Идентификация

Номер от ИСУН BG16RFOP002-5.002-0001-C05
Наименование на проекта Подкрепа за ефективно и ефикасно изпълнение на дейностите, свързани с програмирането, управлението, наблюдението, оценката и контрола на ОПИК съгласно действащото законодателство и съществуващите добри практики" по приоритетна ос 5 «Техническа помощ» на Оперативна програма «Иновации и конкурентоспобност» 2014-2020
Бенефициент 176789453 Министерство на икономиката, Главна дирекция "Европейски фондове за конкурентоспособност"
Източник на финансиране ЕФРР ==> Иновации и конкурентоспособност
Дата на сключване на договора/заповедта 10.07.2015
Дата на стартиране 01.01.2015
Дата на приключване 29.05.2018
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България

Описание

Кратко описание на проекта
Планираните дейности са насочени към  още по-фокусирана подкрепа на  успешното и добро управление на интервенциите по оперативна програма "Иновации и конкурентоспособност" 2014-2020 за постигане на ефективно, ефикасно и правилно изпълнение на оперативната програма в съответствие с принципа за разумно финансово управление и съгласно разпоредбите на европейското и националното законодателство;  ще допринесат за надграждане на  капацитета в  Управляващия орган. Изпълнението ще е обусловено както от добрата структура и организация на работата на Управляващия орган на ОПИК и неговите регионални звена, високата квалификация, мотивация и ангажираност на служителите, така и от правилното функциониране на Комитета за наблюдение на програмата.
Дейности Няма

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: БИМ КОНСУЛТИНГ ООД, Договорена стойност по проекта*: 348 000.00 , Отчетена стойност**: 348 000.00
  • Изпълнител: АЛЕКСАНДЪР, Договорена стойност по проекта*: 200.00 , Отчетена стойност**: 222.05
  • Изпълнител: Адвокатско дружество ПЛОЧЕВА ,ВЪЛЧЕВ И СЪДРУЖНИЦИ, Договорена стойност по проекта*: 50 000.00 , Отчетена стойност**: 5 220.00
  • Изпълнител: КОМСОФТ ООД, Договорена стойност по проекта*: 43 200.00 , Отчетена стойност**: 43 200.00
  • Изпълнител: РИЦ - ГТП ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 190.00
  • Изпълнител: Eвропейски институт по публична администрация, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 80 425.68
  • Изпълнител: ВАЛПЕ ООД, Договорена стойност по проекта*: 7 200.00 , Отчетена стойност**: 5 830.91
  • Изпълнител: Столична община , Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 6 379.52
  • Изпълнител: ТРАНС КО 04 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 7 724.78 , Отчетена стойност**: 7 724.78
  • Изпълнител: ТОПЛОФИКАЦИЯ СОФИЯ ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 30 205.63
  • Изпълнител: ЗАСТРАХОВАТЕЛНО АКЦИОНЕРНО ДРУЖЕСТВО АРМЕЕЦ АД, Договорена стойност по проекта*: 704.10 , Отчетена стойност**: 511.51
  • Изпълнител: ГЛОБАЛ АДВАЙЗЪРС АД, Договорена стойност по проекта*: 600 000.00 , Отчетена стойност**: 136 807.68
  • Изпълнител: НИКЕМ ГАЗ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 600.00
  • Изпълнител: ДИАНА, Договорена стойност по проекта*: 250.00 , Отчетена стойност**: 277.56
  • Изпълнител: "АРХИВ СЕРВИЗ" ЕООД , Договорена стойност по проекта*: 60 000.00 , Отчетена стойност**: 45 058.06
  • Изпълнител: ЗАСТРАХОВАТЕЛНО ДРУЖЕСТВО ЕВРОИНС АД, Договорена стойност по проекта*: 3 281.52 , Отчетена стойност**: 2 970.16
  • Изпълнител: ИНФОРМАТ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 590.40
  • Изпълнител: ИНДЕКС-БЪЛГАРИЯ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 19 272.00
  • Изпълнител: ЕЛИТ ТРАВЕЛ ИНТЕРНЕШЪНЪЛ ООД, Договорена стойност по проекта*: 98 400.00 , Отчетена стойност**: 71 282.03
  • Изпълнител: БЪЛГАРСКА ТЕЛЕКОМУНИКАЦИОННА КОМПАНИЯ ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 81 537.72
  • Изпълнител: ТОП ЕЛАНА ООД, Договорена стойност по проекта*: 240 000.00 , Отчетена стойност**: 55 418.90
  • Изпълнител: ГЪРКОВ КОНСУЛТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 64 596.84 , Отчетена стойност**: 64 596.84
  • Изпълнител: ВОДОСНАБДЯВАНЕ И КАНАЛИЗАЦИЯ ЕАД - Бургас, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 181.31
  • Изпълнител: МЕРКУРИЙ-97 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 840 000.00 , Отчетена стойност**: 114 022.19
  • Изпълнител: ИНСТИТУТ ПО ПУБЛИЧНА АДМИНИСТРАЦИЯ, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 2 760.00
  • Изпълнител: ДЗЗД ОБЕДИНЕНИЕ "АСИСТ-ОПИК", Договорена стойност по проекта*: 960 000.00 , Отчетена стойност**: 465 384.00
  • Изпълнител: АРТЕ.ДОК ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 6 000.00 , Отчетена стойност**: 4 860.00
  • Изпълнител: БЕНЕВЕНТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 186 012.00 , Отчетена стойност**: 61 853.42
  • Изпълнител: Public Impact Management, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 51 655.42
  • Изпълнител: ЮНАЙТЕД ТРАВЪЛ ЕЙДЖЪНСИ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 480 000.00 , Отчетена стойност**: 89 294.89
  • Изпълнител: РАЙСВОЛФ БЪЛГАРИЯ АД, Договорена стойност по проекта*: 371 625.41 , Отчетена стойност**: 371 625.36
  • Изпълнител: ТЕМПУС-2000 ООД, Договорена стойност по проекта*: 11 978.40 , Отчетена стойност**: 11 978.40
  • Изпълнител: Е-ТУРС ООД, Договорена стойност по проекта*: 276 000.00 , Отчетена стойност**: 116 505.31
  • Изпълнител: ВОДОСНАБДЯВАНЕ И КАНАЛИЗАЦИЯ ООД - Русе, Договорена стойност по проекта*: 1 200.00 , Отчетена стойност**: 164.45
  • Изпълнител: ПАНДА, Договорена стойност по проекта*: 83 632.61 , Отчетена стойност**: 83 632.61
  • Изпълнител: ЗАСТРАХОВАТЕЛНО АКЦИОНЕРНО ДРУЖЕСТВО "БУЛСТРАД ВИЕНА ИНШУРЪНС ГРУП" АД, Договорена стойност по проекта*: 3 187.06 , Отчетена стойност**: 27 351.39
  • Изпълнител: ЛУКОЙЛ-БЪЛГАРИЯ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 40 800.00 , Отчетена стойност**: 30 153.94
  • Изпълнител: ИНТЕР БАР 69 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 8 520.00
  • Изпълнител: РОНОС ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 55 893.77
  • Изпълнител: ЕЛЕКТРОФИНЕС ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 26 579.97
  • Изпълнител: European Funds.Info Ltd., Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 75 645.64
  • Изпълнител: ОЛИМПИАДА 12 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 23 880.00 , Отчетена стойност**: 23 880.00
  • Изпълнител: МИТРА ТРАНСЛЕЙШЪНС ООД, Договорена стойност по проекта*: 60 000.00 , Отчетена стойност**: 7 707.91
  • Изпълнител: Sted Co Ltd., hotel Argento, Qaliet Str., St.Julians, Malta, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 6 571.59
  • Изпълнител: ОБЩИНСКО ПРЕДПРИЯТИЕ "ТРАНСПОРТ", Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 432.00
  • Изпълнител: Министерство на икономиката, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 17 655.54
  • Изпълнител: ИНДУСТРИАЛ КОМЕРС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 669 780.00 , Отчетена стойност**: 669 780.00
  • Изпълнител: АГЕНЦИЯ ДФК ГРУП ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 20 000.00 , Отчетена стойност**: 12 480.00
  • Изпълнител: ДЗЗД КАПАЦИТЕТ 2020, Договорена стойност по проекта*: 960 000.00 , Отчетена стойност**: 480 153.60
  • Изпълнител: БОРИКА - БАНКСЕРВИЗ АД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 50.40
  • Изпълнител: АДВОКАТСКО ДРУЖЕСТВО-ХРИСТОВА И БАНКОВА, Договорена стойност по проекта*: 300 000.00 , Отчетена стойност**: 95 472.00
  • Изпълнител: МИНИСТЕРСКИ СЪВЕТ РЕЗИДЕНЦИЯ БОЯНА, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 000.00
  • Изпълнител: СИЕНСИС АД, Договорена стойност по проекта*: 47 532.00 , Отчетена стойност**: 47 532.00
  • Изпълнител: КОНТРАКС АД, Договорена стойност по проекта*: 32 077.94 , Отчетена стойност**: 32 077.94
  • Изпълнител: СОФИЙСКА ВОДА АД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 6 393.67
  • Изпълнител: ОРХИДЕЯ-94 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 4 200.00 , Отчетена стойност**: 1 344.00
  • Изпълнител: РОСЕН, Договорена стойност по проекта*: 250.00 , Отчетена стойност**: 277.56
  • Изпълнител: СДРУЖЕНИЕ "БЪЛГАРСКА АСОЦИАЦИЯ НА ПР АГЕНЦИИТЕ", Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 120.00
  • Изпълнител: ФОНДАЦИЯ "ИНСТИТУТ ЗА ИКОНОМИЧЕСКА ПОЛИТИКА", Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 175.00
  • Изпълнител: ПЕТРОЛ АД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 26 049.44
Подизпълнители Няма
Членове на обединение
  • Член на обединение: ПРЕМИЕР ТУРС ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: ЕКОРИС САУТ ИЙСТ ЮРОП ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: Д ЕНД Д КОНСУЛТИНГ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: БИМ КОНСУЛТИНГ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Брой извършени проверки на място, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1 600.00 , Достигната стойност: 4 147.00
Индикатор 2 Анализи, проучвания и др. консултантска подкрепа, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 16.00 , Достигната стойност: 28.00
Индикатор 3 Проведени заседания на Комитета за наблюдение, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 6.00 , Достигната стойност: 6.00
Индикатор 4 Извършени вътрешни и външни оценки, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 2.00 , Достигната стойност: 2.00
Индикатор 5 Обучени служители на УО, вкл. регионални звена, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 80.00 , Достигната стойност: 800.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 4 432 983.06 BGN
БФП 4 432 983.06 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 4 432 983.06 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 300.00 0.00 300.00 АРТЕ.ДОК ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 210.00 0.00 210.00 ОРХИДЕЯ-94 ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 9 840.00 0.00 9 840.00 ЕЛИТ ТРАВЕЛ ИНТЕРНЕШЪНЪЛ ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 6.91 0.00 6.91 ВОДОСНАБДЯВАНЕ И КАНАЛИЗАЦИЯ ООД - Русе

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: „Доставка и монтаж на офис обзавеждане за нуждите на Управляващия орган на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014 – 2020 г.“, по обособени позиции: 1. „Доставка и монтаж на офис обзавеждане“; 2. „Доставка и монтаж на мебелировка за офиса“ , Прогнозна стойност: 180 000.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция № 1 „Доставка и монтаж на офис обзавеждане“
    Изпълнител: ГЪРКОВ КОНСУЛТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 64 596.84
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция № 2 „Доставка и монтаж на мебелировка за офиса“
    Изпълнител: ТРАНС КО 04 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 7 724.78
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: „Периодична доставка на канцеларски материали и копирна хартия за разпечатваща и копирна техника за нуждите на Управляващия орган на Оперативна програма Иновации и конкурентоспособност 2014-2020 (УО на ОПИК) по обособени позиции: 1. Обособена позиция 1 „Периодична доставка на канцеларски материали за нуждите на Управляващия орган на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020 2. Обособена позиция № 2 "Периодична доставка на офис принадлежности за нуждите на Управляващия орган на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020, Прогнозна стойност: 200 000.00
  • Обособена позиция 1: 1. Обособена позиция 1 „Периодична доставка на канцеларски материали за нуждите на Управляващия орган на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020
    Изпълнител: ТОП ЕЛАНА ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 84 000.00
  • Обособена позиция 2: 2. Обособена позиция № 2 "Периодична доставка на офис принадлежности за нуждите на Управляващия орган на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020
    Изпълнител: ТОП ЕЛАНА ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 156 000.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: „Подготовка, организация и провеждане на заседанията на Комитета за наблюдение на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020 г., на Оперативна програма „Инициатива за малки и средни предприятия“ 2014-2020 г. и на Оперативна програма „Развитие на конкурентоспособността на българската икономика“ 2007-2013” по две обособени позиции: Обособена позиция 1 „Логистично и техническо осигуряване на заседанията на Комитета за наблюдение”; Обособена позиция 2 „Осигуряване на писмен и устен превод от и на английски език за заседанията на Комитета за наблюдение”, Прогнозна стойност: 240 000.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 1 „Логистично и техническо осигуряване на заседанията на Комитета за наблюдение”
    Изпълнител: БЕНЕВЕНТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 186 012.00
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция 2 „Осигуряване на писмен и устен превод от и на английски език за заседанията на Комитета за наблюдение”
    Изпълнител: МИТРА ТРАНСЛЕЙШЪНС ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 60 000.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: „Доставка на копирна, компютърна и периферна техника за нуждите на Министерството на икономиката”, по пет обособени позиции: 1. „Доставка на копирни машини“; 2. „Доставка на принтери“; 3. „Доставка на компютърна техника“; 4. „Закупуване и доставка на преносими компютри (лаптопи)“ и 5. „Закупуване и доставка на шредери“ , Прогнозна стойност: 138 000.00
  • Обособена позиция 1: 4. „Закупуване и доставка на преносими компютри (лаптопи)“
    Изпълнител: КОМСОФТ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 43 200.00
  • Обособена позиция 2: 5. „Закупуване и доставка на шредери“
    Изпълнител: СИЕНСИС АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 14 364.00
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: "Извършване на задълбочен преглед и проверка на съответствието на проекта на документация с приложимото общностно и национално законодателство, при отчитане на установената практика/методически указания на АОП, КЗК и съдебната практика“, Прогнозна стойност: 20 000.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: "Последваща оценка на изпълнението, резултатите и въздействието на Оперативна програма "Развитие на конкурентоспособността на българската икономика" 2007 - 2013", Прогнозна стойност: 500 000.00
  • Обособена позиция 1: "Последваща оценка на изпълнението, резултатите и въздействието на Оперативна програма "Развитие на конкурентоспособността на българската икономика" 2007 - 2013"
    Изпълнител: БИМ КОНСУЛТИНГ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 348 000.00
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: „Доставка на 20 (двадесет) броя моторни превозни средства за нуждите на Главна дирекция „Европейски фондове за конкурентоспособност“ по 3 обособени позиции: Позиция 1: „Доставка на 15 (петнадесет) броя фабрично нови леки автомобили тип „хечбек” Позиция 2: „Доставка на 2 (два) броя фабрично нови пътнически автомобили тип „СУВ“ Позиция 3: „Доставка на 3 (три) броя фабрично нови леки автомобили тип „седан“, Прогнозна стойност: 800 000.00
  • Обособена позиция 1: Позиция 1: „Доставка на 15 (петнадесет) броя фабрично нови леки автомобили тип „хечбек”
    Изпълнител: ИНДУСТРИАЛ КОМЕРС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 540 900.00
  • Обособена позиция 2: Позиция 2: „Доставка на 2 (два) броя фабрично нови пътнически автомобили тип „СУВ“
    Изпълнител: ИНДУСТРИАЛ КОМЕРС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 128 880.00
  • Обособена позиция 3: Позиция 3: „Доставка на 3 (три) броя фабрично нови леки автомобили тип „седан“
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: „Закупуване и доставка на офис техника за нуждите на Главна дирекция „Европейски фондове за конкурентоспособност”, по обособени позиции: 1. „Закупуване и доставка на принтери А4 и мобилни принтери“; 2. „Закупуване и доставка на мултифункционални устройства А4“; 3. „Закупуване и доставка на документни скенери и мобилни скенери“; 4. „Закупуване и доставка на шредери“; 5. „Закупуване и доставка на преносими компютри (лаптопи)“ , Прогнозна стойност: 167 500.00
  • Обособена позиция 1: 1. „Закупуване и доставка на принтери А4 и мобилни принтери“;
    Изпълнител: КОНТРАКС АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 32 077.94
  • Обособена позиция 2: 2. „Закупуване и доставка на мултифункционални устройства А4“;
    Изпълнител: СИЕНСИС АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 33 168.00
  • Обособена позиция 3: 3. „Закупуване и доставка на документни скенери и мобилни скенери“;
    Изпълнител: ТЕМПУС-2000 ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 11 978.40
  • Обособена позиция 4: 4. „Закупуване и доставка на шредери“;
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 5: 5. „Закупуване и доставка на преносими компютри (лаптопи)“
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 9 Предмет на предвидената процедура: „Консултантска подкрепа и експертиза, свързана с текущи оценки по договори за безвъзмездна финансова помощ на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020 г. (ОПИК) и Оперативна програма „Инициатива за малки и средни предприятия" 2014-2020 г.", Прогнозна стойност: 500 000.00
  • Обособена позиция 1: Консултантска подкрепа и експертиза, свързана с текущи оценки по договори за безвъзмездна финансова помощ на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020 и Оперативна програма „Инициатива за малки и средни предприятия“ 2014-2020 г.
    Изпълнител: ГЛОБАЛ АДВАЙЗЪРС АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 600 000.00
Процедура 10 Предмет на предвидената процедура: „Логистично и техническо обезпечаване на мероприятия/събития на Управляващия орган на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014–2020 г. и Оперативна програма „Инициатива за малки и средни предприятия“ 2014-2020 г. и на служители от обща администрация на Министерство на икономиката, подпомагащи работата на Управляващия орган“, Прогнозна стойност: 700 000.00
  • Обособена позиция 1: „Логистично и техническо обезпечаване на мероприятия/събития на Управляващия орган на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014–2020 г. и Оперативна програма „Инициатива за малки и средни предприятия“ 2014-2020 г. и на служители от обща администрация на Министерство на икономиката, подпомагащи работата на Управляващия орган“
    Изпълнител: МЕРКУРИЙ-97 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 840 000.00
Процедура 11 Предмет на предвидената процедура: „Осигуряване на въздушен превоз на пътници и багаж, хотелски резервации и настаняване при служебните пътувания във връзка с управление и изпълнение на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020 г. и Оперативна програма „Инициатива за малки и средни предприятия” 2014-2020 г.” по две обособени позиции: обособена позиция 1 „Осигуряване на въздушен превоз на пътници и багаж“; обособена позиция 2 „Осигуряване на хотелски резервации и настаняване в чужбина“ , Прогнозна стойност: 630 000.00
  • Обособена позиция 1: обособена позиция 1 „Осигуряване на въздушен превоз на пътници и багаж“
    Изпълнител: ЮНАЙТЕД ТРАВЪЛ ЕЙДЖЪНСИ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 480 000.00
  • Обособена позиция 2: обособена позиция 2 „Осигуряване на хотелски резервации и настаняване в чужбина“
    Изпълнител: Е-ТУРС ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 276 000.00
Процедура 12 Предмет на предвидената процедура: „Осигуряване на куриерски услуги за нуждите на Министерство на икономиката" по две обособени позиции: Позиция 1 "Осигуряване на куриерски услуги за нуждите на Министерство на икономиката", позиция 2 "Осигуряване на куриерски услуги във връзка с осъществяване дейността на Главна дирекция „Европейски фондове за конкурентоспособност“ , Прогнозна стойност: 60 000.00
  • Обособена позиция 1: Позиция 1 "Осигуряване на куриерски услуги за нуждите на Министерство на икономиката"
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 2: позиция 2 "Осигуряване на куриерски услуги във връзка с осъществяване дейността на Главна дирекция „Европейски фондове за конкурентоспособност“
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 13 Предмет на предвидената процедура: „Периодична доставка на консумативи за принтери, копирни машини, скенери и мултифункционални устройства“ в три обособени позиции: 1. Обособена позиция 1 „Периодична доставка на тонер касети и касети с мастила за принтери, копирни машини и мултифункционални устройства за нуждите на Управляващия орган (УО) на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020 г. (ОПИК) и Оперативна програма „Инициатива за малки и средни предприятия“ 2014-2020 г. (ОПИМСП)“, 2. Обособена позиция 2 „Периодична доставка и монтаж на други консумативи за принтери, копирни машини, скенери и мултифункционални устройства за нуждите на УО на ОПИК и ОПИМСП“ и 3. Обособена позиция 3 „Периодична доставка на тонер касети и касети с мастила за мултифункционални устройства за нуждите на Министерство на икономиката“ , Прогнозна стойност: 190 000.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 1 „Периодична доставка на тонер касети и касети с мастила за принтери, копирни машини и мултифункционални устройства за нуждите на Управляващия орган (УО) на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020 г. (ОПИК) и Оперативна програма „Инициатива за малки и средни предприятия“ 2014-2020 г. (ОПИМСП)
    Изпълнител: ПАНДА
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 83 632.61
Процедура 14 Предмет на предвидената процедура: „Предоставяне на експертна подкрепа на Управляващия орган при осъществяване на процесите на оценка и подбор на проектни предложения по процедури за предоставяне на безвъзмездна помощ по Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020 чрез осигуряване на външни оценители“, Прогнозна стойност: 800 000.00
  • Обособена позиция 1: „Предоставяне на експертна подкрепа на Управляващия орган при осъществяване на процесите на оценка и подбор на проектни предложения по процедури за предоставяне на безвъзмездна помощ по Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020 чрез осигуряване на външни оценители“.
    Изпълнител: ДЗЗД ОБЕДИНЕНИЕ "АСИСТ-ОПИК"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 960 000.00
Процедура 15 Предмет на предвидената процедура: „Предоставяне на специализирани юридически услуги в областта на държавните помощи за нуждите на Главна дирекция „Европейски фондове за конкурентоспособност” на Министерството на икономиката - управляващ орган на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност”, Прогнозна стойност: 250 000.00
  • Обособена позиция 1: Предоставяне на специализирани юридически услуги в областта на държавните помощи, за нуждите на Главна дирекция „Европейски фондове за конкурентоспособност” на Министерството на икономиката- управляващ орган на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност”
    Изпълнител: АДВОКАТСКО ДРУЖЕСТВО-ХРИСТОВА И БАНКОВА
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 300 000.00
Процедура 16 Предмет на предвидената процедура: Укрепване на капацитета на служителите от Управляващия орган на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014–2020 г. (УО на ОПИК) и на служители от обща администрация на Министерство на икономиката, подпомагащи работата на Управляващия орган, чрез организиране и провеждане на обучения, семинари и обмяна на опит., Прогнозна стойност: 800 000.00
  • Обособена позиция 1: „Укрепване на капацитета на служителите от Управляващия орган на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014–2020 г. (УО на ОПИК) и на служители от обща администрация на Министерство на икономиката, подпомагащи работата на Управляващия орган, чрез организиране и провеждане на обучения, семинари и обмяна на опит”.
    Изпълнител: ДЗЗД КАПАЦИТЕТ 2020
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 960 000.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN