Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 209 дървета
English

Програма: Правосъдие

Район за планиране: Всички

Описание

Град Созопол е привлекателен със своите географски, природни и културни дадености. Необходимо условие за един град да бъде притегателен център за младите хора  е той да предоставя достатъчно на брой и разнообразни възможности за отмора, развлечение и спорт. 

Съвременните условия на живот изискват полагането на грижа за масовизирането на физическата култура и спорт. Поддържането на спортната база в добро и безопасно състояние е предпоставка за привличането на все повече млади хора към спорта. Над една трета от населението на община Созопол е на възраст под 34 години, което още повече ангажира общината с търсенето на различни възможности за обновяване и модернизиране на съществуващите, както и с изграждане на нови спортни съоръжения. 

Бюджетните средства, с които оперира община Созопол, както и тези, предвидени за капиталови разходи, са недостатъчни за реализацията на проекти от подобен характер. Това е и основната пречка пред общинското ръководство да реализира инвестиционни проекти за цялостно обновяване на населените места, което би било база за повишаване на жизнения стандарт в общината. Затова тя е заложила на поетапното извършване на тези дейности с помощта на различни европейски програми. Настоящото проектно предложение е конкретна стъпка към решаване на горепосочения проблем.

Спортната площадка, обект на настоящото проектно предложение, не отговаря на съвременните изисквания - теренът е почти равен, настилката е асфалтова, липсва повърхностно оттичане, металната ограда на игрището също е компроментирана. 

Предложеното от проектантския екип решение е обособяване на футболно игрище на каучукова настилка, премахване на старите, неотговарящи на изискванията за безопасност оградни пана и колове, както и монтиране на бетонови улеи за отводняване на игрището.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Реконструкция, оборудване и обзавеждане на спортна инфраструктура в УПИ I, кв. 70 по плана на гр. Созопол, община Созопол: Спортната площадка, обект на настоящото проектно предложение, не отговаря на съвременните изисквания за условията и реда за устройство и безопасност на площадките за игра. Теренът е почти равен, настилката е асфалтова, без повърхностно оттичане. Металната ограда също е компрометирана. Проектът предвижда обособяване на функционална зона за спорт - спортно игрище за футбол на малко поле. Спортната площадка е с размери 27,20/17,65м включително фундамента на оградата. Игралното поле е с размери 23,20/15,55 м, като около него се предвиждат ивици за обслужване и обхождане. Спортното игрище ще бъде покрито с каучукова настилка. По двете дълги оси на игрището се предвижда монтирането на бетонови улеи за отводняването му. Предвижда се премахване на старите, неотговарящи на изискванията за безопасност оградни пана и колове и замяната им с ажурна метална ограда, монтирана върху ивичен стоманобетонен фундамент. С изпълнението на тази дейност гр. Созопол ще се превърне в по-привлекателно място не само за младите жители, но и за многобройните български и чуждестранни туристи. Изграждането на една безопасна, устойчива и с високо екологично качество среда, ще затвърди тенденцията за туристическия облик на община Созопол. 97 780.55 0.00
Провеждане на обществени поръчки: Проектните дейности ще бъдат изпълнени от външни фирми. Ето защо с цел гарантиране на прозрачността и осигуряване на свободна конкуренция, както и недопускане на дискриминация при избора на изпълнител на строително-монтажните работи, както и на останалите дейности, предвидени в настоящото проектно предложение, е необходимо провеждане на обществени поръчки за избор на изпълнители съгласно разпоредбите на Закона за обществени поръчки (ЗОП). Изборът на изпълнители на проектните дейности чрез провеждане на тръжни процедури по ЗОП гарантира избора на най-подходящите в съответните области от гледна точка на експертиза, ресурсна обезпеченост и икономичност на предлаганите методи за изпълнение на поръчките. 0.00 0.00
Авторски надзор: С цел придържане към одобрения технически проект при изпълнението на строително-монтажните работи е необходимо упражняването на авторски надзор от сертифицирано лице по време и след приключването на СМР. 0.00 0.00
Строителен надзор: За да се гарантира законосъобразността и прозрачността на извършените строително-монтажни работи е нужно да бъде извършен строителен надзор от сертифицирано лице. Строителният надзор ще бъде извършван по време и след приключване изпълнението на строително-монтажните работи. 0.00 0.00
Управление и отчитане дейностите по проекта: С цел ефективно и навременно изпълнение на дейностите, заложени в проектното предложение ще бъде сформиран екип от представители на общината, подпомогнати от външен консултант. Неговата задача ще бъде организиране работата по проекта, осъществяване на вътрешен контрол върху изпълнителите, подготовка и окомплектоване на документите за отчитане на проекта, представляване на бенефициента при проверки от УО, ДФЗ-РА и други контролиращи/сертифициращи органи, изготвяне на искания за изменения (анекси) на договора за финансира, както и изготвяне на заявки за плащане към ДФЗ-РА. 0.00 0.00
Изпълнение на мерки за информиране и публичност: За обезпечаване публичността и информираността на гражданите относно целите и изпълнението на проекта е необходимо изпълнието на определен набор от мерки. Тези мерки ще популяризират Програма за развитие на селските райони 2014-2020 и възможностите, които Европейските структурни и инвестиционни фондове (и в частност Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони) предлагат. 0.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.