Идентификация

Номер от ИСУН BG05M9OP001-2.019-0025-C01
Наименование на проекта Предоставяне на социални и интегрирани здравно-социални услуги за деца и семейства в община Ботевград
Бенефициент 000776089 ОБЩИНА БОТЕВГРАД
Източник на финансиране ЕСФ ==> Развитие на човешките ресурси
Дата на сключване на договора/заповедта 14.01.2021
Дата на стартиране 14.01.2021
Дата на приключване 26.01.2024
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Югозападен (BG41), София-Област (BG412), Ботевград, гр.Ботевград

Описание

Кратко описание на проекта
Настоящия проект е насочен към разкриване на две нови социални услуги на територията на община Ботевград, където е изградена подходяща инфраструктура със средства от Оперативна програма „Региони в растеж“. Изпълнението на предвидените дейности ще допринесе за постигане на основната цел на Национална стратегия „Визия за деинституционализацията на децата в Република България“, а именно „Гарантиране на правото на децата на семейна среда и на достъп до качествена грижа и услуги според индивидуалните им потребности“. Изпълнението на проекта ще доведе до осигуряване на равен достъп до качествена грижа и услуги на деца и младежи според индивидуалните им потребности; изграждане на умения за самостоятелен живот и подготовката им за включване в живота на общността; разширяване на мрежата от услуги за превенция на изоставянето на деца и раздялата им с техните биологични родители и семейства; осигуряване на подкрепа на семействата на деца с увреждания при тяхното отглеждане.
Дейности
  • Дейност: Подбор и наемане на персонала, ангажиран в социалните услуги за деца : Община Ботевград ще проведе подбора по утвърдена собствена писмена процедура за набиране и подбор на персонала Тя ще бъде съобразена изцяло с изискванията и стандартите за предоставяне на услугите, съответстваща на изискванията на българското антидискриминационно законодателство и осигурява защита на потребителите на услугата. Приложения към процедурата ще бъдат длъжностни характеристики на персонала на двете услуги. Персоналът на ЦОП ще се съставлява от 20 лица, наети на следните позиции: -управител-1 лице-организира, контролира и отговаря за цялостната дейност. Изготвя графици за работа, вкл. и на терен. Осигурява безопасни условия за пребиваване на потребителите и контролира качеството на предоставяните социални услуги от персонала. -счетоводител-1 лице-извършва анализи за финансовото състояние във всеки един момент; документира, записва и отчита всички разходи и финансови документи; извършва контрол над разходваните финансови средства; оценява финансовата рентабилност на дейностите и проекта като цяло. -юрист-1 лице-следи за спазване на законодателството в областта на закрилата на детето, семейството и хората с увреждания при осъществяване на услугата; контролира спазването на трудовото и здравно-осигурителното право при сключване на договори с физически лица; контролира съблюдаване на законодателството в областта на социалните услуги и административно-правните процедури при реализация на проекта. -психолог-2 лице-изпълнява дейности, ориентирани към цялостното личностно развитие на децата и семействата. Осъществява пряка индивидуална и групова работа с потребителите за подобряване на тяхното емоционално и психическо състояние и развиване на личностните им умения -медицинска сестра-1 лице-изготвя документация, свързана със здравните грижи за всеки потребител и оценка на същата на определен период от време. Следи за здравословното състояние на спешно настанените. Осъществява текущо наблюдение на здравословното състояние на потребителите. -логопед-1 лице- провежда корекционно-възпитателната работа с децата, като работи индивидуално и групово с тях. Осъществяване на дейности за развитие на обща и фина моторика. Изготвя речева карта на всеки представител на целевата група. - социален работник-4 лица –изготвя и поддържа цялостно потребителско досие, регистър, отговаря за организиране, съхранение, администриране и архивиране на документацията по предоставяне на услугата. Оказва подкрепа и грижа на децата и семействата, осъществява връзките със системата от услуги в общността и поддържането на добри партньорски отношения с местни институции, установяване и поддържане на връзка със семейства и близки. Извършва работа на терен. -педагог-3 лица-отговаря за формирането на умения и навици у потребителите, и стимулиране на тяхното интелектуално развитие, за повишаване пригодността им за успешна социализация и реализация. Установява образователни потребности и дефицити на децата, планира и организира тяхното компенсиране. Подпомага обучителният и възпитателният процес, провежда занимателни-образователни игри, образователно-конструктивни дейности. Прилага ежедневно обучителна и терапевтична работа с деца. -сътрудник Социални дейности – 3 лица-подпомагат дейността на останалите специалисти. Съдейства на потребителите при тяхното самообслужване, извършва дейности, подпомагащи задоволяване на потребностите им от организация на свободното време, спомагателни дейности и социално включване. При спешно настаняване – полагат грижа за настанените. -помощен персонал-2 лица-почистват, презареждат с материали и извършват основно поддържане на помещенията; доставят куриерски пратки;следят за поддържане на постоянна температура в помещенията. -шофьор /1/2 щат/-1 лице-управлява закупеното специализирано средство за придвижване от и до ЦОП за получаване на специализирана терапевтична помощ и необходимата грижа. Извършва превоз по график за провеждане на работа на терен., Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Предоставяне на новата социална услуга Център за обществена подкрепа: Целта на дейността е извършване на дейности, свързани с превенция на изоставянето, превенция на насилието, отпадане от училище, деинституционализация и реинтеграция на деца, обучение в умения за самостоятелен живот и социална интеграция на деца от резидентна грижа. В ЦОП предстои да се осъществяват следните мерки: социално и психологическо консултиране на деца и семейства в риск; оценяване на родителски капацитет, посредничество в случаи на родителско отчуждение и конфликт при развод/раздяла, оценяване и обучение на бъдещи приемни родители и осиновители, консултиране и подкрепа на деца с поведенчески проблеми, реализиране на социални програми за деца и семейства в риск. В ежедневната работа ще се прилага програмен подход на работа, като програмите се определят на база идентифицираните потребности от интервенция за разл. целеви групи в общността.Съгласно проекта по ОПРР за разкриване на социалната услуга са изцяло ремонтирани и оборудвани 12 помещения /без санитарните/, които ще се използват от персонала и преките потребители на услугата. Материалната база и обзавеждането в ЦОП са съобразени с възрастта и специфичните нужди на децата. Услугата ще се предоставя на достъпно и комуникативно място в центъра на Ботевград, съобразено с потребностите на децата и семействата. Доставчикът е осигурил достъпна архитектурна среда, подкрепа, помощ, специална мебелировка за децата /вкл. и за деца увреждания/. Санитарните помещения са достъпни и съобразени с нуждите на децата от уединение, запазване на достойнството и сигурността им. Ще се спазват следните стандарти:вход и изход към услугата,управление на случай, дейности за подпомагане на деца и семейства в риск, превенция и преодоляване на последиците от социално изключване, превантивни дейности сред децата и семействата и ангажиране на широката общественост при реализирането на услугите и дейностите по закрила на децата, местоположение и материална база, безопасност и сигурност, план за развитие на услугата, финансово управление, организация на работа, вътр. система за наблюдение и повишаване качеството, структура на персонала. Възнагражденията за персонала на услугата са планирани в съответствие с „Методологията за регламентиране на възнагражденията по ОПРЧР 2014-2020”. В графика на услугата ще са посочени началния и крайния час на работни смени в съответствие с работното време, установено в Правилника за устройството и дейността и график на сумирано работно време. С потребители ще се работи съгласно методика, съобразно индивидуалните случаи, при прилагане на програмите за ЦОП, при спазване на критериите и стандартите за соц. услуги за деца - предоставяне на подкрепа на децата и семействата, предоставяне на услугата по писмена методика, договаряне на услугите, поддържане на подробна и актуална документация и правила за предоставяните услуги, осигуряване на индивидуална подкрепа на детето съобразно потребностите му, наличие на условия за изграждане на отношения, основани на взаимно уважение и разбиране между децата и персонала, възможност за свободно подаване на жалби, осигурена подходяща материална база и безопасна и сигурна среда., Договорена стойност: 1 329 000.00 , Отчетена стойност: 841 673.85
  • Дейност: Предоставяне на новата социална услуга Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства: Целта на дейността е обучителна, рехабилитационна и терапевтична дейност на деца и младежи с увреждания; развитие на техния потенциал и заложби; формиране и развитие на основни личностни и социални умения. През 2017 г. бе разкрита услугата ДЦДМУ. Тя се финансира като делегирана от държавата дейност, като капацитетът на услугата е 20 потребители, което е крайно недостатъчно за удовлетворяване на заявените нужди и центърът работи с по-голям брой потребители, отколкото е определения капацитет. В момента разполагаемите средства позволяват да се предлагат кинезитерапия, дневна грижа /отглеждане, хранене и следобеден сън/, психолог. В сградата на съществуващия ДЦ има подходящи и оборудвани помещения, които да се използват за услугата по настоящия проект. Затова и по проекта по ОПРР не са търсени средства за ремонт, а са доставени артикули, които не са част от оборудването и обзавеждането на съществуващия ДЦ. Осигурена е гостоприемна, адаптирана и достъпна архитектурна среда, която е сигурна и безопасна. Чрез новоразкритата услуга ДЦПДУТС ще се осъществяват дейности, които по никакъв начин не се припокриват с изпълняваните в съществуващия ДЦ. Новата услуга ДЦПДУТС ще предлага допълваща грижа и подкрепа за деца и семейства, които те не ползват в съществуващия ДЦ /ако са негови потребители/. Планираните дейности по настоящия проект са следните: Музикотерапия – групов метод на работа за разтоварване и стимулиране на сетива и емоции. въздействие чрез силата, стила и красотата на музиката. Музиката доставя удоволствие, настроение, докосва същността на човек по един неповторим начин. Тези усещания са източник на успокоение, хармония, спомагат за израза на вътрешното „Аз”. Музиката свързва лицето с останалите, тонизира и релаксира. Кулинарна терапия – групов метод за работа с деца и подрастващи с цел усвояване на основни жизнени знания и умения по забавен и интересен начин. По време на заниманията се формират и затвърждават качества като работа в екип, лоялност, съпричастност, повишава се самочувствието им. В допълнение присъстващите се обучават се на принципите на здравословното хранене, за видовете и произхода на различни храни и как да ги комбинират, за да приготвят вкусни и лесни рецепти. Участващите в дейността в края на заниманията ще могат да консумират кулинарните си творения, след като са усвоили основните готварски технологии в приятелска атмосфера и забавления. Ежедневната храна за потребителите се приготвя от специалисти в съответствие със стандартите за храненето на децата и съобразно със специфични диети /ако е приложимо/. Хранителните продукти за кулинарна терапия се използват от потребителите, подпомагани от специалистите в ДЦ. Консумацията на готовите изделия няма за цел да осигури дневна хранителна дажба на децата, а е с терапевтична насоченост – да се приготви нещо старателно, в екип, при спазване на правила и дисциплина. Формират се умения за автономност и се повишава увереността в собствените възможности. Кулинарната терапия няма да се осъществява ежедневно, а по график. Мобилна социална услуга - гъвкав подход при реализиране на дейността, основан на индивидуален подход, мобилност, достъпност. Осигуряване на специализиран превоз – осигуряване на достъпен и удобен транспорт за хора с увреждания, вкл. и за инвалидни колички. Основният акцент при работата е гарантиране равноправното положение, чрез интегриране в обществото. Възнагражденията за персонала на услугата са планирани в съответствие с „Методологията за регламентиране на възнагражденията по ОПРЧР 2014-2020”. Работата в ДЦ ще е насочена към подкрепа на лица от рискови групи, чрез целенасочени дейности за интеграция и превенция на социално изключване;социализиране, подпомагане личностното им развитие и надграждане на предоставяните услуги от общ. Ботевград чрез изпълняване на комплексни соц. дейности;придобиване на умения за общуване и работа в група;развитие на различни навици и умения за живот;организиране свободното време, отдих и развлечения., Договорена стойност: 999 340.00 , Отчетена стойност: 575 017.71
  • Дейност: Закупуване на специализирано транспортно средство: Община Ботевград не е закупувала специализирано транспортно средство по други проекти с европейско, национално или международно финансиране. Целта на дейността е осигуряване на транспортна, социална и пространствена интеграция, както и гарантиране в по-голяма степен бъдещото устойчиво развитие на достъпното транспортно обслужване. Правото на свобода на придвижване в Европейския съюз е гарантирано със законодателството на страните, със спазването на задължителните стандарти и с общественото мнение, което не допуска никоя група от хора да бъде дискриминирана и изключена от обществения живот. Съгласно документа „Методика за условията и начина на предоставяне на социалните услуги в Център за обществена подкрепа” голяма част от дейността по предоставяне на услугите се осъществява на терен. Много от семействата нямат собствен автомобил или ако имат ежедневния превоз на децата до центровете и обратно е ангажимент и затруднение за родителите. Същевременно една от услугите в Дневния център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства е хипотерапията, която може да се осъществява в специализирана конна база, която се намира извън Ботевград. Всичко това изисква осигуряване на специализирано транспортно средство за превоз на целевите групи във връзка с осъществяване на дейността., Договорена стойност: 80 000.00 , Отчетена стойност: 75 320.02
  • Дейност: Закупуване на оборудване и обзавеждане за двете социални услуги: Основната цел на дейността е осигуряване на подходящи условия за ефективно предоставяне на новите социални услуги в общността. Дейността включва, доставка и монтаж на оборудване за нуждите на двете услуги, извън закупеното по процедура BG16RFOP001.-5.001 "Подкрепа за деинституционализация на социалните услуги за деца" по ОП "РР" . За нуждите на реализиране на настоящия проект бе установено, че е необходимо закупуване на съвременно оборудване и обзавеждане, което да е изцяло съобразено с предвидените дейности, насочени към личностното развитие, формиране и затвърждаване на умения и пълноценното развитие на децата и младежите. То следва да е съобразено с основните дейности по проекта, които са насочени към социално включване, според възможностите на потребителя, както и придобиване на знания и умения в различни сфери на социалния живот. За изпълнение на дейността ще се сключи договор с фирма-доставчик, която ще осигури и монтира/където е приложимо/ предвиденото оборудване и обзавеждане. За услугата ЦОП е предвидено закупуване на следното допълнително оборудване и обзавеждане: 12 бр.климатици Х 2200лв.с вкл. монтаж/енергиен клас А++,мощност 14 000 BTU,диапазон охлаждане -10 до +46, диапазон отопление, -15 до +24,помещение до 30км./; 8 бр. комплекта спално бельо Х 150лв.;8 бр. хавлии Х 30лв.; 8 бр. кърпи за ръце Х 10лв.; 1бр. комплект сервиз, чаши, чинии и прибори за хранене Х 200лв.; 4 броя килим Х 500лв.; щори – 12 комплекта Х 200лв.; кухненска посуда-по 2 бр. тиган Х 40лв., тенджера Х 40лв., тава Х 40лв., касерола Х 30лв., стъклени купи Х 15лв.; микровълнова фурна-1 бр. Х 200лв.;тостер-1бр. Х 100 лв.;кафе машина-1бр. Х 150лв.;диспенсър за вода-4 бр. Х 80лв.; логопедично бюро-1Х 600лв./ д - 160 см, в - 150 см, дълб. плот - 67 см, височина плот - 70 см, ПДЧ/;12 бактерицидни лампи Х 500лв. Общата стойност на предвиденото за закупуване оборудване и обзавеждане за услугата ЦОП е 40 095 лв., Договорена стойност: 78 450.00 , Отчетена стойност: 54 086.70
  • Дейност: Предоставяне на новата социална услуга Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства - допълнение към Дейност 3 : Предвижда се и провеждане на консултации за родители, за да бъдат те в допълнителна помощ на своите деца по отношение на специалните здравни и образователни нужди. Планираните разходи за мярката са в размер на 61960.00лв. Допълнителните консултативни услуги от специалисти с децата и семействата им в Центъра включват провеждане на разговори, дискусии с родителите, индивидуална и/или групова подкрепа на семействата на деца и младежи с увреждания. Основните идентифицирани нужди и проблеми на семействата са следните:Семействата се нуждаят от помощ при социалната интеграция, трудовото приобщаване и развитие на умения за самостоятелно справяне;Нужна е професионална подкрепа за справяне с предизвикателствата на заболяванията, средата и цялостно приемане на ситуацията;Родителите често пъти се чувстват сами в проблемите си, имат нужда от подкрепа, разбиране, насърчение. Индивидуалните и/или групови консултации ще са структурирани около следните идентифицирани въпроси, касаещи семействата:Социална политика - социално подпомагане и социални услуги, насочени към децата с увреждания и техните семейства. Социално включване.Възможности за професионално образование и обучение и професионална реализация на деца и юноши със специални образователни потребности. Преодоляване на различията в начина на общуване, умения за водене на диалог, поведенчески задачи за изслушване и търпение.Стратегии за включване на всички членове на семейството при отглеждане и обучение на детето с увреждане. Подготовка на родителите и цялото семейство да се грижат за децата си, възстановяване на връзките родители-дете.Стимулиране активността на децата. Хипотерапия – състои в изпълнението на различни упражнения от лицето с използване на коне, в зависимост от личните му особености и от степента на увреждането му. Животните имат успокояващ ефект върху тях.Този вид терапия подобрява физическото и психическо състояние на хората с физически увреждания. Тя тонизира и оформя тялото, а при ездата прешлените се раздвижват и нагаждат, освобождавайки по този начин натрупаните напрежение и болка. Общуването с конете дава устойчив положителен емоционален фон, който сам по себе си е целебен. Разходите за хипотерапия са определени на база направено проучване в интернет, както следва:Цената за провеждане на хипотерапията е определена на база проучване в интернет, където 30 мин. струват 20 лв., /като това е цена на свободно ползване, а не с обучен инструктор за работа с хора с увреждания/. Планира се седмично на групи средно 55 деца /като се има предвид, че ще има повече от една сесия по хипотерапия седмично, а същевременно не всички деца ще ползват терапията, други пък ще я посещават повече от веднъж, т.е. 55 сесии по хипотерапия седмично/ от ДЦ да пътуват до конна база Х4седмициХ34 месецаХ20лв.=149600лв., Договорена стойност: 211 560.00 , Отчетена стойност: 66 463.01

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: СМАРТ БИЗНЕС КЪМПАНИ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 52 989.18 , Отчетена стойност**: 52 989.18
  • Изпълнител: ЕНИМА БИЛД-86 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 366.00
  • Изпълнител: БРУНАТА ООД, Договорена стойност по проекта*: 3 456.00 , Отчетена стойност**: 3 456.00
  • Изпълнител: ИНТЕЛИГЕНТНИ ТРАФИК СИСТЕМИ АД, Договорена стойност по проекта*: 50.00 , Отчетена стойност**: 407.92
  • Изпълнител: Д.Д.Д.-1 ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 800.00
  • Изпълнител: Юнайтед Солюшънс ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 152.00 , Отчетена стойност**: 1 656.00
  • Изпълнител: МИКИ СТАРТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 275.60 , Отчетена стойност**: 2 065.15
  • Изпълнител: А1 България ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 994.74
  • Изпълнител: КРИСИ 2007 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 71 368.00 , Отчетена стойност**: 17 566.06
  • Изпълнител: АПТЕКА 1 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 20 000.00 , Отчетена стойност**: 12 846.36
  • Изпълнител: ЗДРАВЕЦ ХМ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 149 371.20 , Отчетена стойност**: 66 463.01
  • Изпълнител: ОЛИМП - ПРЕДПАЗНИ ЕКИПИРОВКИ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 15 739.74 , Отчетена стойност**: 15 739.74
  • Изпълнител: ШАРКС ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 735.00
  • Изпълнител: БАЛКАНГАЗ 2000 АД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 44 505.05
  • Изпълнител: ХЕРМЕС-53 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 11.00
  • Изпълнител: ТОПЛИК ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 4 152.86 , Отчетена стойност**: 4 152.86
  • Изпълнител: ТТН ЕНЕРЖИ ООД, Договорена стойност по проекта*: 72 000.00 , Отчетена стойност**: 10 965.49
  • Изпълнител: НЮМАКС ГРУП ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 480.00
  • Изпълнител: ВМС ЕЛЕКТРИКАЛ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 710.64
  • Изпълнител: ВАМИ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 3 578.74
  • Изпълнител: О КЕЙ ПЛЮС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 7 900.00 , Отчетена стойност**: 7 900.00
  • Изпълнител: ЧЕЗ ЕЛЕКТРО БЪЛГАРИЯ АД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 10 253.79
  • Изпълнител: ТРАНС КО 04 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 54 286.24 , Отчетена стойност**: 54 285.41
  • Изпълнител: ЕТ В и В АУТО ВАСИЛ ВАСИЛЕВ, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 240.00
  • Изпълнител: ГЕНЕЗИС 21 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 676.02
  • Изпълнител: ОМНИКАР АУТО ООД, Договорена стойност по проекта*: 73 500.00 , Отчетена стойност**: 74 597.52
  • Изпълнител: ОСНОВНО УЧИЛИЩЕ "ВАСИЛ ЛЕВСКИ", Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 2 754.51
  • Изпълнител: Агро Фейс 2021, Договорена стойност по проекта*: 169 503.84 , Отчетена стойност**: 29 650.12
  • Изпълнител: ПЕРУН - ККБ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 55 756.80 , Отчетена стойност**: 55 679.92
  • Изпълнител: МАЙК ВВ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 2 729.60
  • Изпълнител: БУЛКАР ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 150.00
  • Изпълнител: ШКОЛСНАБ 2001 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 156 800.52 , Отчетена стойност**: 156 800.52
  • Изпълнител: Социални норми Фондация, Договорена стойност по проекта*: 61 900.00 , Отчетена стойност**: 56 741.74
  • Изпълнител: ИММСЪРВИС 74 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 160.00
  • Изпълнител: ВОДОСНАБДЯВАНЕ И КАНАЛИЗАЦИЯ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 256.60
  • Изпълнител: ЗАСТРАХОВАТЕЛНО АКЦИОНЕРНО ДРУЖЕСТВО "ОЗК - ЗАСТРАХОВАНЕ " АД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 6 817.11
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Деца и младежи настанени в институции, обхванати в интервенции за деинституционализация, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 24.00 , Достигната стойност: 25.00
Индикатор 2 Деца и младежи, получаващи социални и здравни услуги в общността, след извеждането им от институция, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 24.00 , Целева стойност: 24.00 , Достигната стойност: 25.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 1 677 063.74 BGN
БФП 1 677 063.74 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 1 677 063.74 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: "Доставка на храна за потребителите на Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства“ по проект: „Предоставяне на социални и интегрирани здравно-социални услуги за деца и семейства в община Ботевград“, АДБФП № BG05M9OP001-2.019-0025-C01 по ОП „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020 г.“, Прогнозна стойност: 151 200.00
  • Обособена позиция 1: "Доставка на храна за потребителите на Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства“ по проект: „Предоставяне на социални и интегрирани здравно-социални услуги за деца и семейства в община Ботевград“, АДБФП № BG05M9OP001-2.019-0025-C01 по ОП „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020 г.“
    Изпълнител: Агро Фейс 2021
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 169 503.84
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: „Доставка на канцеларски материали, консумативи и санитари материали за нуждите на ЦОП и Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства“ с 2 обособени позиции, Прогнозна стойност: 208 333.34
  • Обособена позиция 1: ОП 1. Доставка на канцеларски материали и консумативи за ЦОП и Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства
    Изпълнител: ТРАНС КО 04 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 54 286.24
  • Обособена позиция 2: ОП 2. Доставка на санитари материали за ЦОП и Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства
    Изпълнител: ПЕРУН - ККБ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 55 756.80
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: „Доставка на оборудване и обзавеждане за Център за обществена подкрепа (ЦОП) и Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства (ДЦПДУТС), гр. Ботевград“ по проект „Предоставяне на социални и интегрирани здравно-социални услуги за деца и семейства в община Ботевград“, АДБФП BG05M9OP001-2.019-0025-C01 по ОП „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020 Г.“ в три обособени позиции: Обособена позиция №1: „Доставка на техника и оборудване за Център за обществена подкрепа (ЦОП) и Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства (ДЦПДУТС), гр. Ботевград“; Обособена позиция №2: „Доставка на обзавеждане за Център за обществена подкрепа (ЦОП) и Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства (ДЦПДУТС), гр. Ботевград“ ; Обособена позиция №3: „Доставка на специализирано оборудване за Център за обществена подкрепа (ЦОП) и Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства (ДЦПДУТС), гр. Ботевград“, Прогнозна стойност: 65 375.00
  • Обособена позиция 1: ОП 1. „Доставка на техника и оборудване за Център за обществена подкрепа (ЦОП) и Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства (ДЦПДУТС), гр. Ботевград“
    Изпълнител: СМАРТ БИЗНЕС КЪМПАНИ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 26 280.18
  • Обособена позиция 2: ОП 2. „Доставка на обзавеждане за Център за обществена подкрепа (ЦОП) и Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства (ДЦПДУТС), гр. Ботевград“
    Изпълнител: СМАРТ БИЗНЕС КЪМПАНИ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 542.62
  • Обособена позиция 3: ОП 3. „Доставка на специализирано оборудване за Център за обществена подкрепа (ЦОП) и Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства (ДЦПДУТС), гр. Ботевград“
    Изпълнител: СМАРТ БИЗНЕС КЪМПАНИ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 21 166.38
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: „Доставка на специализирано транспортно средство за нуждите на Център за обществена подкрепа (ЦОП) и Дневен център за подкрепа на деца и младежи с увреждания и техните семейства (ДЦПДУТС), гр. Ботевград“ по проект: „Предоставяне на социални и интегрирани здравно-социални услуги за деца и семейства в община Ботевград“, АДБФП № BG05M9OP001-2.019-0025-C01 по ОП „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020 г.“, Прогнозна стойност: 66 666.67
  • Обособена позиция 1: „Доставка на специализирано транспортно средство за нуждите на Център за обществена подкрепа (ЦОП) и Дневен център за подкрепа на деца и младежи с увреждания и техните семейства (ДЦПДУТС), гр. Ботевград“ по проект: „Предоставяне на социални и интегрирани здравно-социални услуги за деца и семейства в община Ботевград“, АДБФП № BG05M9OP001-2.019-0025-C01 по ОП „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020 г.“
    Изпълнител: ОМНИКАР АУТО ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 73 500.00
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: „Доставка на течни горива за МПС за нуждите на Център за обществена подкрепа и Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства в община Ботевград“, АДБФП №BG05M9OP001-2.019-0025-C01, финансиран по ОП „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020 г., Прогнозна стойност: 60 000.00
  • Обособена позиция 1: „Доставка на течни горива за МПС за нуждите на Център за обществена подкрепа и Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства в община Ботевград“, АДБФП №BG05M9OP001-2.019-0025-C01, финансиран по ОП „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020 г.
    Изпълнител: ТТН ЕНЕРЖИ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 72 000.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: „Доставка на храна, хранителни продукти и материали за нуждите на Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства“ с 2 обособени позиции, Прогнозна стойност: 211 200.00
  • Обособена позиция 1: ОП 1. Доставка на храна за потребителите на Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 2: ОП 2. Доставка на хранителни продукти и материали за провеждане на кулинарна терапия в Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства
    Изпълнител: КРИСИ 2007 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 71 368.00
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: „Закупуване на работно облекло на персонала на новите социални услуги Център за обществена подкрепа и Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства“, Прогнозна стойност: 30 333.33
  • Обособена позиция 1: „Закупуване на работно облекло на персонала на новите социални услуги Център за обществена подкрепа и Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства“
    Изпълнител: ОЛИМП - ПРЕДПАЗНИ ЕКИПИРОВКИ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 15 739.74
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: „Провеждане на допълнителни консултативни услуги от специалисти в Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства“, във връзка с проект: Предоставяне на социални и интегрирани здравно-социални услуги за деца и семейства в община Ботевград“, АДБФП № BG05M9OP001-2.019-0025-C01 по ОП „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020 г.“, Прогнозна стойност: 61 960.00
  • Обособена позиция 1: „Провеждане на допълнителни консултативни услуги от специалисти в Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства“, във връзка с проект: Предоставяне на социални и интегрирани здравно-социални услуги за деца и семейства в община Ботевград“, АДБФП № BG05M9OP001-2.019-0025-C01 по ОП „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020 г.“
    Изпълнител: Социални норми Фондация
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 61 900.00
Процедура 9 Предмет на предвидената процедура: Доставка на материали и принадлежности, подпомагащи ежедневната работа с потребителите на услугите ЦОП и ДЦПДУТС с 2 обособени позиции, Прогнозна стойност: 141 666.66
  • Обособена позиция 1: ОП 1. Доставка на материали и принадлежности, подпомагащи ежедневната работа с потребителите на услугата Център за обществена подкрепа
    Изпълнител: ШКОЛСНАБ 2001 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 63 999.86
  • Обособена позиция 2: ОП 2. Доставка на материали и принадлежности, подпомагащи ежедневната работа с потребителите на услугата Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства
    Изпълнител: ШКОЛСНАБ 2001 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 92 800.66
Процедура 10 Предмет на предвидената процедура: Провеждане на хипотерапия на потребителите на социалната услуга Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства, Прогнозна стойност: 124 666.67
  • Обособена позиция 1: Провеждане на хипотерапия на потребителите на социалната услуга Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства
    Изпълнител: ЗДРАВЕЦ ХМ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 149 371.20

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN