНСУЛТИНГ ООД, Договорена стойност по проекта*: 5 000.00 , Отчетена стойност**: 5 000.00
  • Изпълнител: ЕМВЕКО АД, Договорена стойност по проекта*: 26 850.00 , Отчетена стойност**: 26 850.00
  • Изпълнител: ПРОСПЕРИТИ ООД, Договорена стойност по проекта*: 1 800.00 , Отчетена стойност**: 1 800.00
  • Изпълнител: ОФИС В ООД, Договорена стойност по проекта*: 350.00 , Отчетена стойност**: 350.00
  • Изпълнител: АртПринт ООД, Договорена стойност по проекта*: 250.00 , Отчетена стойност**: 250.00
  • Изпълнител: АЛТЕА - 2000 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 270.00 , Отчетена стойност**: 270.00
  • Изпълнител: Соня, Договорена стойност по проекта*: 1 800.00 , Отчетена стойност**: 1 800.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията придобиват квалификация, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 3.00 , Достигната стойност: 3.00
Индикатор 2 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 4.00 , Достигната стойност: 4.00
Индикатор 3 Безработни и неактивни участници, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 8.00 , Достигната стойност: 11.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 115 689.00 BGN
БФП 115 689.00 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 110 203.38 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Доставка и монтаж на оборудване по обособени позиции, Прогнозна стойност: 29 000.00
  • Обособена позиция 1: Доставка и монтаж на оборудване по обособени позиции
    Изпълнител: ЕМВЕКО АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 26 850.00
  • Обособена позиция 2: Доставка и монтаж на оборудване по обособени позиции
    Изпълнител: ОФИС В ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 350.00
  • Обособена позиция 3: Доставка и монтаж на оборудване по обособени позиции
    Изпълнител: ИЗОТСЕРВИЗ-ДОБРИЧ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 800.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за „Застраховка на оборудване“, Прогнозна стойност: 300.00
  • Обособена позиция 1: Избор на изпълнител за „Застраховка на оборудване“
    Изпълнител: ДЗИ - ОБЩО ЗАСТРАХОВАНЕ ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 239.60
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за предоставяне на обучение по професионална квалификация, Прогнозна стойност: 1 800.00
  • Обособена позиция 1: Избор на изпълнител за предоставяне на обучение по професионална квалификация
    Изпълнител: ПРОСПЕРИТИ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 800.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Избор на Служба по трудова медицина, Прогнозна стойност: 270.00
  • Обособена позиция 1: Избор на Служба по трудова медицина
    Изпълнител: АЛТЕА - 2000 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 270.00
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Услуга по Информация и публичност, Прогнозна стойност: 1 400.00
  • Обособена позиция 1: Услуга по Информация и публичност
    Изпълнител: ЛОГО ДИЗАЙН ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 400.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Услуга по организация и управление - Доставка на канцеларски материали, Прогнозна стойност: 250.00
  • Обособена позиция 1: Услуга по организация и управление - Доставка на канцеларски материали
    Изпълнител: АртПринт ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 250.00
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Услуга по Организация и управление - Избор на счетоводител, Прогнозна стойност: 1 800.00
  • Обособена позиция 1: Услуга по Организация и управление - Избор на счетоводител
    Изпълнител: Соня
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 800.00
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: Услуга по Организация, управление и контрол на дейностите по проекта в качеството на Координатор на проекта, Прогнозна стойност: 6 000.00
  • Обособена позиция 1: Извършване не услуга по Организация, управление и контрол на дейностите по проекта в качеството на Координатор на проекта
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 9 Предмет на предвидената процедура: Услуга по Организиране, управление и контрол на дейностите по проекта в качеството на Координатор на проекта, Прогнозна стойност: 6 000.00
  • Обособена позиция 1: Извършване не услуга по Организация, управление и контрол на дейностите по проекта в качеството на Координатор на проекта
    Изпълнител: АВАНГАРД ПЕРСОНАЛ КОНСУЛТИНГ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 000.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN