Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 209 дървета
English

Програма: Правосъдие

Район за планиране: Всички

Описание

Чрез "Осигуряване на топъл обяд" се дава възможност на потенциалните потребители да имат топла храна през целия период на годината. Ще бъде предоставено разнообразно седмично меню, с което да се осигури балансирано хранене на целевата група, при спазване на изискванията за безопасност на храните и националните стандарти и норми за хранене. За изпълнение на проекта ще се ползва безвъзмездно персонала и базата на „ Домашен социален патронаж”, който е дейност на Община Тополовград. Домашният социален патронаж разполага със столова с капацитет 40 места, която е оборудвана с необходимите мебели и посуда и се отоплява с парно отопление. В него са заети 15 служители и работници, от които 1 главен готвач, 2 помощник готвачи, 2 готвачи, 6 социални асистенти, 1 касиер - домакин, 1 сътрудник „ Социални дейности” и 2 шофьори, които обслужват 150 потребители на социалната услуга в гр. Тополовград и селата Орешник, Мрамор, Синапово, Княжево, Срем, Хлябово, Орлов дол, Каменна река и Владимирово. Домашният социален патронаж разполага с 2 транспортни средства, с които се разнася ежедневно храната на потребителите.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Определяне на целевите групи: Целта на дейността е да обхване голяма част от нуждаещите се лица и семейства през целия период на проекта, за да има успешна и навременна реализация. По проект "Осигуряване на топъл обяд" се предоставя възможност на община Тополовград да надгради дейността си в социалната област. Основните целеви групи налични на територията на община Тополовград са: 1.1 Лица и семейства на месечно подпомагане по реда и условията на чл.9 от ППЗСП; 1.3 Самотно живеещи лица и семейства, получаващи минимални пенсии - за осигурителен стаж и възраст, за инвалидност, наследственост , наследствени пенсии несвързани с трудова дейност; Дейността включва: 1. Определяне на лица, чрез предоставен списък с лица и семейства, чрез предоставен списък с лица попадащи в целевата група по проекта от дирекция "Социално подпомагане" град Тополовград; 2.Предвиждат се кампания по информираност и публичност с периодични материали и публикации в местните медии и на сайта на община Тополовград, за стартиране на Проекта на територията на Общината. 3. Регистрация на подадените Заявления за участие в услугата "Топъл обяд" 0.00 0.00
Закупуване на хранителни продукти: Дейността по закупуване на хранителните продукти се извършва в съответствие с изискванията на националното законодателство, по прозрачен начин. Обществената поръчка е открита на 15.07.2016г. с Решение №484 и уникален номер в АОП - 740710. Общия брой дни, в който ще се предоставя топъл обяд е 856 работни дни от 01.10.2016г.- 29.02.2020г. , както следва 01.10.2016г. до 30.04.2017г. – 22 508,46лв. От 01.05.2017г. до 29.02.2020г. – 707 работни дни * 2,50лв. единица продукт „топъл обяд“ * 70бр. потребители = 123 725,00лв Общо за храна на 70 потребители – 146 233,46лв. Потребителите ще са 70 лица от основната целева група. Съгласно приложена от партньорската организация декларация Приложение IIа - проведена процедура по ЗОП с Уникален номер на обществената поръчка в РОП - 00721-2018-0001, и № на договор с избран изпълнител - №61-ХСД/ 02.03.2018 r. Община Тополовград ще сключи договор с изпълнител за доставка на хранителни продукти от 01.01.2020г. Предвид разпоредбите на ЗОП, бенефициентът определя нова прогнозна стойност за месеците Януари – Април 2020г. с натрупване по чл.21, ал.8 от ЗОП, което дава възможност да се сключи Договор с изпълнителя по чл.20, ал.4, т.3 от ЗОП /тъй като прогнозната стойност на Договора е 7 350,00 лв. с ДДС; 6 125,00 лв. без ДДС/. 146 233.46 60 538.96
Осигуряване на топъл обяд: Община Тополовград ще реализира Проектът „ Осигуряване на топъл обяд” чрез базата на „ Домашен социален патронаж” – Тополовград, находящ се на ул. " Света Богородица" №5, гр. Тополовград. Базата на „ Домашен социален патронаж” разполага с: - кухненски блок - 63.49 кв. м. - миялно помещение - 6.76 кв. - складова база - 35.12 кв. м. - помещение за хранене за 40 човека - 47.32 кв. м. - помещение за разфасоване на зеленчуци - 6.00 кв. м. - разливачно - 9.20 кв. м. Професионално оборудване за приготвяне на храна, състояща се от: - пекарна - 3 броя; - фурни - 5 броя; - котлони - 22 броя; - хладилници - 1 брой; - фризери - 2 броя; - хладилни витрини- 2 броя; - професионална скара - 1 брой; - зеленчукорезчка - 1 брой; - картофобелачка - 1брой; - аспирация; - монофазен; - транспортно средство за разнасяне на храна - 2броя Домашният социален патронаж разполага с 15 служители, от които 1 главен готвач, 2 помощник готвачи, 2 готвачи, 6 социални асистенти, 1 касиер - домакин, 1 сътрудник „ Социални дейности” и 2 шофьори, които обслужват 140 потребители на социалната услуга в гр. Тополовград и селата Орешник, Мрамор, Синапово, Княжево, Срем, Хлябово, Орлов дол, Каменна река и Владимирово. Домашният социален патронаж разполага с 2 транспортни средства, с които се разнася ежедневно храната на потребителите. Храната ще се предоставя на потребители в съдове от алпака в помещението за хранене, а за бенефициентите, поради невъзможността им да се хранят в столовата, харната ще се разнася по домовете. Храната ще се раздава на място в обекта на „ Домашен социален патронаж” – Тополовград, находящ се на ул. " Света Богородица" №5, гр. Тополовград от 12:00 часа до 13:00 час всеки работен ден от 01.10.2016 г. - до 29.02.2020г. 7 311.67 87 867.50
Предоставяне на съпътстващи мерки: По време на изпълнение на проекта ще бъдат изпълнявани задължителни съпътстващи мерки, които ще се реализират от Център за социална рехабилитация и интеграция / ЦСРИ/. ЦСРИ осъществява дейности за подкрепа, свързани с подкрепа на индивидуалното развитие, поддържане и подобряване на нови способности и самостоятелност на лица с различен вид и степен на увреждане, както и подкрепа на лица от различни рискови групи, чрез целенасочени дейности за интеграция и превенция на социалното изключване. Услугата включва разнообразни консултативни, терапевтични и рехабилитационни дейности, насочени към създаване, поддържане и разширяване на социалните умения както и обучение за водене на самостоятелен начин на живот. Консултативните, терапевтичните и рехабилитационните дейности се осъществяват от специалисти, които съдействат и подкрепят потребителите и техните семейства посредством индивидуални и/или групови занимания. Звеното за обществена подкрепа функционира в отделна зала, в която са обособени сектори на логопеда, психолога, специалиста по социални услуги, сектор за групова работа и сектор за компютърни занимания. На потребителите се осигурява съдействие за получаване на медицинска помощ и рехабилитация от служители с нужното медицинско образование, които са отговорни за изпълнението на стандартите и критериите за здравни грижи; осигурен е достъп до информация; възможност за създаване на нови социални контакти; възможност за участие в културни мероприятия. 7 311.67 12 450.34

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.