Идентификация

Номер от ИСУН BG16RFOP001-1.010-0001-C03
Наименование на проекта Подобряване на състоянието на образователната инфраструктура в град Видин
Бенефициент 000159508 ОБЩИНА ВИДИН
Източник на финансиране ЕФРР ==> Региони в растеж
Дата на сключване на договора/заповедта 04.10.2017
Дата на стартиране 04.10.2017
Дата на приключване 08.01.2021
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България, Северозападен, Видин, Видин, гр.Видин

Описание

Кратко описание на проекта
Проектът е в списъка с индикативни основни проекти на одобрената по Приоритетна ос 1 - "Устойчиво и интегрирано градско развитие" на ОП "Региони в растеж" Инвестиционна програма (ИП) за реализация на ИПГВР на гр. Видин 2014-2020 г. Проектното предложение е разработено в рамките на процедура BG16RFOP001-1.010 - "Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020-Видин". Проектът попада в Зоната с публични функции с висока обществена значимост на ИПГВР на гр. Видин.
Дейностите за подобряване състоянието на образователната инфраструктура имат важно значение за повишаване качеството на образованието в гр. Видин и за подобряване условията на труд в обхвата на обектите на интервенция по проекта.
Целеви групи: всички учащи и упражняващи трудова дейност във включените обекти на интервенция.
Цели: Подобряване състоянието на общинската образователна инфраструктура; Повишаване качеството на образованието; Подобряване на условията на труд.
Очаквани резултати: Чрез реализацията на проекта ще се подобри състоянието на образователната инфраструктура, което ще доведе до повишено качеството на образованието и подобрени условия на труд в обектите на интервенция.
Включени 2 обекта на интервенция: 
1. "Основна реконструкция на сградата на ПМГ "Екзарх Антим I"; оформяне на околното пространство и нов физкултурен салон към ПМГ "Екзарх Антим I"- гр. Видин, ул. "Княз Борис I" №25". Наименование в ИПГВР: Проект ЗВІІ-2.4. "Обновяване на образователна инфраструктура и прилежащо дворно пространство в ПМГ Екзарх Антим І"
2. "Консервация, реставрация и експониране на сградата на СОУ "Цар Симеон Велики" - гр. Видин; оформяне на прилежащото околното пространство и пристройка и надстройка на физкултурен салон към СОУ "Цар Симеон Велики" - УПИ ХXXIX за гимназия, кв. 371, "ЦГЧ-I ЧАСТ" по плана на гр. Видин, община Видин". Наименование в ИПГВР: Проект ЗВІІ-2.1. "Обновяване на образователна инфраструктура и прилежащо дворно пространство в СОУ Цар Симеон Велики".
Дейности
  • Дейност: Управление на проект "Подобряване на състоянието на образователната инфраструктура в град Видин", BG16RFOP001-1.010 - "Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020-Видин". : От страна на общината ще бъдат назначени двама общински служители на длъжностите ръководител и счетоводител на проекта, чиято основна дейност е оперативното управление на проекта, вкл: • цялостно административно, финансово и техническо изпълнение на Договора за безвъзмездна финансова помощ (ДБФП); • координация между страните в изпълнението на ДБФП; • процедури по възлагане на обществени поръчки – контролира подготовката и провеждането на процедури за обществени поръчки; • контролира съответствието на изпълняваните проектни дейности съгласно ДБФП; • администриране на ДБФП – отчитане, докладване, съблюдаване на договорните задължения, осъществяване на мерки за публичност и визуализация, архивиране на проектно досие, следене за нередности, мониторинг и контрол; • финансово управление и осчетоводяване; • съблюдаване на напредъка по проекта – текущ и периодичен мониторинг; • приемане на изпълнението на проектни дейности, възложени на външни изпълнители. Предвижда се избор на външен изпълнител по ЗОП, който да подпомогне Екипа на община Видин: Той се състои от ръководител, координатор, юрист и експерт строителство и техническа инфраструктура. Задължения: - Разработва и/или актуализира и прилага правила и процедури във връзка с управлението и изпълнението на проекта; - Разработва 5 броя документации по ЗОП във връзка с изпълнението на проекта, участва с експерти в комисиите за оценка на офертите, подпомага Възложителя в процеса на на възлагане; - Осигурява протичането на изпълнението на проекта в съответствие с указанията на Договарящия орган и препоръките на УО на ОПРР и следи за цялостното спазване на всички нормативни актове и документи по ОПРР; - Осигурява стриктното изпълнение и недопускане на отклонения от ДБФП; - Участва в предварителната верификация на финансови документи, представени от изпълнителите на договори преди извършване на плащанията, в т.ч. извършва проверки на място на всеки подобект, преглед на всяко искане за плащане от изпълнителите на договорите, проверки дали разходите са допустими и реално извършени; - Изготвя доклади от проверки на място на изпълнението на договорите, сключени в рамките на проекта; - Осъществява контрол относно изготвянето на актовете и протоколите по време на строителството, както и на всяка друга документация, необходима за оформяне и окомплектоване на договорното досие; - При необходимост информира своевременно Кмета на Община Видин при закъснение в изпълнението на проектните дейности; - Попълва техническия и финансов отчет в ИСУН; - Изготвя месечни справки, доклади за напредък и окончателен доклад за изпълнение на проекта, като идентифицира евентуални несъответствия и проблеми и предлага корективни действия за преодоляване; - Подготвя документи за верификация на плащанията и изготвя исканията за възстановяване на средства; - Планира и отчита паричните потоци по проекта съгласно графиците/начините на плащания, заложени в ДБФП и в договорите с изпълнителите; - Участва в срещи между представители на бенефициента и външните изпълнители; - Подпомага бенефициента при одити и проверки на място, осъществявани от Договарящия орган, МРРБ и др. - Разработва детайлна система за финансово управление и контрол (СФУК) на дейностите по проекта - Координира и съблюдава напредъка на изпълнение на проекта, посредством контрол и анализ на времевите графици по отделните дейности по проекта; - Осъществява периодични срещи с членовете на Екипа за обсъждане на напредъка по изпълнение и евентуални проблеми, свързани с извършване на услугите, доставките и строителството. Подготвя експертни становища за преодоляване и решаване на възникналите проблеми; - Осъществява редовни срещи с екипите на другите избрани изпълнители по реализиране на проекта; - Извършва административно-логистична дейност (подготвяне на необходимите документи, съдействие в кореспонденцията между изпълнителите на дейностите по проекта и Възложителя, в кореспонденцията с компетентните органи и др.), Договорена стойност: 227 128.00 , Отчетена стойност: 250 727.41
  • Дейност: Строителен надзор съгласно чл.168, ал.2 от ЗУТ на проект "Подобряване на състоянието на образователната инфраструктура в град Видин", BG16RFOP001-1.010 - "Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020-Видин". : Дейността „строителен надзор” включва контрол над строителния процес и изготвяне на необходимата документация – от откриването на строителната площадка до въвеждането на обекта в експлоатация. Строителният надзор ще се състои от следните дейности: извършва оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и упражнява строителен надзор; извършва проверка и контрол на доставените и влагани в строежа строителни продукти, с които се осигурява изпълнението на основните изисквания към строежите в съответствие с изискванията на наредбата по чл. 9, ал. 2, т. 5 от Закона за техническите изисквания към продуктите; (доп. - ДВ, бр. 82 от 2012 г., в сила от 26.11.2012 г., предишна т. 2, изм. - ДВ, бр. 101 от 2015 г.) може да изпълнява прединвестиционни проучвания, подготовка на проектантския процес и координация на строителния процес до въвеждането на строежа в експлоатация, включително контрол на количествата, качеството и съответствието на изпълняваните строителни и монтажни работи с договорите за изпълнение на строителството, както и други дейности - предмет на договора за строително-монтажни работи (СМР) . Строителният надзор носи отговорност за: 1. Законосъобразно започване на строежа; 2. Осъществяване на контрол относно пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; 3. Спиране на строежи, които се изпълняват при условията на чл. 224, ал. 1 и чл. 225, ал. 2 и в нарушение на изискванията на чл. 169, ал. 1 и 3 от ЗУТ; 4. Осъществяване на контрол относно спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; 5. Недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; 6. Подписва всички актове и протоколи по време на строителството, необходими за оценка на строежите, относно изискванията за безопасност и за законосъобразно изпълнение, съгласно наредба на министъра на регионалното развитие и благоустройството за актовете и протоколите, съставяни по време на строителството. 7. Предписанията и заповедите на лицето, упражняващо строителен надзор, вписани в заповедната книга, са задължителни за строителя, предприемача и техническия ръководител на строежа. 8. След приключване на строително-монтажните работи лицето, упражняващо строителен надзор, изготвя окончателен доклад до възложителя. 9. Носи отговорност за щети, които са нанесли на Възложителя и на другите участници в строителството, и солидарна отговорност със строителя за щети, причинени от неспазване на техническите правила и нормативи и одобрените проекти. Отговорността по договора за строителен надзор е със срокове не по-малки от гаранционните срокове в строителството., Договорена стойност: 627 300.00 , Отчетена стойност: 766 632.60
  • Дейност: Публичност и визуализация на проект "Подобряване на състоянието на образователната инфраструктура в град Видин", BG16RFOP001-1.010 - "Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020-Видин". : Дейностите за информация и комуникация (публичност и визуализация) ще се извършат в съответствие с чл. 6 от Общите условия към финансираните по Оперативна програма "Региони в растеж" 2014-2020 г. договори за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ и Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. С оглед осигуряване публичността и информирането на обществеността относно финансовия принос на Европейския съюз за реализацията на проекта се предвижда целева пресконференция, конференция по повод стартирането на проекта и официална церемония "първа копка", както и закриваща конференция преди приключване на проекта за оповестяване резултатите от реализацията му. В допълнение тази дейност включва и други мерки с публичен и информационен характер - временни и постоянни билбордове, постоянна обяснителна табела, плакати, банери, брошури, тефтери, чадъри, химикали, флаш памети. , Договорена стойност: 130 385.00 , Отчетена стойност: 156 959.34
  • Дейност: Авторски надзор на проект "Подобряване на състоянието на образователната инфраструктура в град Видин", BG16RFOP001-1.010 - "Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020-Видин". : Осъществяването на авторски надзор на проект "Подобряване на състоянието на образователната инфраструктура в град Видин", BG16RFOP001-1.010 - "Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020-Видин" включва следните под дейности: Условията и редът за осъществяване на авторски надзор по време на строителството ще се определят чрез договор между възложителя и проектанта. Авторският надзор по всички части е задължителен. Предписанията на проектанта, свързани с авторското му право, за точното спазване на изработения от него инвестиционен проект се вписват в заповедната книга и са задължителни за останалите участници в строителството. В изпълнение на задълженията си по "авторски надзор" проектантът носи отговорност за проектирането на строежа в съответствие с предвижданията на подробния устройствен план, изискванията на чл. 169, ал. 1 и 3 на ЗУТ, както и с изискванията за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд. В изпълнение на задълженията си по "авторски надзор" проектантът има право на свободен достъп до строежа, строителните книжа, заповедната книга и актовете и протоколите, съставени по време на строителството. Проектантът носи отговорност за всички свои действия при упражняване на авторския надзор по време на строителството. Водещ проектант е лицето - автор на водещата проектна част на инвестиционния проект, определен от възложителя. Водещият проектант е отговорен и задължен за взаимното съгласуване и координация на всички части на инвестиционния проект., Договорена стойност: 116 242.00 , Отчетена стойност: 139 574.40
  • Дейност: Строителни и монтажни работи по проект "Подобряване на състоянието на образователната инфраструктура в град Видин", BG16RFOP001-1.010 - "Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020-Видин". : Строителните и монтажни работи по проект "Подобряване на състоянието на образователната инфраструктура в град Видин", BG16RFOP001-1.010 - "Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020-Видин" ще обхванат следните обекти на интервенция съгласно одобрените работни проекти, технически спецификации, количествено-стойностни сметки и строителни разрешителни: 1. Основна реконструкция на сградата на ПМГ “Екзарх Антим I”; оформяне на околното пространство и нов физкултурен салон към ПМГ “Екзарх Антим I”- гр.Видин, ул.“Княз Борис I“ №25. Наименование в Интегрирания план за градско възстановяване и развитие на гр. Видин: Проект ЗВІІ-2.4. "Обновяване на образователна инфраструктура и прилежащо дворно пространство в ПМГ "Екзарх Антим І" 2. Консервация, реставрация и експониране на сградата на СОУ “Цар Симеон Велики” - гр.Видин; оформяне на прилежащото околното пространство и пристройка и надстройка на физкултурен салон към СОУ “Цар Симеон Велики” - УПИ ХXXIX за гимназия , кв.371, „ЦГЧ-I ЧАСТ“ по плана на гр. Видин, община Видин. Наименование в Интегрирания план за градско възстановяване и развитие на гр. Видин: Проект ЗВІІ-2.1. "Обновяване на образователна инфраструктура и прилежащо дворно пространство в СОУ "Цар Симеон Велики", Договорена стойност: 12 649 460.12 , Отчетена стойност: 15 210 345.36
  • Дейност: Одит на проект "Подобряване на състоянието на образователната инфраструктура в град Видин", BG16RFOP001-1.010 - "Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020-Видин". : Съгласно насоките за кандидатстване одитът на проекта е задължителна дейност. Одитът на проекта следва да бъде с ясно дефиниран по отношение на целите и обхвата. Основната цел на одита е да се формират констатации (потвърждения), че отчетените от Бенефициента разходи, описани във финансовия отчет по Договора, са действително извършени, точни и допустими и да се предостави на Бенефициента доклад за фактически констатации. Допустимостта на разходите в случая се определя като правилно и коректно изразходване на безвъзмездната помощ в съответствие със срока, условията и изискванията, заложени в Договора за получаване на безвъзмездна финансова помощ. Одитът трябва да потвърди, че: - всички декларирани разходи са действително извършени и допустими, в съответствие с изискванията на европейското и националното законодателство относно допустимост на разходите по ОПРР, съфинансирани от Европейския фонд за регионално развитие на ЕС; - първичните счетоводни документи (фактури, протоколи и пр.) и документите с еквивалентна доказателствена стойност са налични и валидни. Одиторът следва да се увери, че всички документи на база на които са извършени разходи са налични в оригинал, съдържат всички необходими реквизити и действително се отнасят за разхода, който следва да оправдават; - неправомерно изплатените суми са възстановени по надлежния ред. Одиторът следва да провери дали неправомерно изплатените суми, ако има такива, са възстановени по надлежния ред и дали са осчетоводени коректно; - счетоводни системи и осчетоводявания: одиторът трябва да провери дали бенефициентът поддържа счетоводна система за отчитане на дейностите по проекта. Следва да бъде проверено дали всички транзакции, свързани с операцията са осчетоводени по подходящ начин и в съответствие с приложимите правила. Одиторът следва да се увери, че счетоводните системи са в компютъризира форма и отговарят на изискванията за сигурност и надеждност., Договорена стойност: 3 900.00 , Отчетена стойност: 4 680.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: СТРОЙНОРМ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 317 760.00 , Отчетена стойност**: 320 937.60
  • Изпълнител: КАРО ТРЕЙДИНГ ООД, Договорена стойност по проекта*: 8 699 791.78 , Отчетена стойност**: 8 678 557.78
  • Изпълнител: ЯВОР АНАСТАСОВ ООД, Договорена стойност по проекта*: 4 680.00 , Отчетена стойност**: 4 680.00
  • Изпълнител: СТРОЙИНВЕСТКОНСУЛТ СОФИЯ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 137 289.60 , Отчетена стойност**: 137 289.60
  • Изпълнител: Сияна, Договорена стойност по проекта*: 3 891.20 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: РДНСК Видин, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 4 000.00
  • Изпълнител: Мариян, Договорена стойност по проекта*: 16 944.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ХИМКОМ ИНЖЕНЕРИНГ ООД, Договорена стойност по проекта*: 2 284.80 , Отчетена стойност**: 2 284.80
  • Изпълнител: Олга, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: "Региоплан" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 217 200.00 , Отчетена стойност**: 221 544.00
  • Изпълнител: Цветан, Договорена стойност по проекта*: 29 184.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: СУПЕРВАЙЗЕР ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 435 000.00 , Отчетена стойност**: 444 195.00
  • Изпълнител: КИД ПЛЮС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 6 479 560.37 , Отчетена стойност**: 6 504 387.58
  • Изпълнител: ИНТЕЛДЕЙ СОЛУШЪНС АД, Договорена стойност по проекта*: 156 462.00 , Отчетена стойност**: 156 959.34
  • Изпълнител: ПроАктив Тийм ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 23 400.00 , Отчетена стойност**: 23 400.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Представители от маргинализираните групи, включително роми, ползващи модернизираната образователна инфраструктура, Мерна единица: лица, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 50.00 , Достигната стойност: 61.00
Индикатор 2 Грижи за децата и образование: Капацитет на подпомогнатата инфраструктура, предназначена за грижи за децата или образование, Мерна единица: лица, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 8 664.00 , Достигната стойност: 8 664.00
Индикатор 3 Брой на модернизираните образователни институции, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 2.00 , Достигната стойност: 2.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 15 172 748.44 BGN
БФП 15 172 748.44 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 15 218 683.34 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Нарушения в документацията за обществени поръчки 0.00 0.00 0.00 0.00 КИД ПЛЮС ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 0.00 0.00 0.00 0.00 КАРО ТРЕЙДИНГ ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 7 231.08 0.00 7 231.08 ИНТЕЛДЕЙ СОЛУШЪНС АД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 10 860.00 0.00 10 860.00 "Региоплан" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 15 888.00 0.00 15 888.00 СТРОЙНОРМ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 21 750.00 0.00 21 750.00 СУПЕРВАЙЗЕР ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 0.00 0.00 0.00 КИД ПЛЮС ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 0.00 0.00 0.00 КАРО ТРЕЙДИНГ ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 100.00 0.00 0.00 0.00 КИД ПЛЮС ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 100.00 0.00 0.00 0.00 КАРО ТРЕЙДИНГ ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 311 321.14 0.00 311 321.14 КИД ПЛЮС ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 423 982.14 0.00 423 982.14 КАРО ТРЕЙДИНГ ООД

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Договаряне без предварително обявление за възлагане на обществена поръчка с предмет: „Мерки за информация и публичност при изпълнение на проект „Подобряване на състоянието на образователната инфраструктура в гр. Видин“, запазена на основание чл. 80, ал.1 от ППЗОП“ , Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: „Мерки за информация и публичност при изпълнение на проект „Подобряване на състоянието на образователната инфраструктура в гр. Видин“, запазена на основание чл. 80, ал.1 от ППЗОП“
    Изпълнител: ИНТЕЛДЕЙ СОЛУШЪНС АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 11 840.40
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: "Избор на изпълнител за дейностите по управление на проект "Подобряване на състоянието на образователната инфраструктура в град Видин", "BG16RFOP001-1.010 - Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020-Видин" от „Инвестиционна програма за реализация на Интегрирания план за градско възстановяване и развитие на град Видин 2014 - 2020“ , Прогнозна стойност: 226 152.02
  • Обособена позиция 1: "Избор на изпълнител за дейностите по управление на проект "Подобряване на състоянието на образователната инфраструктура в град Видин", "BG16RFOP001-1.010 - Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020-Видин" от „Инвестиционна програма за реализация на Интегрирания план за градско възстановяване и развитие на град Видин 2014 - 2020“
    Изпълнител: "Региоплан" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 217 200.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: „Избор на външен консултант за изработване на финансов анализ/анализи разходи-ползи на проектни предложения от Инвестиционната програма за реализация на Интегрирания план за градско възстановяване и развитие на град Видин 2014 - 2020 г. .”, Приоритетна ос „Устойчиво и интегрирано градско развитие”, процедура BG16RFOP001-1.001-039 „Изпълнение на Интегрирани планове за градско възстановяване и развитие”, Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014 -2020 г., Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: „Избор на външен консултант за изработване на финансов анализ/анализи разходи-ползи на проектни предложения от Инвестиционната програма за реализация на Интегрирания план за градско възстановяване и развитие на град Видин 2014 - 2020 г. .”, Приоритетна ос „Устойчиво и интегрирано градско развитие”, процедура BG16RFOP001-1.001-039 „Изпълнение на Интегрирани планове за градско възстановяване и развитие”, Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014 -2020 г.
    Изпълнител: ПроАктив Тийм ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 23 400.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: „Избор на изпълнител за дейностите по авторски надзор по проект "Подобряване на състоянието на образователната инфраструктура в град Видин", "BG16RFOP001-1.010 - Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020-Видин" от „Инвестиционна програма за реализация на Интегрирания план за градско възстановяване и развитие на град Видин 2014 - 2020“, Прогнозна стойност: 114 452.05
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция №1: Упражняване на авторски надзор по време на строителството, по всички части на инвестиционен проект с обект: „Основна реконструкция на сградата на ПМГ „Екзарх Антим I“, оформяне на околното пространство и нов физкултурен салон към ПМГ „Екзарх Антим I“- гр.Видин, ул. „Княз Борис I“ № 25“;
    Изпълнител: СТРОЙИНВЕСТКОНСУЛТ СОФИЯ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 57 859.20
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция №2: Упражняване на авторски надзор по време на строителството, по всички части на инвестиционен проект с обект: „Консервация, реставрация и експониране на сградата на СОУ „Цар Симеон Велики“ – гр.Видин, оформяне на прилежащото околно пространство и пристройка и надстройка на физкултурен салон към СОУ „Цар Симеон Велики“ – гр.Видин, ул. „Търговска“ №6 “
    Изпълнител: СТРОЙИНВЕСТКОНСУЛТ СОФИЯ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 79 430.40
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: „Избор на изпълнител за дейностите по информация и публичност по проект "Подобряване на състоянието на образователната инфраструктура в град Видин", "BG16RFOP001-1.010 - Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020-Видин" от „Инвестиционна програма за реализация на Интегрирания план за градско възстановяване и развитие на град Видин 2014 - 2020“ , Прогнозна стойност: 135 000.00
  • Обособена позиция 1: „Мерки за информация и публичност при изпълнение на проект „Подобряване на състоянието на образователната инфраструктура в гр. Видин“
    Изпълнител: ИНТЕЛДЕЙ СОЛУШЪНС АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 144 621.60
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: „Избор на изпълнител за дейностите по строителен надзор съгласно чл.168, ал.2 от ЗУТ по проект "Подобряване на състоянието на образователната инфраструктура в град Видин", "BG16RFOP001-1.010 - Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020-Видин" от „Инвестиционна програма за реализация на Интегрирания план за градско възстановяване и развитие на град Видин 2014 - 2020“. , Прогнозна стойност: 639 643.58
  • Обособена позиция 1: строителен надзор съгласно чл.168, ал.2 от ЗУТ по проект "Подобряване на състоянието на образователната инфраструктура в град Видин" на обект "Основна реконструкция на сградата на ПМГ "Екзарх Антим І"; оформяне на околното пространство и на нов физкултурен салон към "ПМГ "Екзарх Антим І"-гр. Видин, ул. "Княз Борис І" №25
    Изпълнител: СТРОЙНОРМ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 317 760.00
  • Обособена позиция 2: строителен надзор съгласно чл.168, ал.2 от ЗУТ по проект "Подобряване на състоянието на образователната инфраструктура в град Видин" на обект Консервация, реставрация и експониране на сградата на СОУ "Цар Симеон Велики" гр. Видин; оформяне на прилежащото околно пространство и пристройка и надстройка на физкултурен салон към СОУ "Цар Симеон Велики"
    Изпълнител: СУПЕРВАЙЗЕР ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 435 000.00
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: „Избор на изпълнител за одит на проект "Подобряване на състоянието на образователната инфраструктура в град Видин", "BG16RFOP001-1.010 - Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020-Видин" от „Инвестиционна програма за реализация на Интегрирания план за градско възстановяване и развитие на град Видин 2014 - 2020“, Прогнозна стойност: 39 247.92
  • Обособена позиция 1: „Одит на проект „Подобряване на състоянието на образователната инфраструктура в гр. Видин“, процедура BG16RFOP001-1.010 – „Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020-Видин” на ОПРР 2014-2020“
    Изпълнител: ЯВОР АНАСТАСОВ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 680.00
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: „Избор на изпълнител на строително-ремонтни работи по проект "Подобряване на състоянието на образователната инфраструктура в град Видин", "BG16RFOP001-1.010 - Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020-Видин" от „Инвестиционна програма за реализация на Интегрирания план за градско възстановяване и развитие на град Видин 2014 - 2020“., Прогнозна стойност: 12 834 944.12
  • Обособена позиция 1: „Основна реконструкция на сградата на ПМГ ,,Екзарх Антим I”; оформяне на околното пространство и нов физкултурен салон към ПМГ ,,Екзарх Антим I” - гр. Видин, ул. ,,Княз Борис I” №25“.
    Изпълнител: КИД ПЛЮС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 479 560.37
  • Обособена позиция 2: „Консервация, реставрация и експониране на сградата на СОУ „Цар Симеон Велики“ – гр.Видин, оформяне на прилежащото околно пространство и пристройка и надстройка на физкултурен салон към СОУ „Цар Симеон Велики“ – УПИ XXXIX за гимназия, кв.371, „ЦГЧ – I ЧАСТ“ по плана на гр.Видин, община Видин“.
    Изпълнител: КАРО ТРЕЙДИНГ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 8 699 791.78
Процедура 9 Предмет на предвидената процедура: „Упражняване на авторски надзор по време на строителството, по всички части на одобрени инвестиционни проекти за газифициране с природен газ на котелно, в рамките на проект "Подобряване на състоянието на образователната инфраструктура в град Видин" BG16RFOP001-1.010 „Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020 - Видин", от „Инвестиционна програма за реализация на Интегрирания план за градско възстановяване и развитие на град Видин 2014-2020“, по обособени позиции., Прогнозна стойност: 2 010.00
  • Обособена позиция 1: „Упражняване на авторски надзор по време на строителството, по всички части на одобрени инвестиционни проекти с обект: "Газифициране с природен газ на котелно в сграда на СОУ "Цар Симеон Велики", ул. ""Търговска" №6, гр. Видин"
    Изпълнител: ХИМКОМ ИНЖЕНЕРИНГ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 142.40
  • Обособена позиция 2: „Упражняване на авторски надзор по време на строителството, по всички части на одобрени инвестиционни проекти с обект: "Газифициране с природен газ на котелно в сграда на ПМГ "Екзарх Антим І", ул. "Княз Борис І" №25, гр. Видин"
    Изпълнител: ХИМКОМ ИНЖЕНЕРИНГ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 142.40

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN