Идентификация

Номер от ИСУН BG05M9OP001-1.003-1217-C01
Наименование на проекта RIT открива нови работни места
Бенефициент 203484245 Ар Ай Ти ЕООД
Източник на финансиране ЕСФ ==> Развитие на човешките ресурси
Дата на сключване на договора/заповедта 01.08.2016
Дата на стартиране 01.08.2016
Дата на приключване 01.11.2017
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, София-Град, Столична, гр.София

Описание

Кратко описание на проекта
Проект „RIT открива нови работни места” цели разкриване на 4 нови работни места в сферата на управлението и обслужването на компютърни средства и системи. 
Дейността по организация и управление обхваща техническото и финансовото управление и отчитане, имащи за цел успешната реализация на проекта. 
Дейността по закупуване има за цел да обезпечи новите работни места с необходимото оборудване: лаптопи, монитори, таблети, външни харддискове и многофункционално копирно устройство (МФУ). 
Дейността по информиране и публичност има за цел да запознае обществеността, целевата група и заинтересованите страни с проекта и начина на финансирането, като в резултат от нея се очаква да бъдат изработени и поставени/ тиражирани плакати, стикери и платени публикации. 
Дейността по наемане на безработни и/или неактивни лица има за цел привличането на Системен архитект; Бизнес анализатор, информационни технологии; Специалист, тестване софтуер и Специалист, компютърни мрежи и системи, интегрирането им в трудовия процес и оказването на подкрепа за придобиване на практически умения и трудов опит.
Дейности
  • Дейност: Организация и управление на проекта: Цел: успешна реализация на проекта. Дейността включва: •Техническо управление на проекта: планиране, организиране, ръководене и контролиране на избора на изпълнители в съответствие с кореспондиращата нормативна уредба (Договора за безвъзмездна финансова помощ (ДБФП), ПМС 118/2013 г. или негов наследник, Ръководството за изпълнение); управление на дейностите от проекта, в т.ч. изготвяне на изисквания за подбор на представители на целевата група, организиране на информационна кампания и консултиране на дружеството в процеса на селекция, ръководене на подбора на кадри и осъществяване на комуникация с представителите на целевата група и всички заинтересовани страни; изготвяне на документи, оформяне съгласно изискванията за информация и комуникация, разпечатване, изпращане и в последствие архивиране; •Финансово управление на проекта: осчетоводяване и отчитане на разходите по проекта. Тъй като дейността е насочена към създаването на необходимите предпоставки за успешното протичане на останалите дейности по проекта и в обхвата ѝ попадат освен поддържащи и подготвителни операции, тя е предвидено да започне преди останалите., Договорена стойност: 5 900.00 , Отчетена стойност: 6 534.97
  • Дейност: Закупуване на оборудване, свързано със създаването на нови работни места: Цел: обезпечаване на новите работни места с необходимото оборудване. Дейността включва закупуване на 2 лаптопа под Windows, 2 лаптопа с повишена производителност под Windows, 4 монитора, 2 таблета под Android, 2 таблета под iOS, 4 външни харддиска за бекъп и 1 многофункционално копирно устройство (МФУ)., Договорена стойност: 17 660.00 , Отчетена стойност: 17 490.00
  • Дейност: Информиране и публичност: Цел: запознаване на обществеността, целевата група и заинтересованите страни с проекта и начина на финансирането му в съответствие с изискванията на Насоките за кандидатстване и Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020. Дейността включва: •Изработване и поставяне на 10 плакати с размер минимум А3; •Изработване и поставяне на 17 стикери; •Подготвяне и отпечатване на 3 платени публикации., Договорена стойност: 374.00 , Отчетена стойност: 360.60
  • Дейност: Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца: Цел: осигуряване на човешки ресурс за разгръщане на дейността на дружеството посредством наемането на безработни/ неактивни лица. Дейността включва наемане на 4 безработни/ неактивни лица на следните длъжности: 1.Системен архитект (код по НКПД 2511 5010), който да отговаря за: •Планиране, изпълнение и управление на процесите по изработване и прилагане на концепции за софтуерно обезпечаване, оптимизации и внедряване на нови технологии за клиенти; •Анализ на функционални спецификации, разработване на софтуерна архитектура. •Координиране и разпределяне на дейности в екипа. •Контрол върху разработката на нови функционалности в информационните системи и приложен софтуер, внедрени при клиенти. •Своевременната реализация на ключови промени в информационните системи, за чието развитие отговаря. •Усвояване на нови технологии и оценка на приложимостта им. 2.Бизнес анализатор, информационни технологии (код по НКПД 2511 6002), който да отговаря за: •Разбиране и анализиране на нуждите на клиентите и структуриране на бизнес процеси. •Създаване, анализиране и валидиране на подробни функционални спецификации. •Разработка на правила за миграция на данни от съществуващи системи на потребителя към нови такива. •Актуализиране и подобряване на бизнес процеси при клиенти. •Взаимодействие с проектантския екип и с екипа по внедряване на крайното решение при потребителите. 3. Специалист, тестване софтуер (код по НКПД 2519 6005), който да отговаря за: •Работа със системи за управление, разработка и проследяване на дефекти в софтуерни проекти. •Подготовка на тестови сценарии. •Прилагане на тестови техники върху уеб услуги, проектирани за клиенти на Дружеството. •Създаване и изпълнение на тест скриптове и анализ на резултатите. •Документиране на проведените тестове. 4. Специалист, компютърни мрежи и системи (код по НКПД 2522 6009) , който да отговаря за: •Конфигуриране, поддръжка и мониторинг на вътрешна мрежа (LAN), виртуална частна мрежа (VPN), MAN мрежа, защитна стена (Firewall) и съответните мрежови устройства. •Инсталация и поддръжка на лицензиран антивирусен софтуер. •Инсталация и поддръжка на използвания системен и приложен софтуер на работните станции. •Участие в процедури за набиране на оферти и анализ на технически спецификации, свързани с надграждане на компютърното и мрежово оборудване при клиенти. •Профилактика, първоначална диагностика и организация на сервизно обслужване за компютърна и периферна техника. 1-та позиция е подходяща за ИТ професионалист със задълбочени познания, с поне 5 години опит като разработчик (желателно за клиенти от застрахователния бранш), умение да носи отговорности и да спазва срокове, мотивация да оказва менторство. 2-та позиция е ориентирана към изграден специалист с опит в консултиране и внедряване на проекти за клиенти от финансовия сектор, който би се вписал бързо в организационна култура. С оглед на важното място на този специалист в цялостната верига по реализация на услугите на дружеството би било добре да е човек с опит, който да допринесе за обогатяване на консултантската практика. 3-тата позиция е подходяща за млад специалист, който се нуждае от натрупване на опит, от помощ за надграждане на теоретичната база и ориентиране в условията на българския трудов пазар. Дружеството дава шанс за работа в различни проекти, представляващи професионално предизвикателство, а хоризонталната структура на екипа позволява гъвкавост при формиране на работните групи за всеки конкретен казус. 4-тата позиция е подходяща за опитен специалист, намиращ се в предпенсионна възраст, с високо ниво на лоялност и отдаденост на работните задължения, които почиват не само на материалния интерес, с потенциал да предава опит и знания., Договорена стойност: 35 856.00 , Отчетена стойност: 30 358.30

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: Димитрина, Договорена стойност по проекта*: 2 400.00 , Отчетена стойност**: 2 638.35
  • Изпълнител: Светослав, Договорена стойност по проекта*: 3 500.00 , Отчетена стойност**: 3 896.62
  • Изпълнител: Koрект Бизнес Лайн ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 360.60 , Отчетена стойност**: 360.60
  • Изпълнител: Офис консумативи ООД, Договорена стойност по проекта*: 17 490.00 , Отчетена стойност**: 17 490.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията придобиват квалификация, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 0.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 2 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 2.00 , Достигната стойност: 3.00
Индикатор 3 Безработни и неактивни участници, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 4.00 , Достигната стойност: 4.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 59 790.00 BGN
БФП 59 790.00 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 53 565.45 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Деловодство и финансово управление, Прогнозна стойност: 2 400.00
  • Обособена позиция 1: Деловодство и финансово управление
    Изпълнител: Димитрина
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 400.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Доставка на оборудване, Прогнозна стойност: 17 660.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на оборудване
    Изпълнител: Офис консумативи ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 17 490.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Изработване и поставяне/ тиражиране на информационни материали, Прогнозна стойност: 374.00
  • Обособена позиция 1: Изработване и поставяне/ тиражиране на информационни материали
    Изпълнител: Koрект Бизнес Лайн ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 360.60

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN