Идентификация

Номер от ИСУН BG05M9OP001-6.002-0092-C01
Наименование на проекта Патронажна грижа + в община Никопол
Бенефициент 000413885 ОБЩИНА НИКОПОЛ
Източник на финансиране ЕСФ ==> Развитие на човешките ресурси
Дата на сключване на договора/заповедта 06.04.2021
Дата на стартиране 01.05.2021
Дата на приключване 09.01.2023
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Северозападен (BG31), Плевен (BG314), Никопол

Описание

Кратко описание на проекта
Проектното предложение предвижда предоставяне на интегрирани социално-здравни услуги за лица с увреждания и лица в риск, във връзка с ограничаване разпространението и преодоляване на последиците от COVID-19
Дейности
  • Дейност: Патронажна грижа: Дейността е насочена към минимум 51 лица на територията на община Никопол и включва: - Предоставяне на почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги на хора с увреждания, възрастни хора в невъзможност за самообслужване, лица над 54 г., лица под карантина във връзка с COVID-19, лица от рискови групи за заразяване с COVID 19": Патронажната грижа ще се предоставя от персонал, включващ здравни специалисти - 2 медицински сестри и Специалисти социални дейности - 13 домашни помощници, за 12 месеца: 13 бр. домашни помощници, наети на трудов договор, с формирано възнаграждение на база МРЗ, както следва: 2 ДП на 8 ч/дневно - 650.00 лв., осигурителни вноски за сметка на работодателя в размер на 124.93 лв. Общо за двете лица, за 12 м. - 18 598.32 лв.; 4 ДП на 6 ч./дневно - 493.92 лв. Осигурителни вноски за сметка на работодателя в размер на 94.93 лв. Общо за четирите лица, за 12 м. - 28264.80 лв.; 7 ДП на 4 ч./дневно - 329.28 лв. Осигурителни вноски за сметка на работодателя, за 12 м. в размер на 5 526.96 лв. Общо за седемте лица, за 12 м. - 33 186.48 лв. Общо за всички наети ДП: 80 049.60 лв. - Предоставяне на психологическа подкрепа и консултиране на потребителите и супервизия на служителите - Психологическата подкрепа и консултиране на потребителите ще се осигури от външен изпълнител, избран след проведена приложима процедура по ЗОП. Изпълнителят ще предоставя и супервизия на служителите. Същата ще се провежда на тримесечие и ще бъде индивидуална или групова, в зависимост от заявките на екипа. - Доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, вкл. лекарства; заплащане на битови сметки; заявяване и получаване на неотложни административни и битови услуги (със средства на потребителите) - ще се извършват от наетите специалисти социални дейности; - Транспорт на персонала, предоставящ патронажна грижа от/до домовете на лицата, при необходимост, ще се осъществява със закупения по Компонент 2 автомобил от шофьор, назначен в общинска администрация, в рамките на служебните му задължения.. Координирането на дейностите по проекта - ще се извършва от 1 координатор. Дейността надгражда изпълнявания от Община Никопол договор по процедура „Патронажна грижа за възрастни хора и лица с увреждания" – Компонент 2, 3 и 4. Oбщата продължителност на дейността e 14 м., от които 2 месеца подготвителни и 12 месеца пряко предоставяне на мобилни интегрирани здравно-социални услуги в домашна среда. , Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 80 049.60
  • Дейност: Превенция на COVID-19 в социалните услуги, делегирани от държавата дейности: На територията на община Никопол функционира три социални услуги, делегирани от държавата дейности: - Център за настаняване от семеен тип за пълнолетни лица с психични разстройства № 1 /ЦНСТПЛПР № 1/ - Център за настаняване от семеен тип за пълнолетни лица с психични разстройства № 2 /ЦНСТПЛПР № 2/ - Център за обществена подкрепа /ЦОП/ Разпределение на персонал и потребители, както следва: ЦНСТПЛПР № 1: 12 потребители, обслужвани от персонал от 22 лица, както следва: 1 управител, 1 лекар, 1 фелдшер, 1 медицинска сестра, 1 социален работник, 1 касиер домакин, 7 трудотерапевти, 7 санитари, 1 шофьор, 1 счетоводител; ЦНСТПЛПР № 2: 12 потребители, обслужвани от персонал от 21 лица, както следва: 1 управител, 1 лекар, 1 фелдшер, 1 медицинска сестра, 1 социален работник, 1 касиер домакин, 7 трудотерапевти, 7 санитари, 1 шофьор; ЦОП: 20 потребители, обслужвани от персонал от 5 лица, както следва: 1 управител, изпълняващ функции и на педагог, 1 психолог, 3 социални работници. Общи за всички услуги, ДДД: 44 потребители, обслужвани от 27 лица/персоналът в двата центъра е един и същ, по 0.5/. С цел превенция от заразяване с COVID-19 и в отговор на актуалните нужди, свързани с ограничаване на коронавируса и потребностите на уязвимите групи, в рамките на дейността ще се осъществи подкрепа чрез: - Осигуряване на лични предпазни средства на персонала в СУ ДДД - Въвеждане на мерки за дезинфекция на сградния фонд на СУ ДДД - Тестване на персонала и потребителите на СУ ДДД, при необходимост - Назначаване на допълнителен помощен персонал, който да извършва почистване и дезинфекция на сградния фонд, с цел защита и предпазване на ползвателите и служителите от COVID -19; Допълнителни плащания на персонала за положен извънреден труд; - Закупуване на компютърна техника за ЦОП, с цел адаптиране и приспособяване на средата на социалната услуга, делегирана от държавата дейност в контекста на въведените ограничения в резултат от епидемичната обстановка и осигуряване на възможности за тяхното предоставяне дистанционно (онлайн консултиране). , Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 68 325.56

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители Няма
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Заети лица, пряко изложени на риск от заразяване с COVID-19, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 30.00 , Достигната стойност: 32.00
Индикатор 2 Подкрепени участници, пряко изложени на риск от заразяване с COVID-19 със запазена заетост, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 30.00 , Достигната стойност: 32.00
Индикатор 3 Участници., вкл. с увреждания в риск от заразяване с COVID-19, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 95.00 , Достигната стойност: 108.00
Индикатор 4 Подкрепени участници, пряко изложени на риск от заразяване с COVID-19, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 95.00 , Достигната стойност: 108.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 207 725.22 BGN
БФП 207 725.22 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 207 725.22 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 100.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Няма намерени тръжни процедури

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN