Идентификация

Номер от ИСУН BG05M9OP001-2.002-0100-C03
Наименование на проекта Подкрепа за независим живот в община Шумен
Бенефициент 000931721 ОБЩИНА ШУМЕН
Източник на финансиране ЕСФ ==> Развитие на човешките ресурси
Дата на сключване на договора/заповедта 11.12.2015
Дата на стартиране 01.02.2016
Дата на приключване 01.02.2018
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България, Североизточен, Шумен, Шумен

Описание

Кратко описание на проекта
Проект "Подкрепа за независим живот в община Шумен" предвижда създаване и функциониране на Център за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда. Реализирането на проектното предложение ще гарантира достъп до интегрирани услуги (здравни, социални, психологически) за лицата от целевата група и ще даде възможност за подобряване качеството на живот на хората от уязвимите групи на територията на община Шумен и техните семейства. Целеви групи по настоящото проектно предложение са хора с увреждания и техните семейства и хора над 65 г. с ограничения или в невъзможност за самообслужване. Потребителите по процедура "Нови алтернативи" ще бъдат включени в дейностите по настоящия проект след приключване предоставянето на социалните услугите.
Проектното предложение предвижда сформиране на Екип за управление на проекта, който ще организира, координира, изпълнява, контролира и отчита дейностите по проекта за постигане на заложените цели. Екипът за управление на проекта ще се състои от Ръководител, счетоводител и координатор, всеки от които има ясно определени отговорности.
За създаването и функционирането на Център за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда, ще се извърши текущ ремонт на общински помещения и ще бъде закупено обзавеждане и оборудване, с цел осигуряване на условия за предоставяне на интегрирани услуги на достъпно място за потребителите. 
За постигане целите на проектното предложение, ще се осигури възможност потребителите да ползват комплексни и интегрирани услуги, съобразно индивидуалните им нужди и желание.
През целия период на проекта ще се извършват дейности по информиране и публичност с цел популяризиране възможностите за предоставяне на комплексни подкрепящи и интегрирани услуги в общността и в домашна среда, и информиране на обществеността за финансовия принос на ЕС.
Дейности
  • Дейност: Организация, управление и мониторинг на проекта: Изпълнението на дейността цели качествено и ефективно организиране, координиране, изпълнение, контрол и отчитане на цялостната дейност на проекта за постигане на заложените цели. Дейността включва подготовка и изпълнение на дейностите по проекта, съгласно план-графика, а именно: сформиране на екип за управление на проекта, подготовка на график за извършване на процедури по ЗОП, изготвяне на информационен материал с описание на обхвата на интегрираните услуги, условията и реда за тяхното предоставяне. Екипът за организация и управление на проекта ще провежда работни срещи, които се протоколират. Изготвя и процедура за вътрешен мониторинг. Екипът по проекта ще се състои от: ръководител - 1, счетоводител - 1, координатор - 1. - Ръководител: отговорностите му са разписани в т. 9 от Формуляра. - Счетоводител: Извършва счетоводната дейност, необходима за осъществяването на проекта. Отговаря за законосъобразността и целесъобразността на направените бюджетни разходи по проекта. Води точна и редовна счетоводна отчетност по изпълнението на договора, използвайки подходяща и адекватна електронна система. Участва в отчитането и приемането на извършваните дейности с контрол на финансовите разходи. Подготвя счетоводните документи, необходими за отчитането на изпълнените дейности, съгласно изискванията на ДО. Води счетоводна документация, въвежда и съхранява данни и документи, обезпечава организационно и технически дейностите по проекта и носи отговорност за получените и изразходваните средства. - Координатор: Отговаря за подготовката и изпълнението на дейностите в съответствие с плана за изпълнение на дейностите по проекта. Координира дейностите, обект на външни възлагания. Следи за правилното оформяне на документите по проекта в съответствие с изискванията за публичност. Пряко участва в комуникацията с договарящия орган, изготвя справки и контролира приемането и изпращането на кореспонденцията, свързана с управлението и отчитането на дейностите по проекта. Подготвя документи за междинни плащания и заключителен доклад по договора. Организира и провежда извършването на вътрешен мониторинг и контрол по проекта, изготвя справки и контролира приемането и изпращането на текущата кореспонденция; води входяща и изходяща кореспонденция; води протоколи от работните срещи на екипа; отговаря за съхраняването на документацията по проекта. Пряко участва при изготвяне на технически отчети, извършва и друга техническа дейност. Възнаграждения екип: 37 982 лв. Командировки на екипа: 630 лв. Общо разходи за организация и управление на проекта 38 612 лв. Екипът по проекта ще изработи документация за провеждане на тръжни процедури за избор на изпълнители в съответствие с българското законодателство в областта на обществените поръчки, което ще гарантира спазването на принципите на прозрачност и публичност, свободна и лоялна конкуренция, равнопоставеност и недопускане на дискриминация., Договорена стойност: 38 612.00 , Отчетена стойност: 34 619.42
  • Дейност: Създаване на Център за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда: В централната градска част на гр. Шумен са налични свободни помещения - общинска собственост, с осигурена достъпна среда за лица със затруднения в придвижването. Помещенията са подходящи за обособяване на Център за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда, тъй като ремонтирането и оборудването им може да бъде извършено с минимален разход на средства. Това ще осигури ефективна реализация на предвидените в проекта услуги и ще гарантира дългосрочно предоставяне на услуги за социално включване. Дейността предвижда извършване на текущ ремонт на помещения за предоставяне на интегрирани услуги и закупуване на обзавеждане и оборудване. Помещенията, предвидени за предоставяне на услугите се намират в сграда, общинска собственост. Сградата е разположена в центъра на гр. Шумен, с осигурен достъп до помещенията за лица със затруднения в придвижването и с благоприятна инфраструктура. За дейността на Центъра са предвидени три помещения за изграждане на кабинет Управител и социален работник, кабинет психолог, кабинет медицинска сестра и рехабилитатор. Разкриването на центъра в описаната сграда ще гарантира организиране функционирането на дейността, като: прием на документи от кандидат потребители, изработване и съхранение на документация, изготвяне на графици и индивидуални планове, приемане на заявки за потребност от услуги - здравни, социални, психологически и др. В изградения център ще се провежда и индивидуално предоставяне на интегрираните услуги за социално включване в общността - психологическо консултиране, мотивационна подкрепа на потребителите, медицински услуги и консултации, които не се заплащат от НЗОК и др. Сградата се намира в гр. Шумен, на ул."Цар Иван Александър" №81. Сградата е монолитна, състои се от 7 етажа и сутерен, предвидените помещения са три броя и санитарно помещение, разположени на 6 етаж. Сградата е оборудвана с подход за лица с увреждания на централния вход и два пътнически асансьора. Предвижданите ремонтни дейности се налагат поради констатираното лошо състояние на помещенията и се състоят от: стъргане на блажна боя, гипсова шпакловка и боядисване на стени и тавани с латекс; доставка и монтаж на ламиниран паркет; демонтаж и монтаж на ПВЦ прозорци и врати; подмяна на ел. инсталация; ремонт на сервизно помещение, с подмяна на подово покритие, облицовка по стени, тоалетна и мивка и др. За функционирането на центъра по проекта и за създаване на подходяща материална база за предоставяне на социалните услуги, е необходимо да бъде закупено следното обзавеждане и оборудване: бюра, компютърни конфигураци, мултифункционални лазерни устройства, работни столове, посетителски столове, офис стелажи, медицинска кушетка, апарат за кръвно налягане, климатици. Предвиждаме заплащане на режийни разноски на центъра за периода на реализация на дейностите, като: ел. енергия, вода, телефон, интернет., Договорена стойност: 25 104.00 , Отчетена стойност: 21 714.83
  • Дейност: Подбор, назначаване и обучение на персонал за Център за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда: Целта на дейността е да се подбере, назначи и обучи квалифициран персонал за управление на центъра и предоставяне на услугите, както и лица за предоставяне на психолог. подкрепа, консултиране и супервизия на персонала, психолог. и мотивационна подкрепа на потребителите на услугата. Дейността ще се извърши на 3 етапа: 1 етап: Подбор на персонал за управление и предоставяне на услуги в Центъра За организиране и функциониране на Центъра ще се стартира с подбор и назначаване на Управител и социални работници, които ще участват в дейностите по подбор и назначаване на останалия персонал за предоставяне на услугите. Набирането на управител и соц. работници ще се извърши от комисия на база предв. разработена писмена процедура, която включва критериите за подбор и неговите етапи: подбор по документи (молба, диплом, автобиогр., свидетелство за съдимост) и интервю. С одобрените кандидати се сключат ТД съгласно разпоредбите на КТ за срок от 23 месеца във втори проектен месец и за срок от 13 месеца в единадесети проектен месец. Управителя и социалните работници ще участват в цялостното предоставяне на услугите в периода на проекта. През първия месец от назначаването си, ще изработят Правила за дейността на услугата, които ще включват: Процедура за подбор на персонала; Длъжностни характеристики; Правилник за вътрешния ред; задължителна документация; Процедура за организиране и предоставяне на услугата: вход, изход, социални оценки, индивидуални планове, графици и др. документи, съгласно действащото законодателство. 2 етап: Подбор на персонал за предоставяне на услуги и лица за предоставяне на психологическа подкрепа, консултиране и супервизия на персонала, психологическа и мотивационна подкрепа на потребителите на услугата. В четвърти проектен месец ще стартира подбор на лицата за предоставяне на описаните услуги, а именно: мед. сестри, психолог, рехабилитатори, домашни помощници/санитари, лични асистенти. Подборът ще се извърши по критерии, определени съобразно длъжността /квалификация, опит, мотивация, нагласи за работа с лицата от целевата група и др./, а в дванадесети проектен месец ще извърши отново подбор на домашни помощници/лични асистенти, психолог. Препоръчително е кандидатите да са в трудоспособна възраст и да не са придобили право на пенсия за осигурителен стаж и възраст, съгласно чл.68 от КСО. С цел предоставяне на възможност на потребителите да избират желания и необходим асистент, ще бъдат поканени да кандидатстват и назначените лица като Личен асистент по Проект "Нови алтернативи". При подбора и класирането на кандидатите се спазва и изискването за териториална балансираност, с оглед осигуряване на персонал, който да покрива всички населени места в община Шумен, в които ще се предоставят услуги по проекта. Процедурата за подбор на персонал ще се използва през целия период от реализиране на проекта, с цел гарантиране на ефективни и адекватни действия в случай, че възникне необходимост от назначаване на нови лица в центъра. Персоналът ще бъде инструктиран и информиран за безопасност и здравни рискове при неговата специфична работа. 3 етап: Обучение на персонал за Център за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда Целта на обучението на персонала е предоставяне на достатъчен обем знания и умения, които да осигурят практикуване не само в рамките на проекта, но и реализацията на трудовия пазар. Чрез обученията лицата ще получат базисни и специализирани знания за работа, които да им позволят да подпомогнат нуждаещите се деца и възрастни да водят независим живот в собствените си семейства. Обученията са насочени към придобиване на умения базирани върху собствения опит и знания на хората за лично и професионално усъвършенстване. Обучението ще се реализира от обучители, съгласно договор за услуга, чрез прилагането на интерактивни методи на обучение и използване на казуси от практиката. В базовите модули преобладаваща е теоретичната част, а в специализирания – практическата., Договорена стойност: 73 500.00 , Отчетена стойност: 58 758.41
  • Дейност: Осигуряване на достъп и предоставяне на подкрепящи и интегрирани услуги: Дейността цели да се подобри достъпа до социални и здравни услуги и да се постигне независимост и социална интеграция на възрастните и хора с увреждания на територията на община Шумен. Това ще се постигне чрез гъвкаво предоставяне на комплексни подкрепящи и интегрирани услуги в общността и в домашна среда за хора с увреждания /в т.ч. деца/ и хора над 65 г. с ограничения или в невъзможност за самообслужване: 1. Предоставяне на почасови услуги за лична помощ: дейности за поддържане на личната хигиена, хигиената в жилището, помощ при хранене, обличане и др.; 2. Битови услуги: закупуване на хранителни и продукти от първа необходимост, заплащане на текущи разходи, подготовка на храна и др.; 3. Медицински услуги и рехабилитация: измерване на кръвно налягане, следене на кръвна захар, помощ при приемане на лекарства, предписани от лекар, смяна на превръзки, обработване на рани, рехабилитация в дома на потребителя, обучение на близки на хора с увреждания за извършване на рехабилитация в дома и др.; 4. Административни и социални услуги: съдействие при попълване, подаване и получаване на документи до и от институции, социално консултиране, контакти с институции по заявка на потребителя и др.; 5. Дейности за социална подкрепа и социално включване: помощ в общуването, помощ при осъществяване на социални контакти, придружаване до услуги в общността, обществени сгради, посещения на културни мероприятия и др.; 6. Мотивационна и психологическа подкрепа на потребителите и техните близки. Комплексните услуги ще се предоставят от назначения персонал в Център за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда, а именно: социален работник /за услуги по т.4 и 5/, психолог /за услуги по т.6/, медицинска сестра и рехабилитатор /за услуги по т.3/, домашен помощник/санитар и личен асистент /за услуги по т.1, 2, 4 и 5/. Дейността ще стартира през трети проектен месец с подбор на кандидат потребители. Ще бъде публикувана обява на електронната страница на Община Шумен и ще бъде разпространен информационен материал чрез Дирекция "Социално подпомагане", НПО, ЦСРИ за лица с увреждания, Дневни центрове за хора с увреждания, Клубове на пенсионера, кметове и кметски наместници в населените места на община Шумен. Кандидат потребителите или техни законни представители ще подават следните документи: Заявление за ползване на услуги, копия на актуални медицински документи /решение на ТЕЛК, протокол на ЛКК, епикризи и др./, документи за самоличност /за справка/ и др. документи при необходимост и в зависимост от обстоятелствата. Приемът на документи ще се извършва в новоизградения Център от Управителя и социалните работници. Управителя и социалните работници в центъра ще изготвят оценка на потребностите от услуги на всеки кандидат-потребител в 20 дневен срок от подаване на заявлението и на всички потребители по Процедура "Нови алтернативи" през месец март 2016 г. Оценката на потребностите се отразява в Доклад-предложение и е основа за определяне на вида и честотата на предоставяните услуги. Класирането на потребителите се извършва от Комисия, включваща представители на екипа за управление на проекта, екипа на центъра и общинска администрация. При класиране на потребителите ще се взема предвид и териториалното разпределение на кандидатите. Управителя на центъра ще сключи Договор за предоставяне на услуги с потребителя и/или с негов законен представител, в който се посочват: правата и задълженията на страните по договора; описание и срок на предоставяните услуги; условия и начин на прекратяване на договора. Управителя и соц. работници водят досие на всеки един потребител, извършват посещения в дома на потребителите за проследяване качеството на предоставяните услуги и при сигнали и жалби, контролират дейността на персонала и ги консултират при необходимост. Управителя ще бъде отговорен да не се допуска потребители по настоящия проект да получават едни и същи услуги едновременно и по процедура "Нови алтернативи"., Договорена стойност: 735 970.00 , Отчетена стойност: 693 814.57
  • Дейност: Информиране и публичност: Цел на дейността е популяризиране възможностите за предоставяне на комплексни подкрепящи и интегрирани услуги в общността и в домашна среда и информиране на обществеността за финансовия принос на ЕС. При изпълнение на дейността ще се съблюдават изискванията на "Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020". Информирането на обществеността ще се осъществи чрез: - Организиране и провеждане на пресконференции при стартиране и приключване на проекта. На пресконференциите ще бъдат предоставени информационни материали на участниците. - Изготвяне на съобщения с информация за напредъка на проекта и поместването им на електронната страница на Община Шумен; - Платени публикации в местната преса; - Изготвяне и разпространение на брошури; - Изготвяне и разпространение на плакати; - Поставяне на информационна табела; - Стикери за обзавеждането и оборудването; - Изготвяне на баджове на персонала и екипа; - Рекламни надписи върху работно облекло и материали. , Договорена стойност: 1 644.00 , Отчетена стойност: 950.16
  • Дейност: Предоставяне на психологическа подкрепа и/или консултиране и супервизия на персонала, предоставящ социални услуги: Супервизията, консултирането и психологическата подкрепа са значим елемент от дейността на работещите в помагащите професии. Успоредно с работата си имат възможност да говорят, да бъдат изслушани, да разсъждават в обстановка на конфиденциалност. По настоящия проект ще се предоставя психологическа подкрепа, консултиране и супервизия на назначения персонал за предоставяне на услугите - домашни помощници/санитари, лични асистенти, управител на Центъра, социални работници, мед. сестри и рехабилитатори. Дейността ще се изпълнява изцяло от назначения по проекта психолог в рамките на основните му задължения по трудов договор. Психологическата подкрепа и консултирането ще се извършват при констатирана необходимост и/или заявена нужда от специалистите. Супервизията съчетава елементи и от специализираното консултиране и от психотерапията, тъй като тълкуването на проблемите се извършва на тези две равнища. Така се създават условия за осъзнаване на собственото поведение в професията и свързаните с него чувства, както и за предприемането на конкретни действия за позитивна промяна. Супервизията използва и двата начина на тълкуване, като ги модифицира според основната си цел: да се подобри работната ситуация. Основната цел на супервизията е подобряване на работната ситуация, което включва: - подобряване организацията на работа; - подобряване на работната атмосфера; - нарастване на специфичната за съответното поле компетентност; - психохигиена - превенция и развиване на способност за справяне с вътрешни "замърсявания" в живота на помагащия /самообвинения, самонаранявания, напрежение от живот в общност/; - развиване на способността за съвместна работа. Основни теми, които се обсъждат по време на супервизия: - несправяне със ситуацията при потребители, чиито проблеми не се разрешават; - претоварване с роли; - полето на взаимодействие с клиенти със социални проблеми е многозначно и неспецифично; - поради натрупване на проблеми от различно естество често възниква нужда от рефлексия; - трудноизмеримият успех в професията води до конфликт между специалиста с помагаща професия и управлението; - проблеми, свързани с позицията на власт в отношенията с клиента и на безсилие към причинителите на проблемната ситуация., Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: БУЛТЕКС 99 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 11 862.00 , Отчетена стойност**: 3 468.07
  • Изпълнител: ДИДЖИТЕК ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 870.80
  • Изпълнител: РВ ИНЖЕНЕРИНГ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 4 865.61 , Отчетена стойност**: 4 865.61
  • Изпълнител: БЪЛГАРСКА ТЕЛЕКОМУНИКАЦИОННА КОМПАНИЯ ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 731.72
  • Изпълнител: ШУМЕН - ПЪТНИЧЕСКИ АВТОТРАНСПОРТ ООД, Договорена стойност по проекта*: 20 340.00 , Отчетена стойност**: 13 098.00
  • Изпълнител: ЕНЕРГО-ПРО ЕНЕРГИЙНИ УСЛУГИ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 203.55
  • Изпълнител: ОФИС ЕКСПРЕС СЪРВИС АД, Договорена стойност по проекта*: 1 097.56 , Отчетена стойност**: 1 097.56
  • Изпълнител: ОФИС КОНСУМАТИВИ ООД, Договорена стойност по проекта*: 12 000.00 , Отчетена стойност**: 685.45
  • Изпълнител: ФАРМА ЛЕК 1 ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 34.98
  • Изпълнител: АЛЕКСАНДЪР КОСТОВ ЕТ, Договорена стойност по проекта*: 4 717.00 , Отчетена стойност**: 4 716.99
  • Изпълнител: СЛАВКА ВЪЛЕВА ЕТ, Договорена стойност по проекта*: 1 014.00 , Отчетена стойност**: 1 014.00
  • Изпълнител: БЪЛГАРСКА ТЕЛЕКОМУНИКАЦИОННА КОМПАНИЯ ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 2 000.00 , Отчетена стойност**: 369.32
  • Изпълнител: ЕГЕ ГРУП ООД, Договорена стойност по проекта*: 3 000.00 , Отчетена стойност**: 240.00
  • Изпълнител: АВГУСТА ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 300.00 , Отчетена стойност**: 243.00
  • Изпълнител: ЕЛФИ РЕКЛАМА ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 200.16 , Отчетена стойност**: 200.16
  • Изпълнител: САТЕКС ООД, Договорена стойност по проекта*: 1 491.34 , Отчетена стойност**: 1 491.33
  • Изпълнител: ДЕДЛАЙН ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 349.20
  • Изпълнител: Животозастрахователна компания „Съгласие” ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 547.39 , Отчетена стойност**: 547.39
  • Изпълнител: ВИКИНГ - Т ООД, Договорена стойност по проекта*: 1 523.88 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ЕНЕРГО-ПРО ЕНЕРГИЙНИ УСЛУГИ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 17 240.00 , Отчетена стойност**: 566.52
  • Изпълнител: ДЕДЛАЙН ООД, Договорена стойност по проекта*: 1 980.00 , Отчетена стойност**: 206.60
  • Изпълнител: ЕНЕРГО-ПРО ЕНЕРГИЙНИ УСЛУГИ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 956.58
  • Изпълнител: ТРАНС КО 04 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 720.00 , Отчетена стойност**: 554.47
  • Изпълнител: ТЕХНОМАТИКС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 19.38
  • Изпълнител: АДМИКС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 039.50 , Отчетена стойност**: 1 039.50
  • Изпълнител: ДЖЕНЕРАЛИ ЗАСТРАХОВАНЕ АД, Договорена стойност по проекта*: 1 400.00 , Отчетена стойност**: 191.55
  • Изпълнител: ПАНДА, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 988.08
  • Изпълнител: ДИДЖИТЕК ООД, Договорена стойност по проекта*: 9 760.20 , Отчетена стойност**: 1 600.20
  • Изпълнител: ШУМЕЛ - М АД, Договорена стойност по проекта*: 342.00 , Отчетена стойност**: 342.00
  • Изпълнител: АНЕТА, Договорена стойност по проекта*: 4 310.00 , Отчетена стойност**: 1 850.00
  • Изпълнител: ДИАНА, Договорена стойност по проекта*: 1 080.00 , Отчетена стойност**: 1 030.00
  • Изпълнител: ПАНДА, Договорена стойност по проекта*: 6 000.00 , Отчетена стойност**: 1 793.74
  • Изпълнител: ВИКИНГ - Т ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 523.88
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Участници с увреждания и участници над 65г. в невъзможност за самообслужване, с подобрен достъп до услуги, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 178.00 , Целева стойност: 400.00 , Достигната стойност: 513.00
Индикатор 2 Лица с увреждания и лица над 65 г. в невъзможност за самообслужване, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 178.00 , Целева стойност: 400.00 , Достигната стойност: 513.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 874 830.00 BGN
БФП 874 830.00 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 806 578.61 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: ОБ-006 от 31.08.2016Г. Избор на оператор на обществени фиксирани телефонни услуги за нуждите на Община Шумен , Прогнозна стойност: 69 960.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: 02.09.2015 ЗОП 12-05 Избор на оператор на обществени фиксирани телефонни мрежи за предоставяне на електронни съобщителни услуги за нуждите на Община Шумен, Прогнозна стойност: 166 666.00
  • Обособена позиция 1: Избор на оператор на обществени фиксирани телефонни мрежи за предоставяне на електронни съобщителни услуги за нуждите на Община Шумен
    Изпълнител: БЪЛГАРСКА ТЕЛЕКОМУНИКАЦИОННА КОМПАНИЯ ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 000.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: 09 декември 2015 г. ПП-0012-2015 „Избор на изпълнител за извършване на застрахователни услуги за нуждите на Община Шумен по самостоятелно обособени позиции” , Прогнозна стойност: 7 223.19
  • Обособена позиция 1: Позиция 4 "Злополука"
    Изпълнител: Животозастрахователна компания „Съгласие” ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 547.39
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: 20 януари 2015 г. ЗОП 00138-2015-0001 - „Текущи и аварийни ремонти по детски градини, училища, читалища, културни институти, детски ясли, социални структури и други сгради на територията на община Шумен по обособени позиции” http://www.shumen.bg/index.html, Прогнозна стойност: 4 717.00
  • Обособена позиция 1: АЛЕКСАНДЪР КОСТОВ ЕТ
    Изпълнител: АЛЕКСАНДЪР КОСТОВ ЕТ
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 717.00
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: 20 януари 2015 г. ЗОП 00138-2015-0001 - „Текущи и аварийни ремонти по детски градини, училища, читалища, културни институти, детски ясли, социални структури и други сгради на територията на община Шумен по обособени позиции”” http://www.shumen.bg/index.html, Прогнозна стойност: 4 865.61
  • Обособена позиция 1: РВ ИНЖЕНЕРИНГ ЕООД
    Изпълнител: РВ ИНЖЕНЕРИНГ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 865.61
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: 27.10.2016 ЗОП 25-01-377 Избор на оператор на обществени фиксирани телефонни услуги за нуждите на община Шумен, Прогнозна стойност: 166 666.00
  • Обособена позиция 1: Избор на оператор на обществени фиксирани телефонни услуги за нуждите на община Шумен
    Изпълнител: БЪЛГАРСКА ТЕЛЕКОМУНИКАЦИОННА КОМПАНИЯ ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 000.00
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Абонаментни карти за градски транспорт за период от 18 месеца - 15 броя, считано от 01-05-2016, Прогнозна стойност: 6 480.00
  • Обособена позиция 1: ШУМЕН - ПЪТНИЧЕСКИ АВТОТРАНСПОРТ ООД
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: Въвеждащо и поддържащо обучение на домашните помощници и личните асистенти, които не са преминали обучени в предходни проекти., Прогнозна стойност: 1 080.00
  • Обособена позиция 1: ДИАНА СТРАХИЛОВА НИНЧЕВА
    Изпълнител: ДИАНА
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 080.00
Процедура 9 Предмет на предвидената процедура: Да извърши въвеждащо и поддържащо обучение на наетите лица по проект "Подкрепа за независим живот в Община Шумен", Прогнозна стойност: 0.00
Процедура 10 Предмет на предвидената процедура: ДОСТАВКА НА ДВА БР. КОМПЮТЪРНА КОНФИГУРАЦИЯ, МУЛТИФУНКЦИОНАЛНО ЛАЗЕРНО УСТРОЙСТВО И КОНСУМАТИВ, Прогнозна стойност: 0.00
Процедура 11 Предмет на предвидената процедура: Доставка на канцеларски материали за нуждите на администрацията в Община Шумен, Прогнозна стойност: 63 762.16
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 1 Канцеларски материали
    Изпълнител: ПАНДА
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 000.00
Процедура 12 Предмет на предвидената процедура: Доставка на канцеларски материали за нуждите на администрацията в Община Шумен, Прогнозна стойност: 63 762.16
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 2 Габърчета
    Изпълнител: ОФИС КОНСУМАТИВИ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 000.00
  • Обособена позиция 2: обособена позиция 3 Кламери
    Изпълнител: ОФИС КОНСУМАТИВИ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 000.00
  • Обособена позиция 3: Обособена позиция 4 Кутии- класьори за писма, кутии за подреждане и др. подобни изделия.
    Изпълнител: ОФИС КОНСУМАТИВИ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 000.00
  • Обособена позиция 4: обособена позиция 5 Папки
    Изпълнител: ОФИС КОНСУМАТИВИ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 000.00
Процедура 13 Предмет на предвидената процедура: Доставка на климатици 2 бр., Прогнозна стойност: 1 491.34
  • Обособена позиция 1: Сатекс ООД
    Изпълнител: САТЕКС ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 491.34
Процедура 14 Предмет на предвидената процедура: Доставка на компютърна конфигурация, мултифункционално устройство - скенер, принтер, копир и телефонен апарат, Прогнозна стойност: 1 600.20
  • Обособена позиция 1: Диджитек ООД
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 15 Предмет на предвидената процедура: доставка на лични предпазни средства, Прогнозна стойност: 0.00
Процедура 16 Предмет на предвидената процедура: доставка на медицинска кушетка, Прогнозна стойност: 342.00
  • Обособена позиция 1: Шумел - М АД
    Изпълнител: ШУМЕЛ - М АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 342.00
Процедура 17 Предмет на предвидената процедура: доставка на нетна активна електрическа енергия, Прогнозна стойност: 1 400 400.00
  • Обособена позиция 1: доставка на нетна активна електрическа енергия
    Изпълнител: ЕНЕРГО-ПРО ЕНЕРГИЙНИ УСЛУГИ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 120.00
Процедура 18 Предмет на предвидената процедура: Доставка на нетна активна електрическа енергия за Община Шумен и нейните структури, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на нетна активна електрическа енергия за Община Шумен и нейните структури
    Изпълнител: ЕНЕРГО-ПРО ЕНЕРГИЙНИ УСЛУГИ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 120.00
Процедура 19 Предмет на предвидената процедура: Доставка на офис бюра -2 бр, работни столове-3 бр, офис - стелажи - 3 бр., Прогнозна стойност: 1 986.00
Процедура 20 Предмет на предвидената процедура: Доставка на офис-бюра -4 бр., работни столове - 4 бр., посетителски столове 6 бр., офис-стелажи 3 бр.;, Прогнозна стойност: 1 097.56
  • Обособена позиция 1: ОФИС ЕКСПРЕС СЪРВИС АД
    Изпълнител: ОФИС ЕКСПРЕС СЪРВИС АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 097.56
Процедура 21 Предмет на предвидената процедура: доставка на работна престилка 63 бр., Прогнозна стойност: 0.00
Процедура 22 Предмет на предвидената процедура: Застраховки "Живот и Злополука" - "Групова застраховка - заболяване и злополука" за 400 лица, "Трудова злополука - задължително застраховане на 118 бр. служители,задължително застраховане на работниците и служителите и "Злополука"-задължително застраховане на 22 лица - доброволно формирование /спасители/, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Позиция 4 "Живот и злополука"
    Изпълнител: ДЖЕНЕРАЛИ ЗАСТРАХОВАНЕ АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 400.00
Процедура 23 Предмет на предвидената процедура: ЗОП 00138-2015-0011 - „Доставка на канцеларски материали, изделия от хартия и консумативи за матрични, струйни и лазерни принтери за Община Шумен и нейните структурни звена по обособени позиции. http://www.shumen.bg/index.html, Прогнозна стойност: 300.00
  • Обособена позиция 1: Августа ЕООД
    Изпълнител: АВГУСТА ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 300.00
  • Обособена позиция 2: ДЕДЛАЙН ООД
    Изпълнител: ДЕДЛАЙН ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
  • Обособена позиция 3: Канцеларски материали
    Изпълнител: ДЕДЛАЙН ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 300.00
Процедура 24 Предмет на предвидената процедура: ЗОП 00138-2015-0011 - „Доставка на канцеларски материали, изделия от хартия и консумативи за матрични, струйни и лазерни принтери за Община Шумен и нейните структурни звена по обособени позиции. http://www.shumen.bg/index.html, Прогнозна стойност: 720.00
  • Обособена позиция 1: ТРАНС КО 04 ЕООД
    Изпълнител: ТРАНС КО 04 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 720.00
Процедура 25 Предмет на предвидената процедура: ЗОП 00138-2015-0011 - „Доставка на канцеларски материали, изделия от хартия и консумативи за матрични, струйни и лазерни принтери за Община Шумен и нейните структурни звена по обособени позиции. http://www.shumen.bg/index.html , Прогнозна стойност: 1 680.00
  • Обособена позиция 1: Дедлайн
    Изпълнител: ДЕДЛАЙН ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 680.00
Процедура 26 Предмет на предвидената процедура: ЗОП 00138-2015-0012 - „Избор на оператор на обществени фиксирани телефонни мрежи за предоставяне на електронни съобщителни услуги за нуждите на Община Шумен”, Прогнозна стойност: 166 666.00
Процедура 27 Предмет на предвидената процедура: ЗОП 07-01 "Избор на доставчик на нетна активна електрическа енергия и координатор балансираща група за нуждите на Община Шумен", Прогнозна стойност: 1 400 400.00
  • Обособена позиция 1: "Избор на доставчик на нетна активна електрическа енергия и координатор балансираща група за нуждите на Община Шумен"
    Изпълнител: ЕНЕРГО-ПРО ЕНЕРГИЙНИ УСЛУГИ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 000.00
Процедура 28 Предмет на предвидената процедура: изработка и доставка на материали за информация и публичност , Прогнозна стойност: 0.00
Процедура 29 Предмет на предвидената процедура: Периодична доставка на тонер касети за мултифункционално устройство Xerox Work Center 3025, Прогнозна стойност: 0.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN