Идентификация

Номер от ИСУН BG16RFOP002-2.024-0758-C02
Наименование на проекта Проект за създаване и развитие на предприятие за разпространение, системна интеграция и инженеринг на автоматизирани системи за таксуване
Бенефициент 204923695 "Иновативни системи за таксуване" EООД
Източник на финансиране ЕФРР ==> Иновации и конкурентоспособност
Дата на сключване на договора/заповедта 12.06.2019
Дата на стартиране 12.06.2019
Дата на приключване 04.10.2021
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Северозападен (BG31), Монтана (BG312), Монтана, гр.Монтана

Описание

Кратко описание на проекта
С развитието на ИКТ все по често се използват различни автоматизирани системи за таксуване и контрол на достъпа за обслужване на паркинги и тоалетни, закупуване на билети за културни и спортни мероприятия, за транспортни цели и за други услуги и приложения. 
Със създаването на фирмата "Иновативни системи за таксуване" ЕООД целим да задоволим нуждите на пазара от нови технологии за автоматизиране на таксуването и контрола на достъп. За да можем бързо да реагираме на растящите и променящи се нуждите на потребителите и да използваме най-новите технологични решения на производителите ще използваме съвременни онлайн технологии за проучване пазара на автоматизираните системи за таксуване. Фирмата ще оперира в Северозападния район. В рамките на 18 месеца ще разработим модерно предприятие за разпространение, асемблиране, системна интеграция и инженеринг 
на инoвативни, автоматизирани системи за таксуване и контрол на достъпа като в първия месец ще сформираме екип, който ще: - проведе процедури за избор на доставчици на ДМА, ДНА, материали и консумативи;
- използва услуги на външни консултанти, за анализи и проучвания за пазарна реализация на предприемаческата идея;  - създаде своя страница за рекламиране, онлайн маркетинг и за търсене на възложители; 
- участва в изложения в страната и чужбина. Изпълнението на проекта ще визуализираме с табела, стикери и онлайн страница. Проектът ще допринесе за:  
- социална интеграция на едно квалифицирано, техническо лице с увреждания; 
- осигуряване на устойчива заетост за лицето с увреждания и за още двама души от екипа; 
- създаване на добавена стойност за обществото; 
- спестяване на разходи на клиентите; 
- автоматизиране на таксуването, отчитането и планирането на дейността на клиентите; 
- въвеждане на ресурсно ефективни технологии и ергономични решения; 
- намаляване на въздействието и повишаване на устойчивостта към натиск върху околната среда и - постигане на ефективно и отговорно използване на природните ресурси.
Дейности
  • Дейност: Създаване и изграждане на предприятие за проектиране, асемблиране, доставка, системна интеграция и инженеринг на автоматизирани системи за таксуване и контрол на достъпа /АСТ и КД/ -Част 1: Дейността ще бъде реализирана чрез: 1. Сформиране на екип от експерти и квалифициран персонал; 2. Наемане на помещение; 3. Закупуване на ДМА и ДНА, материали и консумативи за 3Д-принтиране; 4. Разработване на интернет страница на предприятието; 5. Онлайн маркетинг и агресивна онлайн реклама; 6. Създаване на производствена Автоматизирана Система за Таксуване като основа за производство на АСТ и КД ; 7. Създаване на развойна среда за разработване, проектиране и програмиране на АСТ и КД; 8. Проектиране, производство и програмиране на АСТ и КД. 9. Разработване на собствени програми за управление на АСТ и КД: 10. Разработване на икономическа и финансова оценка за развитието на проекта; 11. Провеждане на маркетингово проучване и стратегически план за развитие на предприятието; 12. Участия в изложение в страната или извън нея с цел да се демонстрират и популяризират произвежданите в предприятието АСТ и КД. АСТ и КД са интегрирани системи от набор от технически средства и технологии, които работят под софтуерно управление и срещу заплащане издават билети, карнетки, карти и други пропускни документи за посетители на обществени обекти или за пътници в превозни средства. АСТ и КД са изградени като компютърни мрежи, в които се обменят данни и информация за продадените и използвани билети в различни възли на мрежата. Те работят с централизирано, софтуерно управление. Във всички или в някои от възлите на компютърната мрежа на АСТ и КД се продават пропускни документи от каси със специализирани ПОС-терминали или от автомати за билети. Пак във всички или в някои от възлите на компютърната мрежа на АСТ и КД, се където са обществените обекти или превозните средства, се използват или има устройства, наречени валидатори, които проверяват валидността на пропускните документи и в зависимост от това дали са валидни или не разрешават достъпа на посетителите или пътниците до обектите или превозните средства. Основни модули на АСТ и КД са: - централизирано управление на компютърната мрежа; - ПОС-терминали и автомати за издаване на билети; - валидатори за проверка на валидността на билетите и - устройства за контрол на достъпа. За да може да се разработват, проектират, произвеждат и тестват произвежданите АСТиКД в предприятието трябва да се изгради специализирана АСТ и КД за производствени цели, в която са включени изброените по-горе основни модули. За тази цел в раздел 5 "Бюджет" са посочени необходимите за това ДМА и ДНА. Освен тях са посочени и други ДМА и ДНА, свързани директно с производството и необходими за инженеринга, проектирането и разработването на АСТ и КД, а по-късно за изграждането им и за сервизното поддържане. ЦЕНТРАЛИЗИРАНО УПРАВЛЕНИЕ - за изграждане на централизираното управление на мрежата на производствената АСТиКД е предвидено закупуване на ДМА1, ДМА2, ДМА3. Те ще позволят да се изгради информационна мрежа на предприятието, която ще се използва за разработване на нови приложения и услуги за АСТиКД и за тестване и диагностика на произведените модули за АСТиКД. Сървърът на мрежата може да се използва за да се предлагат облачни услуги и интернет приложения на потребители, клиенти и оператори, закупили АСТиКД. ПОС-ТЕРМИНАЛИ - за осигуряване на ПОС-терминали за производствената мрежа е необходимо да се закупят ДМА9 и ДМА10 като ДМА10 се използва като възел на компютърната мрежа, а ДМА9 служи за издаване на уникални превозни документи за целите на настройката и тестването на произведените АСТиКД и ново разработените приложения и услуги. За да отговарят на изискванията на наредба Н-18 на МФ и НАП принтерите, заложени в ДМА9 трябва да са фискализирани. ВАЛИДАТОРИ - за валидатори в производствената Автоматизирана Система за Таксуване са предвидени ДМА11. КОНТРОЛ НА ДОСТЪПА - за контрол на достъпа е предвидено използването на трираменни турникети ДМА8. Създаването на производствена Автоматизирана Система за Таксуване ще позволи да се проектират и разработват нови услуги и приложения за АСТ и КД. , Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 103 395.79
  • Дейност: Визуализация на проекта.: Визуализацията на проекта включва изработването, доставянето и поставянето на информационна табела за обекта и по един информационни стикери за всеки от закупените ДМА., Договорена стойност: 1 000.00 , Отчетена стойност: 750.00
  • Дейност: Създаване и изграждане на предприятие за проектиране, асемблиране, доставка, системна интеграция и инженеринг на автоматизирани системи за таксуване и контрол на достъпа /АСТ и КД/ - Част 2: Втората част от дейността ще бъде реализирана чрез: 1. Изграждане на развойна среда за разработване на проекти и програми; 2. Стартиране на 3Д-производство на модули и детайли 3. Проектиране, производство и програмиране; 4. Разработване на собствени програми за управление; 5. Използване на технически средства за диагностика и сервиз; 6. Оценка на икономическото и финансово развитие на проекта; 7. Провеждане на маркетингово проучване и изготвяне на стратегически план за развитие на предприятието; 9. Участие в изложения в страната и навън. 1. ИЗГРАЖДАНЕ НА РАЗВОЙНА СРЕДА За изграждане на развойна среда за разработване на проекти и програми трябва да се закупят нови технически средства: ДМА4 - работна станция за проектиране и 3Д дизайн. Необходима е за: - изготвяне на проекти за АСТ и КД; - разработване на нови програми за АСТ и КД; - програмиране на АСТ и КД; - проектиране и 3Д-дизайн на конструктивни модули за вграждане в АСТ и КД; - за целта ще използване на преносим компютър, за да може да се използва в случай на нужда за заместител на - ДМА14; ДМА5 - Станция за печат, сканиране и копиране на документи и проекти. Необходима е за: - разпечатване, копиране и сканиране на проекти за АСТ и КД; - разпечатване на производствена, технологична и конструктивна документация за 3Д-модулите. 2. ПРОИЗВОДСТВО За стартиране на производството е трябва да се закупят нови технически средства: ДМА6 - 3Д-принтер. необходим е за производство на единични бройки 3Д-модули. Изнасянето на производството на единични бройки във външни производители е неефективно и свързано с неопределени срокове за производство. ДМА7 - Принтер за PVC-карти. С него ще печатаме пластмасови карти, за потребители, които ще използват такива карти в техните АСТиКД. 3. ПРОЕКТИРАНЕ И ПРОГРАМИРАНЕ НА АСТ и КД За тази цел е необходимо да се закупи ДНА1 - AutoCAD - стандартен програмен продукт за проектиране и дизайн. 4. ТЕХНИЧЕСКИ УСЛОВИЯ ЗА ТЕСТВАНЕ, ДИАГНОСТИКА И СЕРВИЗ За осигуряване на условия за тестване, диагностика и сервиз трябва да се закупят ДМА12, ДМА13 и ДМА14. Със закупуването на тази технически средства ще се създадат условия за изграждане на сервизен център. ДМА12 е необходим за тестване на медна информационни мрежи. ДМА13 е устройство за заварка на оптични кабели, а ДМА14 ще се използва за полеви тестер и програматор за АСТ и КД. Трябва да е на базата на преносим компютър, защото ще се използва при клиентите. и в случай на необходимост ще може да се използва временно като взаимозаменяем с ДМА4. 6. ИКОНОМИЧЕСКА И ФИНАНСОВА ОЦЕНКА Икономическата и финансова оценка позволяват да се оценят постигнатите финансово-икономически показатели в хода на изпълнението на проекта. Ще я използваме за анализ на риска. Както е посочено в раздел 11, за тази цел ще използваме метода на "равновесната точка". Финансово икономическата оценка към даден момент на проекта позволява да се установи дали има отклонения от линията на икономическите показатели по отношение на линията на равновесната точка и ако има да се вземат своевременно мерки за управление на риска и за предприемане на корегиращи действия. 5. МАРКЕТИНГОВО ПРОУЧВАНЕ И СТРАТЕГИЧЕСКИ ПЛАН Ще използваме маркетингово проучване, за да установим: - как се позиционира предприятието и АСТ и КД на пазара; - кои са потенциалните клиенти на АСТ и КД, и за изработване на; - къде и как да насочим усилията, за да се позиционираме по-добре на пазара; - изготвяне на стратегически план. 7. УЧАСТИЕ В ИЗЛОЖЕНИЯ Ако по време на реализирането на проекта в резултат на проведените маркетингови проучвания и изготвения стратегически план се реши да предприятието да участва на някое изложение за покриване на разходите за тази цел са предвидени 3200.00 лв.., Договорена стойност: 247 103.00 , Отчетена стойност: 118 336.17

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: ЮРОПИЪН ДИВЕЛЪПМЪНТ КОНСУЛТИНГ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 7 984.00 , Отчетена стойност**: 9 980.00
  • Изпълнител: РИСК-ЕЛЕКТРОНИК ООД, Договорена стойност по проекта*: 23 344.00 , Отчетена стойност**: 28 146.00
  • Изпълнител: ДЖИ ЕС ПИ СЕРВИЗ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 876.00 , Отчетена стойност**: 2 345.00
  • Изпълнител: ТЕСТ СОЛЮШЪНС ООД, Договорена стойност по проекта*: 1 600.00 , Отчетена стойност**: 2 000.00
  • Изпълнител: ЕТ АРГО-КОНТАР - МИЛКО ДРАГАНОВ, Договорена стойност по проекта*: 3 651.25 , Отчетена стойност**: 4 564.06
  • Изпълнител: БИ ТУ ЕН ООД, Договорена стойност по проекта*: 13 014.88 , Отчетена стойност**: 16 268.60
  • Изпълнител: АЛФА ГАЗ ООД, Договорена стойност по проекта*: 9 120.00 , Отчетена стойност**: 11 400.00
  • Изпълнител: БИ ДЖИ ЕС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 21 264.00 , Отчетена стойност**: 26 580.00
  • Изпълнител: "ИЛ УЕБ" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 792.00 , Отчетена стойност**: 990.00
  • Изпълнител: БУЛЕКОПРОЕКТИ ООД, Договорена стойност по проекта*: 10 120.00 , Отчетена стойност**: 12 650.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Производствени инвестиции: Ръст на заетостта в подпомогнатите предприятия, Мерна единица: Еквивалент на пълно работно време, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.50 , Достигната стойност: 1.50
Индикатор 2 Прогнозна стойност на EBITDA, Мерна единица: %, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 16.80 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 3 Производствени инвестиции: Брой предприятия, които получават безвъзмездни средства, Мерна единица: предприятия, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 4 Производствени инвестиции: Брой подпомогнати нови предприятия, Мерна единица: предприятия, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 5 Прогнозна стойност на нетните приходи от продажби, Мерна единица: %, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 51.00 , Достигната стойност: 0.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 222 481.96 BGN
БФП 177 985.72 BGN
Собствено финансиране 44 496.24 BGN
Общо реално изплатени суми 177 985.72 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: 12 месеца наем, Прогнозна стойност: 14 400.00
  • Обособена позиция 1: 12 месеца наем
    Изпълнител: АЛФА ГАЗ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 9 120.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Визуализация - изработка и монтаж на 2 табели - постоянна табела и плакат и 20 стикера, Прогнозна стойност: 800.00
  • Обособена позиция 1: Визуализация - изработка и монтаж на 2 табели - постоянна табела и плакат и 20 стикера
    Изпълнител: БУЛЕКОПРОЕКТИ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 600.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Доставка на технически и програмни средства за производство на Автоматизирани системи за таксуване и контрол на достъпа по обособени позиции , Прогнозна стойност: 39 405.76
  • Обособена позиция 1: Доставка на 2 броя специализирани преносими компютри
    Изпълнител: БИ ДЖИ ЕС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 256.00
  • Обособена позиция 2: Доставка на 3Д-принтер за изработване на конструктивни модули
    Изпълнител: БИ ТУ ЕН ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 7 839.20
  • Обособена позиция 3: Доставка на работна станция за изготвяне на документи и проекти за Автоматизирани Системи за Таксуване и Контрол на достъпа
    Изпълнител: БИ ДЖИ ЕС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 016.00
  • Обособена позиция 4: Доставка на принтер за PVC-карти
    Изпълнител: БИ ДЖИ ЕС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 192.00
  • Обособена позиция 5: Доставка на програмен продукт за двуизмерно и триизмерно проектиране
    Изпълнител: ДЖИ ЕС ПИ СЕРВИЗ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 876.00
  • Обособена позиция 6: Доставка на тестер за сертифициране на медни мрежи
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Доставка на технически и програмни средства за производство на Автоматизирани системи за таксуване и контрол на достъпа по обособени позиции - обособена позиция 6, Прогнозна стойност: 17 250.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 6: Доставка на тестер за сертифициране на медни мрежи за изграждане на Автоматизирани Системи за Таксуване
    Изпълнител: БИ ДЖИ ЕС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 13 800.00
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Доставка на технически средства за специализирана автоматизирана система за таксуване и контрол на достъп по обособени позиции, Прогнозна стойност: 34 233.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на технически средства за изграждане на комуникационна мрежа за специализирана Автоматизирана система за таксуване и контрол на достъпа : 1. Сървър за обслужване на Автоматизирани Системи за Таксуване; 2. Комуникационен шкаф с активно, комуникационно, мрежово оборудване/рутер/ за изграждане на мрежи за Автоматизирани Системи за Таксуване; 3. Непрекъсваемо аварийно захранване за сървъра и мрежовото оборудване
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 2: Доставка на оптичен сплайсер за изграждане на оптична комуникационна среда, включваща: 1. Оптичен сплайсер за изграждане на Автоматизирани Системи за Таксуване
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 3: Обособена позиция 3: Доставка на специализирани ПОС-терминали за таксуване : 1. 2 бр. ПОС-терминали за баркод билети за производствена Автоматизирана Система за Таксуване; 2. 2 бр. фискални етикетни принтери за производствена Автоматизирана Система за Таксуване.
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 4: Обособена позиция 4: Доставка на оборудване за контрол на достъпа 1. 2 бр. турникети за производствена Автоматизирана Система за Таксуване 2. 2 бр. валидатори за производствена Автоматизирана Система за Таксуване.
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 5: Обособена позиция 1: Доставка на технически средства за изграждане на комуникационна мрежа за специализирана Автоматизирана система за таксуване и контрол на достъпа : 1. Сървър за обслужване на Автоматизирани Системи за Таксуване; 2. Комуникационен шкаф с активно, комуникационно, мрежово оборудване/рутер/ за изграждане на мрежи за Автоматизирани Системи за Таксуване; 3. Непрекъсваемо аварийно захранване за сървъра и мрежовото оборудване
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 6: Обособена позиция 2: Доставка на оптичен сплайсер за изграждане на оптична комуникационна среда, включваща: 1. Оптичен сплайсер за изграждане на Автоматизирани Системи за Таксуване
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 7: Обособена позиция 3: Доставка на специализирани ПОС-терминали за таксуване : 1. 2 бр. ПОС-терминали за баркод билети за производствена Автоматизирана Система за Таксуване; 2. 2 бр. фискални етикетни принтери за производствена Автоматизирана Система за Таксуване.
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 8: Обособена позиция 4: Доставка на оборудване за контрол на достъпа 1. 2 бр. турникети за производствена Автоматизирана Система за Таксуване 2. 2 бр. валидатори за производствена Автоматизирана Система за Таксуване.
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 9: Обособена позиция 1: Доставка на технически средства за изграждане на комуникационна мрежа за специализирана Автоматизирана система за таксуване и контрол на достъпа : 1. Сървър за обслужване на Автоматизирани Системи за Таксуване; 2. Комуникационен шкаф с активно, комуникационно, мрежово оборудване/рутер/ за изграждане на мрежи за Автоматизирани Системи за Таксуване; 3. Непрекъсваемо аварийно захранване за сървъра и мрежовото оборудване
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 10: Обособена позиция 2: Доставка на оптичен сплайсер за изграждане на оптична комуникационна среда, включваща: 1. Оптичен сплайсер за изграждане на Автоматизирани Системи за Таксуване
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 11: Обособена позиция 3: Доставка на специализирани ПОС-терминали за таксуване : 1. 2 бр. ПОС-терминали за баркод билети за производствена Автоматизирана Система за Таксуване; 2. 2 бр. фискални етикетни принтери за производствена Автоматизирана Система за Таксуване.
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 12: Обособена позиция 4: Доставка на оборудване за контрол на достъпа 1. 2 бр. турникети за производствена Автоматизирана Система за Таксуване 2. 2 бр. валидатори за производствена Автоматизирана Система за Таксуване.
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 13: Обособена позиция 1: Доставка на технически средства за изграждане на комуникационна мрежа за специализирана Автоматизирана система за таксуване и контрол на достъпа : 1. Сървър за обслужване на Автоматизирани Системи за Таксуване; 2. Комуникационен шкаф с активно, комуникационно, мрежово оборудване/рутер/ за изграждане на мрежи за Автоматизирани Системи за Таксуване; 3. Непрекъсваемо аварийно захранване за сървъра и мрежовото оборудване
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 14: Обособена позиция 2: Доставка на оптичен сплайсер за изграждане на оптична комуникационна среда, включваща: 1. Оптичен сплайсер за изграждане на Автоматизирани Системи за Таксуване
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 15: Обособена позиция 3: Доставка на специализирани ПОС-терминали за таксуване : 1. 2 бр. ПОС-терминали за баркод билети за производствена Автоматизирана Система за Таксуване; 2. 2 бр. фискални етикетни принтери за производствена Автоматизирана Система за Таксуване.
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 16: Обособена позиция 4: Доставка на оборудване за контрол на достъпа 1. 2 бр. турникети за производствена Автоматизирана Система за Таксуване 2. 2 бр. валидатори за производствена Автоматизирана Система за Таксуване.
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 17: Обособена позиция 1: Доставка на технически средства за изграждане на комуникационна мрежа за специализирана Автоматизирана система за таксуване и контрол на достъпа : 1. Сървър за обслужване на Автоматизирани Системи за Таксуване; 2. Комуникационен шкаф с активно, комуникационно, мрежово оборудване/рутер/ за изграждане на мрежи за Автоматизирани Системи за Таксуване; 3. Непрекъсваемо аварийно захранване за сървъра и мрежовото оборудване
    Изпълнител: РИСК-ЕЛЕКТРОНИК ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 11 550.40
  • Обособена позиция 18: Обособена позиция 2: Доставка на оптичен сплайсер за изграждане на оптична комуникационна среда, включваща: 1. Оптичен сплайсер за изграждане на Автоматизирани Системи за Таксуване
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 19: Обособена позиция 3: Доставка на специализирани ПОС-терминали за таксуване : 1. 2 бр. ПОС-терминали за баркод билети за производствена Автоматизирана Система за Таксуване; 2. 2 бр. фискални етикетни принтери за производствена Автоматизирана Система за Таксуване.
    Изпълнител: РИСК-ЕЛЕКТРОНИК ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 777.60
  • Обособена позиция 20: Обособена позиция 4: Доставка на оборудване за контрол на достъпа 1. 2 бр. турникети за производствена Автоматизирана Система за Таксуване 2. 2 бр. валидатори за производствена Автоматизирана Система за Таксуване.
    Изпълнител: РИСК-ЕЛЕКТРОНИК ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 7 016.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Доставка на технически средства за специализирана автоматизирана система за таксуване и контрол на достъп по обособени позиции: Обособена позиция 2, Прогнозна стойност: 5 000.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 2: Доставка на оптичен сплайсер за изграждане на оптична комуникационна среда, включваща: 1. Оптичен сплайсер за изграждане на Автоматизирани Системи за Таксуване
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция 2: Доставка на оптичен сплайсер за изграждане на оптична комуникационна среда, включваща: 1. Оптичен сплайсер за изграждане на Автоматизирани Системи за Таксуване
    Изпълнител: ТЕСТ СОЛЮШЪНС ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 600.00
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Икономическа и финансова оценка на предприемаческата идея, Прогнозна стойност: 10 000.00
  • Обособена позиция 1: Икономическа и финансова оценка на предприемаческата идея
    Изпълнител: ЮРОПИЪН ДИВЕЛЪПМЪНТ КОНСУЛТИНГ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 7 984.00
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: Консумативи за производство , Прогнозна стойност: 2 600.00
  • Обособена позиция 1: Консумативи за производство
    Изпълнител: ЕТ АРГО-КОНТАР - МИЛКО ДРАГАНОВ
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 983.76
Процедура 9 Предмет на предвидената процедура: Маркетингово проучване за пазарна реализация и стратегически план, Прогнозна стойност: 12 000.00
  • Обособена позиция 1: Маркетингово проучване за пазарна реализация и стратегически план
    Изпълнител: БУЛЕКОПРОЕКТИ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 9 520.00
Процедура 10 Предмет на предвидената процедура: Материали за изграждане на информационна мрежа за производствена автоматизирана система за таксуване, Прогнозна стойност: 2 466.00
  • Обособена позиция 1: Материали за изграждане на информационна мрежа за производствена автоматизирана система за таксуване
    Изпълнител: ЕТ АРГО-КОНТАР - МИЛКО ДРАГАНОВ
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 667.49
Процедура 11 Предмет на предвидената процедура: Материали за производство на 3Д-модули, Прогнозна стойност: 6 470.00
  • Обособена позиция 1: Материали за производство на 3Д-модули
    Изпълнител: БИ ТУ ЕН ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 175.68
Процедура 12 Предмет на предвидената процедура: Създаване на интернет страница на предприятието, Прогнозна стойност: 1 000.00
  • Обособена позиция 1: Създаване на интернет страница на предприятието
    Изпълнител: "ИЛ УЕБ" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 792.00
Процедура 13 Предмет на предвидената процедура: Участие в изложение в страната или чужбина за представяне на фирмата- привличане на нови клиенти и свързване в мрежи - такса участие , командировъчни на квалифициран персонал, Прогнозна стойност: 3 200.00
  • Обособена позиция 1: Участие в изложение в страната или чужбина за представяне на фирмата- привличане на нови клиенти и свързване в мрежи - такса участие , командировъчни на квалифициран персонал
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN