Идентификация

Номер от ИСУН BG16RFOP002-2.024-1458-C04
Наименование на проекта Създаване на универсален вертикално интегриран продукт, за архитектурно предпроектно проучване преди закупуване на имот
Бенефициент 205317832 НУЕВА АРХИТЕКТУРА ЕООД
Източник на финансиране ЕФРР ==> Иновации и конкурентоспособност
Дата на сключване на договора/заповедта 09.09.2019
Дата на стартиране 09.09.2019
Дата на приключване 22.04.2021
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Югозападен (BG41), Благоевград (BG413), Благоевград, гр.Благоевград

Описание

Кратко описание на проекта
„Нуева Архитектура”ООД е новосъздадено предприятие с код на основна иконовическа 71.11 Архитектурни дейност по КИД 2008.
Чрез осъществяване на проектната идея за Универсален вертикално интегриран продукт, за архитектурно предпроектно  проучване  преди закупуване на имот, дружеството ще има възможност да създаде вертикална интеграция в работата си. Назначаването на нови архитекти и сътрудник ще даде възможност на компанията да изработва по широк спектър от частите в инвестиционното проектиране като – Конструктивна, Проект по част Пожарна Безопасност, План за Безопасност и Здраве , Планове за управление на строителните отпадъци, Ландшафтна архитектура, Геодезия, Електро инсталации, Интериор и други.Toва ще даде значително по-добър контрол при изработване на продукта и значително по-добро качество, отговорност. Възможността от работата с постоянен екип ще доведе до по-добра ефективност  и производителност на компанията, което ще даде възможност за нейното участие в конкурси и в международен план. За реализацията на вертикално интегрирания компклексен проект ще се инвестира в хардуерни продукти под формата на компютърна, презентационна, плотираща, изграждаща обеми техника  и софтуерни продукти под формата на софтуерни продукти за изграждане на Строително Информационен Модел. С новата апаратура дружеството ще бъде обезпечено, благодарение на плотиращата и принтираща техника, визуалното представяне на проектите ще бъде многокартно подобрено, което един от важните фактори при доброто представяне на определен дигитален продукт. Във фирма „Нуева Архитектура”ООД ще работи екип от професионалисти, с опит в инвестиционното проектиране във всичките му етапи - от формулирането и изясняването на инвестиционните намерения, през етапите на проектиране  до пълното завършване на строителните работи и адекватния авторски надзор от страна на свойте проектанти.
Дейности
  • Дейност: Дейност за реализиране на пазара на предприемаческата идея (чрез наемането на квалифициран персонал - 4 души и чрез закупуването на ДМА - 13 бр. и ДНА - 1 бр.): Предметът на настоящия проект е да бъде свързан със създаването на универсален вертикално интегриран продукт, включващ всички дейности от инвестиционното проектиране - устройствено планиране, инвестиционо проектиране, градския дизайн и вътрешния интериор. Предлаганата услуга представлява комплексно решение за клиентите - от първоначалното проучване за даден имот, през крайната фаза на проектиране до въвеждането на съответната сграда/обект и пускането му в експлоатация. За реализирането на тази услуга ще са необходими редица проектантски (дизайнерски) материали и консумативи, които при точното използване и съчетаване ще доведат до получаването на търсеното комплексно решение за нашите клиенти. Като начална стъпка, за реализирането на тази дейност ще бъде нает квалифициран персонал, който да създаде за своите клиенти универсален вертикално интегриран продукт - 4 бр. специалисти и бъде закупено (от външен доставчик) необходимото за тази цел оборудване: Дигитален флипчарт със стойка – 1 бр., Таблет – 1 бр., Дрон – 1 бр., Стационарен компютър – 3 бр., Преносим компютър – 1 бр., Лазарен далекомер – ролетка – 1 бр., Плотер – 1 бр., Фотоапарат – 1 бр., Цветна мултифункционална машина A3 – 1 бр., Пространствен 3D Скенер – 1 бр., 3D Принтер за Архитектурни Модели – 1 бр., Сгъваща машина за чертежи – 1 бр., Ролков нож- 1 бр. За реализацията на вертикално интегрирания компклексен проект ще се инвестира в хардуерни продукти под формата на компютърна, презентационна, плотираща и изграждаща обеми техника и софтуерни продукти под формата на софтуерни продукти за изграждане на Строително-Информационен Модел (чертожен софтуер). Този модел създава възможност за работа върху даден проект едновременно на различни специалисти участващи в фазите на инвестиционния процес. Посредством закупеното по проекта оборудване ще бъде обезпечен целия работен процес, за да може наетите по проекта хора да създадат универсален по рода си вертикално интегриран продукт с цел удовлетворяване желанията на нашите клиенти. Паралелно с доставката на закупените машини, по проекта ще бъдат осигурени и необходимите материали/консумативи: плексиглас за лазера; МДФ за лазера; PLA за 3D принтера, чертожна дъска, тонери за принтери, тонери за плотери, ролки хартия за плотиране, щори, класьори, както и други материали/консумативи, използвани при архитектурните и проектантски дейности. На следващо място, като задължителна част от настоящия проект се предвижда изготвянето на Пазарен анализ и проучване за реализация на предприемаческата идея. За всеки бъдещ предприемач, предлагащ нов вид услуга е абсолютно задължително да се сдобие с подобен подробен анализ, който да му помогне да определи пазарните възможности на услугата. Нашата млада, предприемчива компания не прави изключение от тази максима, именно поради това, посредством външно възлагане, ще бъде изработен подробен пазарен анализ, за да може максимално бързо и всеобхватно създаденият веттикално онтегрираният модел да бъде представен по най-правилния и достъпен начин на пазара, да може бъдещите клиенти да се възползват от предимствата на това комплексно решение. Не на последно място, по проекта се предвижда създаването на интернет страница, която ще бъде официалната електронна визитна картичка на "Нуева Архитектура" ЕООД, чрез нея всички заинтересовани лица - клиенти, доставчици, партньори, ще могат по бърз и удобен начин да се свържат с нашите представители. Създаването на интернет страница на организацията има двояко значение - от една страна, за популяризиране на младата и перспективна компания, а от друга - за осъществяване на on-line комуникация с нашите потенциални клиенти и доставчици., Договорена стойност: 198 000.00 , Отчетена стойност: 167 037.18
  • Дейност: Дейност за реализиране на пазара на предприемаческата идея (чрез наемането на квалифициран персонал - 4 души и чрез закупуването на ДМА - 13 бр. и ДНА - 1 бр.) - ПРОДЪЛЖЕНИЕ...: В края на изпълнението на проекта (7-ми, 9-ти месец) ще бъдат избрани конкретни външни изпълнители, чрез провеждането на вътрешно-фирмен подбор от измежду най-малко две предложения за изготвянето на Пазарен анализ и проучване за реализация на предприемаческата идея и създаването на интернет страница на кандидата. , Договорена стойност: 198 000.00 , Отчетена стойност: 29 581.00
  • Дейност: Визуализация на проекта (1 информационна табела, 2 плаката, 150 промоционални материала, 13 стикера): С цел осигуряване на визуализация на финансирането от страна на Европейския съюз ще бъдат изработени 1-а информационна табела, 2-а плаката, раздадени 150 броя промоционални материали, посатвени 13 броя стикери (на всеки актив по един стикер), като за целта ще бъдат използвани услугите на външна фирма изпълнител. Информационната табела ще бъде разположена в мястото на изпълнение на проекта, а именно в наетото помещение, което ще бъде осигурено за целите на проектната инвестиция, разположена в гр. Варна. С цел информиране на местната общественост ще бъдат раздадени изработените 100 броя информационни материали. Също там ще бъдат залепени и стикерите след доставката на закупеното по проекта оборудване: Дигитален флипчарт със стойка – 1 бр., Таблет – 1 бр., Дрон – 1 бр., Стационарен компютър – 3 бр., Преносим компютър – 1 бр., Лазарен далекомер – ролетка – 1 бр., Плотер – 1 бр., Фотоапарат – 1 бр., Цветна мултифункционална машина A3 – 1 бр., Пространствен 3D Скенер – 1 бр., 3D Принтер за Архитектурни Модели – 1 бр., Сгъваща машина за чертежи – 1 бр., Ролков нож- 1 бр. Информационните материали ще бъдат разработени, съгласно всички изисквания на Европейския Съюз и по-конкретно съгласно разпоредбите, залегнали в глава II на Регламент за изпълнение (ЕС) № 821/2014 на Комисията от 28 юли 2014 и ще съдържат всички задължителни елементи, посочени в „Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация" 2014-2020., Договорена стойност: 2 000.00 , Отчетена стойност: 1 896.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: Веком Гео ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 31 992.00 , Отчетена стойност**: 39 990.00
  • Изпълнител: Ей Ди Ди ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 9 600.00 , Отчетена стойност**: 12 000.00
  • Изпълнител: Кинтек ООД, Договорена стойност по проекта*: 51 859.20 , Отчетена стойност**: 64 824.00
  • Изпълнител: СИ ПИ ЕС ИНТЕРНЕШЪНАЛ ТРЕЙДИНГ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 4 400.00 , Отчетена стойност**: 5 500.00
  • Изпълнител: Евро Консепт ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 516.80 , Отчетена стойност**: 1 896.00
  • Изпълнител: МАРКЕТ ТРЕНД ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 11 680.00 , Отчетена стойност**: 14 600.00
  • Изпълнител: ДКБ ТРЕЙДИНГ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 11 984.80 , Отчетена стойност**: 14 981.00
  • Изпълнител: КОШИН ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 5 616.00 , Отчетена стойност**: 7 020.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Производствени инвестиции: Ръст на заетостта в подпомогнатите предприятия, Мерна единица: Еквивалент на пълно работно време, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 2.50 , Достигната стойност: 2.50
Индикатор 2 Прогнозна стойност на EBITDA, Мерна единица: %, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 16.92 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 3 Производствени инвестиции: Брой предприятия, които получават безвъзмездни средства, Мерна единица: предприятия, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 4 Прогнозна стойност на нетните приходи от продажби, Мерна единица: %, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 135.56 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 5 Производствени инвестиции: Брой подпомогнати нови предприятия, Мерна единица: предприятия, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 198 548.58 BGN
БФП 158 838.84 BGN
Собствено финансиране 39 709.74 BGN
Общо реално изплатени суми 158 811.32 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: „Закупуване, доставка и инсталиране на 3D Принтер за Архитектурни Модели – 1 бр.”, Прогнозна стойност: 7 130.00
  • Обособена позиция 1: „Закупуване, доставка и инсталиране на 3D Принтер за Архитектурни Модели – 1 бр.”
    Изпълнител: КОШИН ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 616.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Визуализация на проекта (дейността ще бъде изпълнена чрез изработката на информационна табела, плакати, промоционални материали и стикери), Прогнозна стойност: 2 000.00
  • Обособена позиция 1: Информационна табела – 1 бр; стикери с визуализация - 13 бр; плакати – 2 бр.; промоционални материали – 150 броя (50 чаши, 50 хиикалки, 50 фланелки)
    Изпълнител: Евро Консепт ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 516.80
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Закупуване на ДМА и ДНА в 4 (четири) обособени позиции, необходими за реализацията на проект № BG16RFOP002-2.024-1458-C01: Обособена позиция 1: Дигитален флипчарт със стойка – 1 бр., Таблет – 1 бр., Дрон – 1 бр., Стационарен компютър – 3 бр., Преносим компютър – 1 бр., Лазарен далекомер – ролетка – 1 бр., Плотер – 1 бр., Фотоапарат – 1 бр., Цветна мултифункционална машина A3 – 1 бр., Сгъваща машина за чертежи – 1 бр., Ролков нож- 1 бр.; Обособена позиция 2: Пространствен 3D Скенер – 1 бр.; Обособена позиция 3: 3D Принтер за Архитектурни Модели – 1 бр.; Обособена позиция 4: Чертожен софтуер - 1 бр., Прогнозна стойност: 124 200.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 1: Закупуване на ДМА, необходими за реализацията на проект BG16RFOP002-2.024-1458-C01: - Дигитален флипчарт със стойка – 1 бр.; - Таблет – 1 бр.; - Дрон – 1 бр.; - Стационарен компютър – 3 бр.; - Преносим компютър – 1 бр.; - Лазарен далекомер – ролетка – 1 бр.; - Плотер - 1 бр.; - Фотоапарат – 1 бр.; - Цветна мултифункционална машина A3 – 1 бр.; - Сгъваща машина за чертежи – 1 бр.; - Ролков нож – 1 бр.
    Изпълнител: Кинтек ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 51 859.20
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция 2: Закупуване на ДМА, необходим за реализацията на проект BG16RFOP002-2.024-1458-C01: "Пространствен 3D Скенер – 1 бр.“
    Изпълнител: Веком Гео ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 31 992.00
  • Обособена позиция 3: Обособена позиция 3: Закупуване на ДМА, необходим за реализацията на проект BG16RFOP002-2.024-1458-C01: "3D Принтер за Архитектурни Модели – 1 бр."
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 4: Обособена позиция 4: Закупуване на ДНА, необходим за реализацията на проект BG16RFOP002-2.024-1458-C01: „Чертожен Софтуер – 1 бр.“
    Изпълнител: Ей Ди Ди ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 9 600.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Материали и консумативи, необходими за реализиране на пазара на предприемачески идеи на "Нуева Архитектура" ЕООД, Прогнозна стойност: 15 000.00
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Пазарен анализ и проучване за реализация на предприемаческата идея, Прогнозна стойност: 15 000.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Създаване на интернет страница на "Нуева Архитектура" ЕООД за целите на проекта, Прогнозна стойност: 5 600.00
  • Обособена позиция 1: Интернет страница на „Нуева Архитектура” ЕООД за целите на проекта
    Изпълнител: СИ ПИ ЕС ИНТЕРНЕШЪНАЛ ТРЕЙДИНГ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 400.00
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Участие в събития в чужбина (семинари, конференции, изложения), Прогнозна стойност: 10 000.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN