Идентификация

Номер от ИСУН BG16RFOP001-3.002-0007-C09
Наименование на проекта „Обновяване и модернизация на регионалната образователна инфраструктура чрез подобряване на материално-техническата база на 11 държавни професионални гимназии в системата на МОН в областите Видин, Монтана и Плевен“
Бенефициент 000695114 МИНИСТЕРСТВО НА ОБРАЗОВАНИЕТО И НАУКАТА
Източник на финансиране ЕФРР ==> Региони в растеж
Дата на сключване на договора/заповедта 17.01.2017
Дата на стартиране 17.01.2017
Дата на приключване 31.03.2025
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП В изпълнение (от дата на стартиране)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България, Северозападен

Описание

Кратко описание на проекта
Ускоряването на регионалния растеж на СЗР е важна задача пред регионалната политика на РБългария, което е свързано с целенасочена подкрепа за преодоляване на неговото изоставане в социално-икономически план. С настоящето проектно предложение Министерство на образованието и науката се стреми да насърчи запазването на традиционните и да разкрие нови за региона на Видин, Монтана и Плевен професионални специалности. Съществен момент за оставане на младото население и развитието на бизнеса е необходимостта от насърчаване на връзката между професионалното образование и реалния бизнес с оглед създаване на условия за развитие на личностни и професионални знания и умения през целия живот. Инвестициите в образователните институции е с цел обновяване и модернизация на учебните кабинети, лабораториите, спортните съоръжения и учебните работилници и ще допринесат за осъществяване на по-качествено професионално образование. Предвижда се модернизиране на образователната инфраструктура на:
ПГ "Проф. д-р Асен Златаров" - Видин
ПГ по туризъм "Михалаки Георгиев" - Видин
ПГ по техника и електротехника "Христо Ботев" - Монтана
Професионална гимназия по строителство, архитектура и геодезия "Проф. арх. Стефан Стефанов" - Монтана
Финансово-стопанска гимназия "Васил Левски" - Монтана
Професионална гимназия по механоелектротехника - Плевен
Професионална гимназия по транспорт "Проф. Цветан Лазаров" - Плевен
Професионална гимназия по механоелектротехника "Христо Смирненски" - Кнежа
Професионална гимназия по туризъм "Алеко Константинов" - Плевен
Професионална гимназия по ресторантьорство, търговия и обслужване – Плевен
Професионална гимназия по подемна, строителна и транспортна техника "Г.С.Раковски" - Плевен
Дейности
  • Дейност: Дейност 1: Организация и управление на проекта: Организацията и управлението на проекта е процес, чрез който ще бъдат реализирани дейностите по проекта. За да бъдат изпълнени дейностите по проекта точно, пълно, качествено, в срок и в съответствие с проектното предложение и приложенията към него, Министерство на образованието и науката ще създаде екип за управление на проекта по отношение на координацията, организацията, управлението на дейностите, приемане на работата на изпълнителите на отделните дейности и подготовка на техническото отчитане към Управляващия орган на ОПРР, и други определени във функциите на отделните членове на екипа. По отношение на осчетоводяването на операциите по проекта и финансовото отчитане на проекта към Управляващият орган, МОН предвижда да възложи частично управлението на външни за бенефициента лица и тъй като цената на извършваната услуга попада в стойностните граници, посочени в ЗОП ще възникне задължение за спазване съответните разпоредби на ЗОП. Разходите заложени в бюджета за външните лица по счетоводно и финансово отчитане са без ДДС, тъй като се предполага, че разхода ще бъде невъзстановимо ДДС, данъка е заложен в бюджетен ред 20.1. Екипа по организация и управление ще е съставен от следните длъжности, като за всяка длъжност е посочена и минималната изискуема образователно-квалификационна степен или длъжност: 1. Ръководител на проекта - Ръководителя е с висше образование с образователно-квалификационна степен магистър и притежава поне 3 години опит в управлението и изпълнението, и координацията на инфраструктурни проекти. 2. Експерт "Бюджетно планиране и мониторинг на разходите" - минимална квалификация „бакалавър“ от област на висше образование „Социални, стопански и правни науки“; 3. Специалист „Координация на дейностите в професионалната гимназия“ - директорите на включените в проекта гимназии; 4. Главен координатор на проекта - минимална квалификация „бакалавър“ със специалност от област на висше образование „Технически науки“ или „Социални, стопански и правни науки“; 5. Координатор на проекта - предвижда се по проекта да работят двама координатори, които ще изпълняват различни дейности. Минимална квалификация - „бакалавър“ със специалност от област на висше образование „Технически науки“ или „Социални, стопански и правни науки“;; 6. Юрист на проекта - минимална образователно-квалификационна степен магистър "Право"; 7. Технически сътрудник по управление на проекта - завършено средно образование; 8. Външните за бенефициента лица ще бъда съсредоточени в областта на Счетоводно и финансово отчитане. Специализираните счетоводни услуги ще се изразяват в следното: Оперативна обработка на счетоводната документация; Отразяване на разходите по отделни счетоводни аналитични партиди на ниво проект; Изготвяне на финансови отчети във връзка с изпълнението и отчитането на проекта; Изготвяне на справки и предоставяне на счетоводната документация при извършване на проверки от национални и европейски контролни органи. В изпълнение на своите отговорности и задължения при координацията и управлението на проекта е необходимо членове на екипа да извършват проверки на място. Предвид факта, че всички членове на екипа, с изключение на директорите на гимназиите изпълняват своите задължения в гр. София, е необходимо по време на изпълнение на проекта някои от тях да бъдат командировани до градовете, в които са разположени гимназиите. Командировъчните (пътни, дневни и квартирни) са предвидени за членове на екипа за проверки на място (планови и внезапни), свързани с отчитане напредъка по проекта, по сигнал, при междинни или финални технически отчети, при оказване на съдействие при изпълнение на служебните задължения на упълномощени лица на Одитиращи органи и Управляващия орган на ОПРР. Разходите за осъществяване на командировките ще бъдат съобразени с Наредбата за командировките в страната и вътрешните правила на Министерство на образованието и науката., Договорена стойност: 230 328.82 , Отчетена стойност: 210 127.01
  • Дейност: Дейност 2: Подготовка и провеждане на процедурите за възлагане на обществени поръчки: Дейността по подготовка и провеждане на процедурите за избор на изпълнители се определя въз основа на условията и реда за възлагане на обществени поръчки за строителство, доставки или услуги нормативно регламентирани в Закона за обществени поръчки. Провеждането на конкурси от възложителя е с цел осигуряване на публичност, ефективност и ефикасност при разходването на средствата, които ще бъдат предоставяни от Европейския фонд за Регионално развитие и Националния бюджет във връзка с изпълнението на настоящия проект. Предвиждат се провеждането на следните процедури за избор на изпълнители: 1. Проектиране и строителство, реконструкция и ремонт (Инженеринг) във връзка с "Обновяване и модернизация на регионалната образователна инфраструктура чрез подобряване на материално-техническата база на 11 държавни професионални гимназии в системата на МОН в областите Видин, Монтана и Плевен." 2. Оценка на съответствието на проектите, упражняване на строителен надзор по време на строителството и изготвяне на окончателен доклад, съгласно Закона за устройство на територията; 3. Доставка на оборудване и обзавеждане за целите на проекта; 4. Финансов одит на проекта; 5. Публичност и визуализация; 6. Счетоводни услуги, свързани с организацията и управлението на проекта Същите ще бъдат съобразени с изискванията на възложителя, като при подготовка на документацията ще бъдат взети мерки, които да не ограничават правото на конкуренция чрез включване на условия или изисквания, които де не дават необосновано предимство или необосновано да ограничават участието на стопански субекти в обществените поръчки. Тръжната документация ще бъде съобразена с предмета, стойността, сложността, количеството или обема на обществената поръчка, за да бъдат спазени сроковете за изпълнение на дейностите по проекта. По процедурите за счетоводни услуги и публичност и визуализация се предвижда сключване на рамково споразумение, което да обхване всички европейски програми, по които МОН е бенефициент., Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Дейност 3 - Проектиране и строителство, реконструкция и ремонт (Инженеринг) и авторски надзор във връзка с изпълнение на проект „Обновяване и модернизация на регионалната образователна инфраструктура чрез подобряване на материално-техническата база на 9 държавни професионални гимназии в системата на МОН в областите Видин, Монтана и Плевен".: Професионалните гимназии, които ще бъдат обект на инженеринг (проектиране и строителство) и авторски надзор по настоящето проектно предложение са от областите Видин, Монтана, Плевен. Професионалните гимназии са второстепенни разпоредители с бюджет към МОН. 1. ПГ "Проф. д-р Асен Златаров" основната сграда и работилниците са в експлоатация от 1969 г. 2. ПГ по туризъм "Михалаки Георгиев" построена през 1969 г. 3. ПГ по техника и електротехника "Христо Ботев" - сградата на училището е построена през 1968 г. 4. ПГ по строителство, архитектура и геодезия "Проф. арх. Стефан Стефанов" - 1969 г. 5. ФСГ "Васил Левски" сградата на училището е построена през 1962 г. 6. ПГ по механоелектротехника - 1970 г. 7. и 8. В сградата построена през 1972 г. са настанени две училища ПГ по транспорт "Проф. Цветан Лазаров" и 13.ПГ по туризъм "Алеко Константинов" 9. ПГ по механоелектротехника "Христо Смирненски" - учебната работилница е въведена в експлоатация 1994 г. - За ПГ по подемна, строителна и транспортна техника "Г. С. Раковски" и ПГ по ресторантьорство, търговия и обслужване - в рамките на дейността за двете училища ще бъде изпълнено само проектирането, предвид че за двете училища ще бъдат възложени отделни дейности за изпълнението на СМР и авторски надзор. Всички у-ща са от регионална и национална значимост. През годините на сградния фонд са правени различни частични ремонтни дейности, но цялостното обновяване е предвидено да бъде направено с настоящето проектно предложение. Предвижда се осигуряване на достъпна архитектурна среда за хора с увреждания и СМР в учебни корпуси, театрални салони, аули, физкултурни салони, освежаване на дворното пространство, работилници, лаборатории и др. Дейностите по проектиране и строителство за обновяване на ПГ ще бъдат насочени към изпълнението на целта на настоящата процедура. Дейностите по изготвяне на енергийни доклади и технически паспорти са извършени преди подаване на проектното предложение и се представят по надлежния ред към проекта. При изпълнението на дейности свързани с изготвянето на техническите проекти ще бъдат предвидени интервенции на сградите единствено ако обследването за ЕЕ е доказало, че предписаните мерки ще доведат до нормативно изискваните нива на ЕЕ - най-малко клас на енергопотребление „С“. Към проектното предложение за всички училища се представят сертификати за енергийни характеристики на сградите в експлоатация, издаден по реда на Наредбата по чл. 48 от ЗЕЕ. Всички сертификати са валидни и след издаването им не са извършвани дейности, водещи до подобряване на цялостните енергийни характеристики на сградите. За обектите няма разработени инвестиционни проекти в пълна проектна готовност до и/или разрешение за строеж. В проектното предложение се предвижда изготвяне на технически проект като се спазват всички изисквания на ЗУТ, насоките на УО на ОПРР и действащата нормативна база. Техническите проекти ще бъдат разработени за всяка ПГ по отделно и ще бъдат предвидени необходимите мерки за осигуряване на достъпна архитектурна среда съгласно действащата нормативна уредба, в т. ч. и Наредба № 4 от 1 юли 2009 г. и ще бъдат съобразени нуждите на съответното училище. За сградите паметници на културата инженеринга ще се извърши след съгласуване с НИНКН, както и в съответствие с разпоредбите на ЗУТ. След изготвянето на инвестиционните проекти, изготвяне на доклад по оценка на съответствието и след издаването на Разрешения за строеж (ако е приложимо), ще стартират дейностите свързани с обновяването и модернизирането на образователната инфраструктура в етапност предвидена в индивидуалните графици на всяко едно училище. В общата стойност на проекта е включена и стойността на собствения принос на МОН за ремонт на първия етаж на сградата на ФСГ "Васил Левски", Монтана., Договорена стойност: 8 766 624.88 , Отчетена стойност: 8 811 971.65
  • Дейност: Дейност 4 - Дейности, свързани с Упражняване на строителен надзор по време на строителството и оценка на съответствието, съгласно Закона за устройство на територията: Дейностите, които следва да изпълнява избрания изпълнител са свързани с изготвяне на оценка на съответствието (ОС), съгласно Закона за устройство на територията (ЗУТ) и са свързани с упражняване на строителен надзор по време на строителството. Избраният изпълнител ще бъде лицензирана фирма за ОС и строителен надзор - консултант, съгласно чл.168 ал.2 от ЗУТ. МОН ще изиска да бъде направена Оценка на съответствието на инвестиционния проект със съществените изисквания към строежите, изготвена като комплексен доклад от лицензирана фирма консултант /независим строителен надзор/ за строежите, съгласно чл.142, ал.6 от ЗУТ и Оценка за съответствие на инвестиционния проект със съществените изисквания по чл. 169 от ЗУТ, изготвена по реда на Наредба № 7 от 2004 г. за енергийна ефективност на сгради. Консултантът по строителството следва: - да съблюдава стриктно изпълнението на строително-монтажните работи и тяхното съответствие с проекта. В случай на констатирани несъответствия следва да информира Възложителя (МОН) и ръководителя на екипа по управление на проекта незабавно и да предприеме мерки за тяхното отстраняване с действия предоставени му от закона. - да извършва дейности по приемане на всички видове строително-монтажни работи, да изисква сертификати за произход и декларации за съответствие, отговарящи на изискванията на приложимата нормативна база. - да съставя и подписва всички видове актове и протоколи за подготовка, откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво и за приемане на завършени видове строителни и монтажни работи при изпълнението на строежите, на отделни етапи или части от тях съгласно НАРЕДБА № 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството. - да уведоми всички участници в строителния процес, при съставяне на акт за установяване на всички видове строителни и монтажни работи, подлежащи на закриване, удостоверяващ, че са постигнати изискванията на проекта. Приложение № 12 се съставя от строителя, проектантите по съответната част и технически правоспособните физически лица по съответните части към лицето, упражняващо строителен надзор. - да проследи издаването на всички видове разрешителни от съответните компетентни органи, да изготви окончателен доклад и да окомплектова цялата документация за въвеждане на обекта в експлоатация. - да съблюдава за спазването на технологичните изисквания и технологичната последователност, за качеството и количеството на изпълняваните СМР; - да съблюдава за изпълнението на конкретните мерки за опазване безопасността и здравето на учениците и персонала в училището, да проследи взимат ли се мерки съгласно ЗБУТ и дали се изпълняват качествено проектните дейности адресирани към хората с увреждания и достъпна архитектурна среда. За обекти - недвижими културни ценности, консултантската дейност ще се извършва с участието на лица, включени в регистъра по чл. 165 от Закона за културното наследство. Завършването на строителството и въвеждането в експлоатация се извършва по реда на Закона за устройство на територията. За набавянето на необходимите разрешителни документи, изискващи се от националното законодателство, МОН предвижда в бюджета разходи за свързаните с тях такси, дължими на съответните компетентни органи. Стойността на таксите не се включват в бюджета за НСН и оценка на съответствието, платежните документи ще бъдат издавани на името на бенефициента (МОН). Разходите за таксите за въвеждане на обектите в експлоатация са заложени в бюджетно перо 13.1., като дейността за приемане на обектите ще се извършва след като бъдат приключени СМР., Договорена стойност: 447 573.41 , Отчетена стойност: 163 979.61
  • Дейност: Дейност 5 - Доставка на оборудване и обзавеждане за целите на проекта.: В проектното предложение се предвижда доставка на оборудване за физкултурни салони и спортни площадки, оборудване на съвременни кабинети по информатика и информационни технологии, оборудване на професионални работилници, лаборатории, специализирани кабинети. Тези мерки ще доведат до модернизация на учебния процес в Професионалните гимназии в областите Видин, Монтана и Плевен. Чрез закупуване на лаптопи, компютри, мултимедийни проектори ще се извършва съвременно и интерактивно обучение и разработване на електронни уроци с участието на учениците. Броя ще бъде съобразен с необходимостта на съответните училища. Предвижда се да бъдат закупени обзавеждане за класни стаи, учителски стаи, канцеларии (офис оборудване), необходимо за подобряване на облика и външния им вид и за подобряване условията за провеждане на учебния процес. Предвижда се закупуване на оборудване за професионалните работилници, лаборатории, специализирани кабинети според нуждите и спецификата на всяко отделно училище. Оборудване и обзавеждане се предвижда да бъде закупено и доставено в десет училища към настоящото проектно предложение, а именно: 1. Професионална гимназия "Проф. д-р Асен Златаров" 2. Професионална гимназия по техника и електротехника "Христо Ботев" 3. Професионална гимназия по строителство, архитектура и геодезия "Проф. арх. Стефан Стефанов" 4. Финансово-стопанска гимназия "Васил Левски" 5. Професионална гимназия по механоелектротехника 6. Професионална гимназия по транспорт "Проф. Цветан Лазаров" 7. Професионална гимназия по механоелектротехника "Христо Смирненски" 8. Професионална гимназия по туризъм "Алеко Константинов" 9. Професионална гимназия по ресторантьорство, търговия и обслужване 10. Професионална гимназия по подемна, строителна и транспортна техника "Г. С. Раковски" За целите на проектното предложение, МОН представя (Приложение Б) - файл формат EXCEL, подписан с електронен подпис с индикативен остойностен списък на предвиденото за закупуване оборудване/обзавеждане за всяка отделна професионална гимназия., Договорена стойност: 1 027 390.87 , Отчетена стойност: 1 058 776.72
  • Дейност: Дейност 6 - Финансов одит на проекта: Финансов одит на проекта – одитът на проекта трябва да бъде извършен от квалифициран одитор, физическо или юридическо лице. Финансов одит на проекта следва да направи доклад за фактическите констатации по извършените разходи по проекта. Докладът на одитора следва да съдържа заключение по ефективността, ефикасността и целесъобразността на направените разходи във връзка с постигането на целите на проектното предложение. Докладът ще бъде приложен към окончателното искане за плащане. При изпълнение на дейността ще се спази Инструкцията за извършване на ангажименти за договорени процедури във връзка с проекти, съфинансирани със средства от Структурните фондове и Кохезионния фонд на ЕС на Сертифициращия орган от м.юли 2013 г. , Договорена стойност: 49 485.30 , Отчетена стойност: 24 341.86
  • Дейност: Дейност 7 - Дейности по публичност и визуализация: Дейностите по публичност и визуализация са свързани с информирането на обществеността за изпълнението на проекта, източниците за финансиране и дейностите по проекта. Информацията и комуникацията по проекта ще бъде съгласно Общите условия към финансираните по ОПРР 2014-2020 г. договори за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ и Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. С оглед осигуряване публичността и информирането на обществеността относно финансовия принос на ЕС за реализацията на проекта, МОН и професионалните гимназии от настоящето проектно предложение ще качат на сайтовете си информация за сключения договор за БФП. Ще бъдат изготвени и поставени билборди преди официалната церемония "Първа копка", както и постоянни табели или билборди с големи размери, които ще бъдат поставени в гимназиите на видимо за обществеността място не по-късно от 3 месеца след приключването на проекта. В допълнение към това ще бъде организирана официална церемония за ефективния старт на проекта - "Първа копка", както и за откриването на обектите. На всички изготвени материали ще бъде поставено логото на оперативната програма в едно с логото на програмния период 2014-2020. Предвижда се да бъде проведена пресконференция/конференция по повод стартирането на проекта, както и подобно събитие при приключване на проекта за оповестяване резултатите от реализацията му. Ще бъдат изготвени стикери за доставеното оборудване и обзавеждане закупено по проекта. Също така се предвижда да бъдат изготвени информационни и рекламни материали с логото на програмата и логото на ЕС, съобразени с изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. , Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Дейност 8 - Изпълнение на строително-монтажни работи (СМР): Професионалните гимназии, които ще бъдат обект на изпълнение на СМР по настоящето проектно предложение са от област Плевен. Професионалните гимназии са второстепенни разпоредители с бюджет към МОН, а именно: 1. ПГ по ресторантьорство, търговия и обслужване - сградата е построена 1972 г. - има издадено разрешение за строеж и ще се извършат СМР в зала "Орион"; 2. ПГ по подемна, строителна и транспортна техника "Г. С. Раковски" - сградата на училището е построена през 1973 г. - има издадено разрешение за строеж. Предвидени необходимите мерки за осигуряване на достъпна архитектурна среда съгласно действащата нормативна уредба. Обект на интервенция са учебния корпус, спортните площадки и изграждане на асансьор., Договорена стойност: 1 208 907.28 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Дейност 9 - Изпълнение на авторски надзор: Професионалните гимназии, които ще бъдат обект на изпълнение на авторски надзор по настоящето проектно предложение са от област Плевен. Професионалните гимназии са второстепенни разпоредители с бюджет към МОН, а именно: 1. ПГ по ресторантьорство, търговия и обслужване; 2. ПГ по подемна, строителна и транспортна техника "Г. С. Раковски". , Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: КОНТРАКС АД, Договорена стойност по проекта*: 89 034.00 , Отчетена стойност**: 89 034.00
  • Изпълнител: БМ-ГРУП-ИНЖЕНЕРИНГ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 2 874 368.24 , Отчетена стойност**: 1 901 238.13
  • Изпълнител: Соня, Договорена стойност по проекта*: 5 100.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Евлогия, Договорена стойност по проекта*: 4 250.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: МИГТЕХ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 33 111.94 , Отчетена стойност**: 33 111.94
  • Изпълнител: ОФИС 1 ЗАПАД ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 97 518.24 , Отчетена стойност**: 97 518.24
  • Изпълнител: ЛИДЕР КОНСТРУКТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 56 747.88 , Отчетена стойност**: 56 747.88
  • Изпълнител: Дарина, Договорена стойност по проекта*: 21 250.00 , Отчетена стойност**: 27 852.81
  • Изпълнител: ОПА СОЛЮШЪНС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 8 136.00 , Отчетена стойност**: 8 136.00
  • Изпълнител: СИ-КОНСУЛТ 2 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 129 465.60 , Отчетена стойност**: 129 465.60
  • Изпълнител: ВИ-ДЕЙ-ПЛЕВЕН ДЗЗД, Договорена стойност по проекта*: 2 023 444.41 , Отчетена стойност**: 1 020 309.40
  • Изпълнител: Любомир, Договорена стойност по проекта*: 3 400.00 , Отчетена стойност**: 3 400.00
  • Изпълнител: Даниела, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 6 618.78
  • Изпълнител: Виолета, Договорена стойност по проекта*: 3 800.00 , Отчетена стойност**: 814.94
  • Изпълнител: Красимир, Договорена стойност по проекта*: 5 100.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: МОН 2017 ДЗЗД, Договорена стойност по проекта*: 2 189 400.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: "ПСГ" АД, Договорена стойност по проекта*: 4 723 457.93 , Отчетена стойност**: 3 944 426.19
  • Изпълнител: Борислав, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 8 050.63
  • Изпълнител: ДИКАР КОНСУЛТ ООД, Договорена стойност по проекта*: 80 592.00 , Отчетена стойност**: 80 592.00
  • Изпълнител: Милен, Договорена стойност по проекта*: 3 400.00 , Отчетена стойност**: 3 380.40
  • Изпълнител: Наско, Договорена стойност по проекта*: 5 950.00 , Отчетена стойност**: 5 600.00
  • Изпълнител: Мариета, Договорена стойност по проекта*: 5 100.00 , Отчетена стойност**: 5 079.99
  • Изпълнител: МАРИДЕЛ 2012 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 4 036 800.00 , Отчетена стойност**: 387 317.93
  • Изпълнител: Дилка, Договорена стойност по проекта*: 3 400.00 , Отчетена стойност**: 3 399.94
  • Изпълнител: СТЕМО ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 77 674.02 , Отчетена стойност**: 77 674.02
  • Изпълнител: Ирма, Договорена стойност по проекта*: 5 950.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: БИЛДИНГ ГРУП, Договорена стойност по проекта*: 1 564 680.00 , Отчетена стойност**: 1 558 680.00
  • Изпълнител: Красимира, Договорена стойност по проекта*: 6 800.00 , Отчетена стойност**: 3 200.00
  • Изпълнител: ХИМБОКС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 36 866.40 , Отчетена стойност**: 36 866.40
  • Изпълнител: КА МОБИЛ ООД, Договорена стойност по проекта*: 150 451.20 , Отчетена стойност**: 150 451.20
  • Изпълнител: СМАРТ БИЗНЕС КЪМПАНИ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 118 785.85 , Отчетена стойност**: 118 785.85
  • Изпълнител: Десислава, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 6 324.04
  • Изпълнител: Елена, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 3 348.41
  • Изпълнител: Ай Ес Джей Груп ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 2 628.00 , Отчетена стойност**: 2 628.00
  • Изпълнител: АБВ Земеделие ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 31 197.60 , Отчетена стойност**: 31 197.60
  • Изпълнител: Добри, Договорена стойност по проекта*: 6 800.00 , Отчетена стойност**: 3 120.00
  • Изпълнител: АУТОТЕХ ГРУП ООД, Договорена стойност по проекта*: 41 986.80 , Отчетена стойност**: 41 986.80
  • Изпълнител: Сашка, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Николай, Договорена стойност по проекта*: 4 250.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Невена, Договорена стойност по проекта*: 4 250.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ИНТЕР-МАШИНЕКС ООД, Договорена стойност по проекта*: 35 596.80 , Отчетена стойност**: 35 596.80
  • Изпълнител: Снежина, Договорена стойност по проекта*: 6 800.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ВИКРА ЛИФТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 9 360.00 , Отчетена стойност**: 9 360.00
  • Изпълнител: Малинка, Договорена стойност по проекта*: 5 100.00 , Отчетена стойност**: 5 100.00
  • Изпълнител: Цветелина, Договорена стойност по проекта*: 6 800.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: БГ ТИЙМ ООД, Договорена стойност по проекта*: 52 213.19 , Отчетена стойност**: 52 213.19
  • Изпълнител: ОБЕДИНЕНИЕ "МОН КОНСУЛТ 2017", Договорена стойност по проекта*: 537 600.00 , Отчетена стойност**: 170 084.66
  • Изпълнител: ЕЛИМЕКС ИНЖЕНЕРИНГ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 136 876.80 , Отчетена стойност**: 136 876.80
  • Изпълнител: Румяна, Договорена стойност по проекта*: 21 250.00 , Отчетена стойност**: 14 612.48
  • Изпълнител: Калин, Договорена стойност по проекта*: 6 800.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Йовко, Договорена стойност по проекта*: 5 100.00 , Отчетена стойност**: 4 340.85
Подизпълнители
  • Подизпълнител: "ЛЕСС" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Подизпълнител: БОГОЕВ КОНСУЛТ, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Подизпълнител: ДММ-ДИЗАЙН ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 95 421.60
  • Подизпълнител: ЕМ ДЖИ СТРОЙ ГРУП ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 97 500.00
Членове на обединение
  • Член на обединение: "Интер Строй Груп" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: "ЕН АР Консулт" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: "Пи Ес Консулт" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: МАКС ЕЛЕКТРО ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: "РОУД ЕНД УОТЪР ИНЖЕНЕРИНГ" АД, Договорена стойност по проекта*: 0.00

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Грижи за децата и образование: Капацитет на подпомогнатата инфраструктура, предназначена за грижи за децата или образование, Мерна единица: лица, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 4 498.00 , Достигната стойност: 1 534.00
Индикатор 2 Представители на маргинализирани групи, включително роми, облагодетелствани от модернизирана образователна инфраструктура, Мерна единица: лица, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 593.00 , Достигната стойност: 262.00
Индикатор 3 Брой на модернизираните образователни институции, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 11.00 , Достигната стойност: 4.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 19 955 729.90 BGN
БФП 14 056 385.61 BGN
Собствено финансиране 5 899 344.29 BGN
Общо реално изплатени суми 7 683 515.53 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 78 234.00 0.00 78 234.00 БИЛДИНГ ГРУП
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 101 152.20 0.00 101 152.20 ВИ-ДЕЙ-ПЛЕВЕН ДЗЗД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 142 849.93 0.00 142 849.93 БМ-ГРУП-ИНЖЕНЕРИНГ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 465 347.88 0.00 465 347.88 БМ-ГРУП-ИНЖЕНЕРИНГ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 404 728.92 0.00 404 728.92 ВИ-ДЕЙ-ПЛЕВЕН ДЗЗД
Липса на добро финансово управление 50 994.00 0.00 50 994.00 ВИ-ДЕЙ-ПЛЕВЕН ДЗЗД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 5 422.73 1 053.30 6 476.03 СИ-КОНСУЛТ 2 ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 249 876.90 166 584.60 416 461.50 "ПСГ" АД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 4 574.46 0.00 4 574.46 КА МОБИЛ ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 3 883.70 0.00 3 883.70 СТЕМО ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 18 582.77 0.00 18 582.77 ОБЕДИНЕНИЕ "МОН КОНСУЛТ 2017"
Липса на добро финансово управление 123 181.82 0.00 123 181.82 Финансова корекция на ниво проект

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: „Изработка и доставка на рекламно-информационни материали и сувенири, свързани с осигуряване на информираност, публичност и визуализация при изпълнението на функциите на Министерството на образованието и науката, както и по проекти и програми с бенефициент Министерството на образованието и науката”, Прогнозна стойност: 47 930.25
  • Обособена позиция 1: „Изработка и доставка на рекламно-информационни материали и сувенири, свързани с осигуряване на информираност, публичност и визуализация при изпълнението на функциите на Министерството на образованието и науката, както и по проекти и програми с бенефициент Министерството на образованието и науката“
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Доставка на оборудване за нуждите на ПГМЕТ "Христо Смирненски", гр. Кнежа, Прогнозна стойност: 68 150.00
  • Обособена позиция 1: Закупуване на ново оборудване- 4 броя стругове и 1 брой конусен линеал за струг за нуждите на ПГМЕТ „Христо Смирненски“- Кнежа
    Изпълнител: ДИКАР КОНСУЛТ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 80 592.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Доставка на оборудване и обзавеждане за нуждите на ПГ "Асен Златаров" - Видин, Прогнозна стойност: 6 780.30
  • Обособена позиция 1: Доставка и монтаж на интерактивен дисплей
    Изпълнител: ОПА СОЛЮШЪНС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 8 136.00
  • Обособена позиция 2: Доставка на обзавеждане
    Изпълнител: АБВ Земеделие ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 31 197.60
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Доставка на оборудване и обзавеждане за нуждите на ПГ по строителство, архитектура и компютърни науки "Проф. арх. Стефан Стефанов", гр. Монтана, Прогнозна стойност: 12 791.20
  • Обособена позиция 1: Доставка на компютърна и периферна техника
    Изпълнител: КА МОБИЛ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 15 264.00
  • Обособена позиция 2: Доставка на кухненско оборудване
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 3: Доставка на озвучителна техника
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 4: Доставка стълбищен робот
    Изпълнител: ВИКРА ЛИФТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 9 360.00
  • Обособена позиция 5: Доставка на мебели
    Изпълнител: СМАРТ БИЗНЕС КЪМПАНИ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 118 785.85
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Доставка на оборудване и обзавеждане за нуждите на ПГ по транспорт "Цветан Лазаров", гр. Плевен, Прогнозна стойност: 145 673.23
  • Обособена позиция 1: Доставка, инсталиране и гаранционно обслужване на оборудване за технологично и практическо обучение
    Изпълнител: АУТОТЕХ ГРУП ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 41 986.80
  • Обособена позиция 2: Доставка, инсталиране и гаранционно обслужване на компютърна техника и периферни устройства
    Изпълнител: МИГТЕХ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 33 111.94
  • Обособена позиция 3: Доставка на обзавеждане за учебни кабинети
    Изпълнител: ЛИДЕР КОНСТРУКТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 56 747.88
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Доставка на оборудване и обзавеждане за нуждите на ПГ по туризъм "Алеко Константинов", гр. Плевен, Прогнозна стойност: 74 195.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на преносими компютри и конфигурации
    Изпълнител: КОНТРАКС АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 26 241.60
  • Обособена позиция 2: Доставка на интерактивен дисплей
    Изпълнител: КОНТРАКС АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 20 937.60
  • Обособена позиция 3: Доставка на апарат за магнитотерапия, апарат за електротерапия и ултразвук и инхалатор
    Изпълнител: КОНТРАКС АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 588.00
  • Обособена позиция 4: Доставка на мебели за обзавеждане на класни стаи
    Изпълнител: КОНТРАКС АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 24 036.00
  • Обособена позиция 5: Доставка на уреди за оборудване на физкултурен салон
    Изпълнител: КОНТРАКС АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 14 230.80
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Доставка на оборудване и обзавеждане за нуждите на ПГМЕТ, гр. Плевен, Прогнозна стойност: 27 925.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на компютърно оборудване
    Изпълнител: ХИМБОКС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 25 166.40
  • Обособена позиция 2: Доставка на обзавеждане
    Изпълнител: БГ ТИЙМ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 40 128.00
  • Обособена позиция 3: Доставка на тренажори
    Изпълнител: ЕЛИМЕКС ИНЖЕНЕРИНГ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 136 876.80
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: Доставка на оборудване и обзавеждане за нуждите на ПГПСТТ "Г. С. Раковски", гр. Плевен, Прогнозна стойност: 25 097.85
  • Обособена позиция 1: Доставка на дисплеи
    Изпълнител: ХИМБОКС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 11 700.00
  • Обособена позиция 2: Доставка на обзавеждане
    Изпълнител: БГ ТИЙМ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 12 085.19
Процедура 9 Предмет на предвидената процедура: Доставка на оборудване и обзавеждане за нуждите на ПГРТО, гр. Плевен, Прогнозна стойност: 67 499.46
  • Обособена позиция 1: Доставка на оборудване и обзавеждане
    Изпълнител: СТЕМО ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 77 674.02
Процедура 10 Предмет на предвидената процедура: Доставка на оборудване и обзавеждане за нуждите на ПГТЕ "Христо Ботев", гр. Монтана, Прогнозна стойност: 33 635.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на мебели
    Изпълнител: КА МОБИЛ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 40 110.00
  • Обособена позиция 2: Доставка на ИКТ оборудване
    Изпълнител: КА МОБИЛ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 91 489.20
  • Обособена позиция 3: Доставка на специализирано оборудване
    Изпълнител: ИНТЕР-МАШИНЕКС ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 35 596.80
Процедура 11 Предмет на предвидената процедура: Доставка на оборудване и обзавеждане за нуждите на ФСПГ "Васил Левски", гр. Монтана, Прогнозна стойност: 55 000.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на оборудване за нуждите на ФСПГ
    Изпълнител: ОФИС 1 ЗАПАД ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 60 198.24
  • Обособена позиция 2: Доставка на обзавеждане и кухненско оборудване за нуждите на ФСПГ
    Изпълнител: ОФИС 1 ЗАПАД ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 37 320.00
  • Обособена позиция 3: Доставка на скара, хладилник и фритюрник
    Изпълнител: Ай Ес Джей Груп ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 628.00
Процедура 12 Предмет на предвидената процедура: Доставка на оборудване и обзавеждане за целите на проекта, Прогнозна стойност: 1 522 071.87
Процедура 13 Предмет на предвидената процедура: Инженеринг – проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР за модернизация на образователната инфраструктура на 27 професионални гимназии в системата на МОН, одобрени за финансиране по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020, процедура BG16RFOP001-3.002 „Подкрепа за професионалните училища в Република България” по 5 обособени позиции, Прогнозна стойност: 5 073 682.29
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 1 „Инженеринг – проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР за модернизация на образователната инфраструктура на 4 професионални гимназии, разположени в Северозападния район на планиране“
    Изпълнител: "ПСГ" АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 723 457.93
Процедура 14 Предмет на предвидената процедура: Инженеринг – проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР за модернизация на образователната инфраструктура на 36 професионални гимназии в системата на МОН, одобрени за финансиране по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020, процедура BG16RFOP001-3.002 „Подкрепа за професионалните училища в Република България, Прогнозна стойност: 57 834 901.93
  • Обособена позиция 1: обособена позиция № 1 : „Инженеринг – проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР за модернизация на образователната инфраструктура на Професионална гимназия по ядрена енергетика „Игор Курчатов“, гр. Козлодуй"
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 2: обособена позиция № 2 : „Инженеринг – проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР за модернизация на образователната инфраструктура на Професионална техническа гимназия „Никола Йонков Вапцаров“, гр. Враца"
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 3: обособена позиция № 3 : „Инженеринг – проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР за модернизация на образователната инфраструктура на Финансово-стопанска професионална гимназия „Васил Левски“, гр. Монтана"
    Изпълнител: МАРИДЕЛ 2012 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 036 800.00
Процедура 15 Предмет на предвидената процедура: Проектиране и Строителство, реконструкция и ремонт (Инженеринг) и авторски надзор във връзка с „Обновяване и модернизация на регионалната образователна инфраструктура чрез подобряване на материално-техническата база на 15 държавни професионални гимназии в системата на МОН в областите Видин, Враца, Монтана, Плевен“., Прогнозна стойност: 12 924 103.79
  • Обособена позиция 1: I. Първа обособена позиция: „Инженеринг – проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР за модернизация на образователната инфраструктура на Професионална гимназия „Проф. д-р Асен Златаров“, гр. Видин и на Професионална гимназия по туризъм „Михалаки Георгиев“, гр. Видин“
    Изпълнител: БИЛДИНГ ГРУП
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 564 680.00
  • Обособена позиция 2: II. Втора обособена позиция: „Инженеринг – проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР за модернизация на образователната инфраструктура на Професионална гимназия по ядрена енергетика „Игор Курчатов“, гр. Козлодуй и на Професионална техническа гимназия „Никола Йонков Вапцаров“, гр. Враца“
    Изпълнител: МОН 2017 ДЗЗД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 189 400.00
  • Обособена позиция 3: III. Трета обособена позиция: „Инженеринг – проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР за модернизация на образователната инфраструктура на Професионална гимназия по техника и електротехника „Христо Ботев“, гр. Монтана и на Професионална гимназия по строителство, архитектура и геодезия „Проф. арх. Стефан Стефанов“, гр. Монтана“
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 4: IV. Четвърта обособена позиция: „Инженеринг – проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР за модернизация на образователната инфраструктура на Професионална гимназия по транспорт „Владимир Петков Минчев“, с. Владимирово, община Бойчиновци, област Монтана и на Финансово-стопанска професионална гимназия „Васил Левски“, гр. Монтана“
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 5: V. Пета обособена позиция: „Инженеринг – проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР за модернизация на образователната инфраструктура на Професионална гимназия по електроника и химични технологии „Проф. Асен Златаров“, гр. Плевен и на Професионална гимназия по ресторантьорство, търговия и обслужване – гр. Плевен“
    Изпълнител: ВИ-ДЕЙ-ПЛЕВЕН ДЗЗД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 023 444.41
  • Обособена позиция 6: VI. Шеста обособена позиция: „Инженеринг – проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР за модернизация на образователната инфраструктура на Професионална гимназия по транспорт „Проф. Цветан Лазаров“, гр. Плевен, на Професионална гимназия по подемна, строителна и транспортна техника „Георги Стойков Раковски“, гр. Плевен и на Професионална гимназия по туризъм „Алеко Константинов“, гр. Плевен“
    Изпълнител: БМ-ГРУП-ИНЖЕНЕРИНГ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 874 368.24
  • Обособена позиция 7: VII. Седма обособена позиция: „Инженеринг – проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР за модернизация на образователната инфраструктура на Професионална гимназия по механоелектротехника – гр. Плевен и на Професионална гимназия по механоелектротехника „Христо Смирненски“, гр. Кнежа, област Плевен“
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 16 Предмет на предвидената процедура: Публичност и визуализация, Прогнозна стойност: 63 450.04
  • Обособена позиция 1: „Изработка и доставка на рекламно-информационни материали и сувенири, свързани с осигуряване на информираност, публичност и визуализация при изпълнението на функциите на Министерството на образованието и науката, както и по проекти и програми с бенефициент Министерството на образованието и науката“
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 17 Предмет на предвидената процедура: Специалист "Координация на дейностите в ПГ...", Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Специалист "Координация на дейностите в ПГ "Проф. д-р Асен Златаров" - гр. Видин"
    Изпълнител: Мариета
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 100.00
  • Обособена позиция 2: Специалист "Координация на дейностите в ПГ по туризъм "Михалаки Георгиев" - гр. Видин"
    Изпълнител: Евлогия
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 250.00
  • Обособена позиция 3: Специалист "Координация на дейностите в ПГЕХТ - гр. Плевен"
    Изпълнител: Калин
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 800.00
  • Обособена позиция 4: Специалист "Координация на дейностите в ПГРТО - гр. Плевен"
    Изпълнител: Невена
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 250.00
  • Обособена позиция 5: Специалист "Координация на дейностите в ПГ по транспорт "Проф. Цветан Лазаров" - гр. Плевен"
    Изпълнител: Наско
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 950.00
  • Обособена позиция 6: Специалист "Координация на дейностите в ПГПСТТ "Г. С. Раковски" - гр. Плевен"
    Изпълнител: Соня
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 100.00
  • Обособена позиция 7: Специалист "Координация на дейностите в ПГ по туризъм "Алеко Константинов" - гр. Плевен"
    Изпълнител: Малинка
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 100.00
  • Обособена позиция 8: Специалист "Координация на дейностите в ПГЯЕ "Игор Курчатов" - гр. Козлодуй"
    Изпълнител: Снежина
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 800.00
  • Обособена позиция 9: Специалист "Координация на дейностите в ПТГ "Н. Й. Вапцаров" - гр. Враца"
    Изпълнител: Ирма
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 950.00
  • Обособена позиция 10: Специалист "Координация на дейностите в Професионалната гимназия по техника и електротехника "Христо Ботев" – гр. Монтана"
    Изпълнител: Добри
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 800.00
  • Обособена позиция 11: Специалист "Координация на дейностите в Професионалната гимназия по строителство, архитектура и компютърни науки "Проф. арх. Стефан Стефанов" – гр. Монтана
    Изпълнител: Красимира
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 800.00
  • Обособена позиция 12: Специалист "Координация на дейностите в Професионалната гимназия по механоелектротехника „Христо Смирненски“– гр. Кнежа"
    Изпълнител: Николай
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 250.00
  • Обособена позиция 13: Специалист "Координация на дейностите в Професионалната гимназия по механоелектротехника – гр. Плевен"
    Изпълнител: Цветелина
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 800.00
Процедура 18 Предмет на предвидената процедура: Счетоводни услуги, свързани с организацията и управлението на проекта , Прогнозна стойност: 107 933.82
  • Обособена позиция 1: "Предоставяне на специализирани счетоводни услуги на Министерството на образованието и науката в качеството му на бенефициент по проекти, финансирани със средства от Оперативна програма "Наука и образование за интелигентен растеж" 2014-2020 г. и Оперативна програма "Региони в растеж" 2014-2020 г., за нуждите на проект: BG16RFOP001-3.002-0007 „Обновяване и модернизация на регионалната образователна инфраструктура чрез подобряване на материално-техническата база на 15 държавни професионални гимназии в системата на МОН в областите Видин, Враца, Монтана, Плевен“
    Изпълнител: СИ-КОНСУЛТ 2 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 129 465.60
Процедура 19 Предмет на предвидената процедура: Упражняване на строителен надзор по време на строителството и оценка на съответствието, съгласно Закона за устройство на територията, Прогнозна стойност: 645 371.85
  • Обособена позиция 1: Изготвяне на оценки за съответствие на инвестиционните проекти, осъществяване на строителен надзор и инвеститорски контрол и актуализиране/изготвяне на технически паспорти на сградите, включени в обхвата на програмата за модернизация на образователната инфраструктура на 15 държавни професионални гимназии в системата на МОН, разположени в областите Видин, Враца, Монтана, Плевен
    Изпълнител: ОБЕДИНЕНИЕ "МОН КОНСУЛТ 2017"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 537 600.00
Процедура 20 Предмет на предвидената процедура: Финансов одит на проекта, Прогнозна стойност: 49 485.30

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN