Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 194 дървета
English

Програма: Правосъдие

Район за планиране: Всички

Описание

Настоящият проект включва предоставяне на комплексни консултантски услуги на Управляващия орган на ОПТТИ 2014-2020 г., свързани с:
1) Изготвяне на икономическа оценка на планираните инвестиции, подкрепени от анализ на търсенето и моделиране на движението с отчитане на очакваното въздействие на либерализирането на железопътния транспорт. Оценката е част от критериите за изпълнение на тематично отключващо/благоприятстващо условие "Цялостно планиране на транспорта на подходящо равнище";  специфична цел 3.2. "Разработване на стабилна, устойчива на изменението на климата, интелигентна, сигурна и интермодална TEN-T", (ЕФРР и КФ); Цел на политиката 3 "По-добре свързана Европа чрез подобряване на мобилността и регионалната свързаност на ИКТ". Прилагането на отключващите/благоприятстващите условия, произтича от чл. 11 на предложението за Регламент на ЕП и на Съвета за определяне на общоприложими разпоредби на ЕФРР, ЕСФ+, КФ, ЕФМДР, както и финансовите правила за тях и за фонд "Убежище и миграция, фонд "Вътрешна сигурност" и инструмента за управление на гранциите и визите и е във връзка с РМС № 368/25.06.2019 г. 
2) Анализиране на възможностите за прилагане на опростени варианти на разходите по ОПТТИ 2014-2020 г. и по програма "Транспортна свързаност" 2021-2027 г., представено под формата на доклад; изготвяне на методика за определяне на единна ставка за разходите за организация и управление по проектите по ОПТТИ и на концепция на методика за определене на единна ставка за разходите за организация и управление  по програма "Транспортна свързаност". 
Периодът на изпълнение на проекта е от 26.01.2021 г. до 26.01.2022 г.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Икономическа оценка на планираните инвестиции, подкрепени от анализ на търсенето и моделиране на движението с отчитане на очакваното въздействие на либерализирането на железопътния транспорт: По настоящата дейност следва да се изготви икономическа оценка на планираните инвестиции за периода до 2030 г. , базирана на резултатите от актуализираната прогноза за трафика в Интегрираната транспортна стратегия за периода до 2030 г., действащите вътрешните и външни фактори, актуални прогнози за макро индикаторите и либерализацията на пътническия железопътен сектор в България. Икономическата оценка следва да е изготвена за актуализирания сценарий за развитие и да докаже икономическата жизнеспособност на сценария като цяло, използвайки постигнатите резултати от предишни оценки на проекти. Икономическата оценка следва да се съсредоточи върху сухопътния и водния транспорт и проектите, свързани с развитието и структурата на модалния сплит, вкл. проекти, свързани с внедряването на информационни услуги. В рамките на настоящата дейност се реализират следните поддейности и задачи: Поддейност 1.1: Събиране на необходимата първична информация и извършване на анализ за приложимост, вкл. изпълнение на следните задачи: Задача 1.1.1: Преглед на извършените до момента социално-икономически анализи на проектите и оценка на тяхната приложимост . Задача 1.1.2: Преглед на практиките на ЕС относно либерализацията на пазара на пътнически железопътни услуги. Задача 1.1.3: Преглед на нормативната уредба, свързана с либерализацията на пазара на пътнически железопътни услуги. Поддейност 1.2: Извършване на същинската икономическа оценка на планираните инвестиции, подкрепени от анализ на търсенето и моделиране на движението, отчитайки очакваното въздействие на либерализирането на железопътния транспорт, вкл. изпълнението на следните задачи: Задача 1.2.1. Изготвяне на методология за извършване на оценката. Задача 1.2.2. Изготвяне на икономическа оценка на планираните инвестиции, подкрепени от анализ на търсенето и моделиране на движението, и която следва да отчита очакваното въздействие на либерализирането на железопътния транспорт. Поддейност 1.3. Подготовка на Доклад, вкл.: Задача 1.3.1. Изготвяне на Доклад за извършена икономическа оценка на планираните инвестиции, подкрепени от анализ на търсенето и моделиране на движението, и която следва да отчита очакваното въздействие на либерализирането на железопътния транспорт. За начална дата на изпълнението на дейността се счита, сключването на договора за услуга с избрания изпълнител, а именно: 26.01.2021 г. Продължителността на дейността е съгласно указаната продължителност в договор Д-3/26.01.2021 г., а именно 70 работни дни от датата на сключването му. Стойността на договор Д-3/26.01.2021 г. е 65 560 лв. без ДДС и 78 672 лв. с ДДС. Предвид, че ДДС е невъзстановим за МТИТС, той е допустим за финаниране по програмата. В тази, връзка посочената стойност на дейност 1 е с включено ДДС. 65 560.00 78 672.00
Анализ на възможностите за прилагане на опростени варианти за разходите по Оперативна програма "Транспорт и транспортна инфраструктура" 2014-2020 г. и по Програма "Транспортна свързаност" 2021-2027 г. : Като част от настоящата дейност се цели детайлно да се проучат и анализират възможностите за прилагане на опростени варианти на разходите по проекти, финансирани по ОПТТИ и такива, предвидени за финансиране по ПТС. Отделно, следва да се изготви методически документ/методика/ за определяне на единна ставка за разходите за организация и управление по ОПТТИ 2014-2020 г. и да се очертае общият подход за прилагане на опростени разходи по следващата програма - "Транспортна свързаност", чрез изготвяне на концепция на методика за определяне на единна ставка за разходите за организация и управление по проектите, включени в нея. Дейността ще се реализира, посредством следните фази, поддейности и задачи: Фаза I - Събиране на информация и извършване на общ анализ за осъществимост Поддейност 1.1. Анализ на възможностите за изполване на опростени варианти на разходите за определени категории разходи по проектите, финансирани по ОПТТИ 2014-2020 г. и за бъдещата програма "Транспортна свързаност" 2021 - 2027 г. Задача 1.1.1. Определяне на необходимите източници на информация и на изходната база данни. Задача 1.1.2. Изготвяне на цялостен анализ по отношение на възможностите за използване на опростени варианти за определени категории разходи по проекти, финансирани по ОПТТИ, както и за ПТС. Фаза II - Изработване на методически указания за прилагане на опростени варианти на разходите по ОПТТИ 2014-2020 г. и ПТС 2021-2027 г. Поддейност 2.1. Изготвяне на проект на Методика за определяне на единна ставка за разходите за организация и управление по проектите по ОПТТИ 2014-2020 г. Поддейност 2.2. Изготвяне на концепция на Методика за определяне на единна ставка за разходите за организация и управление по проектите за следващия програмен период 2021-2027 г. За начална дата на изпълнението дейността се счита, датата на обявяване на обществената поръчка с предмет: Анализ на възможностите за прилагане на опростени варианти за разходите по Оперативна програма "Транспорт и транспортна инфраструктура" 2014-2020 г. и по Програма "Транспортна свързаност" 2021-2027 г. , а именно: 19.03.2021 г. Заложената стойност на дейността е определена на база заложената прогнозна стойност на обявената обществена поръчка, а именно 69 999 лв. без ДДС и 83 998,80 лв. с ДДС. Предвид, че ДДС е невъзстановим за МТИТС, той е допустим за финаниране по програмата. В тази, връзка посочената стойност на дейност 2 е с включено ДДС. 69 999.00 49 584.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.