Идентификация

Номер от ИСУН BG05M9OP001-2.019-0022-C02
Наименование на проекта Предоставяне на нови социални и интегрирани здравно-социални услуги за деца и семейства
Бенефициент 000565537 ОБЩИНА СИЛИСТРА
Източник на финансиране ЕСФ ==> Развитие на човешките ресурси
Дата на сключване на договора/заповедта 23.09.2020
Дата на стартиране 01.10.2020
Дата на приключване 30.09.2023
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП В изпълнение (от дата на стартиране)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Северен централен (BG32), Силистра (BG325), Силистра, гр.Силистра

Описание

Кратко описание на проекта
Настоящото проектно предложение е насочено към осигуряване подкрепа на процеса по деинституционализация на грижата за децата, чрез предоставяне на подходящи социални услуги в общността.
Изпълнението му ще допринесе за постигането на основната цел на Национална стратегия „Визия за деинституционализацията на децата в Република България“, а именно „Гарантиране на правото на децата на семейна среда и на достъп до качествена грижа и услуги според индивидуалните им потребности“. 
При реализацията на проектното предложение ще се разкрият и предоставят за период от 31 месеца следните социални и интегрирани здравно-социални услуги за деца и семейства:
Център за обществена подкрепа с възможност за спешен прием; 
Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства; 
Дневен център за подкрепа на деца с тежки множествени увреждания и техните семейства; 
За нуждите на Центровете ще бъде закупено подходящо транспортно средство, както и допълнително оборудване и обзавеждане за помещенията, в които ще се предоставят новите услуги.
За качествено и ефективно предоставяне на социалните и интегрирани здравно-социални услуги за деца и семейства ще бъде нает персонал, след извършен подбор.
За гарантиране на прозрачност при изпълнение на проектните дейности и за популяризиране целите и дейностите на Европейския съюз, Европейския социален фонд, ОП РЧР и на настоящото проектно предложение, ще бъдат осъществени дейности за информиране и публичност. 
Всички бюджетни пера, когато е приложимо, ще бъдат обект на възлагане по реда на ЗОП.
Продължителността на проекта ще обхваща период от 37 месеца.
Дейности
  • Дейност: Подбор и наемане на персонала, ангажиран в социалните услуги за деца.: Целта на настоящата дейност е насочена към осъществяване на подбор на подходящи лица, които да осигурят предоставянето на качествени социални и интегрирани здравно-социални услуги за деца и семейства и защита на здравето, сигурността и благополучието на потребителите. Видът на длъжностите ще бъде съобразен с изискванията на Методиката за определяне длъжностите на персонала в специализираните институции и социалните услуги в общността, утвърдена със заповед на Министъра на труда и социалната политика. Процесът на кандидатстване, оценка и класиране на кандидатите ще се извършва при условията на недопускане на дискриминация, основана на пол, възраст, етническа принадлежност и др. Кандидатите ще бъдат допускани по документи и тези, които отговарят на изискванията, ще се интервюират с цел установяване на мотивацията и нагласите им за работа. С всички класирани кандидати ще бъдат сключени договори. За регламентиране задълженията на наетите лица ще бъдат изготвени длъжностни характеристики. Видовете длъжности ще се определят, съгласно Методиката за определяне длъжностите на персонала в специализираните институции и социалните услуги в общността, както и приложенията към нея, утвърдена със Заповед № РД 01-864/30.10.2012г. на министъра на труда и социалната политика., Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Закупуване на специализирано транспортно средство.: Община Силистра не е закупувала специализирано транспортно средство по други проекти с европейско, национално или международно финансиране. Целта на настоящата дейност е осигуряване на 1 /един/ брой ново, неупотребявано, специализирано транспортно средство (микробус) за хора с увреждания за подпомагане дейността на трите нови социални услути Дневен център за деца с увреждания и техните семейства, Дневен център за деца с тежки увреждания и техните семейства и Център за обществена подкрепа. Същото ще се използва за транспортиране на потребители до здравни и др. институции при необходимост, както и за предоставяне на мобилни услуги от Центъра за обществена подкрепа. Предвид спецификата на целевите групи, специализираното транспортно средство е от изключителна необходимост за осигуряване на качествена, навременна и пълноценна грижа. Голяма част от децата с увреждания и тежки увреждания не получават достъп до социални услуги именно поради невъзможността да бъдат придвижени до тях с подходящо транспортно средство. Комуникационните връзки между общинския център и отдалечените населени места не са на добро ниво. Не съществува редовен транпорт до населените места на територията на община Силистра, наличният е на много редки интервали и не е приспособен към нуждите на хора с увреждания, което значително затруднява достъпа до медицинска помощ и социални услуги, съсредоточени в общинския център. Дейноста включва подготовка и провеждане на процедура по ЗОП за избор на изпълнител. Сумата, която се предвижда за закупуване на специализирано транспортно средство, възлиза на 76 800 лв. с ДДС. Минимални технически характеристики на предвиденото за закупуване по проекта МПС за хора с увреждания: Автомобил - новопроизведен, в серийно производство; Категория М2 Седящи места (без шофьора): 8 бр.+1 с обособени места за закрепване на 2 инвалидни колички. Оборудване: хидравлична платформа за качване и слизане за пътниците в инвалидни колички; устройство за закрепване на 2 бр. инвалидни колички; предпазни колани за пътниците, включително и за тези ползващи инвалидни колички; помощна ръкохватка за качване; въздушна възглавница водач; въздушна възглавница пътник; ел. предни стъкла; централно дистанционно заключване; чистачки; Салонни врати: Дясна – плъзгаща се със степенка Задни – остъклени, с възможност за отваряне отвътре Климатизация: превозното средство да е напълно климатизирано. Стойността на автомобила е определена в резултат на направени проучвания в интернет, информация от сайта на АОП, както следва: ИСУН - закупуване на специализирано транспортно средство за превоз на хора с увреждания от Община Бургас - 82 000 лв. с ДДС с брой мест 8+1 и две обособени места за инвалидни колички Електронна страница на Община Сливен - закупуване на специализирано транспортно средство за превоз на хора с увреждания от Община Бургаз - 75 000 лв. без ДДС с брой места 4+1 и 3 обособени места за закрепване на инвалидна количка АОП - закупуване на специализирано транспортно средство за превоз на хора с увреждания от Община Карнобат - 58 333 лв.без ДДС с брой мест 4+1 и 3 обособени места за закрепване на инвалидна количка Електронна страница на Община Габрово - закупуване на специализирано транспортно средство за превоз на хора с увреждания - 64 891,67 лв. без ДДС, Договорена стойност: 76 800.00 , Отчетена стойност: 153 600.00
  • Дейност: Закупуване на допълнително оборудване за нуждите на социалните услуги: Отоплението на трите нови социални услуги се предвижда да се осъществява чрез отоплителни системи на газ и дизелово гориво за отопление. За охлаждане, предвид на горещите летни месеци, ще бъдат закупени климатици за помещенията на ЦОП, в които ще пребивават децата. За Центъра за обществена подкрепа ще са необходими 12 инвенторни стенни климатика на обща стойност 15 000 лв. с ДДС, както следва: Зала за групова работа с деца и родители 1 Площ: 28,43 кв. м. Единична цена: 2 280,00 лв. с ДДС /доставка и монтаж/ Зала за групова работа с деца и родители 2 Площ: 28,67 кв. м. Единична цена: 2 280,00 лв. с ДДС /доставка и монтаж/ Зала за индивидуална и семейна работа 1 Площ: 13,62 кв. м. Единична цена: 996,00 лв. с ДДС /доставка и монтаж/ Зала за индивидуална и семейна работа 2 Площ: 16,29 кв. м. Единична цена: 1476,00 лв. с ДДС /доставка и монтаж/ Зала за индивидуална работа за психолог/логопед Площ: 13,60 кв. м. Единична цена: 996,00 лв. с ДДС /доставка и монтаж/ Синя стая Площ: 16,67 кв. м. Единична цена: 996,00 лв. с ДДС /доставка и монтаж/ Офис помещение за ръководител Площ: 14,06 кв. м. Единична цена: 996,00 лв. с ДДС /доставка и монтаж/ Офис помещение за екипите 1 Площ: 17,61 кв. м. Единична цена: 996,00 лв. с ДДС /доставка и монтаж/ Офис помещение за екипите 2 Площ: 16,11 кв. м. Единична цена: 996,00 лв. с ДДС /доставка и монтаж/ Стая за временно настаняване 1 Площ: 16,48 кв. м. Единична цена: 996,00 лв. с ДДС /доставка и монтаж/ Стая за временно настаняване 2 Площ: 15,55 кв. м. Единична цена: 996,00 лв. с ДДС /доставка и монтаж/ Бокс - кухня Площ: 11,50 кв. м. Единична цена: 996,00 лв. с ДДС /доставка и монтаж/ Необходим брой климатици за ЦОП: 12 бр. Общата стойност на климатиците за трите нови социални услуги възлиза на 15 000,00 лв. с ДДС. , Договорена стойност: 15 000.00 , Отчетена стойност: 45 429.60
  • Дейност: Подготовка и предоставяне на новата интегрирана здравно-социална услуга Дневен център за деца с увреждания и техните семейства : В рамките на настоящият проект ще се разкрие и предоставя новата здравно-социална услуга Дневен център за деца с увреждания и техните семейства за период от 31 месеца с общ капацитет от 90 потребители. Средства за функциониране на услугата - 00.00 лв. За предоставяне на горепосочената услуга не се предвижда заплащане на такса от потребителите. Разходи за предоставяне на здравно-социалната услуга: 0.00 лв. Заложените възнаграждения за персонал на услугите са в съответствие с „Методологията за регламентиране на възнагражденията по ОПРЧР 2014-2020“. Предвидените средства за гр. договори са за наемане на разл. специалисти според специфичните нужди на потребителите като: музикотерапевт; слухово речев терапевт, жестомимичен преводач , специалист за работа с деца със зрителни увреждания. Персонал: Ръководител - 0,5 щ.бр., Социален работник - 2 щ.бр., Педагог - 3 щ.бр., Психолог - 2 щ.бр., Рехабилитатор/Кинезитерапевт - 2 щ.бр., Лекар - 0,5 щ. бр., Логопед - 1 щ.бр., Медицинска сестра - 1 щ.бр., Трудотерапевт - 1 щ.бр., Детегледач - 4 щ.бр., Домакин - 1щ. бр., Готвач - 0,5 щ.бр., Работник кухня - 0,5 щ.бр., Шофьор, автобус- 0,5 щ.бр., Огняр, работник поддръжка - 0,5 щ.бр. Видовете длъжности и бр. на персонала са определени, съгласно Методиката за определяне длъжностите на персонала в специализираните институции и социалните услуги в общността, както и приложенията към нея, утвърдена със Заповед № РД 01-864/30.10.2012г. на министъра на труда и социалната политика, при коефициент 0,4 на база капацитет 30 потребители на дневна грижа и допълнителни специалисти за предоставяне на почасови услуги. 2. Разходи за издръжка на услугата за 31 месеца: 0,00 лв Планираните разходи за командировки в страната ще бъдат разходвани в съответствие с Наредбата за командировките в страната (В сила от 01.01.1987 г., посл. изм. ДВ. бр.2 от 7 Януари 2011г.) и в съответствие с утвърдените нормативи в организацията - бенефициент, както и при избор на най-икономичен маршрут и превозно средство. Разходите за функциониране на новата услуга са планирани при спазване разпоредбите на чл.20, ал.1 от ПМС 189/28.07.2016 г. и за срок не по-дълъг от срока на изпълнение на предоставяне на услугите. Дейноста включва подготовка и провеждане на процедура по ЗОП за избор на изпълнители /през първите 6 проектни месеца/., Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 101 360.23
  • Дейност: Подготовка и предоставяне на новата интегрирана здравно-социална услуга Дневен център за деца с тежки множествени увреждания и техните семейства : В рамките на настоящият проект ще се разкрие и предоставя новата здравно-социална услуга Дневен център за деца с тежки множествени увреждания и техните семейства за период от 31 месеца с общ капацитет от 90 потребители. „Средства за функциониране на услугата –0.00 лв. За предоставяне на горепосочената услуга не се предвижда заплащане на такса от потребителите. Разходи за предоставяне на здравно-социалната услуга: 0,00 лв. Заложените възнаграждения за персонал на услугите са в съответствие с „Методологията за регламентиране на възнагражденията по ОПРЧР 2014-2020“. Предвидените средства за гр. договори са за наемане на разл. специалисти според специфичните нужди на потребителите като: музикотерапевт; слухово речев терапевт, жестомимичен преводач , специалист за работа с деца със зрителни увреждания. Персонал: Ръководител - 0,5 щ.бр., Социален работник - 2 щ.бр., Педагог - 2 щ.бр., Психолог - 2 щ.бр., Рехабилитатор/Кинезитерапевт - 2 щ.бр., Логопед - 1 щ.бр., Медицинска сестра - 1 щ.бр., Детегледач - 6 щ.бр., Готвач – 0,5 щ.бр., Работник кухня - 0,5 щ. бр., Домакин - 1 щ.бр., Огняр, работник поддръжка – 0,5 щ.бр., Шофьор, автобус – 0,5 щ.бр., Специалист социална услуга – 0,5 щ. бр. Видовете длъжности и бр. на персонала са определени, съгласно Методиката за определяне длъжн. на персонала в специализираните институции и социалните услуги в общността, както и приложенията към нея, утвърдена със Заповед № РД 01-864/30.10.2012г. на министъра на труда и социалната политика, при коефициент 0,4 на база капацитет 30 потребители на дневна грижа и допълнителни специалисти за предоставяне на почасови услуги. 2. Разходи за издръжка на услугата за 31 месеца: 0,00 лв. Планираните разходи за командировки в страната ще бъдат разходвани в съответствие с Наредбата за командировките в страната (В сила от 01.01.1987г., посл. изм. ДВ.бр.2 от 7 Януари 2011г.) и в съответствие с утвърдените нормативи в организацията - бенефициент, както и при избор на най-икономичен маршрут и превозно средство. Разходите за функциониране на новата услуга са планирани при спазване разпоредбите на чл.20, ал.1 от ПМС 189/28.07.2016г. и за срок не по-дълъг от срока на изпълнение на предоставяне на услугите. Разходите за режийни и консумативи са по-ниски от тези за ДЦДУТС, предвид на това, че по-голямата част от разходите за автомобила са включени в бюджета на ДЦДУТС. Дейноста включва подготовка и провеждане на процедура по ЗОП за избор на изпълнители /през първите 6 проектни месеца/., Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 88 467.78
  • Дейност: Подготовка и предоставяне на новата социална услуга Център за обществена подкрепа: В рамките на настоящият проект ще се разкрие и предоставя новата социална услуга Център за обществена подкрепа с капацитет 100 потребители и за период от 31 месеца . Средства за функциониране на услугата – 635 000.00 лв. За предоставяне на горепосочената услуга не се предвижда заплащане на такса от потребителите. Разходи за предоставяне на здравно-социалната услуга: 1. разходи за възнаграждения на персонала за 31 месеца – 635 000,00 лв., както следва: Заплати с клас без осигуровки - 520 000,00 лв. Осигуровки от работодател – 102 000,00 лв. Обещетения за болничен – 9 000,00 лв. Обещетения за отпуски - 4000,00лв.“ Заложените възнаграждения за персонал на услугите са в съответствие с „Методологията за регламентиране на възнагражденията по ОПРЧР 2014-2020“. Персонал: Ръководител - 1 щ.бр., Социален работник - 5 щ.бр., Педагог - 1 щ.бр., Психолог - 3 щ.бр., Логопед - 2 щ.бр.,Ерготерапевт - 1 щ.бр., Сътрудник социални дейности - 2 щ.бр., Юрист - 1 щ.бр., Огняр, работник поддръжка - 1 щ.бр., Чистач, хигиенист - 2 щ.бр., Шофьор, автобус, домакин - 1 щ.бр. Видовете длъжности и бр. на персонала са определени, съгласно Методиката за определяне длъжностите на персонала в специализираните институции и социалните услуги в общността, както и приложенията към нея, утвърдена със Заповед № РД 01-864/30.10.2012г. на министъра на труда и социалната политика, при коефициент 0,2 на база капацитет 100 потребители. 2. Разходи за издръжка на услугата за 31 месеца: 76 041,12 лв., както следва: Режийни (ток,вода ,горива за отопление и автомобил ,интернет и тел.абонаменти) – 45 000,00 лв. Храна - 500,00 лв. Медикаменти - 500,00 лв. Постелъчен инвентар – 1 000,00 Работно облекло – 3 000,00 лв. Учебни пособия и книги - 200,00 лв. Канцеларски материали – 3 000,00 лв. Санитарни материали – 4 000,00 лв. Разходи и материали за текущи ремонти след изтичане на гаранционен срок и подмяна на амортизирана домакинска едра и дребна посуда; - 1 000,00 лв. Консумативи (тонеркасети) – 4 500,00 лв. Разходи за външни услуги ( Пожарогасители; Проби БАБХ, ДДД; Тр.медицина; Фактори раб.среда - задължително ежегодно измерване от оторизирана фирма на микроклимат-температура, влажност, движение на въздуха, шум, осветление и електробезопасност-преходно съпротивление на заземителна и мълниезащитна инсталация, импеданса Zs на контура "фаза-защитен проводник"; Видеонаблюдение;СОД; Охрана на труда; Тех.надзор котел;Тех. Обслужване асансьор; Тех.обсужване котел; Абонамент програмни продукти;абонамент мед. отпадъци) – 15 000,00 лв. Командировки в страната – 1 341,12 лв Планираните разходи за командировки в страната ще бъдат разходвани в съответствие с Наредбата за командировките в страната (В сила от 01.01.1987 г., посл. изм. ДВ. бр.2 от 7 Януари 2011г.) и в съответствие с утвърдените нормативи в организацията - бенефициент, както и при избор на най-икономичен маршрут и превозно средство. Разходите за функциониране на новата услуга са планирани при спазване разпоредбите на чл.20, ал.1 от ПМС 189/28.07.2016 г. и за срок не по-дълъг от срока на изпълнение на предоставяне на услугите. Дейноста включва подготовка и провеждане на процедура по ЗОП за избор на изпълнители /през първите 6 проектни месеца/., Договорена стойност: 711 041.12 , Отчетена стойност: 690 400.08

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: БЪЛГАРСКА ТЕЛЕКОМУНИКАЦИОННА КОМПАНИЯ ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 7 344.00 , Отчетена стойност**: 3 138.70
  • Изпълнител: АРТ ТРИК ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 2 797.20 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Рив комерс ГРУП ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 76 800.00 , Отчетена стойност**: 153 600.00
  • Изпълнител: БЕНТ ОЙЛ АД, Договорена стойност по проекта*: 5 277 916.52 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ТРАНС КО 04 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 15 291.53 , Отчетена стойност**: 214.19
  • Изпълнител: СМАРТ БИЗНЕС КЪМПАНИ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 351.79 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ТОДОРОВ - К ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 350.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ДЕЗИНСЕКТ ООД, Договорена стойност по проекта*: 2 412.52 , Отчетена стойност**: 874.60
  • Изпълнител: ЗАСТРАХОВАТЕЛНО ЕДНОЛИЧНО АКЦИОНЕРНО ДРУЖЕСТВО БУЛСТРАД ВИЕНА ИНШУРЪНС ГРУП ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 3 019.45 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ЕЛЕКТРА - СОД ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 6 364.80 , Отчетена стойност**: 2 923.20
  • Изпълнител: ЛЪКИ СИС ЕЕОД, Договорена стойност по проекта*: 52 119.06 , Отчетена стойност**: 153.95
  • Изпълнител: ОФИС В ООД , Договорена стойност по проекта*: 2 734.74 , Отчетена стойност**: 186.53
  • Изпълнител: ВИТАМАКС – М ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 2 939.54 , Отчетена стойност**: 197.73
  • Изпълнител: КООПЕРАЦИЯ „ПАНДА“ , Договорена стойност по проекта*: 8 362.03 , Отчетена стойност**: 2 489.22
  • Изпълнител: СИТИГАЗ БЪЛГАРИЯ ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 5 243.31 , Отчетена стойност**: 5 242.96
  • Изпълнител: ПАРАЛЕЛ 92 ТРЕЙД ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 77 100.78 , Отчетена стойност**: 257.00
  • Изпълнител: ИНФОРМАЦИОННО ОБСЛУЖВАНЕ АД, Договорена стойност по проекта*: 3 808.37 , Отчетена стойност**: 719.32
  • Изпълнител: АРЕС ГРУП 1 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 5 202.00 , Отчетена стойност**: 2 370.00
  • Изпълнител: ЗАСТРАХОВАТЕЛНО АКЦИОНЕРНО ДРУЖЕСТВО АРМЕЕЦ АД, Договорена стойност по проекта*: 803.37 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: СТАНЧЕВА ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 732.50 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: МЕГА ЕЛЕКТРОНИКС-АП ООД, Договорена стойност по проекта*: 45 429.60 , Отчетена стойност**: 45 429.60
  • Изпълнител: ЖОАН ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 16 876.94 , Отчетена стойност**: 4 838.79
  • Изпълнител: Б И О-С ООД, Договорена стойност по проекта*: 4 488.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ТРАНС СМЕТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 979.20 , Отчетена стойност**: 259.20
  • Изпълнител: НИК 1 СЕРВИЗ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 4 080.00 , Отчетена стойност**: 360.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Деца и младежи, получаващи социални и здравни услуги в общността, след извеждането им от институция, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 280.00 , Целева стойност: 280.00 , Достигната стойност: 305.00
Индикатор 2 Деца и младежи настанени в институции, обхванати в интервенции за деинституционализация, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 280.00 , Достигната стойност: 309.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 859 040.00 BGN
БФП 859 040.00 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 1 000 601.79 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Застраховане на моторни превозни средства, застраховка „Автокаско МПС”, „Гражданска отговорност на автомобилистите”, „Злополука на местата в МПС“ и „Зелена карта“, Прогнозна стойност: 39 215.69
  • Обособена позиция 1: Застраховане на моторни превозни средства, застраховка „Автокаско МПС”, „Гражданска отговорност на автомобилистите”, „Злополука на местата в МПС“ и „Зелена карта“
    Изпълнител: ЗАСТРАХОВАТЕЛНО ЕДНОЛИЧНО АКЦИОНЕРНО ДРУЖЕСТВО БУЛСТРАД ВИЕНА ИНШУРЪНС ГРУП ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 019.45
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: “Доставка на канцеларски материали и материали за трудотерапия по проект на Община Силистра BG05M9OP001-2.019-0022 „Предоставяне на нови социални и интегрирани здравно-социални услуги за деца и семейства”, разделена на обособени позиции: Обособена позиция № 1: „Доставка на канцеларски материали, включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП” Обособена позиция № 2: „Доставка на канцеларски материали” Обособена позиция № 3: „ Доставка на материали за трудотерапия” , Прогнозна стойност: 10 974.55
  • Обособена позиция 1: Доставка на материали за трудотерапия
    Изпълнител: ТРАНС КО 04 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 619.43
  • Обособена позиция 2: Доставка на канцеларски материали
    Изпълнител: ОФИС В ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 734.74
  • Обособена позиция 3: Доставка на канцеларски материали, включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП
    Изпълнител: СМАРТ БИЗНЕС КЪМПАНИ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 351.79
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: „Доставка на санитарни и почистващи материали, и продукти за лична грижа по проект на Община Силистра BG05M9OP001-2.019-0022 „Предоставяне на нови социални и интегрирани здравно-социални услуги за деца и семейства“, разделена на обособени позиции: Обособена позиция № 1: „Доставка на санитарни и почистващи материали, включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП” Обособена позиция № 2: „Доставка на санитарни материали и продукти за лична грижа” , Прогнозна стойност: 37 358.30
  • Обособена позиция 1: Доставка на санитарни и почистващи материали, включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП
    Изпълнител: ТРАНС КО 04 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 12 672.10
  • Обособена позиция 2: Доставка на санитарни материали и продукти за лична грижа
    Изпълнител: ПАРАЛЕЛ 92 ТРЕЙД ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 15 209.58
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: „Доставка на хранителни продукти по проект на Община Силистра BG05M9OP001-2.019-0022 „Предоставяне на нови социални и интегрирани здравно-социални услуги за деца и семейства“, разделена на обособени позиции: Обособена позиция № 1: „Месо, месни продукти, риба и рибни продукти” Обособена позиция № 2: „Мляко и млечни продукти, яйца” Обособена позиция № 3: „Пресни, консервирани и замразени плодове, зеленчуци и подправки” Обособена позиция № 4: „Пакетирани стоки” Обособена позиция № 5: „Хляб и хлебни изделия” , Прогнозна стойност: 164 084.57
  • Обособена позиция 1: Месо, месни продукти, риба и рибни продукти
    Изпълнител: ПАРАЛЕЛ 92 ТРЕЙД ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 45 223.13
  • Обособена позиция 2: Мляко и млечни продукти, яйца
    Изпълнител: ЛЪКИ СИС ЕЕОД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 24 890.16
  • Обособена позиция 3: Пресни, консервирани и замразени плодове, зеленчуци и подправки
    Изпълнител: ЛЪКИ СИС ЕЕОД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 27 228.90
  • Обособена позиция 4: Пакетирани стоки
    Изпълнител: ПАРАЛЕЛ 92 ТРЕЙД ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 10 154.64
  • Обособена позиция 5: Хляб и хлебни изделия
    Изпълнител: ПАРАЛЕЛ 92 ТРЕЙД ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 513.43
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Борсова сделка за доставка на гориво за периода 01.01.2018-31.12.2022г по обособени позиции: ОП1 Доставка на горива за служебните автомобили ОП 2 Доставка на гориво за отопление, Прогнозна стойност: 3 103 529.52
  • Обособена позиция 1: Доставка на горива за служебните антомобили
    Изпълнител: БЕНТ ОЙЛ АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 287 520.00
  • Обособена позиция 2: Доставка на горива за служебните антомобили
    Изпълнител: БЕНТ ОЙЛ АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 892 745.00
  • Обособена позиция 3: Доставка на гориво за отопление
    Изпълнител: БЕНТ ОЙЛ АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 103 529.52
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Борсова сделка за доставка на гориво за периода 01.01.2023-31.12.2025г по обособени позиции: ОП1 Доставка на горива за служебните автомобили ОП 2 Доставка на гориво за отопление, Прогнозна стойност: 2 960 349.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на гориво за служебни автомобили
    Изпълнител: БЕНТ ОЙЛ АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 994 122.00
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Доставка на климатици по проект на Община Силистра BG05M9OP001-2.019-0022 „Предоставяне на нови социални и интегрирани здравно-социални услуги за деца и семейства, Прогнозна стойност: 39 500.00
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: Доставка на работни облекла и работни обувки по проект BG 05M9OP001-2.019-0022 Предоставяне на нови социални и интегрирани здравно-социални услуги за деца и семейства, Прогнозна стойност: 14 934.30
Процедура 9 Предмет на предвидената процедура: Закупуване на нов автомобил по проект на Община Силистра BG05M9OP001-2.019-0022 „Предоставяне на нови социални и интегрирани здравно-социални услуги за деца и семейства“, Процедура № BG05M9OP001-2.019 „Продължаваща подкрепа за деинституционализация на децата и младежите – ЕТАП 2 – предоставяне на социални и интегрирани здравно-социални услуги за деца и семейства“ – КОМПОНЕНТ 1, Прогнозна стойност: 66 666.67
Процедура 10 Предмет на предвидената процедура: Извършване на дейности по дезинсекция, дезакаризация и дератизация за нуждите на ДЦДТМУТС, ДЦДУТС и ЦОП по проект BG 05M9OP001-2.019-0022 „Предоставяне на нови социални интегрирани здравно-социални услуги за деца и семейства, Прогнозна стойност: 4 164.02
Процедура 11 Предмет на предвидената процедура: Предоставяне на услуги по застраховане за нуждите на Община Силистра, по обособени позиции, Прогнозна стойност: 58 823.53
  • Обособена позиция 1: Застраховане на моторни превозни средства, застраховка „Автокаско МПС”, „Гражданска отговорност на автомобилистите”, „Злополука на местата в МПС“ и „Зелена карта“
    Изпълнител: ЗАСТРАХОВАТЕЛНО АКЦИОНЕРНО ДРУЖЕСТВО АРМЕЕЦ АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 803.37

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN